Πρωταπριλιά – Έντομα

Καινούρια εβδομάδα ξεκινάει και καινούριος μήνας.. Ή μήπως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο;

IMG 20240329 095145

Τα πειράγματα και οι φάρσες επιτρέπονται λόγω της ημέρας και είναι αλήθεια πολύ διασκεδαστικές. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Ψεματούρης” και συζητήσαμε γενικά για τα ψέματα και τη σπουδαιότητα της ειλικρίνειας. Παίξαμε σχετικά παιχνίδια και μάθαμε το γράμμα “Ψ, ψ” από τη λέξη “ψέμα”.

Αμέσως μετά, στις 2 Απριλίου, ασχοληθήκαμε με τα βιβλία για να τιμήσουμε τη “Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου”.

IMG 20240402 104428   IMG 20240402 105523

Στη συνέχεια, αρχίσαμε να μιλάμε για τα έντομα.

Είδαμε την ιστορία του “Τζίτζικα και του Μέρμηγκα” σε βίντεο. Με διάφορους τρόπους και βοηθητικές ερωτήσεις φτάσαμε στη λέξη “έντομα” και ακούσαμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για το θέμα αυτό. Έπειτα βρήκαμε κι άλλες πληροφορίες, χωρίσαμε τα έντομα σε κατηγορίες, μάθαμε για τη ζωή τους, είπαμε αινίγματα, κάναμε ποικίλες εργασίες και κατασκευές. Πιο εκτεταμένη αναφορά έγινε στη Μέλισσα και τη Πεταλούδα.

IMG 20240403 104043 IMG 20240404 103441 IMG 20240404 123010 IMG 20240405 102657

Ήρθε η Άνοιξη!

Η θερμοκρασία ανεβαίνει, ο ήλιος λάμπει, η φύση γεμίζει χρώματα κι εμείς τώρα θα μιλήσουμε για την Άνοιξη!

Παρατηρούμε τις αλλαγές γύρω μας, τις περιγράφουμε και συζητάμε. Κάνουμε συγκρίσεις με τις άλλες εποχές και δεν ξεχνάμε να ξυπνήσουμε τα ζωάκια που αφήσαμε σε χειμερία νάρκη όλον αυτόν τον καιρό.

Έχουμε ξεκινήσει να διακοσμούμε την τάξη μας με ανοιξιάτικα σχέδια και χρώματα.

IMG 20240329 095652

εικόνα Viber 2024 03 31 23 26 15 049 εικόνα Viber 2024 03 31 23 26 15 233εικόνα Viber 2024 03 31 23 26 15 190εικόνα Viber 2024 03 31 23 26 15 140

Έπειτα από αυτή την εισαγωγή, θα μιλήσουμε για τα “Χελιδόνια”. Παραμύθια, αινίγματα, τραγούδια, βίντεο κ.α. θα μας βοηθήσουν να μάθουμε ότι χρειαζόμαστε για τα υπέροχα αυτά πλάσματα και εμείς θα τα τιμήσουμε με εργασίες και κατασκευές.

εικόνα Viber 2024 03 31 23 26 15 013       IMG 20240329 095723

Έναρξη Σαρακοστής – Εθνική Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821

Μετά από ένα πανηγυρικό τριήμερο και αφού πετάξαμε τους χαρταετούς μας πιο ψηλά κι από τα σύννεφα, ήρθε η στιγμή να μιλήσουμε για τη Σαρακοστή. Τι είναι όμως η Σαρακοστή; Τι σημαίνει η λέξη “νηστεία”; Γιατί τα κάνουμε όλα αυτά και τι περιμένουμε με τόση αγωνία;

Ήρθε στο σχολείο μας η Κυρά Σαρακοστή και μας τα εξήγησε όλα. Μας είπε ότι είναι μοναχή, γι’ αυτό έχει αυτή την εμφάνιση, μας έδειξε τα φαγητά που τρώει, αλλά κι εκείνα που δεν τρώει. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει στόμα.

Αφού μάθαμε ότι χρειαζόμασταν τοποθετήσαμε την Κυρά Σαρακοστή στην Παρεούλα μας. Κάθε εβδομάδα θα κόβουμε ένα από τα πόδια της, ώσπου να φτάσουμε στο πολυπόθητο Πάσχα. Επίσης ζυμώσαμε αλατοζύμη και κάθε παιδί έφτιαξε τη δική του Κυρά Σαρακοστή προκειμένου να κάνει αντίστροφη μέτρηση και στο σπίτι.

 εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 468 1

εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 501 1εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 31 722 1 εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 31 517 1

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Εθνική Επέτειο που πλησιάζει. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν το εποπτικό υλικό για να γνωρίσουν τους ήρωες της Επανάστασης της 25ης Μαρτίου 1821 και να μάθουν τα γεγονότα.

Το μάθημα μας βοήθησαν τα σχετικά βίντεο, τα μελοποιημένα ποιήματα και τα τραγούδια.

εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 034 1 εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 567 1 εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 059 1

Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε το “Κρυφό Σχολειό”. Συζητήσαμε για τη σπουδαιότητα της εκπαίδευσης και μας συγκίνησε η προσπάθεια των υπόδουλων Ελλήνων να μάθουν γράμματα και να μορφωθούν παρά τις αντίξοες συνθήκες της σκλαβιάς και του πολέμου.

Τέλος, αναφερθήκαμε στη “διπλή γιορτή” αυτής της μέρας και συζητήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 631 1 εικόνα Viber 2024 03 31 23 25 32 598 1

Για όλα τα παραπάνω κάναμε διάφορες εργασίες και κατασκευές καθ’ όλη την εβδομάδα.

Οι Φυλές του κόσμου

Μιας και οι Απόκριες συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα, είπαμε να μιλήσουμε για ένα θέμα που ταιριάζει με τις μεταμφιέσεις και δεν είναι άλλο από τις “Φυλές του κόσμου”.

Ξεκινήσαμε με την Κόκκινη Φυλή και τους Ινδιάνους. Πού ζουν οι Ινδιάνοι; Πώς ζουν; Ποια είναι τα έθιμα τους και τι διαφορετικό έχουν από εμάς; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα μας απασχόλησαν. Μέσα από διάφορες δραστηριότητες βρήκαμε τις απαντήσεις, μάθαμε καινούρια πράγματα, φτιάξαμε καπέλα και χορέψαμε τον χορό της βροχής .

εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 31 263        IMG 20240311 113620IMG 20240311 114130

 

Με τον ίδιο τρόπο, συνεχίσαμε με την “Μαύρη Φυλή” και τους ανθρώπους που ζουν στην Αφρική. Είδαμε τις συνήθειες και την καθημερινότητά τους, μάθαμε για τα ζώα που ζουν στη ζούγκλα   και φτιάξαμε αφρικανικές μάσκες.

εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 31 081 εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 31 218IMG 20240313 110141

 

Για φτάσουμε στην “Κίτρινη Φυλή” και τους γνωστούς μας Κινέζους.

εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 30 314 εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 30 344 εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 29 861 εικόνα Viber 2024 03 18 22 10 28 979 1

 

Η εβδομάδα μας τελείωσε με την προετοιμασία για την “Καθαρά Δευτέρα” και φυσικά την κατασκευή του δικού μας χαρταετού.

Καλή Σαρακοστή σε όλους!

Επιτέλους Απόκριες!

Καιρός για μασκαρέματα, χορούς και φαγοπότι!

Μιλήσαμε για τις Απόκριες, είδαμε εικόνες και βίντεο, μάθαμε για το έθιμο αυτό στη χώρα μας αλλά και στις άλλες χώρες του κόσμου.

Εντυπωσιαστήκαμε από τα χρώματα και τα αρώματα και διακοσμήσαμε ανάλογα την τάξη μας.

IMG 20240227 111029 1 IMG 20240229 112429 εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 408 εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 805 εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 948 εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 05 098

Διαβάσαμε τον “Αρλεκίνο” της Ζωρζ Σαρή και μέσα από το παραμύθι κάναμε γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες, παίξαμε παιχνίδια, κάναμε κατασκευές και άλλα.

εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 760 εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 904

Την Τσικνοπέμπτη στήσαμε το γλέντι, με χορούς και τραγούδια. Με τη βοήθεια των γονέων, στρώσαμε το γιορτινό μας τραπέζι και απολαύσαμε το γεύμα μας όλοι μαζί!

εικόνα Viber 2024 03 13 19 37 08 110 εικόνα Viber 2024 03 13 19 37 08 217 εικόνα Viber 2024 03 13 19 37 44 451

Με αφορμή την “Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού” στις 6 Μαρτίου 2024, μιλήσαμε για τα συναισθήματα, για όσα μας κάνουν χαρούμενους ή λυπημένους. “Μπήκαμε” στη θέση του άλλου και συζητήσαμε με ποιους τρόπους μπορούμε να λύνουμε όσα μας προβληματίζουν, χωρίς να καταφεύγουμε στη βία.

Στη συνέχεια επιλέξαμε το συναίσθημα – emoji που μας εκφράζει και φτιάξαμε τις αποκριάτικες στολές μας.

εικόνα Viber 2024 03 13 19 13 04 855 εικόνα Viber 2024 03 13 19 22 49 479

Τέλος, σμίξαμε με το Δημοτικό Σχολείο Μαργαριτών για ένα πάρτι που τα είχε όλα: κλόουν, παιχνίδια, τραγούδια, γέλια και δώρα για όλους!

εικόνα Viber 2024 03 13 19 22 48 964 εικόνα Viber 2024 03 13 19 22 49 009 εικόνα Viber 2024 03 13 19 22 48 921

Η αμυγδαλιά

Γνωρίζετε τον μύθο της Αμυγδαλιάς?

Εμείς τον μάθαμε, τον “διαβάσαμε” στο εικονόλεξο και γνωρίσαμε το δέντρο της αμυγδαλιάς  με τα παράγωγά του!

 

IMG 20240226 114449

Στη συνέχεια κάναμε κατασκευές και παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα

IMG 20240226 113259       IMG 20240226 125646

 

 

 

 

 

IMG 20240226 114920

ενώ στο τέλος της εβδομάδας υποδεχτήκαμε τον Μάρτη και την Άνοιξη με τη χαρά που τους αξίζει!! Καλό μήνα σε όλους/ες!!!

 

IMG 20240301 101614

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025

Αύριο, 1/3/2024, ξεκινούν οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025. Ακολουθούν συνοπτικές οδηγίες και επισυνάπτεται  η σχετική εγκύκλιος.

Οι αιτήσεις εγγραφών για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.

Για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα, ωστόσο αν ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου.

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Η σχολική περιοχή του νηπιαγωγείου μας περιλαμβάνει τους οικισμούς : Μαργαρίτες-Πλευριανά-Βεργιανά- Λαγκά – Σταυρωμένος- Τζανακιανά- Καλαμάς- Κάτω Τριπόδο- Ορθέ- Καλανταρέ-Πηγουνιανά – Άνω Τριπόδο- Κυνηγιανά- Μελισσουργάκι

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα .

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Τα παραστατικά που θα προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα είναι τα (γ) και (δ) καθώς και:

  1. η αίτηση εγγραφής για το για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται.
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο καθημερινά 12:00-13:00.

Πληροφορίες: 2834092120(τηλέφωνο Νηπιαγωγείου), υπεύθυνη Χρύσα Τζανακάκη

Εγκύκλιος:https://blogs.sch.gr/nipmarg/files/2024/02/Εγκύκλιος-εγγραφών-2024-2025.pdf

 

Διάστημα – Πλανήτες

Ας εξερευνήσουμε το Ηλιακό μας Σύστημα!

Στην τάξη μας έχουν κρυφτεί όλοι οι πλανήτες του Ηλιακού μας συστήματος και περιμένουν τα παιδιά να τους βρουν. Η αναζήτηση λοιπόν ξεκινά με ένα τρελό ρυθμό!

IMG 20240219 095129

Αφού τους εντοπίσαμε, αρχίσαμε να συζητάμε όλα όσα γνωρίζουμε γι’ αυτούς. Στη συνέχεια, το εποπτικό υλικό (βιβλία, αφίσες, βίντεο) μας βοήθησε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες.

IMG 20240220 120010IMG 20240220 113455εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 556εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 510εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 431 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 384 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 07 840 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 299

Ίσως μια μέρα επισκεφτούμε κι εμείς άλλους πλανήτες! Πρώτα όμως ας δούμε πώς είναι η ζωή των αστροναυτών για να ξέρουμε τι μας περιμένει. Είδαμε σχετικά βίντεο, διαβάσαμε ιστορίες, ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε τον δικό μας πύραυλο.

εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 07 689 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 03 462

Στο επίκεντρο, φυσικά, βρίσκεται ο “Ήλιος”. Τι γνωρίζουμε για τον Ήλιο; Κινείται κι εκείνος; Ποια είναι τα οφέλη και οι συνέπειες από το φως και τη θερμότητα του; Ξεκινήσαμε με την παρουσίαση του μύθου του Αισώπου, κάναμε σειροθέτηση, δουλέψαμε τα μαθηματικά μας και ζωγραφίσαμε. Έπειτα βοηθήσαμε τη μελισσούλα μας να φτάσει στον ήλιο μέσα από την “ασφαλή” διαδρομή και εξασκηθήκαμε στη ρομποτική.

IMG 20240221 101009 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 218

Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην εναλλαγή της μέρας και της νύχτας. Το πείραμα με τον φακό και την περιστροφή της Γης γύρω από τον άξονά της, βοήθησε πολύ στην κατανόηση αυτών των εννοιών. Επιπλέον, τους άρεσαν πολύ τα παιχνίδια με το φως και τις σκιές.

IMG 20240222 095251 IMG 20240222 103454 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 008 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 08 057

Τέλος, διαβάσαμε το αγαπημένο βιβλίο “Φεγγαροσκεπαστής” και ταξιδέψαμε μέχρι τη Σελήνη. Είδαμε εικόνες με σεληνιακά τοπία και μάθαμε τι συμβαίνει στο μικρό μας δορυφόρο. Για να απεικονίσουμε τις σεληνιακές φάσεις κάναμε κατασκευές με χαρτόνι, αλάτι και νερό. Σημαντική (και γλυκύτατη) ήταν επίσης η βοήθεια μαύρων μπισκότων με την λευκή κρέμα τους.

εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 03 350εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 03 076 1

εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 07 897 εικόνα Viber 2024 02 24 19 25 07 944

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Μαθαίνουμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και είμαστε ενθουσιασμένοι!

Ποδήλατα, αυτοκίνητα, λεωφορεία, τρένα, πλοία και αεροπλάνα ετοιμαστείτε για αναχώρηση!

Τα παιδιά γνωρίζουν πολλά για τα μέσα μεταφοράς. Ποια ανήκουν στη ξηρά, ποια στη θάλασσα και ποια στον αέρα. Για ποιο λόγο τα χρησιμοποιούμε και τι σκοπό εξυπηρετεί το καθένα.

IMG 20240212 095406 IMG 20240212 095526 IMG 20240212 112030 IMG 20240212 113425

Αγαπημένο μέσο των παιδιών είναι συνήθως το ποδήλατο. Γι’ αυτό ακούσαμε το ποίημα του Ελύτη, παίξαμε διαφόρων ειδών παιχνίδια, φτιάξαμε ιστορίες και κάναμε σχετικές κατασκευές.

IMG 20240213 105511 427133410 960826132338955 5062566004786683385 n 427147655 918443123075530 6626778662268588451 n 428018185 1307403686593796 874919865464252538 n

Τα παιδιά γνωρίζουν επίσης πολλούς βασικούς κανόνες συμπεριφοράς όσον αφορά την κυκλοφορία στο δρόμο αλλά και πολλά και βασικά σήματα. Φυσικά, λατρεύουν να ανακαλύπτουν νέα πράγματα που σχετίζονται με όλα αυτά. Εμείς διαβάσαμε το βιβλίο “Τι μπελάς κι αυτός ο δρόμος, να το λέει κι ο τροχονόμος” και στη συνέχεια συζητήσαμε για όσα μας έκαναν εντύπωση, κάναμε αντιστοιχίσεις, παίξαμε παιχνίδια σωστού – λάθους, παιχνίδια γλωσσικά και κινητικά και πολλά ακόμα.

IMG 20240219 102218 427960807 359633150277120 4610643841547262419 n 428147456 1586752395403787 1399666505976836004 n 428101713 1565100997364623 2558585090463189773 n 428042834 761543375885817 7571686740835937714 n 428263454 941905923964999 3988815491777394911 n

Το Σώμα μας

Μια νέα εβδομάδα ξεκίνησε και το θέμα μας τώρα είναι “Το σώμα μας”.

Συζητήσαμε για το σώμα γενικά, είδαμε μέσα από διάφορα βιβλία εικόνες για το σώμα μας και πήραμε πολλές πληροφορίες. Προσπαθήσαμε να αντιληφθούμε ότι δεν είναι μόνο αυτό που βλέπουμε εξωτερικά, αλλά υπάρχουν ποικίλες “εργασίες” που γίνονται μέσα μας για να μπορούμε να κινούμαστε, να μιλάμε, να αισθανόμαστε, να σκεφτόμαστε και να κάνουμε όλα αυτά που κάνουμε καθημερινά. Σε πρώτη φάση μιλήσαμε για τον ανθρώπινο σκελετό. Είδαμε σε τι θέση βρίσκονται τα οστά μας και φτιάξαμε σχετικές κατασκευές.

 

Μία πολύ ενδιαφέρουσα προέκταση αυτού του θέματος ήταν η “Αναπηρία”. Μέσα από σχετικές εικόνες, βίντεο κ.α.  είδαμε άτομα με αναπηρίες και θίξαμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή ζωή. Έπειτα, παρουσιάσαμε μία ειδική κατασκευή, η οποία χρησιμοποιήθηκε σαν αναπηρικό αμαξίδιο ώστε τα παιδιά να μπουν στη θέση των ατόμων με αναπηρία και βιωματικά να εμπεδώσουν όσα συζητήθηκαν νωρίτερα. Ζωγραφίσαμε με το στόμα, τρέξαμε με το ένα πόδι, παίξαμε τυφλόμυγα και άλλαIMG 20240205 114929

428022561 24785910291053710 5431710253483280649 n 428093047 972560964243065 4432119433207354424 n

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τις πέντε αισθήσεις. Τις “ταιριάξαμε” με τα αντίστοιχα όργανα του σώματος και κάναμε διάφορες βιωματικές δραστηριότητες για να τις εξασκήσουμε. Παίξαμε κουκλοθέατρο, ψυχοκινητικά παιχνίδια και παιχνίδια ταξινόμησης στον διαδραστικό πίνακα.

426832976 374722115311269 6571985744203068656 n 427021292 417710284010248 7456882729401611284 n 426484991 790251219602264 5533694163103198076 n 427067479 709914901281266 5742834271821009326 n 428016945 2241440759394306 6948129324533461955 n 426963779 4254684691420467 6133839906154132337 n

Έπειτα, ασχοληθήκαμε με τα εσωτερικά όργανα και τη σπουδαία δουλειά που κάνει το καθένα στο σώμα μας.

Τέλος, μιλήσαμε για τη συμμετρία που έχει το ανθρώπινο σώμα. Είδαμε το σχέδιο με τον “Βιτρούβιο Άνθρωπο” του Λεονάρντο Ντα Βίντσι και προσπαθήσαμε να το αναπαραστήσουμε. Μετρήσαμε τις δικές μας αναλογίες και σχεδόν επιβεβαιώσαμε τη θεωρία. Κλείνοντας, αποτυπώσαμε τη συμμετρία του προσώπου σε ένα φύλλο εργασίας.

426758620 1384816178830304 5608503195247447160 n 426490218 1436922617033947 2152694159460689274 n