Το τραγούδι του φθινοπώρου
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου 2024-2025
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025
Για τις εγγραφές μαθητών /τριών του σχολικού έτους 2024-25 ισχύουν γενικά τα εξής: (περισσότερα…)
Εγγραφές μαθητών /τριών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023-24
από 1 έως 20 Μαρτίου 2023
Για τις εγγραφές μαθητών /τριών του σχολικού έτους 2023-24 ισχύουν γενικά τα εξής: (περισσότερα…)
Οι αποκριάτικες μάσκες μας και τα καπέλα μας
Διδακτική επίσκεψη του νηπιαγωγείου στο δάσος, με το ΚΠΕ Πραμάντων
Η διδακτική επίσκεψη αποτέλεσε μέρος του προγράμματος “Προστάτεψε το δάσος, είναι πηγή ζωής” του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Φροντίζω το περιβάλλον” και πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο 2022 στο δάσος Πραμάντων, στο πλαίσιο αντίστοιχου προγράμματος του τοπικού Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Εκ μέρους του νηπιαγωγείου, ευχαριστούμε θερμά την κ. Κατερίνα Κατέρη και την κ. Ευαγγελία Λενούδια, μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του ΚΠΕ Πραμάντων, για τις υπέροχες ιδέες τους και την άριστη συνεργασία μας.
Λαμβάνοντας υπόψη το βιωματικό χαρακτήρα της επίσκεψης σε φυσικό δάσος, καθώς και τις πολλαπλές ευκαιρίες που αυτό προσφέρει για εκπαιδευτικές δράσεις, επρόκειτο πραγματικά για μία ανεκτίμητη εμπειρία. Παρατίθενται παρακάτω ορισμένες ενδεικτικές φωτογραφίες δραστηριοτήτων.
Δημιουργία μικρογραφίας πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής
Ως προέκταση ανάπτυξης δραστηριοτήτων σχετικά με την πρόληψη ατυχημάτων, οι οποίες εντάσσονται στη θεματική ενότητα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” αντίστοιχου προγράμματος δεξιοτήτων, δημιουργήσαμε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής σε σμίκρυνση, το οποίο εγκαταστήσαμε στο πάτωμα της αίθουσας του νηπιαγωγείου μας. (περισσότερα…)
Μουσική: γνωριμία με την κιθάρα
Στο πλαίσιο της επαφής των παιδιών με διάφορα μουσικά όργανα, παρατίθενται στιγμιότυπα από την παρουσίαση της κιθάρας (προηγήθηκε σε άλλες μέρες η παρουσίαση εγχόρδων με δοξάρι, ντραμς, ακορντεόν κ.ά.). Τα παιδιά γνώρισαν τα μέρη της κιθάρας, άκουσαν εκτελέσεις για σόλο κιθάρα, τραγούδησαν με συνοδεία κιθάρας, είδαν σχετικά βίντεο στον προτζέκτορα, πειραματίστηκαν με διαφορετικούς τρόπους κρατήματος της κιθάρας, δοκίμασαν να παίξουν χρησιμοποιώντας ένα πλαστικό τούβλο εν είδει υποποδίου κιθάρας, απάντησαν σε σχετικά φύλλα εργασίας κ.ά.