ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024 – 25

Οι εγγραφές ξεκινούν 1 Μαρτίου 2024 και θα ολοκληρωθούν στις 20 Μαρτίου 2024.

Φέτος στο νηπιαγωγείο θα εγγραφούν:

  1. Όλα τα νήπια α’ νηπιακής ηλικίας (νήπια) που γεννήθηκαν από 1/1/2019 – 31/12/2019. Η εγγραφή γίνεται αυτεπάγγελτα. Δηλώνεται μόνο εάν ο γονέας επιθυμεί τη συμμετοχή του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα.
  2. Όλα τα νήπια β’ νηπιακής ηλικίας (προνήπια) που γεννήθηκαν από 1/1/2020 – 31/12/2020.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Οι γονείς, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία, αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο απαιτείται εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή όποιο άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας.

γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή/και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής.

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα.

ε) επιλέγει τη δήλωση: ”Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου”.

Προσκομίζονται στη σχολική μονάδα (ώρες 13:00 – 13:30)

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) που συμπληρώνει ο παιδίατρος.
  2. Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.
  3. Αίτηση εγγραφής (συμπληρώνεται στο σχολείο).
  4. Υπεύθυνη δήλωση έτερου γονέα/κηδεμόνα περί συναίνεσης εγγραφής (συμπληρώνεται στο σχολείο).
  5. Πρόσφατο πιστοποιητικό γέννησης. Εάν δεν προσκομιστεί, αναζητείται αυτεπάγγελτα από το νηπιαγωγείο.

ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στο νηπιαγωγείο προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω, καθώς και ληξιαρχική πράξη γέννησης ή άλλο ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο.

*Σε περιπτώσεις γονέων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει στο νηπιαγωγείο, κατόπιν ραντεβού.

Τηλ. Επικοινωνίας: 22820 – 71486

Χριστουγεννιάτικες δράσεις

Ο ερχομός των Χριστουγέννων περιλάμβανε και τη συμμετοχή των γονέων. Έτσι, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές μαζί με ομάδες γονέων κατασκεύασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες κι έγραψαν διάφορες ευχές, ημερολόγια για το 2024 και στολίδια χριστουγεννιάτικα. Επιπρόσθετα, έπαιξαν διάφορα παιχνίδια, όπως χριστουγεννιάτικο μπάσκετ, στόχους με πιάτα στα κέρατα του Ρούντολφ και τοποθέτησαν τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο του Ρούντολφ με κλειστά μάτια.

IMG 20231229 190904IMG 20231212 220919

IMG 20231217 144143 IMG 20231229 191413 IMG 20231229 191506 IMG 20231229 191638

IMG 20231217 144402 IMG 20231229 191602 IMG 20231229 191740

IMG 20231212 221055 IMG 20231217 143230

IMG 20231217 143900 IMG 20231217 144012IMG 20231217 143412

 

 

IMG 20231217 143728 IMG 20231217 143810 IMG 20231217 143937 IMG 20231217 144052

IMG 20231212 221114

Την επόμενη εβδομάδα οι μαθητές τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα των Χριστουγέννων στα καταστήματα της περιοχής.

IMG 20231229 181751IMG 20231229 200929

IMG 20231229 200856 IMG 20231229 200957 IMG 20231229 201027

Παράλληλα, με την βοήθεια των μαθητών της Δ’ Δημοτικού, οι οποίοι μας επισκέφθηκαν με την δασκάλα τους κ. Ειρήνη Τηνιακού, έγραψαν ατομικά γράμματα στον άγιο Βασίλη και κατόπιν τα ταχυδρόμησαν. Εμείς ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης τους προσφέραμε χριστουγεννιάτικα γούρια που είχαμε κατασκευάσει τις προηγούμενες ημέρες.

IMG 20231229 183018 IMG 20231229 183050 IMG 20231229 183122 IMG 20231229 183207 IMG 20231229 183245

IMG 20231229 183438

IMG bbc4e8dc4920b62e5df2ea53ce256438 VIMG 20231229 182933

IMG 20231229 183328 IMG 20231229 183605 IMG 20231229 183650

Τέλος, μας επισκέφθηκε και ο άγιος Βασίλης για να μας προσφέρει τα χριστουγεννιάτικα δώρα του. Κουρασμένος όπως ήταν από το ταξίδι κάθισε να ξεκουραστεί και οι μαθητές τον ρώτησαν  διάφορες πληροφορίες για το ταξίδι του.

IMG 20231229 190537 IMG 20231229 190506 IMG 20231229 190432

IMG 20231229 190409IMG 20231229 190351IMG 20231229 190326

 

 

Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου προσκαλέσαμε στο σχολείο τον παππού του μαθητή μας Γ.Γ. κύριο Γιώργο Ντούση, ο οποίος έπειτα από ένα ατύχημα που είχε πριν κάποια χρόνια κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Ο κύριος Γιώργος μας μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει όσον αφορά την πρόσβαση στα δημόσια και όχι μόνο κτίρια, τη δυσκολία στις μετακινήσεις του, αλλά και τις προσπάθειες που έχει κάνει για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Τέλος, απάντησε σε πολλές ερωτήσεις των παιδιών και δέχτηκε με μεγάλη χαρά την αφίσα που είχαν ετοιμάσει τα παιδιά για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία. Κύριε Γιώργο σας ευχαριστούμε πολύ για το σημερινό “μάθημα” ζωής που μας διδάξατε. Η αποδοχή, η συμπερίληψη, η ενσυναίσθηση είναι αξίες που πρέπει να καλλιεργούνται από τις μικρές ηλικίες των παιδιών.

IMG 20231205 123244

IMG d7e870b6e5a26a01c61c6d98484907c6 V IMG f640eab999b5ceaeee76f31117ecb52c V

Ενδεικτικές δράσεις το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2023 – 2024

Ελεύθερο παιχνίδι

received 2516657378512031

IMG 20231217 170141

παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας

received 1508290453298739

IMG 20231210 213157

IMG 20231210 213310

προετοιμασία για την παρέλαση

IMG 20231217 170040

IMG 20231025 121625

γνωριμία με τα χρώματα

received 784731380049886

παρακολούθηση παράστασης Καραγκιόζη

received 872562061160446

παιχνίδια στην αυλή

IMG 20231210 214009 IMG 20231210 214037 IMG 20231217 143332

παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Δημοτικό σχολείο

IMG 20231217 143453 IMG 20231217 162945

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

 

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2023 στις 9:00 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Ευχόμαστε σε όλους “Καλή σχολική χρονιά”

Από τη Διεύθυνση

αγιασμός

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας (2022-23)

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
Σχολική Μονάδα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΥΡΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ – 9290222
Σχολικό Έτος: 2022 – 2023
Ημερομηνία Εξαγωγής: 18/06/2023
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Νηπιαγωγείο ανήκει στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων και υπάγεται στο Δήμο Άνδρου.
Βρίσκεται στην περιοχή του Γαυρίου. Διαθέτει δύο αίθουσες διδασκαλίας , μία αίθουσα γραφείου, τρεις
τουαλέτες για τα παιδιά και μία για τους εκπαιδευτικούς και έναν χώρο υποδοχής όπου χρησιμοποιείται και ως
κουζίνα. Εξωτερικά διαθέτει μία τεράστια αυλή όπου το μισό δάπεδο είναι στρωμένο με πλάκες πεζοδρομίου και
το υπόλοιπο είναι μισό με συνθετικό χλοοτάπητα και το άλλο μισό με ελαστικό τάπητα.
Στην αυλή υπάρχουν παιχνίδια για την απασχόληση των παιδιών κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, τα οποία
αντικαταστάθηκαν φέτος από το Δήμο.
Επίσης, η αυλή διαθέτει πολλά δέντρα που κατά καιρούς χρειάζονται περιποίηση (κόψιμο κλαδιών). Στο πίσω
μέρος της αυλής υπάρχει το λεβητοστάσιο. Στη μία πλευρά της αυλής (αριστερά) υπάρχει μία μικρή αποθήκη και
στην άλλη πλευρά της αυλής (δεξιά) όπου είναι σκεπασμένη με ξύλινο στέγαστρο υπάρχουν βρύσες και τρία
μαρμάρινα τραπεζάκια.
Συνολικά απασχολούνται στη σχολική μονάδα κατά το τρέχον έτος 3 εκπαιδευτικοί: Σίμαλα Γεωργία, Τσάτση
Αναστασία και Χλέκου Χρυσάνθη. Και οι τρεις κατέχουν μόνιμη θέση, οι δύο οργανική στη σχολική μονάδα και η
τρίτη είναι αποσπασμένη. Η ταυτότητα του σχολείου προσδιορίζεται σε πολύ σημαντικό βαθμό από το όραμά του,
που καθορίζει τους στόχους, τη φιλοσοφία και τις προτεραιότητές του.
Στο πλαίσιο αυτό, το βασικό όραμα της Σχολικής μας Μονάδας διαμορφώνεται σύμφωνα με το θεωρητικό
πλαίσιο που διατρέχει το σύνολο του συγκεκριμένου αυτού προγράμματος. Στο επίκεντρο του οράματός μας
βρίσκεται η επιδίωξη επιτυχούς καλλιέργειας των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στις 3 βασικές κατηγορίες, στις
οποίες αυτές διακρίνονται: α. δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία και
επικοινωνία) , β. δεξιότητες αλφαβητισμού και γ. δεξιότητες ζωής (ευελιξία, ηγεσία, ανάληψη πρωτοβουλίας και
παραγωγικότητα).
Παράλληλα, στο επίκεντρο του οράματός μας βρίσκεται η ανάπτυξη των κοινωνικών και συναισθηματικών
δεξιοτήτων των μαθητών. Θεωρούμε ότι ο δυναμικός συνδυασμός όλων των προαναφερθέντων στοιχείων
αποτελεί για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου το κατάλληλο υποστηρικτικό πλαίσιο για την
προσωπική τους ευημερία και ευεξία αλλά και για τη μελλοντική εξέλιξή τους σε αυτόνομα, ενεργά και
παραγωγικά μέλη της κοινωνίας.
Σε άμεση συνάρτηση με το όραμα της Σχολικής μας Μονάδας, οι στόχοι του σχολείου σε σχέση με τις
ενδοσχολικές ανάγκες [κατά κύριο λόγο τις ανάγκες των μαθητών/τριών] εστιάζουν διαχρονικά στα εξής: στη
δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και γόνιμης συνεργασίας τόσο μεταξύ των νηπίων όσο και μεταξύ των
εκπαιδευτικών στην ευαισθητοποίηση των νηπίων για θέματα ζωτικής σημασίας, που αφορούν τόσο το
ανθρωπογενές και το φυσικό μας περιβάλλον όσο και την προστασία του πλανήτη μας στη συνειδητοποίηση της
ανάγκης μετάβασης από το «εγώ» στο «εμείς» καθώς και στη συνακόλουθη κινητοποίηση των μαθητών και
μαθητριών και την ανάληψη δράσης για το κοινό
καλό στην ανάπτυξη και εδραίωση αξιών όπως η συνεργασία, ο σεβασμός στη γνώμη του άλλου, η αγάπη για τον
πλησίον, η αλληλεγγύη και η αποδοχή της διαφορετικότητας και στην εξοικείωση των νηπίων με τις Νέες
Τεχνολογίες και τα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
Το σχολείο διατηρεί ενεργό ιστολόγιο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο αποτελεί τακτική πηγή
ενημέρωσης των γονέων αλλά και διάχυσης της πληροφορίας σχετικά με τις υλοποιηθείσες δράσεις προς όλα τα
μέλη της σχολικής κοινότητας. Επίσης μεγάλη έμφαση δίνεται στη συνεργασία του σχολείου με εξωτερικούς
φορείς . Ανάμεσα στις πιο σημαντικές αναφέρουμε το Δήμο Άνδρου, το Αστυνομικό Τμήμα Γαυρίου, την
Πυροσβεστική Υπηρεσία Απροβάτου, την τοπική κοινωνία, το Δημοτικό Σχολείο Γαυρίου και το Γυμνάσιο
Γαυρίου.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
1. Ενιαίοι και καθολικοί μορφωτικοί και παιδαγωγικοί στόχοι για όλα τα παιδιά.
2. Διατήρηση του χαρακτήρα του νηπιαγωγείου, ολιστική προσέγγιση της γνώσης, έμφαση στο πώς μαθαίνουμε.
3. Διδακτικό υλικό που παράγεται από τους εκπαιδευτικούς της πράξης και βρίσκεται ελεύθερο στο διαδίκτυο.
4. Καθημερινή από τους εκπαιδευτικούς ανατροφοδότηση των μαθητών και των γονέων για την πρόοδο και τις
δυσκολίες των ίδιων των μαθητών.
5. Αύξηση του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν την παράλληλη στήριξη.
6. Οι συνεχείς προσπάθειες των εκπαιδευτικών να υπάρχει γόνιμη επικοινωνία με τους γονείς, παρά τις
καθημερινές δυσκολίες.
Σημεία προς βελτίωση
Στη διάρκεια της δια ζώσης διδασκαλία η εκπαίδευση γονέων – παιδιών σε κοινό τόπο – χρόνο. Επίσης η έλλειψη
εξειδικευμένου προσωπικού (λογοθεραπευτή – ψυχολόγου – εργοθεραπευτή …) ώστε να μπορούμε να
υποστηρίξουμε αποτελεσματικά παιδιά και γονείς που έχουν προβλήματα λόγου ή συμπεριφοράς. Στο σχολείο
μας υπήρχαν μαθητές που αντιμετώπιζαν αρκετές δυσκολίες στην σύνταξη ή εκφορά του προφορικού λόγου.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
1. Η συνεχής προσπάθεια των εκπαιδευτικών να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του ρόλου τους και στα
καθήκοντά τους παρά τα εμπόδια που θέτουν οι εκπαιδευτικές πολιτικές του ΥΠΑΙΘ.
2. Το βαθύ αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης των εκπαιδευτικών που, παρά τις εμφανείς ανεπάρκειες των
σχολικών δομών, τους παρωθεί να μην εγκαταλείπουν την προσπάθεια να διαχειριστούν τις κρίσεις που
αναφύονται στο εσωτερικό του σχολείου.
3. Ο διαρκής αγώνας των εκπαιδευτικών να εξασφαλίσουν τις ελάχιστες προϋποθέσεις επιβίωσης των σχολείων
παρά τη χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων.
Σημεία προς βελτίωση
1. Η εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.
2. Ο διορισμός σταθερού και μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού ώστε να μην μεταβάλλεται κάθε χρόνο η
σύνθεση του συλλόγου διδασκόντων.
3. Η δημιουργία σταθερών δομών υποστήριξης που γεφυρώνουν την απόσταση ανάμεσα στο σχολείο και τις
οικογένειες των μαθητών/τριών και διευκολύνουν τη διαχείριση των κρίσεων που εκδηλώνονται στο εσωτερικό
της σχολικής μονάδας.
4. Η έγκαιρη και πλήρης κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ώστε να μην υπολειτουργούν οι
εκπαιδευτικές δομές.
5. Ο περιορισμός της εμπλοκής εξωτερικών παραγόντων στην εσωτερική ζωή των σχολείων, να περιορίζεται
αποκλειστικά στη θεσμική τους παρέμβαση και όχι σε κάθε άξονα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ώστε να
μην την ετεροκαθορίζουν.
6. Ο μη διαχωρισμός των σχολείων στη βάση ποσοτικών διακρίσεων που οδηγούν στην κατηγοριοποίησή τους
και τη δημιουργία επιλέξιμων/ανταγωνιστικών προφίλ για κάθε σχολική μονάδα.
7. Ο περιορισμός της άκαρπης και ατελέσφορης διαχείριση του σχολικού χρόνου που εξουθενώνει τους
εκπαιδευτικούς.
8. Η πρόσληψη διοικητικού προσωπικού για τη γραμματειακή υποστήριξη των σχολικών μονάδων.
9. Η μείωση ωραρίου όταν δεν είναι δυνατή (μονοθέσια/ολιγοθέσια), να συνεπάγεται υπερωριακή αποζημίωση.
10. Η απαλλαγή των εκπαιδευτικών από εξωδιδακτικά καθήκοντα που δυσχεραίνουν το έργο τους και μειώνουν
το διαθέσιμο χρόνο που αφιερώνουν στις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών τους.
11. Η αύξηση των μισθολογικών απολαβών των εκπαιδευτικών.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
1. Συνεχής διάλογος μεταξύ των εκπαιδευτικών της τάξης για θέματα παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικών.
2. Ελεύθερη ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού από τους εκπαιδευτικούς της τάξης στο διαδίκτυο.
3. Διδακτικές παρεμβάσεις και προγράμματα για την αντιμετώπιση απειλών όπως η περιβαλλοντική κρίση, η
καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και η καλλιέργεια πνεύματος αλληλεγγύης και σεβασμού όλων των
ανθρώπων και ιδιαίτερα των πιο αδύναμων.
Σημεία προς βελτίωση
Επικοινωνία και αλληλεπίδραση με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων, ουσιαστική επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών με δια ζώσης παρουσία αυτών μεγάλης διάρκειας εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και
Θρησκευμάτων.
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Παρατηρήσεις / Σχόλια
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Από το σύνολο των δράσεων ως σημαντικότερα αποτελέσματα σημειώνουμε:
α) Την ανάδειξη των αναγκαίων υλικών προϋποθέσεων για την βελτίωση του σχολείου.
Την υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων, τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό,βεπιστημονικό και βοηθητικό
προσωπικό, την απουσία μόνιμου και σταθερού εκπαιδευτικού προσωπικού ώστε τα σχολεία να μπορούν να
σχεδιάζουν σε βάθος χρόνου.
β) Την καταγραφή και αποτύπωση της κριτικής των εκπαιδευτικών στα αναλυτικά προγράμματα ώστε να
βοηθήσουν στην καλύτερη εφαρμογή συνεργατικών πρακτικών διδασκαλίας.
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Οι βασικοί παράγοντες δυσκολίας παραμένουν:
α) Η απουσία διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας με τον συλλογικό φορέα των εκπαιδευτικών. Το γεγονός ότι οι
απόψεις και τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου δεν συζητούνται με επιλογή του Υπουργείου Παιδείας.
β) Με ευθύνη της Πολιτείας και του Υπουργείου Παιδείας δεν αντιμετωπίστηκαν οι σύνθετες κοινωνικές,
οικονομικές, ψυχικές και εκπαιδευτικές επιπτώσεις της πανδημίας, στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
γ) Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις συνθήκες έντονης διοικητικής πίεσης υποβαθμίζουν τις δημοκρατικές
λειτουργίες και απαξιώνουν τον ρόλο των εκπαιδευτικών

 

Τελευταίες δράσεις στο σχολείο

Τις δύο τελευταίες μέρες στο σχολείο μας τις περάσαμε δημιουργικά με καλή διάθεση, με πολύ παιχνίδι, με συγκινήσεις αλλά και με παγωτό.

Την Τρίτη 13 Ιουνίου παρασκευάσαμε παγωτό με τα παιδιά.

20230613 100031 20230613 100130 20230613 100607 20230613 100732 20230613 101032 20230613 101131 20230613 101826 20230613 102805

Την Τετάρτη 14 Ιουνίου παίξαμε ομαδικά παιχνίδια και φάγαμε το παγωτό στο κιόσκι.

 

20230614 120108 20230614 120114 20230614 120123 20230614 120227 20230614 120905 20230614 120917

20230616 142933 20230614 113137