Μεσόγειος ΣΟΣ- Επαυξημένη πραγματικότητα (ΑR)

Ένας από τους στόχους του προγράμματός μας ήταν να φέρουμε τα παιδιά με την επαυξημένη πραγματικότητα και να κάνουμε χρήση της στο πρόγραμμά μας..

Έτσι σκεφτήκαμε να φτιάξουμε ένα βίντεο κάθε σχολείο με απειλούμενα θαλάσσια ζώα χρησιμοποιώντας επαυξημένη πραγματικοτητα (AUGMENTED REALITY).

Μετάβαση στο padlet.com

Μεσόγειος ΣΟΣ- etwinning Εισαγωγή

Το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας συμμετέχει τη σχολική χρονιά 2023-2024 σε etwinning πρόγραμμα με την ονομασία “Μεσογειος ΣΟΣ” Mediterranean SOS”.

Ιδρυτές του προγράμματος είναι η Σαρμή Πασχαλιά του Νηπιαγωγείου Νεοχωρούδας και η Raquel Rodriguez του Νηπιαγωγείου της Ισπανίας, . Επίσης συμμετέχει το 6ο Νηπιαγωγείου Ωραιοκάστρου και το Νηπιαγωγείο Πορτογαλίας.

Η εισαγωγή στο πρόγραμμα μας έγινε με το παρακάτω βίντεο.

 

Καλημέρα!!!!…. αλλιώς….

418281587 399571602459118 6033486116061172692 n

Η καλημέρα μας κάπως αλλιώς….

Κάθε παιδί το πρωί, επιλέγει την καλημέρα του.

Καθένας διαφορετικός, κάθε Καλημέρα διαφορετική.

Καλημέρα σας λοιπόν με όποιο τρόπο κι αν επιλέξετε.

Oι εικόνες που χρησιμοποιήσαμε είναι από το διαδίκτυο, δυστυχώς μας διαφεύγει η πηγή.

 

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024

SID2024 Save the date 500

Με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024, το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, προκήρυξε πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό με θέμα «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο». 

Μαθητές  από όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, ατομικά ή ομαδικά, καλούνται να δημιουργήσουν υλικό σχετικό με τη σωστή διαδικτυακή συμπεριφορά, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον ψηφιακό κόσμο. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα των παιδιών στον ψηφιακό κόσμο μπορείτε να δείτε εδώ: https://op.europa.eu/webpub/just/eu-plan-for-children-rights/el/#digital.

Όταν ψαρεύουν

To Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας συνεπές δήλωσε συμμετοχή με την παραπάνω αφίσα.

Στόχοι για τους μαθητές και τις μαθήτριες

Οι στόχοι του διαγωνισμού για τους μαθητές και τις μαθήτριες ήταν:

  • Να μάθουν και να υιοθετήσουν ορθές συμπεριφορές διαδικτυακής χρήσης.
  • Να πληροφορηθούν για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στον ψηφιακό κόσμο.
  • Να ενισχυθεί η πολυπολιτισμικότητα  και η αποδοχή του διαφορετικού.
  • Να αποκτήσουν κριτική ικανότητα  και ενσυναίσθηση στο διαδίκτυο.
  • Να αναπτύξουν στρατηγικές απόκρισης στη διαδικτυακή βία, συμπεριλαμβανομένης της
    αναφοράς της (report). 
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, υπευθυνότητα και κοινωνικές δεξιότητες

419924624 1052326389329105 7081500791243509902 n 419715956 735765151795853 1902896762318947896 n 419730668 311515188543093 3391722108277161292 n 419740369 1734590600382900 1516292464583581175 n 419930999 1728772904284074 1495857452200906383 n 420027751 752578606341478 7868223420239025240 n 420075125 1428365151112522 8907247146995702992 n

 

 

ΧΙΟΝΟΘΥΕΛΛΑ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΆΓΚΗ

 

To Νηπιαγωγείο μας στέλνει τις Χριστουγεννιάτικες ευχές του, μέσα σε μια “χιονοθύελλα Αγάπης” για να τυλίξει όλα τα παιδάκια που νοσηλεύονται σε αντικαρκινικά νοσοκομεία. Win Cancer σας στέλνουμε ολόθερμες ευχές και την πιο ζεστή αγκαλιά. Ευχόμαστε ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΆΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ….. ΥΓΕΙΑ….. ΥΓΕΙΑ σε όλο τον κόσμο.

 

 

Το WinCancer είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, που βασικό σκοπό έχει να δώσει αισιοδοξία και να βοηθήσει στην εξωστρέφεια των ασθενών με καρκίνο και των οικείων τους.

Ημερόλογιο Αντίστροφης Μέτρησης 2023

403713568 1313664655964105 247635332274151349 n

24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!!!!!

24 αποστολές!!!!!

1 αποστολή για κάθε μέρα!!!!

Στο τέλος μας περιμένει το φως των Χριστουγέννων…..

Ξεκινάμε από το 24 για να φτάσουμε στο 1 που θα μας φέρει στα Χριστούγεννα… Δεν είναι ημερολόγιο.. είναι ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης…

Κάντε κλικ στον αριθμό και θα σας μεταφέρει σε μία αποστολή… Από σας θέλουμε….

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-24 1. ΖΩ ΚΑΥΤΕΡΑ/ΕΥ ΖΗΝ- Ψυχική κα συναισθηματική υγεία και πρόληψη. ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

  1. Ο ΓΕΩΡΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ

Στόχοι: – Να αναγνωρίσουν τα παιδιά τα συναισθήματα τους και να κατανοήσουν την ύπαρξη εύκολων και δύσκολων συναισθημάτων.

-Να κατανοήσουν ότι στον εκφοβισμό απαντάμε , μιλώντας και ζητώντας βοήθεια.

-Να κατανοήσουν ότι η ψυχραιμία και η λογική είναι η δύναμη ενάντια στον φόβο και τον πανικό.

396613876 1372033573751257 1688033816995509906 n        Διαβάσαμε το παραμύθι

Ζωγραφίσαμε ατομικά εικόνες απ αυτό.

396586758 1699915773823295 8340049095927450959 n 371497604 1014580922981600 8209294983868918981 n 396455745 865448365285553 7408902266122149707 n

Μιλήσαμε ο καθένας για το πότε νοιώθουμε κάθε συναίσθημα.

396480463 1052896275745755 172220665467862459 n 371510765 713232484029888 1663705518830406783 n

 

Μιλήσαμε για τα συναισθήματα μας , τα ταξινομήσαμε σε δύο κατηγορίες, αυτά που μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα και αυτά που μας δυσκολεύουν

370139925 1425727844704487 6814530080363583523 n 370161587 1497615611063055 6615048844724864625 n 396285146 231444489731365 6186476247604674516 n 396625506 1094693078182902 1101807026072450478 n

Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάναμε ομαδικές εργασίες σχετικές με το παραμύθι.

New Phototastic Collage.jpg4

Μιλήσαμε για τους λύκους των άλλων παραμυθιών

396497532 786378196505510 4575623468852807876 n 1

Αναπαραστήσαμε συναισθήματα με το πρόσωπο μας

397894562 1492172011625220 7394140019797959075 n 370199571 3611974799090979 9073605696800522925 n 370090478 666815878833747 5202228494352498611 n 397437397 716011259907173 3074533468570044267 n 395474634 6857127517677611 8159130426043086629 n 377149350 7113125785406918 2971356099675046499 n 351490763 222561514178192 1431664477364060819 n 397109331 194571270352825 7688951639362117137 n 397098341 1692712734569635 4480435410368679354 n

Παίξαμε κουκλοθέατρο με θέμα σχετικό

.370346632 890537515814565 4056489916021901857 n

2. Ο ΛΙΟΝΤΟΣ

ΣΤΌΧΟΙ:

-Να κατανοήσουν ότι στην βία , δεν απαντάμε με βία και επιστρατεύουμε το μυαλό μας

-Να κατανοήσουν ότι ο φόβος που δεν αντιμετωπίζεται δημιουργεί μεγαλύτερο φόβο.

Διαβάσαμε το παραμύθι και  το ζωγραφίσαμε ατομικά

396586758 1699915773823295 8340049095927450959 n 1 394852267 1283522032310799 4181057719827020950 n 396521294 1370266630231593 4279194376822194843 n

 

Μιλήσαμε για του φόβους μας. Τι γίνεται στο σώμα μας όταν φοβόμαστε. Ζωγραφίσαμε τους φόβους μας και φτιάξαμε τον τον δράκο των φόβων που τους παίρνει μακριά.

394918557 284479147886177 309468916818037811 n 371514898 344600518091338 2409428952721573824 n 396461181 1395162854546232 3078106332611210766 n

Τα παιδιά εκφράζουν τα συναισθήματά τους, κάνοντας εκφραστικές κινήσεις. Με διάφορα μουσικά όργανα συνοδεύουμε τις κινήσεις μας.. δηλώνοντας την ένταση των συναισθημάτων μας.

363493526 2075968866071430 658804956440585658 n 396484283 1091841638714169 8877221915597021312 n 371545387 869104918141967 6704722638474590400 n 396610332 1419828068886185 1973458135282090413 n 396577915 886785352840332 5773042128843519006 n 395455155 6726300064072110 5496604908762594968 n

3. OI TΡΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Στόχοι:

  1. Να κατανοήσουν ότι είναι σημαντικό να μην ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλοι , αλλά με αυτά που κάνουμε εμείς
  2. Να κατανοήσουν πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε δημιουργικά τον θυμό μας, να παίρνουμε το χρόνο μας και να μη βγάζουμε αβίαστα συμπεράσματα

Αφήγηση – συζήτηση του παραμυθιού.

368104123 1242834269726216 6615001960484138033 n

Ζωγραφίσαμε το παραμύθι

.396574061 863497711851358 6649313074663925916 n 1

Οδηγός διαχείρισης θυμού με την βοήθεια της χελώνας. 385552340 743714057566792 7711137439174367577 n 1

 

Φτιάξαμε το δικό μας θυμόμετρο

385544987 251769317894250 5802062568294411145 n

 

 

Το κουτί του θυμού

Θυμώνω  όταν…… Ζωγραφίσαμε πότε θυμώνουμε , μετά μιλήσαμε για τον θυμό μας , συζητήσαμε τρόπους αντιμετώπισης και κλείσαμε τον θυμό μας σε ένα κουτί..

New Phototastic Collage.jpg1           New Phototastic Collage.jpg1 .jpg2  

Θεατρικό παιχνίδι με εναλλαγές μουσικής

Τα θυμωμένα μπαλόνια. Φουσκώνω ένα μπαλόνι και το αφήνω να φύγει ελευθερώνοντας τον θυμό μου….

367381278 876915303965866 6483538103142995601 n 1

4. ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΟΥΛΙΑ

Στόχοι:

1.Να συζητήσουν για την οικογένεια τους

2.Να αναγνωρίσουν την αξία της εργατικότητας , της επιμονής και της προσήλωσης στον στόχο

Αφήγηση- συζήτηση παραμυθιού

φύλλο εργασίας .Τι θυμάμαι από το παραμύθι. Αναδιήγηση ιστορίας

397994620 164524106684345 5589776320059560445 n 367360326 182896091537897 3656963683099530857 n 398215920 1028002188440190 6454422739482518097 n 370090954 881076820354968 6125426098961694067 n 396625499 640277721643377 549603840892139239 n 377149043 1363517280921368 4857319863831877352 n

 

Αναφερόμαστε σε άλλα παραμύθια με μάγισσες και εξιστορούμε τις ιστορίες

395590654 296173466589129 2967377877051870614 n

Διαβάσαμε για την θεά Εστία , θεά της οικογένειας και του σπιτιού. Είδαμε σχετικές εικόνες στο διαδίκτυο…

Ζωγραφίσαμε την οικογένεια μας και μιλήσαμε στην ολομέλεια γι αυτήν…

377125959 1401138863945097 3452920119218260675 n

Mε την βοήθεια του beebot κάναμε την διαδρομή

New Phototastic Collage New Phototastic Collage 1.jpg1 1

5. Η ΛΑΜΙΑ

Στόχοι:

  1. Να αναγνωρίσουν την αξία της βοήθειας και της συνεργασίας
  2. Να κατανοήσουν ότι το ψέμα δεν είναι καλός τρόπος συμπεριφοράς

Αφήγηση – συζήτηση παραμυθιού

 

394940700 178257292018798 6675052855754601131 n

Ζωγραφίσαμε το παραμύθι και ζητήσαμε από τα παιδιά να δώσουν ένα νέο τίτλο

397963395 1137399434312523 4186193132623857611 n 397943106 1167441794233721 2204319315381881606 n

Φτιάξαμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι με την ιστορία του παραμυθιού και παίξαμε στις ελεύθερες δραστηριότητες μ αυτό…

New Phototastic Collage.jpg4

Φτιάξαμε κάστρα με άμμο στην αυλή μας…

New Phototastic Collage.jpg3

Europe Code Week- Εβδομάδα Προγραμματισμού

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 11 151003

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 11 151003

Το Νηπιαγωγείο Νεοχωρούδας συνεπές στο ραντεβού του με την Εβδομάδα Προγραμματισμού, ετοίμασε και προσκάλεσε και άλλα σχολεία της περιφέρειάς μας να μας ακολουθήσουν .

Είμαστε παρόντες με δύο συμμετοχές.

Η πρώτη συμμετοχή βρίσκεται https://beebot.terrapinlogo.com/?community-mat και πρέπει να βοηθήσετε το bee bot να βρει το δρόμο του. Διαλέξτε την επιλογή Problem Solving.

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 13 121822

Ο κωδικός για όποιο σχολείο επιθυμεί να μας ακολουθήσει είναι: cw23-fPJGw

Η δευτερη συμμετοχή είναι ένα προγραμμα scratch και σχετίζεται με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα που τρέχουμε στο νηπιαγωγείο μας αυτή τη χρονιά. Ο κωδικός για όποιο σχολείο επιθυμεί να μας ακολουθήσει είναι: cw23-FVe2Y


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να αποκωδικοποιήσουν την κρυμμένη λέξη.

Περίμενε τον Ποσειδώνα να σου δώσει οδηγίες. Τα ψάρια είναι μία λέξη. Η λέξη αυτή είναι το όνομα της Θάλασσας που μας περιβάλλει. Κάνοντας κλικ σε κάθε ψαράκι θα σας ζητάει να βρείτε ποιο γράμμα είναι. Αν μαντέψετε σωστά θα βρείτε το όνομα μιας μεγάλης θάλασσας… της Θάλασσάς μας!
Πρόσεξε τη γραμματοσειρά σου! Να είναι στα ελληνικά!

Ελάτε όλοι να παίξετε μαζί μας!

IMG 8754 IMG 8755IMG 8759

IMG 8760

 

IMG 8774 IMG 8784IMG 8771IMG 8772IMG 8768