Οδική Ασφάλεια

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων Ζω καλύτερα – Ευ ζην και της θεματικής ενότητας  Οδική Ασφάλεια , τα παιδιά συνεργάστηκαν, συν αποφάσισαν και συν δημιούργησαν έντυπη αφίσα με τους πιο βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ανάλογη ψηφιακή αφίσα για να σταλεί σε όλους τους γονείς με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Στόχος μας ήταν τα παιδιά να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να δρουν ως υπεύθυνοι πολίτες με σωστή οδική συμπεριφορά(ως πεζοί, ως αυριανοί οδηγοί).
Την ψηφιακή αφίσα δείτε την εδώ
Η έντυπη αφίσα μας
                                                                         
Κι άλλες δημιουργίες των παιδιών για την οδική ασφάλεια……..
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 983
και για τα μεταφορικά μέσα…….
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 921
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 780

Zωγραφίζω όπως ο ΜΟΝΤΡΙΑΝ

Οι μικροί μας καλλιτέχνες δημιούργησαν και πάλι! Δείτε συνθέσεις των παιδιών σε κόκκινο,κίτρινο και μπλε στα πρότυπα  του Ολλανδού ζωγράφου Πιτ Μοντριάν, ενός  από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης εδώ

Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 04 20 103331
Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο νηπιαγωγείο μας με πολλές δράσεις. Διαβάσαμε, εικονογραφήσαμε, δημιουργήσαμε νέες ιστορίες με τα γράμματα από το όνομά μας.
Με αφορμή το βιβλίο ” Ένα παιδί από βιβλία ” γνωρίσαμε τα καλλιγράμματα – είναι όταν οι λέξεις τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να  δημιουργείται ένα σχήμα. Τα παιδιά έγραψαν τους αγαπημένους τους τίτλους βιβλίων σχηματίζοντας μία καρδιά και μέσα ζωγράφισαν κάτι από το βιβλίο που τους άρεσε.
Έτσι δημιουργήσαμε την ομαδική αφίσα 
IMG 20240405 134826 1
και την  ψηφιακή αφίσα
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 04 20 103903

Εργαστήριο δεξιοτήτων “Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης”.

Δείτε την υπέροχη δουλειά των μικρών μας στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την ανακύκλωση!

 

 

 

 

 

Eγγραφές μαθητών/τριών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Oι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/  με χρήση των κωδικών του taxisnet.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ/ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών taxisnet.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (δίνεται από το σχολείο)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας,

θ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 ι) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια/προνήπια στα νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις διαθέσιμες θέσεις των νηπιαγωγείων.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται όλα τα νήπια χωρίς προϋποθέσεις.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

 ΌΡΙΑ ΣΧ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙΩΝ

 Το Νηπιαγωγείο Ποτιστηρίων δέχεται αιτήσεις εγγραφών νηπίων των εξής περιοχών: Ποτιστηρίων, Λυγιδέ, Μαρμαρά,  Φυλακές Αγιάς και Συκολιάς.

 

Για ραντεβού ή οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί  μας κατά τις ώρες 12:00 μ.μ – 13:00 μ.μ

Τηλ. Σχολείου : 28210 31361

Εmail: mail@nippotist.chan.sch.gr

 

Αν ήμουν Άι Βασίλης…

Φέτος φορέσαμε το μαγικό σκουφί του Άι-Βασίλη και αποφασίσαμε να δώσουμε δώρα διαφορετικά. Πατήστε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε και ακούσετε ποια είναι αυτά και σε ποιους θα τα δώσουμε.
 Καλή χρονιά.
Μπορείτε επίσης να σαρώσετε το QR CODE και να μεταβείτε στη σελίδα

Σεισμός- και τώρα τι κάνω;

Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε βίντεο με τις εξαιρετικές δουλειές των παιδιών στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα: “Σεισμός – και τώρα τι κάνω;”

 

https://www.canva.com/design/DAFzyoUk0eo/mzn-jIOmkJ1LLDtcIZL1Kg/edit?utm_content=DAFzyoUk0eo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton