ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ξεκίνησαν οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25.

Η διαδικασία πραγματοποιείται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΡΩΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςστο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

 β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:23410 91127

ΩΡΕΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 12.00-13.00

 

 

 

 

 

Το Όνομα μου…

Κάθε παιδί εντόπισε και αναγνώρισε το αρχικό γράμμα του ονόματος του με τη βοήθεια της καρτέλας του. Παρατήρησαν ποια ονόματα είναι μεγάλα, ποια έχουν περισσότερα γράμματα και ποια λιγότερα, μέτρησαν και κάναν συγκρίσεις. Εντόπισαν τα κοινά γράμματα των ονομάτων τους.

Στόλισαν και ζωγράφισαν το αρχικό γράμμα του ονόματος τους.

 

IMG 20231023 121604 IMG 20231023 121541 IMG 20231023 121631IMG 20231023 121649

 

Ανασύνθεσαν με τη βοήθεια μεμονωμένων γραμμάτων  το όνομα τους.

Τα παιδιά έγραψαν στο δικό τους πύργο το όνομα τους.

 

IMG 20231031 081639

IMG 20231031 081826

IMG 20231031 081836

IMG 20231031 081853IMG 20231031 081845IMG 20231031 081631

28 Οκτωβρίου.. Η γιορτή του Όχι…

Αναφερθήκαμε στα γεγονότα της εποχής, μέσα από ταξίδια στο χρόνο με φωτογραφίες και βίντεο της εποχής. Επικεντρωθήκαμε κυρίως στην έννοια της Ειρήνης.

Η αφίσα μας, ομαδική εργασίας, για τον πόλεμο και την ειρήνη. Καταγράψαμε τις σκέψεις των παιδιών, όταν ακούν τη λέξη πόλεμος και ειρήνη αντίστοιχα.

Στο κάτω μέρος της αφίσας, καταγράψαμε τις απαντήσεις των παιδιών στις ερωτήσεις που θέσαμε σχετικά με τον πόλεμο και την ειρήνη:

Αν ήταν χρώμα ποιο χρώμα θα ήταν,αν ήταν λουλούδι, φαγητό, ζώο, συναίσθημα.

IMG 20231026 083425

Ζωγράφισαν τα παιδιά και σε φύλλα εργασίας, τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη πόλεμος και ειρήνη.

IMG 20231026 105525        

IMG 20231026 105536

IMG 20231026 105553

IMG 20231026 105602

IMG 20231026 105621 1

IMG 20231026 105706

IMG 20231026 105702

IMG 20231026 105614

 

Ζωγραφίσαμε την Ελληνική σημαία.

IMG 20231026 084014 IMG 20231026 084019

IMG 20231026 084023 IMG 20231026 084042

Καταγράψαμε τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ των παιδιών.

 

IMG 20231030 124922

Τα παιδιά κατασκεύασαν υπέροχα στεφάνια.

 

IMG 20231019 090614

IMG 20231019 090620

IMG 20231019 090628 IMG 20231023 084459

Οι Προσκλήσεις για τη γιορτή μας.

IMG 20231025 125119 IMG 20231025 125107 IMG 20231025 125111

 

Ευχαριστούμε τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κιλκίς.

Ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας, η κινητή μονάδα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Κιλκίς και μας έδωσε τη δυνατότητα να δανειστούμε παραμύθια. Χαρήκαμε ιδιαίτερα, παιδιά και εκπαιδευτικοί, καθώς δεν υπάρχει αξιόλογη βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο μας και τα περισσότερα βιβλία, είναι παλαιά και κατεστραμμένα. Ευχαριστούμε θερμά!!!!

387867114 1053349006029747 9214811738873396340 n

387870216 1053349066029741 7751369356112183198 n

 

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση τους.

Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις  4 Οκτωβρίου.

Στο Νηπιαγωγείο μας  συζητήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και την ευθύνη που έχουμε απέναντι τους. Τα παιδιά έχουν όλα κατοικίδια και είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένα στο θέμα αυτό. Κατασκευάσαμε μία αφίσα, που αναρτήσαμε έξω από την πόρτα του σχολείου μας,  όπου ανέφεραν τα παιδιά, τι χρειάζονται τα ζώα: (Προστασία, ύπνο, αγάπη, χάδια, φροντίδα, τροφή και νερό, να μην τα φυλακίζουμε, να μην τα αφήνουμε μόνα τους) και ζωγράφισαν τα αγαπημένα τους.

IMG 20231023 084312

Φιλοτέχνησαν γατούλες με μοναδικό τρόπο και σκυλάκια.

IMG 20231004 091611

Διαβάσαμε παραμύθια, είδαμε βίντεο και μιλήσαμε για την άγρια πανίδα.

IMG 20231004 091624

IMG 20231004 154046

Η Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων (1978)

Άρθρο 1
Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.

Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνεις στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Άρθρο 4
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

Άρθρο 5
1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του. 2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

Άρθρο 6
1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.
2. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

Άρθρο 7
Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Άρθρο 8
1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. Αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.
2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

Άρθρο 9
Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

Άρθρο 10
1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων. 2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

Άρθρο 11
Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

Άρθρο 12
1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί «γενοκτονία», έγκλημα απέναντι στο είδος.
2. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

Άρθρο 13
1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.
2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

Άρθρο 14
1. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.
2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν απ’ τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/58

© SanSimera.gr

 

 

Χρόνια πολλά γιαγιά και παππού!!

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.

Όπως αναφέρουν ΟΗΕ και ΠΟΥ, η Παγκόσμια Μέρα Ηλικιωμένων έχει στόχο να αναγνωρισθεί η συμβολή των ηλικιωμένων στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, και τούτο διότι στη σύγχρονη εποχή οι ηλικιωμένοι παίζουν έναν ολοένα σημαντικότερο ρόλο, μέσω του εθελοντικού έργου τους, της μετάδοσης των εμπειριών και των γνώσεων τους, της βοήθειας που δίνουν στα παιδιά τους, αναλαμβάνοντας να φροντίζουν τα εγγόνια τους, αλλά και της αυξανόμενης συμμετοχής τους στην αγορά εργασίας.

Στο Νηπιαγωγείο μας συζητήσαμε για τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Πώς τους λένε; Πού ζουν; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; Μπορούμε να τους περιγράψουμε; Τι μας αρέσει να κάνουμε μαζί τους, ποια είναι η πιο αγαπημένη τους ασχολία; Εργάζονται; Ποιο φαγητό που μαγειρεύουν είναι το αγαπημένο μας; Είπαμε και για κάποιους παππούδες και γιαγιάδες που δεν είναι πια μαζί μας αλλά μας κοιτούν και μας προστατεύουν από ψηλά. Αυτούς τους θυμόμαστε πάντα με αγάπη ακόμα και αν δεν τους γνωρίσαμε ή δεν τους θυμόμαστε καλά.

Τα παιδιά ζωγράφισαν τον παππού και τη γιαγιά σε κάρτα καρδιά, για να τους τη χαρίσουν εκδηλώνοντας την αγάπη τους.

IMG 20230929 111427

IMG 20230929 111412

IMG 20230929 111438

 

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση