Επίσκεψη στην Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση επιδαπεδίου παιχνιδιού, στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας.
Επίσκεψη στον εξωτερικό χώρο της Α’ Δημοτικού και πραγματοποίηση παιχνιδιού σε αυτοσχέδια πίστα- μακέτα με την αξιοποίηση συστήματος ρομποτικής (beebot) για τον κύκλο του νερού.
Επίσκεψη στην τάξη της ΣΤ’ Δημοτικού. Παρουσίαση video, αφίσας και πραγματοποίηση ψηφιακού παιχνιδιού για την εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής αγωγής και της διασύνδεσης με το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος της ΣΤ’ Δημοτικού.
Πραγματοποίηση στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, εξωτερικού κιναισθητικού παιχνιδιού στο πλαίσιο της κυκλοφοριακής αγωγής, παρουσία της σχολικής τροχονόμου. Επίσκεψη των μαθητών της Α’ Δημοτικού στο Νηπιαγωγείο.
Από κοινού παρακολούθηση παράστασης κουκλοθέατρου (Ο Σίμος και ο σεισμός) στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού: οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου και της Α’ Δημοτικού παρακολούθησαν από κοινού το μάθημα της Γυμναστικής.
Επίσκεψη στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με μαθητές διαφορετικών τάξεων του Δημοτικού συμμετείχαν στην παρουσίαση παραδοσιακών χορών
Συμμετοχή στην πανελλαδική σχολική ενέργεια ενάντια στην Ενδοσχολική Βία – «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»
Συμμετοχή σε επετειακή εκδήλωση του Δήμου Κορινθίων: “Οι Έλληνες στον δρόμο της Ελευθερίας, Μάρτιος 1821, η Κορινθία στην επανάσταση”.
Συμμετοχή στον μαθητικό διαγωνισμό «Το Κλίμα αλλάζει …αλλάζω ζωή», που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού –ΕΛΛΕΤ για το σχολικό έτος 2022-2023.
Συμμετοχή στον 6o Πανελλήνιο σχολικό διαγωνισμό με τίτλο Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν Καλύτερο Κόσμο».
Συμμετοχή στην υλοποίηση δραστηριοτήτων που αφορούν το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning: The joy of Christmas, για το σχολικό έτος 2022-2023στην πλατφόρμα του προγράμματος (European School Education Platform).
Υλοποίηση βιβλιοπαρουσίασης-βιωματικό εργαστήρι του παιδικού βιβλίου “Παίζοντας με τον Αίσωπο. Μια διασκευή του μύθου “Ο Λαγός και η χελώνα”.
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου – βιωματικού εργαστήριου, στο χώρο του νηπιαγωγείου«O Σίμος και ο σεισμός», από το εκπαιδευτικό κουκλοθέατρο Τεχνόπολης.
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου και βιωματικού παιχνιδιού : «Κυκλοφορώ με χαμόγελο», από το εκπαιδευτικό κουκλοθέατρο της Άννας Ξηρομερίτου.
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Θέατρο Περιγιαλίου με θέμα: «Η χήνα με τα χρυσά φτερά».
Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.
Θέμα «Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα».
Ενδεικτικός Τίτλος: «Πρόγραμμα ανάπτυξης του Αλληλοσεβασμού και της Διαφορετικότητας σε παιδιά Προσχολικής και πρώτης Σχολικής Ηλικίας».
Βασικοί στόχοι:
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος.
Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Θέμα: STE(A)Μ.
Βασικοί στόχοι:
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος.
Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον
Θέμα: Αειφόρος ανάπτυξη, Οικολογική Συνείδηση.
Ενδεικτικός τίτλος: «Την ενέργειά μου πίσω παρακαλώ».
Βασικοί στόχοι:
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος.
Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: Αυτομέριμνα, Ασφάλεια και πρόληψη, Ψυχική Υγεία.
Ενδεικτικός τίτλος: Τρέχω, παίζω και γελώ και τον κώδικα τηρώ».
Βασικοί στόχοι:
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος.
Στα πλαίσια εφαρμογής εργαστηρίων δεξιοτήτων και στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και πολιτιστικών θεμάτων το νηπιαγωγείο συμμετείχε:
Στην πανελλαδική ετήσια εκστρατεία ενάντια στο φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και τον εκφοβισμό: « Μίλα Τώρα».
Στον πανελλήνιο διαγωνισμό Ζωγραφικής της Παιδικής HELMEPA με θέμα « Ο γλάρος της HELMEPA: 40 χρόνια ΟΧΙ σκουπίδια, ΟΧΙ πλαστικά στις θάλασσές μας».
Στον πανελλαδικό διαγωνισμό ζωγραφικής του Οργανισμού «Χαμόγελου του Παιδιού» με θέμα: …..αν ενωθούμε όλοι θα τα καταφέρουμε».
Στην αντιπολεμική δράση για την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στη Δημοτική Βιβλιοθήκη/Πινακοθήκη του Δήμου Κορινθίων (στολισμός του “δέντρου ειρήνης”).
Στο Νηπιαγωγείο Περιγιαλίου ολοκληρώθηκαν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (μάθησης, ζωής, νου, τεχνολογίας και επιστήμης) με τις θεματικές ενότητες να αφορούν την κοινωνία των πολιτών, την σύγχρονη τεχνολογία, το ευ ζην το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων υλοποιήθηκαν δράσεις και από τους 4 θεματικούς κύκλους, ενώ η διάρκεια του κάθε θεματικού κύκλου είχε οριστεί σε 7 εβδομάδες.
Συγκεκριμένα
Στην θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «Αξίες ζωής στην εκπαίδευση».
Βασικοί στόχοι του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η οργάνωση δραστηριοτήτων που ενίσχυσαν τη συνεργασία, το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης, υπευθυνότητας, τιμιότητας, μέσα στην τάξη και η ανάπτυξη μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού των δικαιωμάτων.
Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος.
Στην Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική «Μικροί μετεωρολόγοι»
Βασικοί στόχοι ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα, η ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού, η κατανόηση των καιρικών συνθηκών και μεταβολών του καιρού, η σύνδεση των καιρικών φαινομένων με τις κοινωνίες και το περιβάλλον, η ενθάρρυνση δημιουργίας κατασκευών που ανέδειξαν τις μεταβολές του καιρού μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες.
Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος
Στην Θεματική Ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ ζην / Αυτομέριμνα και πρόληψη, Ψυχική Υγεία, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα «Το παπάκι πάει……»
Βασικοί στόχοι ήταν καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών σε περίπτωση που βρεθούν σε συνθήκες εξαφάνισης, η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, η ανάπτυξη ικανότητας αυτοπροστασίας και αυτομέριμνας.
Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος-Μάρτιος.
Στην Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον/ Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: «Γνωριμία με τα υλικά : Διαχείριση απορριμμάτων / ανακυκλώσιμα απορρίμματα»
Βασικοί στόχοι ήταν η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, η κατανόηση στις διαφορετικές κατηγορίες σκουπιδιών και τη συμπεριφορά τους στο χώμα (αποικοδόμηση), η σύνδεση στις διαφορετικές κατηγορίες σκουπιδιών με διαφορετικούς κάδους και διαφορετική διαχείριση, η αντιμετώπιση της ανακύκλωσης ως σωστή περιβαλλοντική συμπεριφορά, η αξιολόγηση των σταδίων της λύσης του προβλήματος.
Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.