test

test

 

 

 

ΨΗΦΙΑΚΟ ΛΕΞΙΚΟ: ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

 

Ψηφιακό Λεξικό

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Το κουτί του θησαυρού της τέχνης!

φωτογραφία1214

«Το κουτί του θησαυρού της Τέχνης» είναι μια δραστηριότητα, η οποία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση αρχίζω, για το μέλλον μου φροντίζω!»

«Το κουτί του θησαυρού της Τέχνης» είναι ένα άδειο κουτί από παπούτσια, ντυμένο με ύφασμα και στολισμένο ώστε να είναι και το ίδιο ένα έργο τέχνης!

Σκοπός της δραστηριότητας είναι να ευαισθητοποιήσει και να κινητοποιήσει τους μαθητές και τις οικογένειές τους, να δουν τα άχρηστα υλικά από άλλη οπτική γωνία.

Να συνειδητοποιήσουν πως μπορούν να ζωντανέψουν τα άχρηστα υλικά που πετάνε στα σκουπίδια και ν’ αποκτήσουν νέα χρήση και χρησιμότητα.

Να ενεργοποιηθεί η φαντασία και η δημιουργικότητά τους και να προσπαθήσουν να δώσουν στ’ άχρηστα υλικά μια νέα μορφή, μια νέα ζωή, μια δεύτερη ευκαιρία, κι από σκουπίδια να μεταμορφωθούν σε έργο τέχνης!

Λόγω της ηλικίας των μαθητών του νηπιαγωγείου, απαιτείται η συνεργασία με τους γονείς, οι οποίοι θα προσφέρουν βοήθεια στα παιδιά, όσον αφορά , τόσο  την αναζήτηση ιδεών, όσο και την υλοποίησή τους. Είναι μια ευκαιρία να περάσουν όμορφες οικογενειακές στιγμές γεμάτες φαντασία, έμπνευση, δημιουργικότητα, ζεστασιά!

«Το κουτί του θησαυρού της Τέχνης» το παίρνει στο σπίτι κάθε μέρα ένα διαφορετικό παιδί. Βάζει μέσα το έργο τέχνης που έφτιαξε από άχρηστα υλικά και ένα έντυπο που συμπληρώνει. Την επόμενη μέρα, φέρνει το κουτί στο σχολείο και παρουσιάζει στην τάξη το δικό του έργο τέχνης. Μιλάει  γι αυτό, εξηγεί πως το έφτιαξε, τι υλικά χρησιμοποίησε, ποιος βοήθησε, γιατί επέλεξε να φτιάξει αυτό που έφτιαξε, πως ένοιωθε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της κατασκευής αλλά και όταν ολοκληρώθηκε το έργο, τι δυσκολίες αντιμετώπισε κλπ. Στη συνέχεια παραδίδει το κουτί στο επόμενο παιδί, για να επαναληφθεί η διαδικασία.

Οι κατασκευές επιστρέφονται στους μαθητές στο τέλος της χρονιάς. Μένουν στο σχολείο ως τον Ιούνιο για να γίνει έκθεση των έργων τέχνης των μαθητών  ανοιχτή στο κοινό.

Η δραστηριότητα εστέφθη με απόλυτη επιτυχία. Την υποστήριξαν με ενθουσιασμό, τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς τους. Παρουσιάστηκε μια μεγάλη ποικιλία ιδεών, οι κατασκευές στολίστηκαν με αγάπη και φαντασία και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Και το σπουδαιότερο…. οι μαθητές περίμεναν με λαχτάρα και ανυπομονησία «το κουτί του θησαυρού της τέχνης» για παρουσιάσουν το δικό τους έργο τέχνης στην ομάδα!!!

Το έντυπο που συμπληρώνουν οι μαθητές βρίσκεται εδώ:

Ο θησαυρός της Τέχνης

 

Έργα τέχνης

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Κορνίζες για τη γιορτή της μητέρας

φωτογραφία0817 φωτογραφία0818

φωτογραφία0821

 

Υπέροχο δώρο στη μανούλα για τη γιορτή της μητέρας η φωτογραφία του παιδιού της.  Φτιάξαμε κορνίζες για να στολίσουμε τις φωτογραφίες. Η κορνίζα φτιάχτηκε από χοντρό χαρτόνι που βάφτηκε  με χρυσό σπρέι. Στολίστηκε με ζυμαρικά, φιογκάκια και κοχυλάκια, που βάφτηκαν κι αυτά με χρυσό σπρέι και κατόπιν κολλήθηκαν με ρευστή  κόλα πάνω στην κορνίζα.

Κι ένα τριαντάφυλλο φτιαγμένο από γκοφρέ χαρτί, δώρο κι αυτό στη μανούλα!

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Παραμύθι για το τέλος του Χειμώνα και την αρχή της Άνοιξης

ΑΝΟΙΞΗ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Κατασκευές από καπάκια

φωτογραφία0591φωτογραφία0589

φωτογραφία0588

 

Δημιουργικές κατασκευές από καπάκια που μαζεύουμε για την ανακύκλωση!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Αρπακτικά

Αυτό το διάστημα ασχολούμαστε με τα άγρια πουλιά και ειδικά με τ’ αρπακτικά.

Εστιάσαμε στο γύπα στα πλαίσια του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπ/σης που υλοποιούμε φέτος. Τα φύλλα εργασίας είναι για εμπέδωση εννοιών και αξιολόγηση της κατανόησης των νηπίων.

Αρπακτικά +

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

Ζωγραφιά γύπας

ΟΡΝΙΟ

Γύπες-είδη

ΓΥΠΕΣ

Βοήθησε το γύπα να διαλέξει το φαγητό του

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο