Κανάλι νέων (RSS Feed) του άρθρουΤρέχον άρθρο

Ν. Ράμμος: Την Δευτέρα 27/6 συνεδριάζει το ΠΥΣΠΕ Κέρκυρας για τις οργανικές θέσεις

Μετά την άτυπη παράταση που δόθηκε από το ΥΠΠΕΘ, λόγω της συμμετοχής των αιρετών ΠΥΣΠΕ στην 85η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ (22-24 Ιουνίου στην Αθήνα), το ΠΥΣΠΕ Κέρκυρας enimerθα συνεδριάσει τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016 στις 10 το πρωί, για τον προσδιορισμό οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Π/θμιας Εκπ/σης σύμφωνα με το παρακάτω έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας.

Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση.

Στη διάθεσή σας

Νικόλαος Ράμμος 


ΘΕΜΑ: «Προσδιορισμός οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Π/θμιας Εκπ/σης»

Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού κατά περιοχή μετάθεσης των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ60 και ΠΕ70, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 και του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/96, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Π/θμιας Εκπαίδευσης, παρακαλούμε όπως καταχωρισθούν στο ηλεκτρονικό σύστημα μεταθέσεων e-Datacenter, τα σχετικά στοιχεία ανά κατηγορία σύμφωνα με τα παρακάτω.

Τα κενά και πλεονάσματα θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα, όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010, μετά τον έλεγχο και την οριστικοποίηση τους από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, καθώς και την προβλεπόμενη γνώμη/εισήγηση του περιφερειακού συμβουλίου (παρ. 5 του προαναφερόμενου νόμου και παρ. 2 άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96).

Συγκεκριμένα με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης πρέπει να συμπληρωθούν έως 23 Ιουνίου 2016 οι στήλες:
«Οργανικές θέσεις»,
«Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΜΟΝΙΜΟΙ»,
«Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΙΔΑΧ»,
«Έλλειμμα(-) / Πλεόνασμα (+) Προσωπικού»,
«Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί» και
«Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)».
Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.

Επίσης με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης Π.Ε. & Δ.Ε. πρέπει να συμπληρωθεί μέχρι 24 Ιουνίου 2016 η στήλη «Πρόταση περιφερειακού διευθυντή ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)», σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010.

Η καταχώρηση στο ηλεκτρονικό σύστημα των κενών θα γίνει ανά κατηγορία από την επιλογή «Μεταθέσεις» ( «Διαχείριση οργανικών κενών» ( «Καταχώριση κενών για Περιοχές Μετάθεσης» στις σχετικές ανά κατηγορία καρτέλες επιλέγοντας:
α) για τα κενά των σχολείων Γενικής Αγωγής: «Μεταθέσεις διδακτικού προσωπικού από περιοχή μετάθεσης (001.ΠΕ001-001.ΔΕ001)»
β) για τα κενά των ΣΜΕΑΕ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: «Μεταθέσεις διδακτικού προσωπικού προς ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ ή ΕΕΕΕΚ [001.ΣΜΚΔ001-001.ΔΕΣΚΕ]» και
γ) τα κενά για ΣΜΕΑΕ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: «Μεταθέσεις διδακτικού προσωπικού προς τα ΣΜΕΑΕ Κωφών/Τυφλών [001.ΣΜΕΑ003-001.ΔΕΚΤ]».

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ

Κατά την συμπλήρωση των στηλών πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα:
1) Στη στήλη «Οργανικές θέσεις» συμπληρώνεται ο αριθμός των οργανικών θέσεων όλων των σχολείων, στην αντίστοιχη στήλη για κάθε κατηγορία (Γενικής ή Ειδικής Αγωγής/ ΣΜΕΑΕ). Στα κενά για ΣΜΕΑΕ αναγράφονται και οι θέσεις των Τ.Ε. (όπου έχουν συσταθεί οργανικές θέσεις).
Για τον υπολογισμό των δεδομένων της στήλης αυτής θα ληφθούν υπόψη οι μεταβολές των οργανικών θέσεων που επέρχονται με την συνημμένη αριθμ. 98986/Δ1/16-6-2016 K.Y.A. «Ιδρύσεις, Προαγωγές Υποβιβασμοί, Συγχωνεύσεις και Καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων», η οποία εκκρεμεί για δημοσίευση, και τις προβλέψεις που ορίζονται από την αριθμ. Φ.12/657/70691/Δ1/26-04-2016 (ΦΕΚ 1324/τ.Β΄/11-05-2016) Υπουργική Απόφαση «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου».
2) Στις στήλες «Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΜΟΝΙΜΟΙ» και «Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΙΔΑΧ» καταχωρίζεται ο αριθμός των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών με βάση τη σχέση εργασίας που έχουν, δηλαδή μόνιμοι ή ΙΔΑΧ αντίστοιχα. Συμπεριλαμβάνονται όλοι όσοι ανήκουν οργανικά ή με προσωποπαγή θέση σε κάθε περιοχή μετάθεσης καθώς και όσοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται, για οποιοδήποτε λόγο, στη διάθεση της Διεύθυνσης (υπεράριθμοι, νεοδιόριστοι, με προσωρινή τοποθέτηση, αποσπασμένοι στο εξωτερικό, με την επιφύλαξη όσων αναφέρονται παρακάτω).
Δεν υπολογίζονται στις στήλες αυτές οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση παραίτησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36 παρ. 20 του Ν. 4186/2013 (Α’ 193), όπως αντικαταστάθηκε με τις όμοιες του άρθρου 33 παρ. 2 του Ν.4386/2016 (Α΄ 83), ή προβλέπεται ότι θα αποχωρήσουν από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2016 λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης (άρθρο 4 Π.Δ. 50/1996).
Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς που έχουν αποσπαστεί στο εξωτερικό, διευκρινίζουμε ότι, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις διατάξεις του άρθρου 35 παρ. 2 του Ν.4186/2013 (Α’ 193) με την οποία αντικαθίσταται η παρ. 4 του άρθρου 18 του Ν.4027/2011 «οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στις ελληνόγλωσσες μονάδες του εξωτερικού εφόσον κατέχουν οργανική θέση σε σχολείο στην Ελλάδα, διατηρούν τη θέση αυτή κατά το διάστημα της απόσπασής τους και επιστρέφουν σε αυτήν μετά τη λήξη της απόσπασής τους. Σε περίπτωση που η απόσπασή τους παρατείνεται πέραν των πέντε ετών, για προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους και όχι λόγω υπηρεσιακών αναγκών, τότε η οργανική θέση που κατέχουν θα θεωρείται κενή με την έναρξη του έκτου συνεχόμενου σχολικού έτους απόσπασης με τις συνέπειες που ορίζονται στο Κεφάλαιο Γ΄ άρθρο 16 παράγραφος 9 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167)».
Με βάση τα παραπάνω οι εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπαστεί στο εξωτερικό σε κάθε περίπτωση λογίζονται στους οργανικά ανήκοντες στην περιοχή μετάθεσης, ενώ η οργανική τους θέση σε σχολείο θα θεωρείται κενή ή μη, ανάλογα με τα όσα αναφέρονται στην ανωτέρω παράγραφο.
3) Στη στήλη «Έλλειμμα (-) Πλεόνασμα (+) προσωπικού» αναγράφεται η διαφορά του συνόλου των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών των στηλών «Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΜΟΝΙΜΟΙ» και «Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί ΙΔΑΧ» από τη στήλη «Οργανικές θέσεις». Αν από την αφαίρεση προκύψει θετικό αποτέλεσμα (έλλειμμα διδακτικού προσωπικού), ο αριθμός αναγράφεται με αρνητικό πρόσημο (-), ενώ, αν προκύψει αρνητικό αποτέλεσμα (πλεόνασμα), ο αριθμός γράφεται με θετικό πρόσημο (+).
Για παράδειγμα εάν οι Οργανικές θέσεις είναι 25 και το σύνολο των οργανικά ανηκόντων είναι 17 σημειώνουμε στη στήλη αυτή -8. Εάν οι Οργανικές θέσεις είναι 40 και το σύνολο των οργανικά ανηκόντων είναι 54 σημειώνουμε στη στήλη αυτή +14.
4) Στη στήλη «Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί», αναγράφεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών που έχουν χαρακτηριστεί ως υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996 (Α’ 45) όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/1997 (Α’ 94). Αυτονόητο είναι ότι ο συγκεκριμένος αριθμός των υπεραρίθμων πρέπει να έχει συνυπολογιστεί και στις στήλες των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών. Στο βαθμό που δεν έχουν κριθεί υπεράριθμοι για το τρέχον σχολικό έτος, θα καταχωρισθεί ο αριθμός των υπεράριθμων του προηγούμενου σχολικού έτους.
5) Η στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)» θα αναφερθεί η γνώμη/εισήγηση του οικείου ΠΥΣΠΕ για ελλείμματα με αναγραφή του πρόσημου (-) ή πλεονάσματα με αναγραφή του πρόσημου (+).
Κατόπιν των ανωτέρω, καθίσταται σαφές ότι η αντικειμενική αποτύπωση των στοιχείων, που προσδιορίζουν την τελική απεικόνιση των οργανικών κενών/πλεονασμάτων και κατ’ επέκταση την ορθολογική διαχείριση του προσωπικού, προσιδιάζει στην άσκηση υπεύθυνης δημόσιας διοίκησης.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,
ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΙΛΗΣ

Trackback URL



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *