ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ”ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ” ΜΕ ΤΙΤΛΟ:”ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΡΑΤΩ”
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΣΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΠΛΑΙΣΙΟ,
ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΑΛΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ,
ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ,
ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ,ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,
ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ – ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΝΩΣΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ.
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,” ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ”

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ.

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.



ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ,
ΤΙΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΠΛΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ.


ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ Ι. ΜΑΝΑΦΗ ” Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ”ΕΛΦΙ” ΜΕ ΞΥΛΙΝΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ. ”Η ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΩΝ”.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΩΝ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.



ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ” ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙ”.

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΙΝΤΕΟ” ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΥΚΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.


ΜΟΝΟΓΟΝΕ’Ι’ΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ” ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΓΚΟΥΡΟ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΓΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ.
ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΓΙΟΛΑΝΤΑΣ ΤΣΟΡΩΝΗ ‘‘ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ’‘ ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ.


ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ . Η ΚΑΡΕΤΑ – ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ – ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ” Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ”ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ”.


ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΜ ΠΑΙΔΙΩΝ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.