Όλοι οι άνθρωποι έχουμε ένα ξενοδοχείο συναισθημάτων!!!

Το τελευταίο διάστημα μιλήσαμε για τα πολλά συναισθήματά μας. Η κουβέντα μας ξεκίνησε με αφορμή ένα βιβλίο που διαβάσαμε στην τάξη, με τίτλο “Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων”. Καταλάβαμε ότι μιλάμε για το σώμα μας και ότι όλοι και όλες έχουμε το δικό μας ξενοδοχείο συναισθημάτων. Φτιάξαμε το ξενοδοχείο του βιβλίου για να το κρεμάσουμε στην τάξη μας και επιλέξαμε κάποια από τα συναισθήματα που μας άρεσαν.

IMG 20241111 131334

Στο ολοήμερο, συνεχίσαμε με το βιβλίο “Η παλέτα των συναισθημάτων” και φτιάξαμε τη δική μας παλέτα με τα συναισθήματα της Συναισθηματικούλας.

IMG 20241111 131402 1

Στη συνέχεια, θέλαμε να γνωρίσουμε και να κατανοήσουμε τα συναισθήματα που βιώνουμε περισσότερο: χαρά, λύπη, θυμό και φόβο… Ξεκινήσαμε με τη χαρά. Αφού καταγράψαμε πότε νιώθουμε χαρά, ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας. Είμαστε χαρούμενοι όταν πηγαίνουμε στο γήπεδο, στη θάλασσα, στις νεροτσουλήθρες με όσους αγαπάμε..

IMG 20241111 131727

IMG 20241111 131703

Μετά σειρά είχε η λύπη. Γνωρίσαμε τη λύπη μέσα από το βιβλίο “Ο κύριος Ουφ”. Γινόταν να μην έχουμε κι εμείς τον δικό μας κύριο Ουφ στην τάξη μας; Ε, δεν γινόταν. Τον βάψαμε και πάνω του κολλήσαμε πότε νιώθουμε λυπημένοι. Είμαστε λυπημένοι, κυρίως, όταν δεν μπορούμε να παίξουμε.

IMG 20241111 131328

Αχ, φτάσαμε, επιτέλους, και σε εκείνο το συναίσθημα που νιώθουμε συχνά, τον θυμό. Φτιάξαμε τα δικά μας θυμόμετρα, στο πρωινό και στο ολοήμερο τμήμα, και συζητήσαμε με ποιον τρόπο νιώθουμε καλύτερα: βαθιές ανάσες, συζήτηση και ξεκούραση στο αγαπημένο μας, ήσυχο μέρος.

IMG 20241111 131714   IMG 20241111 131721

Έπειτα, γνωρίσαμε τον φόβο. Δεν έχουμε κρατήσει τις ζωγραφιές μας γιατί μας φόβιζαν τα ζόμπι, τα φίδια και το σκοτάδι που ζωγραφίσαμε κι έτσι, αποφασίσαμε να “θάψουμε” τους φόβους μας στην αυλή. Νιώθουμε, ήδη, πολύ καλύτερα.

IMG 20241111 101922

Φυσικά, βοήθεια στα συναισθήματα είχαμε κι από την κυρία των αγγλικών μας, την κυρία Μάρλεν, με την οποία τα μάθαμε και στα αγγλικά. Τώρα ξέρουμε τοοοοοοοόσα πολλά για να σας πούμε!! 🙂

IMG 20241112 123650 IMG 20241112 123710 IMG 20241112 123722

Για το τέλος, αφήσαμε το πιο σημαντικό συναίσθημα, την αγάπη. Με αφορμή έναν στίχο, κάναμε τη δική μας ομαδική εργασία για να κρεμάσουμε στην τάξη. Πώς σας φαίνεται;

IMG 20241111 131244

Το παιχνίδι αλλιώς…

Οι κυρίες μας, εδώ και λίγο διάστημα, αποφάσισαν να αρχίσουν να μας δίνουν παζλ για να παίζουμε. Πρώτα, μας εξήγησαν πώς μπορούμε να τα φτιάχνουμε κι έπειτα, ο καθένας μας ή σε μικρές ομάδες, επιλέξαμε ποιο απ’ όλα τα παζλ του σχολείου μας θα φτιάχναμε. Και επειδή μας άρεσε αυτό το παιχνίδι, συνεχίζουμε να επιλέγουμε παζλ στις ελεύθερες ώρες. Μπορεί να μην καταφέρνουμε πάντα να το φτιάξουμε, αλλά, να ξέρετε, πως πάντα προσπαθούμε ⭐

IMG 20241101 115935   IMG 20241101 115942    IMG 20241101 115946    IMG 20241101 115952 IMG 20241101 115958    IMG 20241101 120047

 

Ελιά μου, δέντρο ιερό, πολύτιμο και καρπερό…

Δεν ξέρω αν εσείς το γνωρίζετε, αλλά το νησί μας είναι γεμάτο με ελαιόδεντρα. Μια μέρα, βρήκαμε έξω από το σχολείο μας λίγα κλαδιά ελιάς και μιας που είναι η εποχή των εργασιών για τις ελιές, σκεφτήκαμε να μάθουμε μερικές πληροφορίες για να μπορούμε κι εμείς πότε-πότε να βοηθάμε σε αυτές… Ξεκινήσαμε να μιλάμε για τις ελιές και τα μέρη της, κάναμε πολλά φύλλα εργασίας με ελαιόδεντρα…

3   IMG 20241021 124928    IMG 20241021 124909   1

Είδαμε διάσημους πίνακες ζωγραφικής που απεικόνιζαν ελαιόδεντρα ή κλαδιά ελιάς και φτιάξαμε κι εμείς τα δικά μας με λαδοπαστέλ!!

2

Μιλήσαμε για το λιομάζωμα και για την επεξεργασία που γίνεται στις ελιές στο ελαιοτριβείο και πώς τελικά βγαίνει το λάδι. Δημιουργήσαμε, μάλιστα, και μια αφίσα με το δικό μας λιομάζωμα. Βάλαμε δέντρα, λιόπανα και ανθρώπους με τα ξύλα τους να ραβδίζουν τις ελιές.

IMG 20241018 160329

Κι επειδή δεν μας έφτανε μόνο να το βλέπουμε στο σχολείο, επισκεφθήκαμε ένα μικρό χωράφι με ελιές για να δούμε ολοοοοόκληρο το δέντρο. Είχε πράσινες, κόκκινες και καφέ ελιές. Η βόλτα μας άρεσε πολύ κι ας ήταν μικρή…

IMG 20241023 113443

IMG 20241023 114522

Στο τέλος, αναφερθήκαμε στο στεφάνι ελιάς που τιμούσαν παλιά τους νικητές, τον κότινο. Φτιάξαμε τους δικούς μας κότινους και τους κρεμάσαμε στην τάξη!! Πώς σας φαίνονται; Εμείς, πάντως, με τόσα που μάθαμε, είμαστε έτοιμοι να μαζέψουμε ελιές!!

IMG 20241021 152913 IMG 20241021 152907

28η Οκτωβρίου!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος μάθαμε πολλά για την 28η Οκτωβρίου, την επέτειο του “ΟΧΙ”. Από αυτά που ακούσαμε, διαλέγουμε σίγουρα την ειρήνη και ελπίζουμε να μην υπάρχει πόλεμος στην καθημερινότητά μας, όποια μορφή κι αν έχει αυτός. Κάναμε κατασκευές και δείξαμε πώς ακριβώς νιώθουν οι άνθρωποι σε περιόδους πολέμου ή ειρήνης. Μάθαμε ποιήματα και τραγούδια και παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές από τις δουλειές μας.

Φτιάξαμε το κανόνι της ειρήνης για την τάξη μας. Το δικό μας κανόνι πετάει λουλούδια και καρδιές, όχι βόμβες. Έχει χρώματα χαρούμενα και έναν ήλιο πολύ φωτεινό…

IMG 20241018 114847  IMG 20241018 115803 IMG 20241018 120149

Συνεχίσαμε τις δουλειές μας, απεικονίζοντας τη ζωή σε περίοδο πολέμου ή ειρήνης. Παρατηρείτε τις διαφορές; Χωρίς την ειρήνη όλα είναι γκρίζα. Λείπουν τα χρώματα και τα χαμόγελα από τα πρόσωπα των ανθρώπων.                            IMG 20241022 120435   IMG 20241022 120439   IMG 20241022 120446

Και επειδή οι κατασκευές μας αρέσουν, κόψαμε, κολλήσαμε, βάψαμε και γράψαμε για να θυμόμαστε, όσα μάθαμε τις προηγούμενες ημέρες.

IMG 20241021 120638     IMG e522c3fc3fb5ce70465f49b677d6e85c V    IMG 504bcf0d2a4a578e46f6db620494b58f V

IMG 20241022 120418    IMG 20241022 120425

Για το τέλος, αφήσαμε τις σημαίες μας. Χρησιμοποιήσαμε φελλό και βάψαμε το μπλε της ελληνικής σημαίας. Βάλαμε και σταυρό και ήμασταν έτοιμοι για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου!!

IMG 20241030 135633

Ευχαριστήριο μήνυμα!!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Προδρόμου “Σκόπας ο Πάριος” για τη δωρεά έγχρωμου εκτυπωτή και χαρτιού εκτύπωσης στο σχολείο μας. Η προσφορά τους ήταν πολύ σημαντική για το εκπαιδευτικό έργο και έδωσε χαρά στα παιδιά και στα μέλη του νηπιαγωγείου. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως υπάρχουν άνθρωποι δίπλα μας που θέλουν να μας βοηθήσουν!!

IMG 20241015 134557    IMG 20241014 154516

Ο πρώτος μήνας στο σχολείο μας!!

Ο Σεπτέμβριος ήρθε (και πέρασε) και εμείς είμαστε πάλι εδώ στο αγαπημένο μας σχολείο να γνωριστούμε, να γίνουμε φίλοι και να μάθουμε νέα πράγματα. Αν και ο πρώτος μήνας ήταν λιγάκι δύσκολος μέχρι να προσαρμοστούμε, καταφέραμε να κάνουμε κάποιες δουλίτσες.. Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για το φθινόπωρο. Είδαμε τους 3 μήνες του, συζητήσαμε τι συμβαίνει κάθε μήνα και κάναμε αρκετές εργασίες. Δουλέψαμε πάνω στα φύλλα που πέφτουν αλλά και στα φρούτα του φθινοπώρου. Δείτε παρακάτω τα έργα μας…

IMG 20240926 162959 IMG 20240926 163037   IMG 20241001 163834  IMG 20241002 155536    IMG 20241009 145524

Και επειδή τα μήλα μας αρέσουν, τους δώσαμε λίγη παραπάνω σημασία.. Κάναμε κατασκευές και φυσικά, φτιάξαμε μια  π ε ν τ α ν ό σ τ ι μ η  μηλόπιτα από τα χεράκια μας. Γράψαμε τα υλικά της συνταγής και στη συνέχεια, τα χτυπήσαμε στο μίξερ και δώσαμε τη μηλόπιτά μας σε μία μαμά να μας την ψήσει. Η χαρά μας ήταν μεγάλη!!

20241003 104006   20241003 104011   IMG 20241009 141054   IMG 20241009 141100   IMG 20241009 141103   IMG 20241009 141107  IMG 20241009 152906   20241008 085324   20241008 085456   20241008 085612   20241008 085741   20241008 090213   20241008 090518   20241008 091004   20241008 091054   20241008 091422   20241008 091647   20241008 091939   20241008 093046   20241008 110748

Εννοείται πως δεν θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτώβρη. Επιλέξαμε να φτιάξουμε τα δικά μας λιοντάρια. Άλλα τρομακτικά κι άλλα γλυκά, άλλα πολύχρωμα κι άλλα μονόχρωμα, αλλά σίγουρα όλα τους όμορφα!!

20241004 113120   20241004 113900   20241004 113945   IMG 20241009 141208

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024 – 2025

Το σχολικό έτος 2024-25, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται οι μαθητές που είναι γεννημένοι το 2020, όπου η φοίτηση είναι υποχρεωτική.

Για τα νήπια (φετινά προνήπια) η εγγραφή γίνεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο και θα συμπληρωθεί η αίτηση εγγραφής, για τυχόν αλλαγές που υπάρχουν στα στοιχεία επικοινωνίας.

Οι αιτήσεις εγγραφών θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/με την χρήση κωδικών taxinet.

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μας περιλαμβάνει τους οικισμούς :Προδρόμου, Πίσω Λιβαδίου, Λογαρά και Πούντας.

Η κατάθεση δικαιολογητικών θα πραγματοποιείται από Παρασκευή 1 έως Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 και ώρα 12.15-13:00, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλέφωνο του σχολείου 2284041111.

Από 21-03-2024  και μετά οι εγγραφές θα θεωρούνται εκπρόθεσμες και θα πρέπει να εγκρίνονται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων.

1)ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, που σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

2. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ  ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων εγγράφονται οι μαθητές κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους και σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00. Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

    3) ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

    1. Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
    2. Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.
    3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού προνηπίου/νηπίου λαμβάνει χώρα με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) το Νηπιαγωγείο συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών.
    1. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος, ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80).