Το πρώτο θέμα, της νέας χρονιάς στην τάξη(μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές), είναι πάντα ο Χειμώνας.
Έχουμε τόσα πολλά να πούμε,δίνει τόσες πολλές επιλογές για να περάσουμε σε επόμενες ενότητες που πάντα δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω…
Να παρουσιάσω όλες τις δραστηριότητες είναι αδύνατον. Έτσι κι αλλιώς το να δουλεύω έχοντας κατά νου και να φωτογραφίζω παράλληλα, είναι από μόνο του πολλές φορές κουραστικό…
Αλλά για να πάρετε μια ιδέα σχετικά με το τι κάνουμε αυτόν τον καιρό…ιδού…
Ξεκινάμε πάντα με γενικούς πίνακες αναφοράς,πρώτα ο χειμώνας και μετά το χιόνι…
Και στη συνέχεια,άσκηση κατανόησης υπό μορφή ζωγραφικής…
Τι έχει ο χειμώνας ;
Τα νήπια απαντούν….
Το δέντρο της τάξης απαντά επίσης,στολισμένο με τις χιονονιφάδες που έκοψαν τα νήπια.
Ο χειμώνας όμως έχει και χιονάνθρωπο…
Βρίσκουμε τις σωστές καρτέλες και απαντούμε στην ερώτηση, τι χρειάζεται ένας χιονάνθρωπος:
Στα μαθηματικά κάνουμε σειροθέτηση βάζοντας καρτελάκια με χιονανθρώπους στη σωστή σειρά(μικρός-μεγάλος/μεγάλος-μικρός)
Τον χειμώνα χρειαζόμαστε και τα σωστά ρούχα….
Τι φοράμε,πού(σε ποιό μέρος του σώματος),πώς γράφεται;
Ας φτιάξουμε σκουφάκια και γαντάκια….
Το γράμμα του Χειμώνα δε λείπει…
Ο χειμώνας έχει και χιόνι,και το χιόνι φτιάχνει τις δικές του λέξεις…
Ο χειμώνας θέλει ζεστασιά στο σπίτι…
Στη σειρά τα μέσα θέρμανσης…
Ο χειμώνας έχει τα δικά του μοναδικά τραγούδια …
Φοράμε γάντια,σκουφιά,κασκόλ και χορεύουμε το Χόκυ Πόκυ του χειμώνα για να ζεσταθούμε!
Αφήστε μια απάντηση