Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την επόμενη μέρα από την επέτειο του ’40,τι πιο φυσικό να μιλήσουμε για Ελλάδα,τα ίδια τα νήπια την ανέφεραν στα λόγια τους συνέχεια.

Κι εγώ σκέφτηκα πόσο σημαντικότερο από ποτέ είναι τώρα σε αυτούς τους καιρούς να αγαπήσουν τα παιδιά μας την πατρίδα τους και να νοιώσουν περήφανα …μα πρώτα πρέπει να τη γνωρίσουν…

Στη γλώσσα:

Αφού είχαμε παίξει σκυταλοδρομία τη λέξη Ελλάδα,αφού την είχαν σχηματίσει με καρτελάκια ανακατεμένα,τα περισσότερα νήπια μπόρεσαν και την "έγραψαν" εύκολα.

Στη γεωγραφία:

Παρουσίασα ένα μορφολογικό χάρτη της Ελλάδας,όπου τα νήπια παρατηρώντας τα χρώματα επάνω του,κατέληξαν πως πρόκειται για βουνά,θάλασσα,λίμνες….

Βρήκαμε στον υπολογιστή:

τα μεγαλύτερα βουνά και ποτάμια της Ελλάδας

Στα μαθηματικά:

κάναμε σειροθετήσεις(από το μεγάλο στο μικρό και αντίστροφα)

Είχαμε όμως και δωράκι.

Ένα νήπιο κατέφθασε με ένα δάφνινο στεφάνι που  έφτιαξε η μαμά.

Η Θοδώρα παρουσιάζει στην ομάδα το στεφάνι που μας έφτιαξε η μαμά της

Ιδιαίτερα χρήσιμο για τις δραματοποιήσεις μας…

Η πρώτη ήταν ο μύθος του Ηρακλή και του Αχελώου,(Ιστορία)που καθήλωσε τα μικρά!

Ο μύθος του Ηρακλή και του Αχελώου σε κόμιξ από μια ομάδα νηπίων και σε ζωγραφιές από άλλη ομάδα

Έμπνευσή μου,αποτέλεσε και το συναδελφικό μπλογκ προ-σχολικά,στο οποίο βρήκα τις σχετικές φιγούρες  και την ιδέα για το κόμιξ,αλλά και πολλά άλλα….ευχαριστώ!

1 σχόλιο προς “Ελλάδα,η χώρα μου,Α’”

  1. Ο/Η Maro's kindergarten λέει:

    Πολύ ωραίες δραστηριότητες Άννα μου! Καλό είναι τα παιδιά να μαθαίνουν για την χώρα τους! Και η Μυρτώ στα Προσχολικά και εσύ κάνετε πολύ ωραίες δραστηριότητες πάνω στο θέμα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων