ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Μέσα από αυτή τη σελίδα του ιστολογίου μας θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία του ετήσιου εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται.

Από τη φετινή σχολική χρονιά 2021-2022 στις σχολικές μονάδες της χώρας εισάγονται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και τα Αγγλικά.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνιστάται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Αναλυτικά παρακάτω θα μπορείτε να ανατρέξετε στο ΦΕΚ των εργαστηρίων Δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου

ενώ πιο κάτω στο ΦΕΚ για εισαγωγή των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο.



Λήψη αρχείου

ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Μέσα από αυτή τη σελίδα του ιστολογίου μας θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία του ετήσιου εκπαιδευτικού έργου σε σχέση με το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται.

Από τη φετινή σχολική χρονιά 2021-2022 στις σχολικές μονάδες της χώρας εισάγονται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και τα Αγγλικά.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνιστάται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Αναλυτικά παρακάτω θα μπορείτε να ανατρέξετε στο ΦΕΚ των εργαστηρίων Δεξιοτήτων

ενώ πιο κάτω στο ΦΕΚ για εισαγωγή των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο.

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!!

Στην αρχή του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων
μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο Νηπιαγωγείο για νήπια/προνήπια που
φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους. Το ευέλικτο ωράριο
καθορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σε συνεργασία με
τους γονείς ή κηδεμόνες του προνηπίου/νηπίου. Μετά την πάροδο των δύο (2) εβδομάδων, το
σύνολο των προνηπίων/νηπίων ακολουθεί κοινό ωράριο.

SELF TEST

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες
όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που
έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο
σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο
υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και
Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’
εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός
έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική
μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο.

Η σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής χειρουργικής)
είναι υποχρεωτική για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες σε όλα τα τμήματα.Για τα νήπια-προνήπια επισημαίνεται η χρήση μάσκας τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και στα διαλείμματα να γίνεται με τέτοιο τρόπο, προκειμένου να επιτευχθεί η εξοικείωσή τους
με τη χρήση της.

ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 53 του ν. 4807/2021(Α’96) εισάγεται στο υποχρεωτικό
πρόγραμμα των νηπιαγωγείων της χώρας δράση για τη δημιουργική ενασχόληση των
μαθητών/τριών με την αγγλική γλώσσα μέσω της οργάνωσης και υλοποίησης δραστηριοτήτων κατά
τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές/τριες αλληλεπιδρούν με έναν/μια εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06
Αγγλικής Φιλολογίας.