Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ενδεικτικές δράσεις κατά την Εφαρμογή τους

Ενδεικτικά αναρτούμε δράσεις που υλοποιήθηκαν στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πραγματοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας:

Οκτώβριος – Νοέμβριος 

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  

ΥΓΕΙΑ: Ψυχική υγεία

Τίτλος δραστηριότητας Θεματικής προσέγγισης: «Εγώ και εσύ δυναμώνουμε μαζί»

IMG 6023IMG 6014IMG 6013IMG 6010IMG 5978IMG 6064IMG 6064IMG 6070IMG 5992IMG 5993IMG 6106

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

               Οικολογία –Φιλοζωία και Δικαιώματα των ζώων

               Τίτλος δραστηριότητας Θεματικής προσέγγισης: «Ψάχνω, ψάχνω και εγώ μια αγκαλίτσα για να βρω».

 

Φεβρουάριος – Μάρτιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: STEM-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

STEM-εκπαιδευτική Ρομποτική: Σκέψη και Πρωτοβουλία

Τίτλος δραστηριότητας Θεματικής προσέγγισης: «STEΜ ΚΑΙ Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική »

Απρίλιος – Μάιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΝΕΡΓΩ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α

Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα

Τίτλος δραστηριότητας Θεματικής προσέγγισης: «Πόσο μοιάζουμε και πόσο διαφέρουμε»

Ο εμπλουτισμός του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου μας με επιδαπέδια και επιτοίχια παιχνίδια (Σχέδιο Δράσης 2023- 24) .

Σκοπός του σχεδίου δράσης του Νηπιαγωγείου μας για το σχολικό έτος 2023-24 είναι η αναβάθμιση και ο εμπλουτισμός του αύλειου χώρου του σχολείου, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά για εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που να ενθαρρύνει και να αναπτύσσει τη μάθηση, να καλλιεργεί τις σχέσεις μαθητών και να είναι ευχάριστος φιλικός και ακίνδυνος για τα παιδιά.

Υλικό που παρήχθη κατά τη Δράση:

image 50430977 1
Κατασκευή σκακιέρας
2024 06 04 08 28 IMG 8329
Δεντροφύτευση

image 50727169 ΒΑΨΙΜΟ 1 unnamed unnamed 2 ΒΑΨΙΜΟ 2 ΒΑΨΙΜΟ 4 ΣΚΑΚΙΕΡΑ 3 ΣΚΑΚΙΕΡΑ 4 ΣΚΑΚΙΕΡΑ1 ΒΑΨΙΜΟ 1 2

2024 05 28 09 15 IMG 8279
Επιδαπέδια Τρίλιζα

Επιτοίχιοι στόχοι

IMG 8311

Κουτσό

IMG 8275

Διαδρομές

IMG 8313

Κάνε ό,τι κάνω.

Δεντροφύτευση

2024 06 04 08 41 IMG 8330

  • Επιτοίχια παιχνίδια (Στόχοι)
  • Επιδαπέδια παιχνίδια  (Κάνε ό,τι κάνω, Κουτσό, Τρίλιζα, Διαδρομές)
  • Πιόνια για το σκάκι (Κατασκευή καπέλα, ζωγραφισμένα ξύλινα πιόνια)
  • Πέτρες ζωγραφισμένες για την Τρίλιζα
  • Δεντροφύτευση
  • Καθαρισμός αύλειου χώρου από χορτάρια, σκουπίδια και βάψιμο μαντρών

Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στις αποφάσεις και στην οργάνωση για την διαμόρφωση του χώρου είχε ως αποτέλεσμα να ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση τους, να αποκτήσουν επιπλέον δεξιότητες, να σέβονται περισσότερο το χώρο και τα υλικά του σχολείου, βιώνοντας τη διαδικασία  τόσο της απόκτησης τους όσο και της διαμόρφωσης.

4η ΑΠΡΙΛΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ

4 4 24 ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ 1 4 4 24 ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ 2 4 4 24 ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ 3 4 4 24 ΑΔΕΣΠΟΤΑΚΙΑ 4

Στις 4 Απριλίου είναι η Παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων και αποφασίσαμε να δείξουμε το ενδιαφέρον και την φροντίδα μας στα αδεσποτάκια του χωριού μας που δεν έχουν την τύχη να βρίσκονται σε ένα ζεστό και φιλικό μέρος γι’ αυτά όπως σε μια “οικογένεια“! Αρχικά πραγματοποιήσαμε μία αυτοψία στις γειτονιές γύρω από το σχολείο μας και στη αυλή του όπου διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν αρκετά αδέσποτα σκυλιά. Έπειτα επιστρέψαμε στο σχολείο και αξιοποιήσαμε διδακτικά ένα βίντεο «Λάικα, ένα υπέροχο σκυλάκι» της Ευγενίας Σιαμπανοπούλου. Στο τέλος καταλήξαμε ότι εάν θέλαμε να αναλάβουμε δράση για τα αδεσποτάκια θα έπρεπε να:

  1. υιοθετήσουμε ένα αδέσποτο ζωάκι που μας έχει ανάγκη
  2. να φτιάξουμε μια ομάδα φιλοζωίας στην τάξη
  3. να επικοινωνήσουμε με την Φιλοζωϊκή της περιοχής μας και μάθουμε πως μπορούμε να βοηθήσετε το έργο τους
  4. συνεισφέρουμε οικονομικά σε έναν τοπικό φορέα/οργανισμό για τα αδέσποτα ζώα
  5. να τα πάμε στον κτηνίατρο.

Εγγραφές μαθητών στο Nηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Εγγραφές μαθητών στο Nηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικίαεγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα, ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ, ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ  ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2623094519

Εmail: mail@nip-neoch.sch.gr

Ώρες προσκόμισης των δικαιολογητικών: 08.00-8:30 και 1.00 -1.30 κατόπιν ραντεβού.

Όρια σχολικής περιφέρειας 1/ου Νηπιαγωγείου Νεοχωρίου Κυλλήνης

 

Κοπή Βασιλόπιτας 2024

εικόνα Viber 2024 01 27 14 04 31 025 2

Με χαρά διεξάχθηκε η κοπή της βασιλόπιτας στο σχολείο μας για το 2024. Οι μαθητές/τριες πέρασαν καλά κατά την αναβίωση αυτού του εθίμου, ενώ τρεις από αυτούς ήταν οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουρί και τα δώρα από το σύλλογο διδασκόντων. Τους ευχόμαστε ολόψυχα ένα τυχερό 2024! Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!

Ευχαριστούμε θερμά την ευγενική χορηγία των δύο βασιλόπιτων από την κα Τσανακαλιώτη Κωνσταντίνα.

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

γιορτη
Πολλά συγχαρητήρια για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή που οργάνωσε το νηπιαγωγείο Νεοχωρίου μαζί με την Α΄ και Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου μας με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τη Νηπιαγωγό Φωτεινή Λιακοπούλου, τις εκπαιδευτικούς των τάξεων Αλεξάνδρα Μαρμάγγελου και τη Γεωργία Πρινοπούλου. Πολλές ευχές για το νέο έτος. Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά!

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία

 

Το νηπιαγωγείο Νεοχωρίου και το Δημοτικό Σχολείο συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Τα Παιδία παίζει” στο μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα Παιδία Παίζει» βασίζεται στις θεωρητικές κατακτήσεις της σύγχρονης παιδαγωγικής, επιδιώκει τη γνωριμία του μαθητή με τα αρχαία ελληνικά παιχνίδια και έχει ως στόχο να βοηθήσει το μαθητικό κοινό να αναπτύξει την ατομική του πρωτοβουλία, να αλληλοεπιδράσει, να εξασκηθεί μέσω διαφόρων δεξιοτήτων, να γνωρίσει τις ικανότητές του, να εκφραστεί μέσω της συμμετοχής αλλά και της δημιουργίας και να φτάσει στην αυτοπραγμάτωση. Τα παιδιά μπορούν να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου τους, να κατανοήσουν διάφορες όψεις της καθημερινότητάς τους. Να αντιληφθούν τη διαχρονικότητα των παιχνιδιών. (Πηγή: https://ilia-olympia.org)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση