ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Νοε 201414

Από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είναι η εισαγωγή στα σχήματα.Προσωποποιώ τα σχήματα, και από μέρες πριν ασχοληθούμε με αυτά λέω στα παιδιά ότι θα μας επισκεφθούν κάποιοι φίλοι που θα έρθουν από μια άλλη χώρα, λίγο διαφορετική από τη δική μας.

Τα παιδιά καθημερινά ρωτάνε πότε θα έρθει και έτσι περιμένουν τους φίλους μας με μεγάλη αγωνία,ακόμη και τα νήπια που την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια γνώρισαν τους σχηματοφίλους τους.Και να ο Κυκλοτούλης μας έρχεται πάντα πρώτος

Τα παιδιά τον βρήκαν να μας περιμένει στον καναπέ την ώρα που επιστρέψαμε από το διάλειμμα .

Τα παιδιά τον βρήκαν να μας περιμένει στον καναπέ την ώρα που επιστρέψαμε από το διάλειμμα .

 

 

Αμέσως άρχισαν να τον ρωτάνε από που μας ήρθε,πως ήρθε,πως λένε τη χώρα του κλπ

Αμέσως άρχισαν να τον ρωτάνε από που μας ήρθε,πως ήρθε,πως λένε τη χώρα του κλπ

 

 

Ότι τους ψιθύριζε στο αφτί ο Κυκλοτούλης το ανακοίνωναν στα άλλα παιδιά.

Ότι τους ψιθύριζε στο αφτί ο Κυκλοτούλης το ανακοίνωναν στα άλλα παιδιά.

Ποτέ ο Κυκλοτούλης δεν έρχεται μόνος του.Για να μην του λείπουν οι δικοί του φέρνει μαζί του εικόνες από την κυκλοχώρα και την κυκλούπολη,καθώς  και εικόνες από την οικογένειά του.HPIM6045

Το σπίτι του κυκλοτούλη

Το σπίτι του κυκλοτούλη Τα πάντα είναι από κύκλους στη χώρα του.

Μας άρεσε η χώρα του και ψάξαμε στη τάξη να δούμε τι κοινό έχουμε με τη χώρα των κύκλων

Τελικά είχαμε πολλά !!!!!!!!!

Τελικά είχαμε πολλά !!!!!!!!!

Ζωγραφίσαμε και εμείς ότι μας εντυπωσίασε από τη χώρα του φίλου μας!!!!!!!!!!!HPIM6044HPIM6043Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ένα από τα παιδιά ανάφερε ότι βλέπει και έναν κυκλάνθρωπο στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ όταν πάει με τον μπαμπά του. Αποφασίσαμε να βάλουμε τον κυκλανθρωπο του ΟΠΑΠ δίπλα στο φίλο μας για να του κάνε παρέα και εμείς τον ζωγραφίσαμε.HPIM6059HPIM6063HPIM6062HPIM6061HPIM6060

Η επόμενή μας δραστηριότητα βασίστηκε σε μια ανάρτηση μιας πολύ καλής συναδέλφου της Λίνας Σαρμή.Προσεγγίσαμε τον κύκλο με διαδοχή χρωμάτων και αφαίρεση και με αντίθετα χρώματα.

http://linasar.wordpress.com/2014/11/03/%CF%83%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7/HPIM6051

HPIM6052

HPIM6057

HPIM6054

HPIM6056HPIM6055

 

Σειρά είχε ο τριγωνούλης. Και αυτός μας έφερε τις εικόνες από τη χώρα τουHPIM6067HPIM6065HPIM6085Ζωγραφίσαμε και εμείς την τριγωνοχώρα όπως την είδαμε απότις εικόνεςHPIM6071HPIM6072HPIM6073HPIM6074

Και πάλι φτιάξαμε έργα τέχνης με τη διαδοχή χρωμάτων ,την αφαίρεση και τα αντίθετα χρώματα!!!!!!!!!!!HPIM6089

HPIM6086HPIM6084HPIM6082

 

Ο Τετραγωνούλης μας όμως ήρθε με κλάματα. (Η κυρία φρόντισε να ακούγεται κλάμα μωρού την ώρα που μπήκαμε στην τάξη μετά από το διάλειμμα )Τα παιδιά έτρεξαν και τον ρώτησαν γιατί κλαίει .Μετά από πολλές ερωτήσεις κατάφεραν να μάθουν το λόγο.Η μαμά του δεν είχε εκτυπώσει τις φωτογραφίες από τη Τετραγωνοχώρα και ήταν πολύ στεναχωρεμένος. Με μια φωνή όλα του είπαν να μην στεναχωριέται γιατί θα τη ζωγραφίσουν εκείνα!!!!!!!!!!!(Αυτό ακριβώς ήθελα να πετύχω) !!!!

HPIM6179

Τα παιδιά τον ρωτούσαν γιατί κλαίει;

Τα παιδιά τον ρωτούσαν γιατί κλαίει;

HPIM6168HPIM6171HPIM6174HPIM6170

4 σχόλια στο άρθρο

“ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ”

  1. Νοεμβρίου 19, 2014 στις 07:20       Λίνα Έγραψε:

    Μπραβο σας και στα υπεροχα παιδια σας!


Σχολιάστε



Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων