ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ Τ΄ΑΒΓΑ

ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ.ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ

 

PAPAROYNESPASCHALIES

 

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΤΕΜΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΡΟΛΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ

LAGOI

 

ΑΒΓΑ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΤΥΛΙΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ

ABGA ZOGRAFIKHABGA ALOYMINOCHARTO

 

ΒΑΨΑΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ  ΜΕ ΒΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ

BAFH AB 3ABGA KOKKINA

 

ΒΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΑΒΓΑ ΜΕ ΤΕΜΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΜΕ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ

174411236749ABGA POLYCHROMA

 

ΟΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΙ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

STAYROISTAYROS 1

 

ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ

KARTES 2A

KARTES

 

ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΑΣ

KALATHIA 1

KALATHIA 2

 

 

 ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!

EYCHES

3 o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:”ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ”

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ”ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ”ΜΕ ΤΙΤΛΟ ”ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

ΣΤΟΧΟΙ:

  • ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΟΥΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ,ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΩΣ ΠΕΖΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΝΗΛΙΚΑ
  • ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΝΗΛΙΚΑ
  • ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΚΙ,ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ
  • ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΟΧΗΜΑ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ,ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΑΝ:

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ3

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΠΕΖΟΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.

Η ΑΦΟΡΜΗ  ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ  ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

ΤΥΦΛΟΙ- ΟΔΗΓΟΙ

5 2 1 8

3 1

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

1 7

1 6

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ” ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ”.

ODIKH ASFALEIA ENNOIOLOGIKOS

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ3

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ  ΒΙΝΤΕΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ4

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.

fanari odhgon

ΠΑΙΧΝΙΔΙΔΙ ΡΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΑΝΑΡΙΩΝ.

KOKKINO ATOMIKH

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ5

Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ- ΦΑΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ-ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

ZOGRAFIKH STAMATHS STAMATHS GRHGORHS

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ2” ΠΕΡΝΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ’

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1

ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΦΙΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ

KRATA ME

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΚΟΥΩ -ΒΛΕΠΩ -ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ . ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

BIOMATIKO DIABASH 1

diaschizo dromo 1234

DIASCHIZO OLA

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ3

ΣΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΒΙΝΤΕΟ.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΗΜΑ

SHMATA PINAKAS

STEFANIA SHMATA 1STEFANIA SHMATA 2

SHMATA 1 TRAPEZIA SHMATA1

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ4

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ Ε.ΠΙΤΣΙΔΟΠΟΥΛΟΥ :”ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ  ΚΟΚ”

KOK 1

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ2

”ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ” ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ

ZONH ASFALEIAS 2  ZONH ASFALEIAS AYTOKINHTO1

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ5”ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ”

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ:”Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑΣ”

O FILOS MOY O PODHLATAKIAS

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

anasynthesh podhlato

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ

podhllatoe34

TI FORAEI O PODHLATHS   kranos

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 41 41

1 5ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ” ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ”

PODHLATO KATASKEYH

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ5

ΜΑΚΕΤΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ”  ΜΙΑ ΠΟΛΗ  ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ , ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΑΡΙΑ” ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙΣΑΣ ΓΝΩΣΗΣ.

MAK TRAP MAKETA KRANOS

1 5

 

331 13MAKETA EXO1

ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

 

1

1 1

6 ΜΑΡΤΙΟΥ -ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΤΡΑΓΟΥΔΟ ΤΟΥ Γ.ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΔΗ ”ΜΗΛΑ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ”

 

 

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΤΡΑΓΟΥΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΣΚΗΝΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ  ΔΙΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.

 

 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΤΕΛΟΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ,ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

 

ΜΟΚΕΤΑ    ΚΛΑΙΕΙ 1ΜΗΛΑ ΚΟΡΟΙΔ 1

 

ΧΕΡΙ ΟΡ αγαπη ολα  ΑΓΚΑΛΙΑ

ΑΓΚΑΛΙΑ ΟΛΑ

 

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ ”ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ

 

αφισα τραπεζια ολη

Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ” ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΕΡΙΑ ”ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΥΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΥΛΗΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ

 

ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟΚΡΙΑ 1

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ: ΚΛΟΟΥΝ-ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ

 

ΛΕΞΗ ΚΛΟΟΥΝ 2ΚΑΛΕΣ ΑΠ

ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΕΝΑΣ ΚΛΟΟΥΝ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ”

 

ΤΡΩΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 1 1ΤΡΩΕΙ 2

ΜΑΘΗΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ: ”Ο ΚΛΟΟΥΝ”

 

ΜΑΘΗΜΑ ΣΧΕΔΙΟΥ 1 1

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΟΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ,ΝΑΧΟΡΟΠΗΔΑΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΚΛΟΟΥΝ ΜΕ ΤΥΠΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥΣ

 

ΚΛΟ ΟΛΟ ΓΥΜΝ 22ΚΛΟΟΥΝ ΟΛΟ 1

ΠΑΙΧΝΙΔΙ : ”ΤΑΙΣΕ ΤΟΝ ΚΛΟΟΥΝ”.

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΛΟΟΥΝ ΜΠΑΛΑ1ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΛΟΟΥΝ ΘΑΝΟΣ

 

 

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ:” ΒΑΛΕ ΤΟ ΠΑΠΙΓΙΟΝ ΤΟΥ ΚΛΟΟΥΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ”

ΠΑΠΙΓΙΟΝΠΑΠΙ 2

ΠΑΙΧΝΙΔΙ:”ΓΙΝΕ ΚΛΟΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΑΣΤΕΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ”

 

ΑΣΤΕΙΕΣ 1ΑΣΤΕΙΟΣ 2

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ:” ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ”-ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΜΑΣ

 

φαναρ στολη 1

ΤΡΕΝΟ ΦΑΝΑΡΙΑ 1

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΛΟΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ

 

ΚΛΟΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚ ΣΧΟΙΝΙΚΛΟ ΟΛ ΣΧΟΙΝΙ

ΚΛΟ ΣΤΡΙΦ

ΜΑΣΚΑΡΕΥΟΜΑΣΤΕ” ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΖΩΑΚΙΑ”

 

 

ΛΙΟΝ ΑΓΡΙΑ 1

ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΡΕΝΟΔΗΜ ΜΕΣΑ

ΖΕΥΓΑΡΙΑ

ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑ’I’ΤΑΝΑΚΙ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ

 

ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ ΜΕΣΑ 1ΜΕΣΑ ΧΡ

ΓΑΙ ΕΞΩ ΧΡΙΕΞΩ Γ ΜΑ

ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΟΜΟΡΦΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΨΗΛΑ

 

χαρταετοι

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!

2o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ” ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ”

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ” ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ,

ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑΣ.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ STEAM,Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΠΙΛΥΤΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ(BEE-BOT)

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΑΝ

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ , ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ,ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ.

ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ” ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΛΑΜΠΕΙ ΣΑΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ” ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ  ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.

φεγγαρι 1

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ ΜΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

πλανητες ζευγαρια        πλανητεσ ζευγη 1

ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ

τι ξερω

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟ PICOU PICOU ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ- ΑΡΙΘΜΗΣΗ

πλανητεσ αρχικο      πλανητεσ αριθμοι

ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΠΛΑΝΗΤΩΝ

πλανητεσ συνθεση λεξης

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ  ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

βιωματικο ηλιακο συστημα                                                          πλαν βιωμ 2  

    πλαν βιωμ 3

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

ηλιακο συστημα ατομικη 1        ηλιακο συστ 2

ΑΓΑΠ ΠΛΑΝ

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ Η ΓΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ.

γη εσωτερικο 1     γη πλαστελινη

ΓΗΗΗΗ ΣΤΑΜΠΑ ΤΕΜΠΕΡΑ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΙΟΣ -ΓΗ-ΦΕΓΓΑΡΙ.

  γη περιστροφη ηλιοσ φεγγαρι 1 1                                                                                                                   ΓΗ ΦΕΓΓΑΡΙ ΗΛΙΟΣ 1     ηλιοσ γη φεγγαρι

Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ  ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΑΕΘΟΝΤΑ  ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΕΘΟΝΤΑ

ΠΑΙΧΧΙΔΙ ΜΕ ΣΚΙΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ  ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

ΣΚΙΕΣ 1         ΣΚΙΕΣ 2

ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΦΑΚΟ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΕΙΟ ΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑΣ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΝ  ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟΥ.

ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ     τι κανω ημερα νυχτα

Η ΣΕΛΗΝΗ Ο ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΙΣ ΟΚΤΩ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΕΥΑΣΑΝ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ.

ΦΑΣΕΙΣ ΜΑΖΙ   φασεις μπισκ 1

ΦΑΣΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 2

ΠΟΙΗΜΑ ” ΟΙ ΦΟΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ” ΤΗΣ ΤΟΥΛΑΣ ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΜΑ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ.

ΦΟΡΕΜΑ ΣΕΛΗΝΗΣ ΠΟΙΗΜΑ ΟΛΕΣ        φορεμα σεληνη ποιημα

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ” Ο ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ’ ΤΟΥ ERIC PUYBARET.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΜΟΛΕΟΝΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.

ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ ΦΥΛΛΑ

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ BEE-BOT

εποχεσ αααα

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΗ

ΕΠΟΧΗ ΑΓΑΠ

ΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.KATAΣKEYH ”AΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ”.

ΑΣΤΡΟΝΑ ΑΑ

ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ BEE- BOT.ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΟ ΡΟΜΠΟΤ BEEBOT.TA ΠΑΙΔΙΑ  EXOYN THN ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.

ΗΛΙΑΚΟ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΟΛΟ

beebot 2

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΙΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΧΙΔΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΧΑΡΑ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΚΑΛΑΝΤΑ, ΗΘΗ, ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

 

ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΜΑΣ

 

δεντροοο α 2

δεντροοο 4

 

 δεντρο 1 3

 

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ  ΧΡΟΝΙΑ

ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣΗΜΟΣΚΟΝΗ

 

ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ 1

 

ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓ 2 1ΗΜΕΡΟΛΓ 1

 

ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΜΑΣ

 

καρτες 1καρτα 1

 

ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ ΜΑΣ

 

ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ 1 2

 

 ΜΠΑΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΤΡΩ

 

ΜΠΑΛ ΕΣ 1 1

 

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΑΣ ΜΕ ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ, ΣΤΑΜΠΕΣ ΜΕ ΤΕΜΠΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΖΥΜΑΡΙΚΑ

 

δεντρακι 3δαντρακι 2 3

 

δεντρο φιογκακια 2

 

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ”ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ”

 

ευχοδ2 1

 

ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΑΣΤΕΡΙΑ

 

αστερι

 

αστερια

 

ΕΛΑΦΑΚΙΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΚΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ

 

ταρανδοσ 2

 

ταρανδοσ 1

 

ΟΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΜΑΣ

 

προσκληση ζαχαρωτα

 

ΤΑ ΞΩΤΙΚΑ, ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΑΚΙΑ ΜΑΣ

 

ξωτικααγιοσ βασιλησ 1

αγιοβασιλακια 1 1

 

ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΜΑΣ

 


σκηνικο

 

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!

 

christoygenniatiko stolidi 2025 kardoyla me eyches photo

 

1o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ”ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ” ΜΕ ΤΙΤΛΟ:”ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΡΑΤΩ”

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ

ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΣΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΠΛΑΙΣΙΟ,

ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΑΛΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ,

ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ,

ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ,ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,

ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ – ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΝΩΣΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ.

ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,” ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ”

1733οικΑΑΑ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ.

οικ 1      οικ 2

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

 

οικ 7α

οικ 14    οικ 15

οικ 10 1

ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ,

ΤΙΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ  ΠΛΗΘΙΚΟΤΗΤΑ  ΤΗΣ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΚΑΙ  ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΠΛΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ.

77

οικ 9  οικ 8

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ  Ι. ΜΑΝΑΦΗ ” Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.οικ 16

ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ”ΕΛΦΙ” ΜΕ ΞΥΛΙΝΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ  ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

οικ 12

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ. Η ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΩΝ”.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΓΚΟΥΙΝΩΝ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΟΙΚ17

 

 

οικ 19

οικ 22

 

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ” ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΙΓΚΟΥΙΝΑΚΙ”.

οικ 23

ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  ΒΙΝΤΕΟ” ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΥΚΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

οικ 24

οικ 25

ΜΟΝΟΓΟΝΕ’Ι’ΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ” ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΓΚΟΥΡΟ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΓΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ.

οικ 26 

 

οικ 27   οικ 28 

ΥΙΟΘΕΣΙΑ  ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΓΙΟΛΑΝΤΑΣ ΤΣΟΡΩΝΗ ‘‘ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ’‘  ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ.

29 α       29 β

οικ 29

ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ . Η ΚΑΡΕΤΑ – ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.

οικ30  οικ 31

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ – ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.

οικ 38

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ” Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”

οικ40  οικ 39

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ”ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ”.

οικ42

οικ 44

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΜ ΠΑΙΔΙΩΝ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

 

 

 

 

 

ΣΕΙΣΜΟΣ- ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΗΚΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ.

 

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ  ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ .

1η  ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΚΑΙ  ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ.

σεισμοσ 1

ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ.

 

σεισμος 2

 

ΜΟΛΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ” ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ” ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ”ΤΕΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΥ”ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΕΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΩΡΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ.

 

σεισμος 3

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ.

σεισμοσ 4 1

ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ

ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ.

σεισμος 4

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ”ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΣ”

13         12

σεισμογρ 2

ΖΗΤΩ Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

28

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1940, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ  1940 ΜΕ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΦΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ 28 ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΣΕ ΧΑΡΤΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  ” ΟΧΙ”

Δ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΤΟ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ.

IMG 20241121 081122

ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ  ΜΕ ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΣ  ΜΑΘΗΤΕΣ  ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΕΣ.Ζ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ  ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ  ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ 1940 

ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ  ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Ε

 

IMG 20241118 112613

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ‘‘ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ’‘ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ.

3

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΕ ΤΕΜΠΕΡΕΣ.

1.

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΠΩΣ ” ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ” ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΡΑΚΕΛΕ [ΒΙΤΡΩ] .

Θ

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.

 

 

Α

 

 

Β

 

ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1940.

ΑΣ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

 

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ

88888

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ  ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ1

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ.

ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΑΤΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ.

IMG 20241017 121729       IMG 20241017 121700

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2

ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΕ ΓΛΑΣΣΕ.

IMG 20241012 165729   

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 Α

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΨΑΡΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΕΚΑΝΗ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΠΑΚΙΑ.

IMG 20241007 084227  

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ3Β

ΣΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΒΡΕΣ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ.

2Β

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ4

ΣΤΟΛΙΖΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.

IMG 20241004 110356 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5

ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΑΠΑΚΙΑ

IMG 20241007 085946   

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6

ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΑ ΠΕΡΠΑΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΛΑ.

IMG 20241004 110331 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7

ΣΥΛΛΑΒΙΖΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΤΥΠΩ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ.

IMG 20241007 090439

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8

ΜΕΤΡΩ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ  ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ,ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΟΡΟΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗ ΖΑΡΕΦΑ ΤΗ ΜΑΣΚΟΤ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΝΟΜΑΤΟΣ.

IMG 20241007 083554   IMG 20241014 083504 

2Α

IMG 20241014 163355 1

1ΖΑΡ

ΔΡΑΣΤΗΤΗΤΑ 9

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.

  1k                                                              200