Γνωρίζοντας τα έντομα!

Αφού μιλήσαμε για τα γενικά χαρακτηριστικά τους, παρατηρήσαμε τις πεταλούδες στην αυλή μας και κάναμε μια έρευνα γι αυτές , στο διαδίκτυο. Ακούσαμε το τραγούδι <μια ωραία πεταλούδα> και το αναλύσαμε κάνοντας τις κινήσεις της πεταλούδας! Ακόμη, φτιάξαμε με χαρτί φίλτρου καφέ τις δικές μας πεταλούδες που μπορούσαν να κουνάνε τα φτερά τους! Aκόμη, μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας,διαβάσαμε την ιστορία < Μια κάμπια

πολύ πεινασμένη> του Eric Carle. Τελειώσαμε με την πεταλούδα , απεικονίζοντας τον κύκλο της πεταλούδας και

βήκαμε την συμμετρία του ήλιου και της πεταλούδας σε μια ακόμη εργασία.

pΠΑΓΩΤΑΚΥΚΛΟΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

Αγαπημένη μας Άνοιξη!

Αφού μιλήσαμε για τα αποδημητικά πουλιά που επιστρέφουν στη χώρα μας, μάθαμε το τραγούδι για το χελιδόνι που

γυρίζει στη φωλιά του , παρατηρήσαμε τους πελαργούς που που ήρθαν στη γειτονιά μας και φτιάξαμε την ανάλογη κατασκευή!

πελαργοί

Ακόμη, στη διάρκεια του διαλείμματος, είχαμε την ιδέα να σπείρουμε φακές στην αυλή μας για να δούμε την ανάπτυξη των φυτών! Ήταν μια δραστηριότητα που ενθουσίασε τα παιδιά ,αφού συνεχίστηκε με τη φροντίδα τους

σε κάθε διάλειμμα!

ffff 1 fffffgfFAKES

Ορίστε και το δωράκι μας για τη γιορτή της μητέρας , ένα γλαστράκι με πολλή αγάπη!!!

δωρο

Ο κύκλος του νερού

Μιλήσαμε για τη βροχή  με αφορμή μια βροχερή ημέρα και παρατηρήσαμε που πηγαίνει το νερό που πέφτει. Ήταν μια ευκαιρία να δούμε τον κύκλο του νερού και την ακολουθία του.

Έπειτα βγάλαμε ένα παγάκι από την κατάψυξη, το αγγίξαμε, το περιγράψαμε και το βάλαμε σε ένα ποτήρι

έξω από το ψυγείο για να δούμε πως θα είναι την επόμενη ημέρα! Είδαμε ότι είχε λιώσει (τήξη) και ήταν πλέον νερό. Mετά βάλαμε στην κατάψυξη το ποτήρι με το νερό για να δούμε την ψύξη αργότερα!Επίσης ,διαβάσαμε το παραμύθι < Η χιονονιφάδα που αγάπησε το καλοκαίρι> και το σχολιάσαμε.

Τέλος κάναμε μια κατασκευή και φύλλα εργασίας σχετικά με το θέμα.

wwwater cyclewater cycle 2water

 

Άνθισε η αμυγδαλιά μας!

Η Αμυγδαλιά είναι ένα φυτό που κάθε τέτοια εποχή προσεγγίζουμε διαθεματικά . Προτιμάμε το δέντρο αυτό να αποτελεί τον προάγγελο της Άνοιξης κάθε χρόνο στην τάξη μας και να μας φέρνει μια γλυκιά Ανοιξιάτικη μυρωδιά . Με αφορμή κάποια κλαδάκια που έφερα στο σχολείο ,μιλήσαμε σήμερα για το δέντρο αυτό . Μυρίσαμε τα ανθάκια της , τα αγγίξαμε , είδαμε τα χρώματά της . Αφηγηθήκαμε τον μύθο της Αμυγδαλιάς και του Βοριά και εκφράσαμε τα συναισθήματα που μας προκάλεσε η ιστορία . Θλίψη και στεναχώρια για τον θάνατο της αμυγδαλιάς αλλά και χαρά γιατί έγινε ένα ωφέλιμο δέντρο .  Μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε μαθηματικές έννοιες μιας και είχαμε μια χούφτα αμύγδαλα καθαρισμένα και μια άλλη με κέλυφος . Πρώτα τα μετρήσαμε ( αρίθμηση ) Τα μοιράσαμε σε θεσούλες ( αντιστοίχηση ) Βάλαμε σε κάθε θεσούλα αμύγδαλα κατά αύξοντα αριθμό  .. Ο πίνακας του Β.Β.Γκογκ ” Ανθισμένα κλαδιά της αμυγδαλιάς ” στάθηκε πηγή έμπνευσης και για τα δικά μας εικαστικά έργα . Δουλεύοντας ομαδικά και συνεργατικά φτιάξαμε τον πίνακα της αμυγδαλιάς . Τα παιδιά χρησιμοποίησαν τα δαχτυλάκια τους βουτηγμένα στο χρώμα , για να φτιάξουν τα κλαδιά και τα άνθη .Ακόμη, φτιάξαμε με ρολό κουζίνας  και χαρτί γκοφρέ, μια αλλιώτικη αμυγδαλιά- μόμπιλ. Στη συνέχεια τα παιδιά δούλεψαν ατομικά έχοντας την δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους κλαδί αμυγδαλιάς..

αμυγδαλιάδεντράκιαατομική αμυγδαλιά

Αστέρι της ευχής

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος το Αστέρι της Ευχής, αφού κάναμε την δωρεά μέσω της αγοράς αστεριών, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν για την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς. Σε συνέχεια της δράσης, ζωγραφίσαμε την αφίσα αστέρι και με αφορμή την Ημέρα των Ερωτευμένων τα παιδιά σχεδίασαν καρδιές,Αστέρια κλπ, και έγραψαν τις λέξεις Αγάπη και Love, αφού η δράση έγινε στην ώρα των Αγγλικών.

αστέρι 1

Ψυχοκινητικές δραστηριότητες μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό σχολείο, οργανώσαμε κάποια ψυχοκινητικά παιχνίδια που παίξαμε σε εβδομαδιαία βάση όλοι μαζί και διασκεδάσαμε πολύ!

abcd

Επιτέλους χειμώνας!

Μιλήσαμε για την αλλαγή των καιρικών συνθηκών και για τα ρούχα  και τα αξεσουάρ που χρειαζόμαστε για να μην κρυώνουμε! Έτσι, φτιάξαμε αυτούς τους σκούφους! Aκόμη, ασχοληθήκαμε με τα ζώα που πέφτουν σε χειμέρια νάρκη,είδαμε τα ζώα που κοιμούνται τον χειμώνα στο διαδίκτυο και φτιάξαμε, ατομικά, τη σπηλιά της αρκούδας που έχει πέσει σε χειμέριο ύπνο! Επίσης ,συμπληρώσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου με αρίθμηση μέχρι το 5 αντικειμένων που χρησιμοποιούμε τον χειμώνα, ρούχων και αξεσουάρ! Γνωρίσαμε τους πιγκουίνους που ζουν στην Ανταρκτική και φτιάξαμε το βιβλιαράκι του πιγκουίνου σε ατομική εργασία!Ακόμη, τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι των πιγκουίνων! <<Έχεις ξαναδεί πιγκουίνους το πρωί;>>

σκούφοιχειμερία νάρκηmathsp