Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2024-2025

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2024-25

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς, για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020. Μετά την ημερομηνία αυτή θεωρούνται ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΕΣ και χρειάζονται την έγκριση του Δ/ντη Π.Ε

Σας παραθέτουμε αρκετές χρήσιμες οδηγίες για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπαρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας ή υπεύθυνης δήλωσης όπου θα δηλώνει τα ακριβή στοιχεία.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα αμέσως μετά την ηλεκτρονική εγγραφή. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) μαζί με τα δικαιολογητικά (ζ),(η) και το(θ) θα προσκομίζονται στο Νηπ/γείο από τις 1/3/2024 έως και τις 20/3/2024 από τις 12:15-12:40 κατόπιν ραντεβού (επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 25920-52365)

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΓΟΝΕΑ

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) με την βοήθεια μας και σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες από 1 Μαρτίου έως και 20 Μαρτίου 2024  και ώρες από 12:15 πέως και 12:45 μ.μ. κατόπιν ραντεβού(στο τηλέφωνο 25920-52365)

Τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εγγραφή του παιδιού σας (είναι παρακάτω)και μπορείτε να τα εκτυπώσετε και να τα έχετε συμπληρώσει με την είσοδό σας στο σχολείο.

Αυτά είναι τα εξής:

  • ΑΔΥΜ(χαρτί γιατρού)
  • Βιβλιάριο υγείας παιδιού με τα απαραίτητα εμβόλια
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (φορολογική δήλωση ή ΟΤΕ ή ΔΕΗ) αλλιώς υπεύθυνη δήλωση σε περίπτωση φιλοξενίας με αληθή στοιχεία
  • Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το πιστοποιητικό γέννησης το αναζητά η Διεύθυνση του σχολείου.

  • Όσον αφορά τα προνήπια μας ,η εγγραφή τους γίνεται αυτεπάγγελτα. Δεν χρειάζεται κανένα άλλο έγγραφο από εσάς εκτός εάν επιθυμείτε κάποια αλλαγή την οποία θα δηλώσετε σε μια υπεύθυνη δήλωση( π.χ από πρωϊνό σε ολοήμερο, και θα την προσκομίσετε στο σχολείο.
  • Όσον αφορά τα νήπια μας, που θα εγγραφούν στο δημοτικό σχολείο, μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του Πιστοποιητικού Φοίτησης το Νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία προσκομίζεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο Δημοτικό.

Δείτε την εγκύκλιο εδώ

Τηλεφωνική επικοινωνία για ραντεβού κατά τις ώρες 12:10-12:45 στο τηλέφωνο 25920-52365 ή στο e-mail του Νηπιαγωγείου: mail@nip-karav.kav.sch.gr

Χρήσιμα έγγραφα  προς συμπλήρωση και προσκόμιση:

Α.Δ.Υ.Μ

Υ.Δ. έτερου γονέα

Αίτηση εγγραφής

Διαγωνισμός Ανακύκλωσης

Αγαπητοί Γονείς,

Σας απευθύνουμε με χαρά και ενθουσιασμό για να σας ενημερώσουμε ότι το σχολείο μας έχει αποφασίσει να συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό ανακύκλωσης, και θα θέλαμε να σας παροτρύνουμε να στηρίξετε αυτή την πρωτοβουλία.

Ο διαγωνισμός αυτός δεν αποτελεί μόνο μια ευκαιρία για τα παιδιά μας να εμπλακούν ενεργά σε μια δραστηριότητα που αφορά το περιβάλλον, αλλά επίσης προσφέρει πληθώρα οφελών τόσο για τους μαθητές όσο και για τον πλανήτη μας.

Για τα παιδιά μας, αυτή η εμπειρία προσφέρει:

1. **Ευαισθητοποίηση και Εκπαίδευση:** Τα παιδιά μας θα μάθουν για τη σημασία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα θεμελιώδεις αξίες σχετικά με τη φροντίδα του κόσμου στον οποίο ζούμε.

2. **Συνεργασία και Ομαδικότητα:** Ο διαγωνισμός ενθαρρύνει τη συνεργασία και την ομαδική εργασία, βοηθώντας τα παιδιά μας να αναπτύξουν δεξιότητες που είναι ουσιώδεις για τη ζωή τους.

3. **Ευκαιρία για Δημιουργικότητα:** Καλεί τα παιδιά να σκεφτούν δημιουργικά για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συμβάλλουν στην ανακύκλωση, προάγοντας έτσι τη δημιουργική σκέψη.

Για το περιβάλλον μας, ο διαγωνισμός ανακύκλωσης προσφέρει:

1. **Μείωση των Απορριμμάτων:** Η συμμετοχή στον διαγωνισμό συνεισφέρει στη μείωση του όγκου των απορριμμάτων που καταλήγουν σε χώρους όπως οι χωματερές.

2. **Προστασία των Φυσικών Πόρων:** Μέσω της ανακύκλωσης, βοηθάμε στη διατήρηση των φυσικών πόρων, συμβάλλοντας στη βιώσιμη χρήση τους.

3. **Ενίσχυση της Ευαισθητοποίησης:** Ο διαγωνισμός ενισχύει την ευαισθητοποίηση για τον περιβαλλοντικό μας ρόλο, προάγοντας την ανάληψη ευθυνών απέναντι στον πλανήτη μας.

Σας καλούμε λοιπόν να στηρίξετε αυτή την πρωτοβουλία και να ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να συμμετάσχουν ενεργά. Με τη βοήθειά σας, μπορούμε να κάνουμε μια σημαντική προσπάθεια!

Αυτός είναι ο Gobi, το ψάρι που φιλοξενούμε στο σχολείο μας.

εικόνα Viber 2024 01 14 21 17 55 751

Τρώει μόνο κουτάκια από αλουμίνιο και πλαστικά καπάκια.

Μπορείτε να έρθετε να τον ταΐσετε!

Θα βρίσκεται κοντά μας μέχρι την Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2024.

 

 

Η γονεϊκή εμπλοκή 

 

Η γονεϊκή εμπλοκή 
Η γονεϊκή εμπλοκή αφορά τις πρακτικές εκείνες που εφαρμόζει η οικογένεια είτε εμπλεκόμενη άμεσα με το παιδί και τη μάθηση είτε έμμεσα συνεργαζόμενη με το σχολείο.

Είδη γονεϊκής εμπλοκής

Γενικότερα, γονεϊκή εμπλοκή είναι ένας γενικός όρος, ένας τίτλος ομπρέλα, και όχι μια πρωτογενής, μονοσήμαντη μεταβλητή. Κάτω από τον τίτλο αυτό χωρούν ο συγκεκριμένες γονεϊκές πρακτικές, τις οποίες μπορούμε να τις κατηγοριοποιήσουμε σε πέντε είδη (Epstein 1995):

  •  Προσπάθεια της οικογένειας να «χτίσει» ένα θετικό κλίμα στο σπίτι, που ενθαρρύνει   και υποστηρίζει τη μάθηση.
  •  Επικοινωνία μεταξύ σχολείου-οικογένειας (π.χ. έλεγχοι προόδου, συναντήσεις και τηλεφωνήματα γονέων –εκπαιδευτικών), που έχει ως στόχο την ενημέρωση για την πρόοδο του παιδιού στο σχολείο.
  • Συμμετοχή των γονέων σε διάφορα εθελοντικά προγράμματα του σχολείου ή στην παρακολούθηση γεγονότων της ζωής του σχολείου (π.χ. γιορτές, εκδηλώσεις).
  • Ενεργητική εμπλοκή των γονέων με τη μάθηση του παιδιού στο σπίτι, όπως η βοήθεια στις εργασίες για το σπίτι, προκειμένου το παιδί να είναι έτοιμο ως προς τα καθήκοντά του απέναντι στο σχολείο.
  •  Συμμετοχή των γονέων στις αποφάσεις που λαμβάνονται στο σχολείο. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη συμμετοχή στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ή τη συμμετοχή σε διάφορες επιτροπές για τη διοίκηση του σχολείου.

 

Αναλύοντας όλες τις παραπάνω πληροφορίες, αντιλαμβάνεται κανείς ότι η αντίληψη της οικογένειας ως «εκπαιδευτικού συμμάχου» είναι η καλύτερη στρατηγική για την επιτυχία των παιδιών. Αυτή η φιλοσοφία βασίζεται στο σκεπτικό ότι οι γονείς μπορούν να μάθουν νέες τεχνικές για να βοηθήσουν τα παιδιά τους και ότι κατέχουν ήδη πολλούς τρόπους για να βοηθήσουν.

“Απόσπασμα από το περιοδικό ¨Σύγχρονο Νηπιαγωγείο¨τεύχος Μάιος-Ιούνιος 2010”

Προετοιμάζοντας το παιδί για το νηπιαγωγείο

αρχείο λήψης

Προετοιμάζοντας το παιδί για το νηπιαγωγείο

Αν έχετε προγραμματίσει να στείλετε το παιδί σας στο νηπιαγωγείο, είναι σημαντικό να το προετοιμάσετε σωστά ώστε η μετάβαση από το μικρόκοσμο της οικογένειας στο νέο του σχολικό περιβάλλον να γίνει όσο το δυνατόν πιο… ανώδυνη.

Από την ηλικία των 4 ετών ξεκινά υποχρεωτικά το νηπιαγωγείο. Το νηπιαγωγείο με τον παιδικό σταθμό παρουσιάζει μια ποιοτική διαφορά καθώς το παιδί μπαίνει επίσημα στο χώρο της εκπαίδευσης. Στόχος του νηπιαγωγείου είναι να αναπτύξει τη δημιουργικότητα και την αυτονομία των παιδιών, ενεργοποιώντας τη σκέψη και επιτρέποντας να βιώσουν τη χαρά που προσφέρει η κατάκτηση της γνώσης. Αν πρόκειται να γράψετε το παιδί σας σε ολοήμερο νηπιαγωγείο – με διευρυμένο δηλαδή ωράριο – θα πρέπει να είναι ακόμα περισσότερο προετοιμασμένο, ιδιαίτερα αν δεν έχει πάει ποτέ παιδικό σταθμό.

ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ: “Πάλι τα κατάφερα”
Είναι σημαντικό το παιδί που ξεκινά νηπιαγωγείο να μπορεί αυτοεξυπηρετηθεί και να έχει κατακτήσει κάποιες βασικές δεξιότητες. Η νηπιαγωγός θα ενθαρρύνει και θα επιβραβεύσει την αυτονομία του παιδιού στις καθημερινές δραστηριότητες καθώς αυτές σηματοδοτούν την κατάκτηση βασικών δεξιοτήτων και στάσεων.
Για να το προετοιμάστε καλύτερα:
* Εκπαιδεύστε το να χειρίζεται αποτελεσματικά την τσάντα και τα πράγματα που έχει μέσα.
* Βοηθήστε το να μάθει να ανοίγει μόνο του το κουτί που θα του βάζετε μέσα το κολατσιό, να απλώνει και διπλώνει την πετσετούλα του.
* Ενθαρρύνετε το παιδί όχι μόνο να βγάζει αλλά να βάζει το μπουφάν του. Για να τα καταφέρει, φροντίστε το πιαστράκι του φερμουάρ να είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μπορεί να το τραβήξει. Να είστε υπομονετικοί και να θυμάστε ότι δεν είναι δυνατό να το βάζει και να το βγάζει όσο γρήγορα το κάνουμε εμείς.
* Όσον αφορά στα παπούτσια προτιμήστε αυτά που δεν έχουν κορδόνια και φοριούνται εύκολα.

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ: “Η ψυχή του καλλιτέχνη”
Ξεκινώντας από το στάδιο της μουτζούρας μέχρι το τέλος του νηπιαγωγείου κάθε παιδάκι είναι σε θέση να απεικονίσει συνήθως ανθρωπάκια, ζωάκια αλλά και σπιτάκια. Δεν έχει τόσο σημασία αν τα καταφέρνει τόσο καλά στη ζωγραφική. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να δείχνει ενδιαφέρον για το έργο, δηλαδή να αφιερώνει χρόνο, ενέργεια και συνέπεια χωρίς να αφήνει τις δουλειές του μισοτελειωμένες, απολαμβάνοντας τη χαρά της δημιουργίας.
Για να το προετοιμάσετε καλύτερα:
* Φροντίστε να υπάρχει στο σπίτι μία γωνιά όπου μπορεί να πειραματιστεί για να ζωγραφίσει με διαφορετικά υλικά κηρομπογιές, μαρκαδόρους, νερομπογιές. Η ζωγραφική με κηρομπογιές μάλιστα, επειδή απαιτούν περισσότερη δύναμη, είναι ένα καλός τρόπος εξάσκησης του χεριού.
* Ενθαρρύνετέ το να περιγράφει τη ζωγραφιά του ή να πει μια ιστορία για αυτά που ζωγράφισε.
* Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία με διάφορες χειροτεχνίες να εξασκήσετε το παιδί στη χρήση του ψαλιδιού που θα βελτιώσει τις λεπτές κινήσεις του χεριού και το συντονισμό χεριού – ματιού. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το παιδί να χειρίζεται το μολύβι στην πρώτη δημοτικού.

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: Η φύση, μας μαθαίνει
Τα μικρά παιδιά είναι από τη φύση τους περίεργα. Τους αρέσει να περιεργάζονται και να παρατηρούν και κάνουν πολλές ερωτήσεις για το καθετί που κεντρίζει την προσοχή τους. Τώρα το καλοκαίρι μάλιστα, το εξωτερικό περιβάλλον είναι γεμάτο ερεθίσματα, προσελκύει την προσοχή των παιδιών και προσφέρεται για πειραματισμούς και διερευνήσεις.
Για να το προετοιμάσετε καλύτερα:
* Προτρέψτε το παιδί σας να παρατηρεί όσα υπάρχουν γύρω τους ενεργοποιώντας τις αισθήσεις (θέλεις να μυρίσεις το λουλούδι, τι χρώμα έχει)
* Παίξτε το παιχνίδι του μικρού εξερευνητή με δραστηριότητες όπως μαζεύουμε κουκουνάρια, φύλλα, βότσαλα, κοχύλια και τα παρατηρούμε.
* Αρπάξτε την ευκαιρία μέσα από την παρατήρηση του περιβάλλοντος για να επικοινωνήσετε με το παιδί.

ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: “Μιλάω σαν μεγάλος”
Το παιδί μεταξύ 4 και 5 ετών πρέπει να μιλάει καθαρά και σχεδόν κατά το πρότυπο των ενηλίκων.
Θα πρέπει λοιπόν να απευθυνθείτε στον ειδικό αν το δικό σας:
* δε γίνεται κατανοητό από τους άλλους
* δεν αρθρώνει σωστά φωνολογικά όλους τους ήχους της γλώσσας
* χρησιμοποιεί μικρές και όχι σωστά οργανωμένες προτάσεις σε επίπεδο γραμματικής και σύνταξης
* δεν μπορεί να διηγηθεί καθημερινά γεγονότα ή παραμύθια μετά από διήγηση ενός ενήλικα.
Για να το προετοιμάσετε καλύτερα:
* Να κάνετε παύσεις στην ομιλία σας για να δώσετε στο παιδί σας την ευκαιρία να συνεχίσει το ίδιο τη συζήτηση.
* Να επεκτείνετε τις προτάσεις χρησιμοποιώντας επιθετικούς προσδιορισμούς π.χ. το μικρό γατάκι είναι πάνω στο κόκκινο αυτοκίνητο.
* Να το παροτρύνετε να μεταδίδει απλά μηνύματα σε άλλους.
* Να του κάνετε ερωτήσεις που απαιτούν μικρή διήγηση όπως: “τι έκανες στην παιδική χαρά”;
* Να χρησιμοποιείτε τις καθημερινές δραστηριότητες για να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιο του παιδιού κατηγοριοποιώντας τις λέξεις π.χ. φρούτα, ζώα της ζούγκλας κλπ.
* Να απαντάτε στα “γιατί” του παιδιού σας όσο κι αν αυτό μπορεί να γίνει κάποιες φορές κουραστικό.

ΟΠΤΙΚΗ ΑΡΙΘΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Οι αριθμοί είναι παντού
Σε αυτή τη φάση δεν έχει τόση σημασία να ξέρει το παιδί να μετρά όσο να κατανοεί ποσοτικά την έννοια της αρίθμησης, να μπορεί δηλαδή να σας πει πόσα είναι έστω και λίγα αντικείμενα (δύο, τρία). Περισσότερη σημασία έχει να μπορεί να αντιλαμβάνεται την ποσότητα, το μέγεθος και έννοιες όπως “περισσότερα από” ή “λιγότερα από”…
Για να το προετοιμάσετε καλύτερα:
* Βοηθήστε το να καταλάβει με ποσοτικά παραδείγματα π.χ. με τα γεμάτα με νερό ποτήρια την έννοια του περισσότερου και λιγότερου.
* Προτρέπετέ το να σας δείχνει συχνά παραδείγματα που υποδεικνύουν τη διαφορά μεταξύ του μεγάλου και του μικρού.
* Παροτρύνετε το σε κάθε ευκαιρία να μετράει οπτικά π.χ. ρωτήστε το πόσοι είμαστε στο δωμάτιο.

Απόσπασμα από το περιοδικό Παιδί και νέοι Γονείς. 

Έναρξη Σχολικού έτους 2023-2024

Νηπιαγωγείο /IB PYP

“Νηπιαγωγείο /IB PYP” από CGS.school διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-nd-2.0

Αγαπητοί γονείς,

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον απαραίτητο εξοπλισμό που χρειάζεται να έχουν οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Ι. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

  1. Τσάντα νηπιαγωγείου (με γραμμένο το όνομα του νηπίου).
  2. Μία καθαρή πετσέτα για το φαγητό (μικρού μεγέθους).
  3. Νερό σε μπουκάλι (με γραμμένο το όνομα του νηπίου) ή σε παγουράκι.
  4. Τάπερ για το πρωινό (το όνομα του παιδιού γραμμένο). Αν υπάρχουν συνοδευτικά τάπερ (φρούτο, ξηροί καρποί, κτλ) θα αναγράφεται και σε αυτά το όνομα.
  5. Δύο πακέτα χαρτομάντηλα πάντα στην τσάντα του παιδιού.

ΙΙ. ΠΡΟΓΕΥΜΑ

Παρακαλούμε η διατροφή των νηπίων να είναι υγιεινή.

Ναι στις τροφές όπως: χυμοί, κουλουράκια, κουλούρι, φρούτα (πλυμένα, καθαρισμένα, τεμαχισμένα), πίτες, ψωμί, τυρί, κέικ σπιτικό, αυγό (βρασμένο καλά), τοστ, σάντουιτς σπιτικό, κτλ.

Όχι στις τροφές όπως: τσιπς, γαριδάκια, σοκολάτες, κρουασάν, μερέντα, καραμέλες, τσίχλες, αναψυκτικά, κτλ.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΝΟ

Οι μαθητές/μαθήτριες του προαιρετικού ολοήμερου τμήματος χρειάζεται επιπρόσθετα να φέρουν μαζί τους και τον ακόλουθο εξοπλισμό:

Ι) ΓΕΥΜΑ

  1. Μεταλλικό μπολ για το μεσημεριανό γεύμα* (το όνομα του παιδιού θα αναγράφεται τόσο στο καπάκι όσο και στο μπολ).
  2. Πιρούνι/κουτάλι (όχι μαχαίρι).
  3. Σαλάτα/τυρί/ψωμί (εάν το παιδί επιθυμεί).

*Το κρέας ή ψάρι να είναι κομμένο σε μικρά κομμάτια για διευκόλυνση του παιδιού.

ΙΙ) ΧΑΛΑΡΩΣΗ/ΥΠΝΟΣ

Σε υφασμάτινη τσάντα, όπου θα αναγράφεται το όνομα του παιδιού θα υπάρχουν:

  1. Δύο παιδικά σεντόνια στο μέγεθος της βρεφικής κούνιας.
  2. Παιδικό μαξιλάρι.

Παρακαλούμε να είστε πάντα συνεπείς στο ωράριο προσέλευσης (8:15-8:30) και αποχώρησης (13:00 ή 16:00). Οι μαθητές θα συνοδεύονται μόνο από ενήλικες, τους οποίους έχουν ορίσει οι γονείς ως συνοδούς με υπεύθυνη δήλωση.

Ευχαριστούμε, Καλή Χρονιά!

Οι εκπαιδευτικοί, Φιλιππίδου Σοφία, Αικατερίνη Ούρδα.

Έναρξη σχολικού έτους 2023-2024

Αγαπητοί γονείς,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00
π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός για το νέο σχολικό έτος στο
προαύλιο του νηπιαγωγείου Καραβαγγέλη.

Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει μία σύντομη ενημέρωση για εκπαιδευτικά
και λειτουργικά θέματα.

Με εκτίμηση η νηπιαγωγός,
Ούρδα Αικατερίνη

images

Αξιολόγηση

Πρόσκληση για Διαδικτυακή Ημερίδα



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου