Φεβ 21 2014

Βιβλίο-Διερευνητικής

Συντάκτης:

  • Διερευνητική Μάθηση Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση –  Διδακτικά Σενάρια εκπαιδευτικών ΠΕ04 Κυκλάδων –  Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης – Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών 2012 – 2018 – ISBN:  978-618-00-0266-9 – Ιούνιος 2018 – ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚH ΜΑΘΗΣΗ ΦΕ στη ΔΕ – ΔIΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΕ04 ΚΥΚΛΑΔΩΝ 2012-2018
  •  Έκδοση, συγγραφή, επιμέλεια σεναρίων εκπαιδευτικών ΠΕ04 Κυκλάδων – Ρούμελης Νικόλαος – Δρ. Χημείας – Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Ν. Κυκλάδων 2012-18 –  nroum@sch.gr    –  https://blogs.sch.gr/nroum/   τηλ.: 22810 87591, 6973602369 –  Επισκοπείο, ΤΘ 82567, 84100 Σύρος
  •  Τα 25 διδακτικά σενάρια, σχέδια διδασκαλίας των εκπαιδευτικών ΠΕ04 των Κυκλάδων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία όσων εκπαιδευτικών τα συνέθεσαν, τα δίδαξαν και τα ανατροφοδότησαν κατά το πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης-επιμόρφωσης 2012-2018.  –  Απαγορεύεται η αναδημοσίευση μέρους ή ολόκληρου του υλικού της παρούσας έκδοσης, χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα – εκδότη ή/και των εκπαιδευτικών που δημιούργησαν τα σενάρια.



Λήψη αρχείου

 

Ποσοτική μελέτη εξαναγκασμένης ταλάντωσης – Συντονισμού», μια διερευνητική διδακτική πρόταση ομαδοσυνεργατικής μάθησης, ανακεφαλαίωσης των ταλαντώσεων, με χρήση ΤΠΕ (βίντεο, προσομοίωσης phet, excel) και πειραμάτων κλασικού εργαστηρίου του φυσικού Βοσινάκη Θεόφιλου.

«Υδροστατική Πίεση – Παράγοντες από τoυς οποίους εξαρτάτα – σενάριο Διερευνητικής/Ανακαλυπτικής και Συνεργατικής μάθησης, με χρήση κλασικού εργαστηρίου και ΤΠΕ, του καθηγητή φυσικού Στέλιου Γρινιεζάκη

Σενάρια διαμορφωμένα σύμφωνα με το νέο ΠΣ (πιλοτική εφαρμογή) – Διερευνητικής και Συνεργατικής μάθησης, με χρήση κλασικού εργαστηρίου και ΤΠΕ, της καθηγήτριας φυσικού Νίκης Κάτσενου: 

1. στη Φυσική Β΄Γυμνασίου, σε τμήμα μαθητών Β’ τάξης του Γυμνασίου Μεσαριάς Θήρας, με τίτλο:  «Θερμότητα – Διαστολή υγρών και αερίων – Κίνηση αερίων μαζών στη μετεωρολογία»  και

2. στη Φυσική Γ΄Γυμνασίου, σε τμήμα μαθητών Γ’ τάξης του Γυμνασίου Μεσαριάς Θήρας, με τίτλο:  «Κύματα – χαρακτηριστικά τους και Ιδιότητες Ηχητικών κυμάτων» 

Σσενάριο Διερευνητικής/Ανακαλυπτικής και Συνεργατικής μάθησης, των καθηγητών Σομπόνη Καλλιρόη & Πρίντεζη Γεωργίου, στη Χημεία Α΄Λυκείου, σε τμήμα μαθητών Α’ τάξης του ΓΕΛ Σύρου, με τίτλο: «Το moℓ, μονάδα ποσότητας ουσίας στο SI».  

«Αρχή Le Chatelier- Παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση Χημικής Ισορροπίας», μια διερευνητική/ανακαλυπτική διδακτική πρόταση ομαδοσυνεργατικής μάθησης, με χρήση πειραμάτων κλασικού εργαστηρίου.

«Η δύναμη και η μάζα στους δύο πρώτους νόμους του Newton» του φυσικού κ. Σδράλλη Ιωάννη , στο κεφάλαιο: Φυσική Β΄Νόμοι Νεύτωνα – σενάριο διερευνητικής μάθησης με χρήση ΤΠΕ.

«Ηλεκτρόλυση Νερού  – Μόρια Χημικών Ενώσεων vs Μόρια Χημικών Στοιχείων», σενάριο διδασκαλίας συνεργατικής μάθησης με χρήση κλασικού εργαστηρίου και ΤΠΕ/βίντεο – σύνδεση με καινοτόμες τεχνολογικές, περιβαλλοντικές και ενεργειακές εφαρμογές του χημικού κ. Τσεχπενάκη Αναστασίου

 «Χαρακτηριστικά μεγέθη κύματος – με χρήση προσομοίωσης και λεκάνης κυματισμού» του φυσικού κ. Κατσιαμπάνη Κωνσταντίνου

«Πολυμερή – κατηγορίες, παρασκευές, εφαρμογές, πειράματα πολυμερών – μια διαθεματική προσέγγιση» του χημικού κ. Κουτσομπόγερα Παναγιώτη 

«Εξουδετέρωση με χρήση πειραμάτων και ΤΠΕ» της χημικού κας. Γκίτζια Βασιλικής κεφάλαιο: Χημεία Γ΄Γυμνασίου Οξέα-Βάσεις

«Εξουδετέρωση με χρήση πειραμάτων μακρο και μικροκλίμακας» του χημικού κ. Κεφάλα Φραγκίσκου στο κεφάλαιο: Χημεία Γ΄Γυμνασίου Οξέα-Βάσεις

«Νόμοι του Απλού Εκκρεμούς –  μέσω πειραμάτων και με χρήση προσομοιώσεων» του φυσικού κ. Κορρέ Ανδρέα στο κεφάλαιο: Φυσική Γ΄Γυμνασίου – Ταλαντώσεις

«Ορμή – Αρχή Διατήρησης Ορμής – Κρούσεις – με χρήση νέων τεχνολογιών – βίντεο από διαδίκτυο και προσομοιώσεων» στο κεφάλαιο: Φυσική Α΄ΓΕΛ  – Ορμή

«Στατικός ηλεκτρισμός – Νόμος Coulomb, μέσω πειραμάτων και με χρήση προσομοιώσεων» του φυσικού κ. Τρίμη Αντώνη στο κεφάλαιο: Φυσική Β΄ΓΕΛ ΓΠ – Στατικός Ηλεκτρισμός Β’  ΓΠ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ COULOMB – ΤΡΙΜΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

«ΔΥΝΑΜΗ, ΚΙΝΗΣΗ και ΕΝΕΡΓΕΙΑ με χρήση ΤΠΕ – προσομοιώσεων και διαδραστικού πίνακα» του γεωλόγου κ. Ξανθάκη Γιώργου  στο κεφάλαιο: Μηχανική Β΄ Γυμνασίου με τίτλο

Πρότυπο Επιμορφωτικό υλικό του ΜΠΕ στις Φυσικές Επιστήμες  .-TOMOS-B-PE04.pdf”>Σενάρια Ομαδοσυνεργατικής και Διερευνητικής μάθησης του ΜΠΕ – τόμος Β ΠΕ04

10 απαντήσεις μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *