Αποκριάτικες Δράσεις -κατασκευές στο Νηπιαγωγείο!

 

Εισαγωγή με το Καρναβάλι του Αρλεκίνου Joan Miro

”ο δικός μας πίνακας”

53383242 388773691705258 1887141130156376064 n

κατασκευή μάσκας

429563739 390708527232503 5165004320475751593 n

φτιάχνουμε το δικό μας χειροποίητο παιχνίδι :”τάισε τον κλόουν”

   432147879 647371020818058 7617282366801247612 n      429571138 1093143801913768 344065774883112602 n

παιχνίδι μαθηματικών: μετράμε τα μπαλάκια

 


431781556 816474273828574 8510283229833959649 n

καπελάκια Αρλεκίνου

431849016 1505026873689182 7325509157752791965 n

 

αποκριάτικα παιχνίδια : Γαϊτανάκι

429562814 932511391483919 7308977111841101223 n

 

κατασκευή και πέταγμα  χαρταετού

 

431904323 425883723332612 8958258061997657135 n   431945402 1512705889282087 146238693154758370 n 

  432045428 307732208994700 3814361941285893675 n                   432103072 290451337262901 3366009114132075523 n 1

 

Σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και με τον Πολιτιστικό Σύλλογο του χωριού μας: ”Νέα Γενιά” συμμετείχαμε στο καρναβάλι του Δήμου μας στο Βραχάτι .Το θέμα μας : ” Βιολογικός Λαχανόκηπος”

 

 

 

433611470 2605167086324105 3194765863010354375 n

   432324990 2605167542990726 8400243102549911766 n                            433635081 2605169112990569 1448799376337631994 n    

Καλή Σαρακοστή και του χρόνου!!!!

Κοινές δράσεις σχολείου -οικογένειας: Έκθεση λαϊκής τέχνης!!!

Με πολύ κέφι και μεράκι νήπια, γονείς και εκπαιδευτικοί φωτογραφίζουμε τα αγαπημένα μας οικογενειακά κειμήλια, αντικείμενα αλλοτινών εποχών φτιάχνοντας μια έκθεση αντικειμένων λαϊκής τέχνης.
Κάνουμε ένα ταξίδι στο παρελθόν, αναζητούμε τον συνδετικό κρίκο που μας μαθαίνει την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό μας!!!

Μια μέρα στο σπίτι-μουσείο του Αλέκου Φασιανού!!!

“Ζωγραφίζουμε τον κόσμο μας, όπως εμείς τον βλέπουμε και όχι όπως πραγματικά είναι…αυτή είναι η μαγεία του Θεάτρου…” Αλέκος Φασιανός.
Αυτή τη μαγεία βιώσανε σήμερα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Κοκκωνίου και οι εκπαιδευτικοί του στο μουσείο του Αλέκου Φασιανού στο κέντρο της Αθήνας.
Στη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά ανακάλυψαν το πρωτότυπο “Μικρό Θέατρο Σκιών Φασιανού” και τις χάρτινες φιγούρες του ζωγράφου, ενώ παράλληλα γνωρίσαμε και παίξαμε με τους πίνακές του!!!

431849010 3731987657075318 4891057769103546745 n 338b89217 e3db 40db ab95 1b32dbbb8ab0431764010 1842058839549054 6090873632059808437 n429562298 758835019540000 2149872660011357577 n432090738 418574947344425 5835868515366574494 n432024369 225221044011275 1358954434212535953 n431862575 790658082970750 701022615581531936 n 2

«Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» .

Με πολύ ενθουσιασμό ολοκλήρωσαν και παρουσίασαν σήμερα , 6 Μαρτίου οι μικροί μας μαθητές- σε συνεργασία με Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα αλλά και Δήμους-τη δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» . Τα νήπια υποστήριξαν το συγκεκριμένο μήνυμα μέσω θεατρικού δρώμενου, χορογραφίας και παιδικού ιχνογραφήματος και το επικοινώνησαν σε γ

ονείς και φορείς Τοπικής και Δημοτικής αρχής, κ.Μ.Δημητρίου, κα Ε.Παπαλέκα και κα Ν.Μαγγίνα, που παρεβρέθησαν στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας.

09a492fd 41b7 4e24 a76c c822dab699ee 1

417514692 122127836348176442 4347261161497304770 n

431256634 419467430453577 7655643555292250753 n417968972 415974900835055 3798657061366065365 n

431129089 2655139134658721 8740242251406899270 n

 

 

427699604 1776526909486437 2345961169850753129 n431129013 452414553777876 5553094896626092489 n

420535124 895421505658776 3424288873529340324 n

429590141 769771941367450 2568703847211308872 n 1418256045 1160929505289036 3186010041683276040 n

426720324 1633916603810544 5959091843459144212 n426758606 381799287965380 487713217397513072 n431129013 452414553777876 5553094896626092489 n

427927678 802499425239322 4465424382348855103 n

 

6 Mαρτίου.Καινοτόμα Εκπαιδευτική δράση κατά της σχολικής βίας και προαγωγής της ψυχικής υγείας.

Θέμα : Υλοποίηση Πανελλήνιας Δράσης
Τίτλος Δράσης: «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας»
Φορέας Υλοποίησης: Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και Nηπιαγωγείο Κοκκωνίου
Ημερομηνία υλοποίησης: 6 Μαρτίου 2024, ώρα: 10.30-11.15
Τόπος: Αύλειος χώρος Νηπιαγωγείου Κοκκωνίου

Αφίσα. τελική 1df

Υπό την αιγίδα του Δήμου Βέλου-Βόχας & της Τοπικής Κοινότητας Κοκκωνίου

Το Νηπιαγωγείο Κοκκωνίου, σε συνεργασία με Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα αλλά και Δήμους, θα υλοποιήσει δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» στις 6 Μαρτίου 2024, ώρα 10.30-11.15, στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.
Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας στο σχολείο αλλά και σε άλλα θεσμικά πλαίσια όπως η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.
Στο πλαίσιο της δράσης οι μαθητές/τριες μέσω θεατρικού δρώμενου, χορογραφίας και παιδικού ιχνογραφήματος θα περάσουν μηνύματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Θα παρουσιάσουν τις μορφές, τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού, την αντιμετώπιση και πόσο σημαντικό είναι να σπάμε τη σιωπή και να αναφέρουμε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού.
Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές/τριες θα φορούν μάσκες που απεικονίζουν συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού και θα αναπαριστούν μορφές βίας με κάποιες κινήσεις. Στις 11.00, οι μαθητές/τριες θα σπάσουν ταυτόχρονα ένα μπαλόνι. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής και τη ταυτόχρονη κίνηση συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές.
Η υλοποίηση της δράσης με προσκεκλημένους μαθητές των τάξεων Α΄,Β’& Δ’ του Δημοτικού Σχολείου Κοκκωνίου-Πουλίτσας, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, φορείς της Τοπικής Κοινωνίας, Σχολικής Επιτροπής Δήμου Βέλου-Βόχας, Κοινότητας Κοκκωνίου αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.
Σας προσκαλούμε να καλύψετε τη δράση συμβάλλοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.

Με εκτίμηση

Ο επιστημονικά υπεύθυνος
Θεόδωρος Θάνος
Καθηγητής
Παιδαγωγικό Τμ. Ιωαννίνων

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Η υπεύθυνη της δράσης

Η Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου

Αριστέα Καρακατσάνη

Εγγραφές 2024-25

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 , θα πραγματοποιηθούν από Παρασκευή,1 έως Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

20190918 113614

Οι εγγραφές θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.

Ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών taxisnet.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Αφού γίνει δεκτή η αίτηση σας, πρέπει να προσκομίσετε- μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ: 2742033800κ ώρες: 12.15 – 13.00 -τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Νηπιαγωγείο:

1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ):το παραλαμβάνετε από το νηπιαγωγείο ή το βρίσκετε ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου μας (για εκτύπωση)

2) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (φωτοτυπία)

3) Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα (που δεν έχει κάνει την αίτηση εγγραφής), ότι συμφωνεί να φοιτήσει το παιδί του στο Νηπιαγωγείο.

Η Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου

«Το παιδικό σχέδιο και η ψυχολογική έκφραση του παιδιού».

422036203 2184687541877128 8918236873706298170 n

Μια πολύ ενδιαφέρουσα  επιμορφωτική συνάντηση  υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο Κοκκωνίου με θέμα: «Το παιδικό σχέδιο και η ψυχολογική έκφραση του παιδιού». Γονείς και εκπαιδευτικοί επιμορφωθήκαμε  ως προς τον τρόπο με τον οποίο το παιδικό σχέδιο αποτελεί μέσο έκφρασης του συναισθήματος, ενώ παράλληλα παρακολουθήσαμε σχεδιαστικές τεχνικές έκφρασης συναισθημάτων (προσώπου, σώματος, περιεχομένου/ πλαισίου και αφηρημένες) που χρησιμοποιούν τα παιδιά  στα ιχνογραφηματά τους.  Η επιμορφωτική μας συνάντηση ολοκληρώθηκε με βιωματικές δράσεις-”διαγνωστικά σχέδια προσωπικότητας”.

Ευχαριστούμε τη μονάδα ψυχικής υγείας  ΓΑΛΗΝΗ της ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ  Α.Μ.Κ.Ε. και το επιστημονικό του προσωπικό,κ. Στέλλα Χαλιμούρδα, κ. Ε. Παπαπαναγιώτου για την επιμέλεια και παρουσίαση της επιμορφωτικής συνάντησης. Ευχαριστούμε, επίσης, τους γονείς της Σχολής Γονέων, τη  Διευθύντρια Δημοτικού Κοκκωνίου-Πουλίτσας, Ν. Καλαντζή, τις Νηπιαγωγούς του 1ου Νηπιαγωγείου Βέλου καθώς και τη συγγραφέα παιδικού βιβλίου  Λένα Αθανασούλη για την εποικοδομητική συνεργασία.

 

423221310 2418706851656902 1102477607819825527 n

420613978 1075402040386092 5895690461691547558 n

419018247 394168749872387 8584002612397351215 n