ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Η ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ 2015

Ιαν 201520

΄Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος λίγες μέρες μετά την επιστροφή μας στην τάξη ,μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, κόψαμε τη Βασιλόπιτά μας.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε τις δραστηριότητές μας για τη βασιλόπιτα του 2015.

 

 

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

από κάτω από: Ιανουάριος 2015 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ 2015    

Χριστούγεννα στην τάξη μας

Ιαν 20155

 

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα και στην τάξη μας!!!!Φέτος ήταν μια ξεχωριστή χρονιά γιατί για πρώτη φορά πήραμε μέρος σε πρόγραμμα  e-twinning με τίτλο “Το μαγικό κουτί των Χριστουγέννων”  

 

 

  
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία και άλλων Νηπιαγωγείων από την Ελλάδα!!!!
Τα Νηπιαγωγεία και οι συνάδελφοι που συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό ήταν:

Σταυριανή Λιβαθινού, 38ο  Nηπιαγωγείο Πατρών(Μποζαΐτικα), Ελλάδα την οποία και ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την τιμή που μου έκανε να με προσκαλέσει στο πρόγραμμα αυτό.

Dora Marinatou, 3ο Νηπιαγωγείο Κ. Αχαϊας, Ελλάδα
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ, 3/θέσιο 5o Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πύργου, Ελλάδα
Αικατερίνη Βελτσίστα , 1/θ Νηπιαγωγείο Περιβλέπτου, Ελλάδα
Efi Baki, 10o Neapolis’ Kindergarten, Ελλάδα
Despina Partala, 14ο Νηπιαγωγείο Χανίων, Ελλάδα
Ηλιάνα Παπαντώνη, 1o 2/Θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Ιτέας, Ελλάδα
ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ, 29ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ, Ελλάδα
ΣΙΜΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, 2nd Nursery School of Katerini, Ελλάδα
ΕΛΕΝΗ ΣΚΙΑΔΑ, 40o Δημοτικο Σχολειο Πατρων, Ελλάδα
ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΑΟΥΜ, ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΜΗΛΑΣ, Ελλάδα

Από νωρίς άρχισε ο στολισμός της τάξης !!!!Με μεγάλη χαρά τα παιδιά δημιουργούσαν και στόλιζαν την τάξη μας.Πολύ μεγάλη ήταν και η χαρά των γονέων οι οποίοι υπερδημιούργησαν στα εργαστήρια που οργανώσαμε από κοινού!!!Παράλληλα ετοιμάσαμε και τη γιορτή μας.Φέτος ανεβάσαμε το σκέτς  “Τα Χριστούγεννα των Παραμυθιών”

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε κάποιες από τις δραστηριότητές μας .

 

Εύχομαι σε όλους μικρούς και μεγάλους να έχουμε μια χρονιά γεμάτη ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΙΡΗΝΗ,ΧΑΡΑ  και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

HPIM6375HPIM6405

Ο καιρός και οι αλλαγές του.

Νοέ 201430

Τις τελευταίες μέρες του Νοεμβρίου ασχοληθήκαμε με τον καιρό και τις αλλαγές του.Παίρνοντας ιδέες από το blog της Εύης Καρελλά  εδώ  διαβάσαμε το ποίημα “Ο καιρός είναι αγόρι” και πάνω σε αυτό μιλήσαμε για τις αλλαγές του.                                

   Είδαμε τις κάρτες με τις αλλαγές του καιρού και κάναμε τις ανάλογες αντιστοιχίσεις 

HPIM6262

HPIM6258

Αποφασίσαμε να κάνουμε για την τάξη μας το δικό μας αγόρι-καιρό και αφού μοιραστήκαμε τις δραστηριότητες φτιάξαμε πρώτα σε χαρτί του μέτρου το αγόρι -καιρός.

Ο Ν.Μ έγινε το αγόρι καιρός και αποτυπώσαμε το σώμα του στο χαρτί

Ο Ν.Μ έγινε το αγόρι καιρός και αποτυπώσαμε το σώμα του στο χαρτί

10530728_748243561912840_9097435810201155289_n

150731_748243488579514_3724080275363115940_n

10704035_748243518579511_4472189301046011570_n

Επίσης φτιάξαμε τα διαφορετικά του πρόσωπα

10411729_748243801912816_3153175233954826256_n

1499642_748243665246163_8200877423368332374_n

10409626_748243721912824_8438689506037727143_n

10404352_748243765246153_8729518920526015760_n

Ο καιρός μας αγόρι είναι έτοιμο

Ο καιρός μας αγόρι είναι έτοιμο

Το αγόρι-καιρός πήρε τη θέση του στο ημερολόγιο της τάξης,για να μας ενημερώνει καθημερινά με το πρόσωπό του τις αλλαγές του καιρού

Το αγόρι-καιρός πήρε τη θέση του στο ημερολόγιο της τάξης,για να μας ενημερώνει καθημερινά με το πρόσωπό του τις αλλαγές του καιρού

 

Μετατρέψαμε τη τάξη μας σε τηλεοπτικό στούντιο, με τη φαντασία μας και γίναμε μικροί  μετεωρολόγοι όπως βλέπουμε στα δελτία καιρού στη τηλεόραση. Μέσα από τις εικόνες που τοποθετούσαμε σε κάθε περιοχή ανακοινώναμε και το δελτίο καιρού.

HPIM6276

HPIM6278

Ζωγραφίσαμε το ποίημα για το φάκελό μας.HPIM6288HPIM6287

Διαβάσαμε το παραμύθι “Πέφτει -πέφτει η σταγόνα” για να δούμε πως δημιουργείται η βροχή και να μάθουμε τον κύκλο του νερού.Δημιουργήσαμε και εμείς τη βροχούλα με το πείραμά μας στη τάξη (Δυστυχώς εδώ είχαμε μια αποτυχία με τις φωτογραφίες)

HPIM6285

Γίναμε ερευνητές της στατιστικής υπηρεσίας της Ε.Μ.Υ.  Από τις αρχές του Νοέμβρη ενημερώναμε το ημερολόγιο καιρού στην τάξη μας για να παρακολουθήσουμε τον καιρό του Νοέμβρη.

Και να τα συμπεράσματά μας.HPIM6284

HPIM6282

HPIM6286

από κάτω από: Δραστηριότητες Νοέμβρη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο καιρός και οι αλλαγές του.    

20 Νοεμβρίου. Παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων των παιδιών

Νοέ 201420

Παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων των παιδιών σήμερα και αυτό ήταν το θέμα μας στην τάξη μας.Στον πίνακα με το θέμα της ημέρας ανάρτησα την αφίσα της Unicef, όπως επίσης και εικονογραφημένα τα δικαιώματα των παιδιών, όπως τα βρήκα στο Βlog  της αγαπητής  συναδέλφου Ανθής Ζήση.

 

HPIM6208

 

 

Διαβάσαμε την ιστορία της UNICEF από το εικονόλεξο ,μια δραστηριότητα που ενθουσίασε τα παιδιά και τα κατάφερναν πολύ καλά.

HPIM6199

Ξεφυλλίσαμε και το βιβλιαράκι με τη σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού.HPIM6209

Και είπαμε τη γνώμη μας για τα δικαιώματα των παιδιών. Τι δικαιώματα θα ζητούσα για τα παιδιά.

HPIM6211

 

 Ζωγραφίσαμε τέλος τα δικαιώματα των παιδιών που γνωρίσαμε σήμερα!!!!!HPIM6207

HPIM6206

HPIM6205

HPIM6204

HPIM6203

HPIM6202

από κάτω από: Δραστηριότητες Νοέμβρη | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 20 Νοεμβρίου. Παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων των παιδιών    

Προετοιμασία για μια εκπαιδευτική επίσκεψη που δεν πραγματοποιήθηκε!!!!!

Νοέ 201419

Η πρώτη μας διδακτική επίσκεψη για τη φετινό σχ.έτος θα γινόταν στις 19/11/2014 στο αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων, για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα “Πουλιά και ζώα”.                                                                                                                                              Από την προηγούμενη ημέρα ξεκίνησε η προετοιμασία για την επίσκεψή μας εκεί.Ζήτησα από τα παιδιά να μου πουν αν ξέρουν τι είναι το μουσείο και το καθένα μου είπε τη γνώμη του.

HPIM6162

 

Μπήκαμε στη σελίδα του Αρχαιολογικού Μουσείου Ιωαννίνων στο διαδίκτυο και περιηγηθήκαμε ηλεκτρονικά για  να έχουμε μια πρώτη εικόνα από αυτό.HPIM6150HPIM6149

Η επόμενή μου ερώτηση ήταν ποιά  ζώα θα ήθελαν να δουν.

HPIM6163

 

 

Ζωγραφίσαμε μάλιστα αυτό που φανταζόμασταν ότι θα δούμε εκεί 

HPIM6157HPIM6158HPIM6160HPIM6159

 

Μιλήσαμε για τον τρόπο και το μέσον με τον οποίο θα πηγαίναμε στο μουσείο και επειδή θα ήταν η πρώτη φορά που δεν θα μας συνόδευαν οι γονείς μας αποφασίσαμε να βάλουμε κάποιους κανόνες όχι μόνο για τη διαδρομή, αλλά και για το ΜουσείοHPIM6165

HPIM6161Και όχι μόνο βάλαμε μόνοι μας κανόνες αλλά τους υπογράψαμε σαν συμβόλαιο.

HPIM6186

 

Όμως τελικά ήταν  πολύ μεγάλη η ατυχία μας!!!!!!!!Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης οι ουρανοί ανοίξανε.Έβρεχε πάρα πολύ και ασταμάτητα και έτσι δυστυχώς ακυρώθηκε η εκπαιδευτική μας επίσκεψη!!!Τα συναισθήματά μας ανάμικτα και γι αυτό τα αποτυπώσαμε στο χαρτί!!!!!HPIM6183

HPIM6182

HPIM6185HPIM6184

 

Ελπίζουμε την επόμενη φορά να είμαστε περισσότερο τυχεροί!!! 

από κάτω από: Δραστηριότητες Νοέμβρη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προετοιμασία για μια εκπαιδευτική επίσκεψη που δεν πραγματοποιήθηκε!!!!!    

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Νοέ 201414

Από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είναι η εισαγωγή στα σχήματα.Προσωποποιώ τα σχήματα, και από μέρες πριν ασχοληθούμε με αυτά λέω στα παιδιά ότι θα μας επισκεφθούν κάποιοι φίλοι που θα έρθουν από μια άλλη χώρα, λίγο διαφορετική από τη δική μας.

Τα παιδιά καθημερινά ρωτάνε πότε θα έρθει και έτσι περιμένουν τους φίλους μας με μεγάλη αγωνία,ακόμη και τα νήπια που την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια γνώρισαν τους σχηματοφίλους τους.Και να ο Κυκλοτούλης μας έρχεται πάντα πρώτος

Τα παιδιά τον βρήκαν να μας περιμένει στον καναπέ την ώρα που επιστρέψαμε από το διάλειμμα .

Τα παιδιά τον βρήκαν να μας περιμένει στον καναπέ την ώρα που επιστρέψαμε από το διάλειμμα .

 

 

Αμέσως άρχισαν να τον ρωτάνε από που μας ήρθε,πως ήρθε,πως λένε τη χώρα του κλπ

Αμέσως άρχισαν να τον ρωτάνε από που μας ήρθε,πως ήρθε,πως λένε τη χώρα του κλπ

 

 

Ότι τους ψιθύριζε στο αφτί ο Κυκλοτούλης το ανακοίνωναν στα άλλα παιδιά.

Ότι τους ψιθύριζε στο αφτί ο Κυκλοτούλης το ανακοίνωναν στα άλλα παιδιά.

Ποτέ ο Κυκλοτούλης δεν έρχεται μόνος του.Για να μην του λείπουν οι δικοί του φέρνει μαζί του εικόνες από την κυκλοχώρα και την κυκλούπολη,καθώς  και εικόνες από την οικογένειά του.HPIM6045

Το σπίτι του κυκλοτούλη

Το σπίτι του κυκλοτούλη Τα πάντα είναι από κύκλους στη χώρα του.

Μας άρεσε η χώρα του και ψάξαμε στη τάξη να δούμε τι κοινό έχουμε με τη χώρα των κύκλων

Τελικά είχαμε πολλά !!!!!!!!!

Τελικά είχαμε πολλά !!!!!!!!!

Ζωγραφίσαμε και εμείς ότι μας εντυπωσίασε από τη χώρα του φίλου μας!!!!!!!!!!!HPIM6044HPIM6043Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ένα από τα παιδιά ανάφερε ότι βλέπει και έναν κυκλάνθρωπο στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ όταν πάει με τον μπαμπά του. Αποφασίσαμε να βάλουμε τον κυκλανθρωπο του ΟΠΑΠ δίπλα στο φίλο μας για να του κάνε παρέα και εμείς τον ζωγραφίσαμε.HPIM6059HPIM6063HPIM6062HPIM6061HPIM6060

Η επόμενή μας δραστηριότητα βασίστηκε σε μια ανάρτηση μιας πολύ καλής συναδέλφου της Λίνας Σαρμή.Προσεγγίσαμε τον κύκλο με διαδοχή χρωμάτων και αφαίρεση και με αντίθετα χρώματα.

http://linasar.wordpress.com/2014/11/03/%CF%83%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7/HPIM6051

HPIM6052

HPIM6057

HPIM6054

HPIM6056HPIM6055

 

Σειρά είχε ο τριγωνούλης. Και αυτός μας έφερε τις εικόνες από τη χώρα τουHPIM6067HPIM6065HPIM6085Ζωγραφίσαμε και εμείς την τριγωνοχώρα όπως την είδαμε απότις εικόνεςHPIM6071HPIM6072HPIM6073HPIM6074

Και πάλι φτιάξαμε έργα τέχνης με τη διαδοχή χρωμάτων ,την αφαίρεση και τα αντίθετα χρώματα!!!!!!!!!!!HPIM6089

HPIM6086HPIM6084HPIM6082

 

Ο Τετραγωνούλης μας όμως ήρθε με κλάματα. (Η κυρία φρόντισε να ακούγεται κλάμα μωρού την ώρα που μπήκαμε στην τάξη μετά από το διάλειμμα )Τα παιδιά έτρεξαν και τον ρώτησαν γιατί κλαίει .Μετά από πολλές ερωτήσεις κατάφεραν να μάθουν το λόγο.Η μαμά του δεν είχε εκτυπώσει τις φωτογραφίες από τη Τετραγωνοχώρα και ήταν πολύ στεναχωρεμένος. Με μια φωνή όλα του είπαν να μην στεναχωριέται γιατί θα τη ζωγραφίσουν εκείνα!!!!!!!!!!!(Αυτό ακριβώς ήθελα να πετύχω) !!!!

HPIM6179

Τα παιδιά τον ρωτούσαν γιατί κλαίει;

Τα παιδιά τον ρωτούσαν γιατί κλαίει;

HPIM6168HPIM6171HPIM6174HPIM6170

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ

Νοέ 20142

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ασχοληθήκαμε με την αποταμίευση.Αν και η εποχή μας οικονομικά είναι αρκετά δύσκολη, προσπάθησα αρχικά να μάθουν τα παιδιά την αποταμίευση σαν έννοια .Ξεκίνησα να τους διαβάζω το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλη και της Μυρτώς Δεληβοριά “Αν κάθε μέρα”

HPIM5962HPIM5959

 

 

Συζητήσαμε πάνω στο τι μας λέει το βιβλίο και τα παιδιά ζωγράφισαν τη δική τους εκδοχή

HPIM5964HPIM5963HPIM5960

 

Και επειδή όπως είπαμε η Αποταμίευση είναι μια γενικότερη έννοια ειδικά στην εποχή μας, εμείς αντί για χρήματα στον κουμπαρά μας βάλαμε γλυκά λογάκια που μαθαίνουμε στα πλαίσια του προγράμματος “Βήματα για τη ζωή”Θα μας είναι χρήσιμα για όλη μας τη ζωή.HPIM5975HPIM5980Είδαμε τι μπορούμε να απολαύσουμε χωρίς χρήματα και το αποτυπώσαμε στο χαρτί.HPIM5982HPIM5981

Μιλήσαμε για την αξία του χρήματος και συμπεράναμε ότι χρειάζεται στη ζωή μας αλλά υπάρχουν αγαθά που έχουν μεγαλύτερη αξία.Ένα πολύτιμο και ακριβό αγαθό είναι η ΑΓΑΠΗ .Αποταμιεύσαμε λοιπόν στην καρδούλα μας ότι αγαπάμε.

HPIM5991HPIM5990HPIM5988Βρήκαμε την ευκαιρία να μάθουμε τα Ευρώ, που τα χρησιμοποιούμε στο παιχνίδι μας στο μπακάλικο, με την αντιστοίχιση !!!!HPIM6006HPIM6005HPIM5999Διάλεξε ο καθένας ένα χαρτονόμισμα και προσπάθησε να το αποτυπώσει στο χαρτί.HPIM6013HPIM6019HPIM6021HPIM6020

 

Και φυσικά δεν παραλείψαμε να φτιάξουμε τους κουμπαράδες μας!!!!!HPIM6031HPIM6029HPIM6081

από κάτω από: Δραστηριότητες Οκτώβρη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ    

Οι μνήμες του 1940

Οκτ 201429

Γιορτάσαμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας το Ηρωικό Έπος του 1940. Ξεκινήσαμε εντοπίζοντας στον χάρτη τις χώρες που αναμίχθηκαν στο πόλεμο (Ελλάδα ,Ιταλία,Γερμανία) και μετά στον πίνακα παρατήρησης είδαμε πρόσωπα και γεγονότα που αφορούσαν την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

HPIM5892

HPIM5914

Αποτυπώσαμε  στο χαρτί την εικόνα που η μάνα αποχαιρετά το παιδί της που φεύγει για το μέτωπο δίνοντάς του το φυλαχτό!!!!  Τη δραστηριότητα αυτή την είδα στο blog της Δέσποινας Παρταλά και της Άννης Λιβαθινού.

HPIM5983HPIM5987HPIM5984HPIM5985

Μιλήσαμε για το Πόλεμο και για την Ειρήνη και ζωγραφίσαμε πώς είναι ένα παιδί στο πόλεμο και πώς στην Ειρήνη!!HPIM5922HPIM5921HPIM5923HPIM5918

Ανέφερα στα παιδιά τη γιορτή της σημαίας μας και μιλήσαμε για τα σύμβολα και τις σημαίες των χωρών της Ευρώπης!!!Πάνω στον χάρτη τοποθετήσαμε τις σημαίες της Ελλάδας,Γερμανίας και Ιταλίας.

HPIM5899

 

Είπαμε για την Ελληνική Σημαία τι συμβολίζει κάθε γραμμή

HPIM5898

Προσπαθήσαμε να το επαναλάβουμε στη μεγάλη Σημαία για να το καταλάβουμε πιο καλά.

HPIM5902

 

Τέλος φτιάξαμε τις δικές μας Σημαιούλες!!!HPIM5894

 

Τη τελευταία ημέρα πριν τη γιορτή φτιάξαμε το σκηνικό μας .Ήταν αρκετά μεγάλο αλλά τα καταφέραμε!!!!!!

HPIM5924HPIM5926Και ήρθε η μεγάλη ημέρα της γιορτής!!! Η γιορτή έγινε σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο.Παρελάσαμε μπροστά στους γονείς μας,είπαμε τραγούδια και ποιήματα και αναπαραστήσαμε ηρωικές στιγμές !!!!!

Τα φανταράκια μας

Τα φανταράκια μας

Οι γυναίκες της Πίνδου κοβαλάνε πυρομαχικά και Φάρμακα στους φαντάρους μας
Οι γυναίκες της Πίνδου κοβαλάνε πυρομαχικά και Φάρμακα στους φαντάρους μας

 

από κάτω από: Δραστηριότητες Οκτώβρη | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μνήμες του 1940    

Σε μια ρώγα από σταφύλι……………..

Οκτ 201416

Τελευταίο θέμα που επεξεργαστήκαμε στο σχολείο μας ήταν τα φθινοπωρινά φρούτα.Την προσοχή μας όμως τράβηξαν τα σταφύλια.Διαπιστώσαμε μετά από μικρή έρευνα ότι ήταν το αγαπημένο μας φρούτο. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα σταφύλια και ότι αφορά αυτά (αμπέλι,τρύγος, μούστος,κρασί κλπ Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι σταφύλια και έτσι ξεκινήσαμε  να επεξεργαζόμαστε το θέμα μας. Τα είδαμε ως προς το χρώμα ,το μέγεθος ,τη γεύση τους και μετά αποφασίσαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο να βρούμε και άλλες πληροφορίες.Εκεί λοιπόν βρήκαμε εικόνες από έργα τέχνης όπως η ακόλουθη που μας έδωσε αφορμή για συ ζήτηση

Ο τρύγος του Άγγελου Κουγιουμτζή

Ο τρύγος του Άγγελου Κουγιουμτζή

Μιλήσαμε για το Βάκχο ή Διόνυσο θεό του κρασιού κατά την αρχαιότητα και κάναμε μια ιστορική αναδρομή μέσα από έργα τέχνης.

.Bacchus-Caravaggio

.Bacchus-Caravaggio

 

Βλέποντας το έργο αυτό αποφασίσαμε να τον  αναπαραστήσουμε με το δικό μας παιδικό ταμπεραμέντο

HPIM5793

 

HPIM5794

 

 

Μας άρεσε η δραστηριότητα αυτή και κάναμε σε πιο μοντέρνα μορφή αναπαράσταση του επόμενου πίνακα

VISO-WEB~copia

 

HPIM5796

 

Σειρά είχε η δημιουργία της δικής μας κληματαριάς.Πήραμε τα χρώματά μας και τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε.

HPIM5792HPIM5790

Έτοιμη η κληματαριά μας και αφού την φτάξαμε διαβάσαμε το μύθο του “Αισώπου η Αλεπού και τα σταφύλια” και προσπαθήσαμε να τον δραματοποιήσουμε, με τη διαφορά ότι η δική μας αλεπουδίτσα τελικά κατάφερε να φτάσει τα σταφύλια.

HPIM5799

Μετά από τη δραματοποίηση ζωγραφίσαμε το μύθο που τον ακούσαμε και σε έμμετρο λόγο.

HPIM5814

 

HPIM5813

 

Σειρά είχε το πάτημα των σταφυλιών.Αφού είδαμε πως τα πατούσαν παλιά και πως τώρα, τα πατήσαμε με τα χέρια μας μέσα σε ένα μεγάλο σουρωτήρι ,αφού πρώτα τα καθαρίσαμε καλά.

HPIM5805

HPIM5809

 

Κρατήσαμε το μούστο που βγάλαμε και την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε μουστοκούλουρα!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξεκινήσαμε διαβάζοντας τα υλικά της συνταγής τα οποία και τα γράψαμε όσο μπορούσαμε ο καθένας μας.

HPIM5816

HPIM5818

HPIM5823

HPIM5825

HPIM5826

 

 

Μετά ξεκινήσαμε να ζυμώνουμε τα υλικά και να φτιάχνουμε τα κουλουράκια μας σαν οι πιο καλοί σεφ τηρώντας τους κανόνες υγιεινής (σκουφάκι,γάντια ,ποδιά)

HPIM5831

HPIM5833

 

Και ναι το πρώτο ταψάκι έτοιμο για να πάει στο κουζινάκι που μας παραχώρησε η επιστάτριά μας η αγαπημένη μας Έντζα

HPIM5846

HPIM5842

 

 

Μέχρι να ψηθούν εκμεταλευτήκαμε το χρόνο και παίξαμε με τις λέξεις των υλικών και τη συνταγή μας.

HPIM5866

 

HPIM5859

 

HPIM5862

Πήραμε μετά τις κάρτες και τις βάλαμε στον βατραχούλι γραμματούλη σε κάθε γράμμα ανάλογα με το αρχικό της λέξης.

HPIM5871

HPIM5869

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Νικολέττα τη δασκάλα του δημοτικού σχολείου που μας έδωσε τη συνταγή και μας έφερε και τα δικά της υπέροχα μουστοκούλουρα. Να η συνταγή μας στην οποία προσθέσαμε μια κουταλιά πετιμέζι (προϊόν από το μούστο)

HPIM5873

 

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!κάτι μύρισε όμως  !!!!!!Κάτι μοσχομύρισε!!!!Έτοιμα ψήθηκαν τα κουλουράκια μας και μοσχομύρισε όλο το κτίριο.Τα φάγαμε με πολύ όρεξη γιατί ήταν από τα χεράκια μας!!!!!!!!!!!!

HPIM5853

 

HPIM5849

Και επειδή είμαστε στο ίδιο κτίριο με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και τους αγαπάμε  ανεβήκαμε να τους προσφέρουμε τη λιχουδιά μας.

HPIM5855

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

Οκτ 20142

Τελείωσε ο μήνας Σεπτέμβρης και μαζί με αυτόν οι πρώτες ημέρες προσαρμογής στο σχολείο μας.Έχουμε μπει πια στο πρόγραμμά μας και περνούμε ευχάριστα με παιχνίδια και δραστηριότητες.Σας παρουσιάζουμε τις πιο ευχάριστες και δημιουργικές μας στιγμές!!!!!!!!!!!!!!

HPIM5690

Με αφορμή τη Φθινοπωρινή ισημερία  στις 23 του Σεπτέμβρη, αφού εξήγησα στα παιδιά τί σημαίνει ισημερία, μιλήσαμε για το Φθινόπωρο που μπαίνει επίσημα αυτή την ημέρα  και το πρώτο του μήνα το Σεπτέμβρη.Σε μας άλλωστε στα Γιάννενα  μπήκε κουβαλώντας τη πρωινή βροχούλα, γεγονός που βοήθησε να κατανοήσουμε την αλλαγή. Την επόμενη μέρα τα παιδιά ζωγράφισαν το Σεπτέμβρη σαν ένα ανθρωπάκι που κρατά ένα σταφύλι και προσπάθησαν να γράψουν το όνομά του.

HPIM5692

HPIM5691

Βγήκαμε στην αυλή να παρατηρήσουμε πως είναι τώρα και να καταγράψουμε αλλαγές στη φύση γύρω από αυτή. Εκεί τα παιδιά ανακάλυψαν μια μυρμηγκοφωλιά.Ενθουσιασμένα με κάλεσαν να τη φωτογραφίσουμε  για να τη βλέπουμε στον υπολογιστή.Εκεί στην αυλή λοιπόν είπαμε ,πώς φροντίζουν ώστε να έχουν τροφή  τους κρύους μήνες που θα ακολουθήσουν.

HPIM5682

HPIM5683Η Μαρία μάλιστα, σκέφτηκε να τα βοηθήσει να μαζέψουν πιο εύκολα τροφή και έφερε με πολύ χαρά το φαγητό της, να το μοιραστεί με τα μυρμηγκάκια

HPIM5681

HPIM5684

Την επόμενη μέρα επιχειρήσαμε να φτιάξουμε το δικό μας φθινοπωρινό δεντράκι.Κόψαμε φύλλα από κανσόν και τα σχεδιάσαμε ενώ σε μερικά γράψαμε το όνομά μας

HPIM5699

HPIM5702

HPIM5703

Έτοιμο το δεντράκι μας στολίζει το τραπέζι της δημιουργίας.Σιγά σιγά θα προσθέσουμε και άλλα αληθινά φύλλα που θα μαζέψουμε στην αυλή μας.

HPIM5716

Βρήκα την ευκαιρία, μιας και ασχολούμαστε με φύλλα να παίξουμε με τους αριθμούς και να κάνουμε με τα νήπια προσθέσεις στο φθινοπωρινό μας δεντράκι των μαθηματικών.

HPIM5707

HPIM5708

HPIM5710

Αυτές τις ημέρες οργανώσαμε τη γωνιά ανάγνωσης και γραφής και τη γωνιά του υπολογιστή.Τη γωνιά της γραφής τη βάλαμε δίπλα από τη βιβλιοθήκη και την εξοπλίσαμε με γραμματάκια,κάρτες με λέξεις και ονόματα,μολύβια,χρώματα,χαρτιά και πίνακα όπου μπορούν να γράφουν με κιμωλία.Εκεί βάλαμε και τον φίλο μας το Βατραχούλη Γραμματούλη ο οποίος θα μας βοηθήσει να βάζουμε τις κάρτες με τις λέξεις στο σωστό γράμμα, ανάλογα με το αρχικό τους.

HPIM5719

HPIM5718

HPIM5694HPIM5693

Οργανώσαμε επίσης τη γωνιά του υπολογιστή.Φέτος στη γωνιά αυτή θα προσπαθήσουμε να μάθουμε όσο είναι εφικτό και την ώρα .Ο φίλος μας ο Μίκυ με το ρολόι του θα μας δείχνει μέχρι πόσο μας επιτρέπει να είμαστε στον υπολογιστή.Ο καθένας που θα παίζει, θα τοποθετεί το όνομά του και τη φωτογραφία του στην κορνίζα κάτω από το ρολόι.

HPIM5713

HPIM5714

Σειρά έχουν οι κανόνες της τάξης μας.Φέτος έπρεπε να μάθουμε στο τερατάκι τους κανόνες συμπεριφοράς στη τάξη (ιδέα από τη συνάδελφο Μυρτώ και το αξιόλογο blog της pro-sxolika.blogspot.com)  Γράψαμε τους κανόνες,τους υπογράψαμε με την υπόσχεση ότι θα τους τηρούμε όλοι και στο τέλος φτιάξαμε τα δικά μας τερατάκια για να μεταφέρουμε τους κανόνες  και στο σπίτι.

HPIM5727
HPIM5722
HPIM5734
HPIM5728
HPIM5735
HPIM5738
Και φυσικά οι φετινοί κανόνες μπήκαν στη καθιερωμένη θέση τους στη τάξη μας για να τους βλέπουμε όλοι μαζί με το τερατάκι και την κυρία!!!!!!!
HPIM5732
Και με όλα αυτά πέρασε ο πρώτος μήνας στη τάξη μας!!!!Ευχόμαστε ο Οκτώβρης να είναι το ίδιο ευχάριστος και δημιουργικός!!!!!!
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων