Η ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024 πραγματοποιήσαμε την καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας με βάση τις οδηγίες που μας δόθηκαν λόγω των υψηλων θερμοκρασιών που σημειώθηκαν στην πόλη μας αυτή την εβδομάδα. Η γιορτή πραγματοποιήθηκε νωρίς το πρωί και περιελάμβανε μουσικοκινητικά παιχνίδια, τραγούδια και πολλά παιχνίδια

20240613 0914171

20240613 091401120240613 0914071

“Ποιος θα φτάσει πιο γρήγορα στο τέλος;”, “Ποιος θα πετύχει τον μεγαλύτερο βαθμό;”

   
20240613 0928491
                                            20240613 0929451

“Μπορείς να με ταϊσεις με κλειστά μάτια;”

20240613 0948121

“Ποιος θα ρίξει τα περισσότερα μπουκάλια;”

20240613 1014041 20240613 1014581

 

“Ποιος θα ψαρέψει τα περισσότερα ψαράκια πιο γρήγορα;”

20240613 0939471ήταν μερικά από τα παιχνίδια που παίξαμε. Στο τέλος, η γιορτή έκλεισε με το καθιερωμένο μπουγέλο!!

Οι γονείς επιμελήθηκαν τον υπέροχο μπουφέ της γιορτής που περιελάμβανε πλούσια εδέσματα! Ήταν όλα υπέροχα και τους ευχαριστούμε πολύ!

Τα παιδιά διασκέδασαν πάρα πολύ και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη μέρα, που είναι και η τελευταία μέρα αυτής της σχολικής χρονιάς! Μιας χρονιάς που κύλησε πολύ όμορφα, ήρεμα, δημιουργικά!!

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο!!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ HELMEPA

Το σχολείο μας συμμετείχε στην εκστραστεία για την προστασία των θαλασσών  που διοργανώνει κάθε χρόνο η ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA και η εκπαιδευτικός με τους/τις μαθητές/τριες έλαβαν αναμνηστικό δίπλωμα για τη συμμετοχή τους στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής.

ΕΠΑΙΝΟΙ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: MISSION X – TRAIN LIKE AN ASTRONAUT

Το σχολείο μας συμμετείχε το σχολικό έτος 2023-2024 στο πρόγραμμα Mission X – Train Like an Astronaut (Αποστολή Χ – Εκπαιδεύσου σαν Αστροναύτης). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που μαθαίνει στους/στις μαθητές/τριες τη σημασία της διατήρησης της φυσικής κατάστασης και της υγείας τους από την παιδική ηλικία, τους/τις ενθαρρύνει να ζουν και να τρέφονται σαν εξερευνητές  του διαστήματος και κυρίως να εκπαιδεύονται όπως ένας/μία αστροναύτης. Αποσκοπεί στην προώθηση της διδασκαλίας και της μάθησης των ικανοτήτων STEM και των φυσικών δεξιοτήτων μέσω ποικίλων σωματικών και επιστημονικών δραστηριοτήτων και έχει σχεδιαστεί από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος και τη Διαστημική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα υλοποιώντας πέντε (5) δραστηριότητες με την ομάδα μας με κωδικό ονόματος: Αποστολή: Μικροί Αστροναύτες και βοήθησε τις μασκότ της Αποστολής Χ: τη Luna και τον Leo, να φτάσουν από τη Γη στη Σελήνη.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές/τριες πήραν τα βραβεία τους!!!

Πιστοποιητικό MissionX Mentor page 0001 MissionX Team certificate 2024 1 page 0001

Συγχαρητήρια στους μικρούς αστροναύτες και στις μικρές αστροναύτισσες μας!!!

ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Στο σχολείο μας λειτούργησε από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάιο δανειστική βιβλιοθήκη. Κάθε Παρασκευή τα παιδιά έπαιρναν στο σπίτι τους το βιβλίο που επέλεγαν, καθώς και έναν φάκελο που περιείχε χαρτόνια διαφόρων χρωμάτων, κόλλα, ψαλίδι, γλωσσοπίεστρα.

20240412 082425Αφού το διάβαζαν, δημιουργούσαν με τα υλικά που τους δίνονταν και με τη βοήθεια κάποιου ενήλικα τον ήρωα ή ό, τι άλλο τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι και το παρουσίαζαν στην τάξη.

20240402 1218081 20240408 1227141 20240520 1232041

Μερικές από τις εικαστικές δημιουργίες των παιδιών….collage

Τα παιδιά χρησιμοποιούσαν τα υλικά του φακέλου, για φτιάξουν τον ήρωα του βιβλίου ως κούκλα. Έτσι, σκεφτήκαμε να κατασκευάσουμε ένα ατομικό κουκλοθέατρο από ανακυκλώσιμα υλικά το οποίο θα το πάρουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς, για να παίζουν κουκλοθέατρο στο σπίτι τους.20240528 122940

Το κάθε παιδί ζωγράφισε το δικό του κουκλοθέατρο..

Επιπλέον, το κάθε παιδί παρουσίαζε το βιβλίο που δανείστηκε και το αναδιηγούνταν στα υπόλοιπα παιδιά. Οι αφηγήσεις τους καταγράφονταν με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα βιβλίο.20240529 1816291

Η ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Στα πλαίσια καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας και διαμόρφωσης του υπαίθριου χώρου του σχολείου μας, σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε μία γωνιά βιβλιοθήκης στην αυλή μας. Έτσι ζητήσαμε από τους γονείς να σταθούν αρωγοί στην προσπάθειά μας και να μας βοήθησουν στην ανεύρεση των υλικών που χρειαζόμαστε. Πραγματικά αποτέλεσαν πολύτιμοι συνεργάτες μας, καθώς ο μπαμπάς της Μαρίζας μας έφερε το καρούλι που ζητήσαμε και το οποίο θα μετραταπεί σε τραπεζάκι, ενώ ο μπαμπάς της Αλεξάνδρας μας προμήθευσε τα κιβώτια που θα αποτελέσουν τη βιβλιοθήκη μας. Ένας κάτοικος του χωριού μας έκοψε τους κορμούς των δένττρων που χρειαζόμαστε και θα λειτουργήσουν ως καρεκλάκια.

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε το καρούλι και το μετατρέψαμε σε μανιτάρι ενώ στους κορμούς των δέντρων ζωγραφίσαμε μελισσούλες και πασχαλίτσες.

Σειρά είχε η επιγραφή που θα στολίσει τη γωνιά της βιβλιοθήκης μας.

20240528 1135041 1

Η υπαίθρια βιβλιοθήκη μας είναι έτοιμη!!! Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε όλους, μικρούς και μεγάλους!!

20240528 122355

Τα παιδιά την επισκέπτονται τώρα που ο καιρός είναι πολύ καλός!!

20240528 121620120240529 1135491

Ευχαριστούμε πολύ τους:

  • κο Σωτήρη Κοντό για το καρούλι που μας εξασφάλισε
  • κο Άγγελο Τζέλλο για τα κιβώτια που μας πρόσφερε

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΟΥΛΑΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Στα πλαίσια προώθησης της φιλαναγνωσίας, που είχε ως βασικό του στόχο το Δίκτυο Σχολείων που δημιούργησε το σχολείο μας με  το 30ο Νηπιαγωγείο Βόλου, τα Νηπιαγωγεία Θυάμου Αμφιλοχίας και Ολυμπιάδας Ελασσόνας, οι μαθητές/τριες των τεσσάρων νηπιαγωγείων συνεργάστηκαν και δημιούργησαν ένα παραμύθι με ήρωες ζώα του δάσους. Ο τρόπος που εργάστηκαν τα τέσσερα σχολεία ήταν απλός. Ένα νηπιαγωγείο ξεκίνησε την ιστορία, επέλεξε τον βασικό ήρωα και στη συνέχεια, την απέστειλε στο επόμενο νηπιαγωγείο όπου τα παιδιά συνέχισαν την ιστορία και πρόσθεσαν τον δικό τους ήρωα. Τα παιδιά του κάθε νηπιαγωγείου συνέχιζαν την ιστορία από το σημείο που σταματούσαν τα παιδιά του προηγούμενου νηπιαγωγείου. 

Η αρχή του παραμυθιού έγινε από το δικό μας σχολείο, το Νηπιαγωγείο Κρύας Βρύσης, που επέλεξε ως βασικό ήρωα μία αρκουδίτσα, την Καφετούλα ενώ η συνέχεια δόθηκε από το 30ο Νηπιαγωγείο Βόλου και τον ήρωα Βελανιδούλη, έναν σκίουρο. Ακολούθησε το Νηπιαγωγείο Θυάμου Αμφιλοχίας με τον ήρωά του τον Καρυδοκούνελο, έναν λαγό και η ιστορία ολοκληρώθηκε από το Νηπιαγωγείο Ολυμπιάδας Ελασσόνας και τον ήρωά του, τον Αλεπουδέλη, μία αλεπού.

Αφού ολοκληρώθηκε το παραμύθι, έπρεπε να ετοιμαστεί και το εξώφυλλο του βιβλίου. Το κάθε νηπιαγωγείο ετοίμασε το δικό του εξώφυλλο με τον τίτλο που επέλεξε. Τα εξώφυλλα που ετοίμασαν οι μαθητές/τριες, είναι:

Νηπιαγωγείο Κρύας Βρύσης

20240426 100832

30ο Νηπιαγωγείο Βόλουεξωφυλλο 2024 04 03 17.13 2 page 0001

Νηπιαγωγείο Θυάμου Αμφιλοχίας

20240426 100851Έπειτα από ψηφοφορία τα παιδιά των τεσσάρων νηπιαγωγείων επέλεξαν για εξώφυλλο του βιβλίου τους εκείνο που δημιούργησαν τα παιδιά του 30ου Νηπιαγωγείου Βόλου.

Το συνεργατικό μας παραμύθι μπορείτε να το δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί.

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΦΕΤΟΥΛΑΣ

 Τα παιδιά χάρηκαν πάρα πολύ με  τη συνεργασία τους με τους/τις μαθητές/τριες των άλλων σχολείων στα πλαίσια της οποίας αντάλλαξαν ευχετήριες χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές κάρτες, έστειλαν τις απόκριες τον χαρταετό με τις σκέψεις τους και το μήνυμά τους με την ελπίδα να φτάσει στα άλλα νηπιαγωγεία.

ΟΙ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Το Πάσχα είναι μία γιορτή που όλοι στέλνουμε ευχές και κάρτες στους αγαπημένους μας φίλους. Έτσι και οι μαθητές/τριες των τεσσάρων σχολείων που συμμετέχουν στο Δίκτυο Σχολείων, έφτιαξαν κάρτες για τους/τις  φίλους/ες τους στα Νηπιαγωγεία Κρύσης Βρύσης, 3ο0υ Νηπιαγωγείου Βόλου, Νηπιαγωγείων Θυάμου Αμφιλοχίας και Ολυμπιάδας Ελασσόνας και έγραψαν τις ευχές τους.

Στο παρακάτω padlet έχουν αναρτηθεί οι κάρτες των παιδιών των τεσσάρων νηπιαγωγείων.

Μετάβαση στο padlet.com

 

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ 9ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Το σχολείο μας συμμετείχε στο 9ο Φεστιβάλ πρόληψης της σχολικής βίας που διοργάνωσε η Διεύθυνση Π. Ε. Ν. Δράμας και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης της 2ης Περιφέρειας Δράμας.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΕΣΤΙΒΑΛ page 0001Ο παρακάτω σύνδεσμος περιέχει τις συμμετοχές όλων των σχολείων που συμμετείχαν στο τριήμερο φεστιβάλ.

https://www.youtube.com/watch?v=2_EBiTXhmyA&feature=youtu.be

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ

Έπειτα από τη συνάντηση με τη συγγραφέα κα Μαρία Γεωργίου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου Κρύας Βρύσης συνεργάστηκαν και δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι με τίτλο: “Η πριγκίπισσα Φιλοζωούλα και το δελφίνι”. Για τη συγγραφή του, έλαβαν υπόψην τους τα μέρη μιας ιστορίας (ήρωα, τόπο, πρόβλημα, λύση) και αφού συζήτησαν, αποφάσισαν η ιστορία τους να αναφέρεται σε μία πριγκίπισσα που αγαπάει πολύ τα ζώα και που ζει σε ένα χωριό με ποτάμι, λουλούδια και δέντρα.

Μπορείτε να διαβάσετε το παραμύθι των παιδιών στον σύνδεσμο που ακολουθεί. Ελπίζουμε να το απολαύσετε!!!!

Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΦΙΛΟΖΩΟΥΛΑ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας αλλά και της Ημέρας της Γης, το νηπιαγωγείο μας πρότεινε στη συνάδελφο και συγγραφέα του βιβλίου “Μια αγκαλιά από τα παιδιά” κα Μαρία Γεωργίου να μας παρουσιάσει το βιβλίο της. Εκείνη δέχτηκε με μεγάλη χαρά να εμφανιστεί διαδικτυακά στο σχολείο μας, καθώς δεν ήταν εύκολη η φυσική της παρουσία.   20240417 0920281Στη διαδικτυακή συνάντηση συμμετείχαν και τα παιδιά του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου. Η κα Γεωργίου διάβασε στους/στις μαθητές/τριες το βιβλίο της, τους μίλησε για τη μόλυνση της γης και τους τρόπους που μπορούν οι άνθρωποι να την προστατέψουν.

20240417 0930401Απάντησε στις ερωτήσεις τους, όπως “Πώς γράφει ένα βιβλίο”, “Ποιος ζωγραφίζει τις εικόνες”, “Τι κάνει όταν ολοκληρώσει το βιβλίο της”, “Ποια είναι η πηγή έμπνευσής της” κτλ. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της από τα παιδιά για την πηγή έμπνευσης των βιβλίων της, η κα Γεωργίου τους ζήτησε να διατυπώσουν τις δικές τους ιδέες για τον ήρωα και το περιεχόμενο που θα μπορούσε να έχει ένα δικό τους βιβλίο. Τα παιδιά των δύο σχολείων συνεργάστηκαν και παρουσίασαν τις προτάσεις τους στη συγγραφέα. Οι ιδέες τους μας ενθουσίασαν τόσο πολύ που σκεφτήκαμε να τις ενώσουμε με σκοπό να δημιουργηθεί ένα συνεργατικό παραμύθι.

Τέλος, τα παιδιά, για να ευχαριστήσουν την κα Μαρία για την πολύ όμορφη παρουσίασή της, της έφτιαξαν μία αφίσα σχετική με το βιβλίο της.

20240417 132301

Ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία για τα παιδιά που σίγουρα θα τους μείνει αξέχαστη!!!