Η κυρία φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο μας

Σας παραθέτουμε τις εργασίες που κάναμε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και με βάση τα έργα του συγγραφέα                           Βαγγέλη Ηλιόπουλου και τις στατηγικές κατανόησης κειμένου.

Ξεκινήσαμε με το υπέροχο βιβλίο του

thumbnail

Φτιάξαμε το ιστόγραμμά μας

P1010031Ξεχωρίσαμε τα στοιχεία της ιστορίαςP1010003Κάναμε τα μαθηματικά μας και αναδιηγηθήκαμε την ιστορία μαςP1010026Ε, φτιάξαμε και τα πειρατάκια μαςP1010682Έπειτα, ήρθαν τα Χριστούγεννα και διαβάσαμε

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αρχικά με κρυμμένο τον τίτλο του βιβλίου κάναμε τις προβλέψεις μας και φτιάξαμε το δικό μας βιβλίο προβλέψεων

φωτο 25

φωτο 43Έπειτα, φωτοτυπήσαμε εικόνες από το βιβλίο και τις βάλαμε στη σωστή σειρά χρησιμοποιώντας λέξεις σύνδεσης. Έπειτα, με τη βοήθεια των λέξεων αυτών αναδιηγηθήκαμε το κομμάτι της ιστορίας στο οποίο αναφερόταν οι εικόνες αυτές.

P1010436Το ίδιο κάναμε με τις εικόνες από την ιστορία μας τις οποίες ζωγραφίσαμε μόνοι μας. Φτιάξαμε την ανεμόσκαλά μας με την οποία ο Μανόλης κατέβηκε στο καλικαντζαροχωριό. Δεξιά βάλαμε πάλι τις λέξεις σύνδεσης και στα σκαλοπάτια τις εικόνες μας με τη σωστή σειρά . Ξέρετε πόσο εύκολα είπαμε στη συνέχεια την ιστορία του καλοκάντζαρου;

P1010429

Φτιάξαμε και τις καρτούλες μας με τον καλοκάντζαρό μας που τις γεμίσαμε με τις πιο θερμές  ευχές μας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Έπειτα διαβάσαμε και το βιβλίο

themoscover

Φτιάξαμε το παζλ το σχετικό με τις προσπάθειες του Θέμου να λύση το πρόβλημά του

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε και  ένα υπέροχο επιτραπέζιο  με τους ήρωες των παραμυθιών του Θέμου που κατεβάσαμε από το διαδίκτυο!!

P1011110Οι ερωτήσεις του επιτραπέζιου ήταν ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου αλλά και ερωτήσεις σχετικές με τα  συναισθήματα  του Θέμου

P1010855 Με αυτό το επιτραπέζιο παίζαμε κατά την ώρα  των ελεύθερων δραστηριοτήτων μας.

P1011110α

Έπειτα διαβάσαμε και απολαύσαμε τον Τριγωνοψαρούλη T061003020-200

Ε, αυτός πια τι να σας πούμε… Μας πήρε την καρδιά…Αρχικά τον φτιάξαμε  σε κούτα και τον κάναμε πολύ πολύ μεγάλο…Και πηγαίναμε κοντά του και του μιλούσαμε συνέχεια…P1011113Ύστερα τον κάναμε μέσα στο βυθό παρέα με τ΄ άλλα ψαράκια και τη δασκάλα του την κ. Σουπιά. Γράψαμε και σε ταμπέλα το μήνυμα του συγγραφέα

P1011112Το πιο ωραίο όμως απ΄όλα ήταν όταν είπαμε στην κυρία μας να τον παίξουμε θέατρο. Τον παίξαμε και τον ξαναπαίξαμε …Όμως επειδή ξεχνούσαμε συνέχεια τα λόγια μας η κυρία μας μας πρότεινε να γράψουμε τον Τριγωνοψαρούλη σε στιχάκια που να μην τον ξεχνάμε. Ότι και κάναμε…

Έπειτα ζωγραφίσαμε τις πιο βασικές σκηνές και φτιάξαμε το βιβλίο του Τριγωνοψαρούλη διασκευασμένο από εμάς και με εικονογράφηση δική μας…Για να το δείτε πληκτρολογήστε στο διαδίκτυο :

Τα στιχάκια μας τα  μάθαμε σχεδόν αμέσως. Μάθαμε και τα στιχάκια των άλλων παιδιών. Διασκεδάζοντας…Καλέσαμε και τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης του Δημοτικού να παίξουν μαζί μας. Και πράγματι ήταν πολύ όμορφα.Παίζαμε θέατρο και διασκεδάζαμε. Όλοι μαζί, σε συνεργασία.Ε, και είπαμε δεν το παίζουμε και στο τέλος του χρόνου που πλησιάζει να μας δούνε κι οι γονείς μας; Οι παππούδες κι οι γιαγιάδες; Οι φίλοι μας;; Συμφωνήσαμε και αρχίσαμε να ψάχνουμε για σκηνικά, κουστούμια κι όλα τ΄ άλλα τα σχετικά…

 

Δημοσιεύθηκε στην ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

2 Responses to Η κυρία φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο μας

  1. ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!
    ΜΟΛΙΣ ΣΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Αφήστε μια απάντηση