Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΡΓΑΝΗΣ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Ο Χειμώνας κάνει την εμφάνισή του και τα ζώα του δάσους προετοιμάζονται κατάλληλα. Εμείς οι άνθρωποι έχουμε όλα τα απαραίτητα μέσα που χρειαζόμαστε για να προσαρμοστούμε στην κρύα αυτή εποχή. Ευκαιρία είναι όμως να μάθουμε τι συμβαίνει με τα ζώα και πώς αντιμετωπίζουν τις δύσκολες αυτές μέρες του χειμώνα. Έτσι γνωρίσαμε και μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Επίσης, μέσα από το εικονόλεξο του χειμώνα και το παιχνιδοτράγουδο με τα χειμωνιάτικα ρούχα, μιλήσαμε για τα ρούχα και τα αξεσουάρ του χειμώνα. Αφού παρατηρήσαμε σχετικό πίνακα αναφοράς , ασχοληθήκαμε με αντιστοίχιση λέξεων, με διάφορα διαδικτυακά παιχνίδια και με κατασκευές.
Με αφορμή τις γιορτές που πλησιάζουν , ξεκίνησαν οι προετοιμασίες στην τάξη μας . Φτιάξαμε πολλές κατασκευές αλλά οργανώσαμε και ένα αποχαιρετιστήριο πάρτυ. Αποφασίσαμε όλοι μαζί τι θα περιλαμβάνει το πάρτυ μας και το διασκεδάσαμε πολύ. Φορέσαμε τις πιτζάμες μας, πήραμε τις κουβέρτες και το μαξιλάρι μας και είδαμε μια χειμωνιάτικη ταινία. Οι γονείς βοήθησαν ετοιμάζοντας ένα μπουφέ με διάφορα εδέσματα. Επίσης φτιάξαμε και ήπιαμε ζεστή σοκολάτα. Φτιάξαμε slime, το οποίο το πήραν τα παιδιά στο σπίτι τους μαζί με τα υπόλοιπα δωράκια που είχαμε ετοιμάσει.
Όταν επιστρέψαμε από τις γιορτές καλωσορίσαμε την νέα χρονιά με κατασκευές και παιχνίδια με τον αριθμό.
Το εργαστήριο ξεκίνησε με ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και τα οφέλη για τον οργανισμό μας. Στη συνέχεια συζητήσαμε για όλα όσα παρακολουθήσαμε και παίξαμε όλοι μαζί ένα παιχνίδι με στεφάνια που από την μία μεριά θα έχει τις υγιεινές τροφές και ένα χαμογελαστό προσωπάκι και στην άλλη τις ανθυγιεινές με το αντίστοιχο λυπημένο προσωπάκι. Ανακαλύψαμε επίσης οτι οι ανθυγιεινές τροφές καταστρέφουν τα δόντια και αυτό μας έδωσε την αφορμή να μιλήσουμε περεταίρω για την στοματική υγιεινή.
Γνωρίσαμε ακόμη τις 5 ομάδες τροφών μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και διάφορες διαφάνειες καθώς και την Πυραμίδα της Διατροφής. Ακολούθησαν σχετικές κατασκευές και ατομικά φύλλα εργασίας .
Έμφαση δώσαμε επίσης στα μέρη του πιάτου της υγιεινής διατροφής.
Αφορμή για το ξεκίνημα της θεματικής ενότητας “Τα χρώματα ” υπήρξε το τραγουδάκι που λέμε με την πρωινή μας καλημέρα στην γωνιά παρεούλας. Παίξαμε το παιχνίδι «Βρες το χρώμα». Μέσα στην τάξη τα παιδιά αναζητούσαν αντικείμενα από την καθημερινή μας ζωή μέσα στο σχολείο. Παίξαμε και ένα ακόμα παιχνίδι αντιστοίχισης χρώματος -καρτέλας.
Έπειτα ακολούθησαν διάφορα παιχνίδια, πειράματα και κατασκευές.
Γνωρίσαμε επίσης και τα μαγικά χρώματα (τα σύνθετα χρώματα) και από πού προέρχονται. Αναφέραμε τα βασικά χρώματα κόκκινο, κίτρινο, μπλε και μετά χωριστήκαμε σε ζευγάρια για να ανακαλύψουμε τι γίνεται αν αναμείξουμε δύο ή περισσότερα βασικά χρώματα μεταξύ τους. Η μίξη των χρωμάτων έγινε με την τεχνική του καθρέφτη, δηλ. διπλώσαμε ένα κομμάτι χαρτί στη μέση και ανακατέψαμε με τα χέρια μας δυο χρώματα.
Ακολούθησαν γλωσσικές δραστηριότητες με στόχο την αναγνώριση αλλά και την εξοικείωση με την γραφή του ονόματος κάθε χρώματος.
Τέλος παίξαμε με διάφορα ψηφιακά παιχνίδια και με το ρομποτάκι beebot.
Τα σχήματα είναι μια αγαπημένη θεματική ενότητα για τα παιδιά γιατί τα συναντάμε παντού γύρω μας! Αυτή την εβδομάδα γνωρίσαμε τα σχήματα μέσα από διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια, κατασκευές, ιστορίες και άλλες δραστηριότητες. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή, συνεργασία και επικοινωνία με τους συμμαθητές τους μέσα από δραστηριότητες χρησιμοποιώντας ακόμα και το σώμα τους.
Πιο συγκεκριμένα ακολούθησαν δραστηριότητες όπως αναζήτηση αντικειμένων μέσα στην τάξη που είχαν το ίδιο σχήμα με αυτό που ζητούνταν κάθε φορά.
Δραστηριότητες καταμέτρησης σχημάτων και μαθηματικά.
Κατασκευές με “σχηματοανθρωπάκια” και “σχηματοχωριό”
Δραστηριότητες όπου παίξαμε με το σώμα μας και δημιουργήσαμε σχήματα αλλά και με διάφορα άλλα υλικά.
Το φθινόπωρο είναι μια ξεχωριστή και πολύ ωραία εποχή. Η φύση γεμίζει χρώματα και είναι πολύ διασκεδαστικό να κάνουμε βόλτες στα δάση και να παρατηρούμε τα κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα φύλλα που πέφτουν από τα δέντρα! Έτσι προγραμματίσαμε την εκδρομή μας στο χωριό και μαζέψαμε φύλλα για την τάξη μας. Εστιάσαμε την προσοχή μας στο χρώμα, στο μέγεθος και στο σχήμα παίζοντας διάφορα παιχνίδια και ταξινόμησης και φτιάχνοντας διάφορες κατασκευές.
Μιλήσαμε για τον σκανζόχοιρο που φτιάχνει την φωλιά του με φθινοπωρινά φύλλα και για το σαλιγκάρι που εμφανίζεται με τα φθινοπωρινά πρωτοβρόχια.
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η γιορτούλα μας στο σχολείο με την παρουσία γονέων για να τιμήσουμε τον πατριωτισμό και την ανδρεία όσων τότε πολέμησαν. Τα παιδιά είπαν το ποιηματάκι τους και τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τις προηγούμενες μέρες.
Βασικός στόχος μας στην θεματική ενότητα ” το σώμα μου ” ήταν να αναγνωρίζουν και να μάθουν να κατανομάζουν τα εξωτερικά μέρη του σώματος .
Παρατηρήσαμε το ανθρώπινο σώμα μέσα από πίνακες αναφοράς , βίντεο και παιχνίδια.
Ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες:
Γλωσσικό παιχνίδι αναγνώρισης λέξης -εικόνας
Κατασκευή πάζλ όπου τα παιδιά αφού χρωματίσουν και κόψουν τα μέρη σώματος, τα κολλούν με την σωστή σειρά και γράφουν τα ονόματά τους.
Ομαδική κατασκευή του ανθρώπινου σώματος σε χαρτί μέτρου .
Παιχνίδιμε ζάρι που απεικονίζει στην κάθε πλευρά του και από ένα χαρακτηριστικό του προσώπου . Τα παιδιά ρίχνουν το ζάρι και ότι δείξει το ονοματίζουν και το ζωγραφίσουν στον πίνακα αναφοράς με το πρόσωπο.
Άλλο παιχνίδι με ζάρι που απεικονίζει αυτή την φορά στην κάθε πλευρά του και από ένα μέρος σώματος. Τα παιδιά αφού ονοματίσουν ζωγραφίζουν το κάθε μέρος σώματος και δημιουργούν μια τελική φιγούρα.
δραστηριότητα μαθηματικών.
Με ένα φτερό το κάθε παιδί ακουμπάει -γαργαλάει ένα σημείο σώματος και το άλλο παιδί με κλειστά μάτια καλείται να το ονομάσει.
Λογισμικά παιχνίδια σχετικά με το θέμα “Το σώμα μου”.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων , τα παιδιά διηγούνται προσωπικές τους εμπειρίες για τα ζώα, ανακαλύπτουν γνώσεις για αυτά αλλά και προβληματίζονται για τον τρόπο ζωής και τις ανάγκες τους . Έτσι λοιπόν , ακούσαμε τραγουδάκια σχετικά με ζώα , ακούσαμε τους ήχους των ζώων με σκοπό να τους αναγνωρίσουμε και είδαμε βίντεο για τα δικαιώματα των ζώων.
Ακολούθησε ένα παιχνίδι μνήμης με ζώα και μια κατασκευή.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή