Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την εβδομάδα που μας πέρασε κατάφερα επιτέλους να ασχοληθούμε με τα ονόματα των παιδιών.

Παρουσίασα στην ομάδα τις καρτέλες με το όνομα όλων,γραμμένο με πεζά και κεφαλαία,ζητώντας να διακρίνουν το δικό τους.

Η πλειοψηφία των νηπίων τα κατάφερε.

Στη συνέχεια,ξεκινώντας,από τα κεφαλαία,τους ζήτησα να το σχηματίσουν χρησιμοποιώντας τυπωμένα κυκλακια της αλφαβήτας.

4-ονομα

Δύσκολο,για αρχή της χρονιάς,μα υπήρξαν και κάποιοι που τα κατάφεραν και κάποιοι άλλοι  που πλησίασαν.

1-DSC00018

Η καρτέλα με το όνομα μπήκε στο συρτάρι και κάθε φορά που θα τελειώνουν ένα φύλλο εργασίας,θα την χρησιμοποιούν για να γράψουν το όνομά τους.

Στη συνέχεια,ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο,πάνω σε κυκλάκια κομμένα σε χαρτί γλασέ.

Σχημάτισαν το όνομά τους, πάλι, και όποιος μπορούσε το έγραψε πάνω στα κυκλάκια,τα οποία ενωμένα(και πλαστικοποιημένα στη συνέχεια) σχημάτισαν το σκουληκάκι για το παρουσιολόγιο

2-DSC00021

Κάθε πρωί ,τα νήπια,όταν έρχονται στο σχολείο ενημερώνουν τον ακόλουθο πίνακα

3-DSC00024

Και βέβαια,αφού τελείωσε το παρουσιολόγιο,σειρά είχε ο πίνακας καθηκόντων με το αστεράκι-όνομα κάθε νηπίου.

Ένας από τους κανόνες της τάξης,είναι και η ανάληψη υπηρεσίας κάθε μέρα,σε εργασία επιλογής,από τα νήπια.

Δηλώνεται κάθε πρωί με το αστεράκι τους,πάνω στον ακόλουθο πίνακα.

1-stars

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων