Αποκριάτικες Δράσεις -κατασκευές στο Νηπιαγωγείο!
Εισαγωγή με το Καρναβάλι του Αρλεκίνου Joan Miro
”ο δικός μας πίνακας”
κατασκευή μάσκας
φτιάχνουμε το δικό μας χειροποίητο παιχνίδι :”τάισε τον κλόουν”
παιχνίδι μαθηματικών: μετράμε τα μπαλάκια
καπελάκια Αρλεκίνου
αποκριάτικα παιχνίδια : Γαϊτανάκι
κατασκευή και πέταγμα χαρταετού
Σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και με τον Πολιτιστικό Σύλλογο του χωριού μας: ”Νέα Γενιά” συμμετείχαμε στο καρναβάλι του Δήμου μας στο Βραχάτι .Το θέμα μας : ” Βιολογικός Λαχανόκηπος”
Καλή Σαρακοστή και του χρόνου!!!!
Κοινές δράσεις σχολείου -οικογένειας: Έκθεση λαϊκής τέχνης!!!
Με πολύ κέφι και μεράκι νήπια, γονείς και εκπαιδευτικοί φωτογραφίζουμε τα αγαπημένα μας οικογενειακά κειμήλια, αντικείμενα αλλοτινών εποχών φτιάχνοντας μια έκθεση αντικειμένων λαϊκής τέχνης.
Κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν, αναζητούμε τον συνδετικό κρίκο που μας μαθαίνει την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό μας!!!
Μια μέρα στο σπίτι-μουσείο του Αλέκου Φασιανού!!!
“Ζωγραφίζουμε τον κόσμο μας, όπως εμείς τον βλέπουμε και όχι όπως πραγματικά είναι…αυτή είναι η μαγεία του Θεάτρου…” Αλέκος Φασιανός.
Αυτή τη μαγεία βιώσανε σήμερα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Κοκκωνίου και οι εκπαιδευτικοί του στο μουσείο του Αλέκου Φασιανού στο κέντρο της Αθήνας.
Στη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά ανακάλυψαν το πρωτότυπο “Μικρό Θέατρο Σκιών Φασιανού” και τις χάρτινες φιγούρες του ζωγράφου, ενώ παράλληλα γνωρίσαμε και παίξαμε με τους πίνακές του!!!
«Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας»
«Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» .
Με πολύ ενθουσιασμό ολοκλήρωσαν και παρουσίασαν σήμερα , 6 Μαρτίου οι μικροί μας μαθητές- σε συνεργασία με Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα αλλά και Δήμους-τη δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» . Τα νήπια υποστήριξαν το συγκεκριμένο μήνυμα μέσω θεατρικού δρώμενου, χορογραφίας και παιδικού ιχνογραφήματος και το επικοινώνησαν σε γ
ονείς και φορείς Τοπικής και Δημοτικής αρχής, κ.Μ.Δημητρίου, κα Ε.Παπαλέκα και κα Ν.Μαγγίνα, που παρεβρέθησαν στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας.
6 Mαρτίου.Καινοτόμα Εκπαιδευτική δράση κατά της σχολικής βίας και προαγωγής της ψυχικής υγείας.
Θέμα : Υλοποίηση Πανελλήνιας Δράσης
Τίτλος Δράσης: «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας»
Φορέας Υλοποίησης: Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και Nηπιαγωγείο Κοκκωνίου
Ημερομηνία υλοποίησης: 6 Μαρτίου 2024, ώρα: 10.30-11.15
Τόπος: Αύλειος χώρος Νηπιαγωγείου Κοκκωνίου
Υπό την αιγίδα του Δήμου Βέλου-Βόχας & της Τοπικής Κοινότητας Κοκκωνίου
Το Νηπιαγωγείο Κοκκωνίου, σε συνεργασία με Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα αλλά και Δήμους, θα υλοποιήσει δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» στις 6 Μαρτίου 2024, ώρα 10.30-11.15, στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.
Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας στο σχολείο αλλά και σε άλλα θεσμικά πλαίσια όπως η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.
Στο πλαίσιο της δράσης οι μαθητές/τριες μέσω θεατρικού δρώμενου, χορογραφίας και παιδικού ιχνογραφήματος θα περάσουν μηνύματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Θα παρουσιάσουν τις μορφές, τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού, την αντιμετώπιση και πόσο σημαντικό είναι να σπάμε τη σιωπή και να αναφέρουμε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού.
Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές/τριες θα φορούν μάσκες που απεικονίζουν συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού και θα αναπαριστούν μορφές βίας με κάποιες κινήσεις. Στις 11.00, οι μαθητές/τριες θα σπάσουν ταυτόχρονα ένα μπαλόνι. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής και τη ταυτόχρονη κίνηση συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές.
Η υλοποίηση της δράσης με προσκεκλημένους μαθητές των τάξεων Α΄,Β’& Δ’ του Δημοτικού Σχολείου Κοκκωνίου-Πουλίτσας, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, φορείς της Τοπικής Κοινωνίας, Σχολικής Επιτροπής Δήμου Βέλου-Βόχας, Κοινότητας Κοκκωνίου αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.
Σας προσκαλούμε να καλύψετε τη δράση συμβάλλοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.
Με εκτίμηση
Ο επιστημονικά υπεύθυνος
Θεόδωρος Θάνος
Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμ. Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Η υπεύθυνη της δράσης
Η Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου
Αριστέα Καρακατσάνη
Εγγραφές 2024-25
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 , θα πραγματοποιηθούν από Παρασκευή,1 έως Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι εγγραφές θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.
Ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών taxisnet.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Αφού γίνει δεκτή η αίτηση σας, πρέπει να προσκομίσετε- μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ: 2742033800κ ώρες: 12.15 – 13.00 -τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Νηπιαγωγείο:
1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ):το παραλαμβάνετε από το νηπιαγωγείο ή το βρίσκετε ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου μας (για εκτύπωση)
2) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (φωτοτυπία)
3) Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα (που δεν έχει κάνει την αίτηση εγγραφής), ότι συμφωνεί να φοιτήσει το παιδί του στο Νηπιαγωγείο.
Η Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου
«Το παιδικό σχέδιο και η ψυχολογική έκφραση του παιδιού».
Μια πολύ ενδιαφέρουσα επιμορφωτική συνάντηση υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο Κοκκωνίου με θέμα: «Το παιδικό σχέδιο και η ψυχολογική έκφραση του παιδιού». Γονείς και εκπαιδευτικοί επιμορφωθήκαμε ως προς τον τρόπο με τον οποίο το παιδικό σχέδιο αποτελεί μέσο έκφρασης του συναισθήματος, ενώ παράλληλα παρακολουθήσαμε σχεδιαστικές τεχνικές έκφρασης συναισθημάτων (προσώπου, σώματος, περιεχομένου/ πλαισίου και αφηρημένες) που χρησιμοποιούν τα παιδιά στα ιχνογραφηματά τους. Η επιμορφωτική μας συνάντηση ολοκληρώθηκε με βιωματικές δράσεις-”διαγνωστικά σχέδια προσωπικότητας”.
Ευχαριστούμε τη μονάδα ψυχικής υγείας ΓΑΛΗΝΗ της ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ Α.Μ.Κ.Ε. και το επιστημονικό του προσωπικό,κ. Στέλλα Χαλιμούρδα, κ. Ε. Παπαπαναγιώτου για την επιμέλεια και παρουσίαση της επιμορφωτικής συνάντησης. Ευχαριστούμε, επίσης, τους γονείς της Σχολής Γονέων, τη Διευθύντρια Δημοτικού Κοκκωνίου-Πουλίτσας, Ν. Καλαντζή, τις Νηπιαγωγούς του 1ου Νηπιαγωγείου Βέλου καθώς και τη συγγραφέα παιδικού βιβλίου Λένα Αθανασούλη για την εποικοδομητική συνεργασία.