Καλοκαίρι

  • Ζωγραφική με το τι κάνουμε στη θάλασσα.

IMG 20240523 101202

  • Καλοκαιρινές ζωγραφιές

IMG 20240527 115145

  • Ζωγραφίζουμε Γοργόνες και ζώα της θάλασσας .

2024 05 28 11 11 29

  • Ψαράκια με cd

IMG 20240529 094714 70

  • Ζωγραφίζουμε τι μας αρέσει να κάνουμε το καλοκαίρι.

MixCollage 29 May 2024 05 19 PM 377

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Συνδιοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων με τα νηπιαγωγεία του Ν. Αχαΐας: 10ο, 15ο, 17ο, 26ο, 33ο, 38ο, 43ο, 65ο, 68ο,1ο Νηπιαγωγείο Ακράτας, 2ο Νηπιαγωγείο Ακράτας, Νηπ/γείο Αβύθου, Νηπ/γείο Αγ. Βασιλείου, Νηπ/γείο Κ. Καστριστίου, Νηπ/γείο Ροδοδάφνης, Νηπ/γείο Σελλών, Νηπ/γείο Ψαθοπύργου,  Νηπ/γείο Ψωφίδας, Νηπιαγωγείο Σελιανιτίκων, Νηπιαγωγείο Κεριού και 1ο Νηπιαγωγείο Ρίου με θέματα:

  • «Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στο Νηπιαγωγείο»,διάρκειας (4) ωρών  με εισηγήτρια την κα. Φιλιππίδη Ανδρομάχη, ΕΔΙΠ στο ΤΕΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • « Η προσέγγιση της διερευνητικής μάθησης στο νηπιαγωγείο», διάρκειας (4) ωρών με εισηγήτρια την κα. Φιλιππίδη Ανδρομάχη, ΕΔΙΠ στο ΤΕΕΑΠΗ του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • «Συμπεριληπτική Εκπαίδευση- εκπαιδευτικές πρακτικές συμπερίληψης στο νηπιαγωγείο», διάρκειας (4) ωρών με εισηγήτρια την κα. Λαδιά Ευαγγελία, Νηπιαγωγό MSc στην ειδική αγωγή.
  • «Η Διδασκαλία της μουσικής στα πλαίσια του νηπιαγωγείου», διάρκειας (3) ωρών, με εισηγήτρια τη μουσικοπαιδαγωγό κα. Καλογεράκη Μαριλένα.

 

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Μάϊος 2024:
2024: Βεβαίωση συμμετοχής σε κύκλο επιμορφωτικών σεμιναρίων, διάρκειας (9) διδακτικών ωρών με
τίτλο: « Πλάθουμε με τα χέρια! Ψήνεσαι;». Φορέας διοργάνωσης: ΔΠΕ Αχαΐας/ Πολιτιστικά θέματα
και Μ.Ε.Τ.

Bravo schools 2024

Το Νηπιαγωγείο Ελαιώνα συμμετέχει στο bravo schools 2024 με το συνεργατικό πρόγραμμα etwinning ” little explorers in action…” και συνδέεται με τον στόχο για ποιοτική εκπαίδευση ( έναν από τους 17  Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης),  με όραμα να διαμορφώσουμε Ενεργούς Πολίτες. Αναμένουμε τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν για την πολιτιστική κληρονομιά, να συνειδητοποιήσουν ότι είναι πολίτες του κόσμου, να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς.

Ο έπαινος για το Νηπιαγωγείο Ελαιώνα

IMG 20240525 100524 785 1

 

Φροντίζω το περιβάλλον ” Θάλασσα -sos-χωρίς πλαστικά”( 5ο Εργαστήριο)

Στόχοι: Να περιγράφουν τρόπους προστασίας της θαλάσσιας ζωής.

1η Δραστηριότητα: Βίντεο με τη χελώνα καρέτα καρέτα και το υπέροχο ταξίδι της από τη γέννα στη θάλασσα.

2η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζουμε τρόπους προστασίας της χελώνας καρέτα καρέτα .

IMG 20240522 113649

3η Δραστηριότητα: Γνωρίζουμε ποιες εθελοντικές οργανώσεις υπάρχουν για το περιβάλλον.

Φροντίζω το περιβάλλον “Θάλασσα -sos-χωρίς πλαστικά ” (4ο Εργαστήριο)

Στόχοι: Να δημιουργούν ψηφιακά έργα και να βρίσκουν τρόπους διάχυσης  της δημιουργίας τους ώστε να παρακινήσουν τον κόσμο στην βελτίωση των περιβαλλοντικών συμπεριφορών.

1η Δραστηριότητα: Βίντεο με το ταξίδι του πλαστικού.

2η Δραστηριότητα: Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με μηνύματα για την προστασία της θάλασσας.

IMG 20240521 113820

3η Δραστηριότητα: Διάχυση της αφίσας σε όμορα Νηπιαγωγεία καθώς και στους γονείς.

A New Design Made with PosterMyWall 1

Φροντίζω το περιβάλλον ” Θάλασσα – sos- χωρίς πλαστικά (3ο Εργαστήριο)

Στόχοι: Να ονομάζουν υλικά με τα οποία μπορούν να φτιάχνονται αντικείμενα που έως σήμερα φτιάχνονται από πλαστικό.

1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση παραμυθιού: ” Μια θάλασσα πλαστικά “.

2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά σκέφτονται τι θα μπορούσε να γίνει για να μειωθούν τα πλαστικά απορρίμματα στη θάλασσα και προτείνουν τις δικές τους λύσεις τις οποίες ζωγραφίζουν.

IMG 20240517 111506

3η Δραστηριότητα: Σε ομάδα επιλέγουν δύο πλαστικά αντικείμενα και προτείνουν τρόπους αντικατάστασης του πλαστικού με άλλα υλικά. Διαλέγουν το πλαστικό καλαμάκι το οποίο το αντικαθιστούν με χάρτινο και το πλαστικό ποτήρι που επίσης το αντικαθιστούν με χάρτινο.

IMG 20240517 180137

Φροντίζω το περιβάλλον ” Θάλασσα -sos- χωρίς πλαστικά (2ο Εργαστήριο)

Στόχοι: Να περιγράφουν με ποιους τρόπους τα πλαστικά απορρίμματα καταλήγουν στο θαλάσσιο περιβάλλον και να αναφέρουν τις επιπτώσεις.

1η Δραστηριότητα: Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και σκέφτονται απαντήσεις στην ερώτηση ” Τι συμβαίνει στα ζώα της θάλασσας όταν υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα;”. Οι απαντήσεις καταγράφονται σε νοητικό χάρτη.

IMG 20240515 111333 222

2η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο για τα πλαστικά στην θάλασσα.

3η Δραστηριότητα: Ζωγραφική με όσα είπαν για το τι θα συμβεί στα ζώα της θάλασσας όταν υπάρχουν πλαστικά απορρίμματα.

IMG 20240515 123316

Έργο etwinning ” Little explorers in action…”

-Επιλογή του μνημείου με το οποίο θα ασχοληθούμε που είναι ο Παρθενώνας μετά από ψηφοφορία των παιδιών.

DSC03378   DSC03393    DSC02259 2

-Φτιάξαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με τις απαντήσεις των παιδιών σε ερωτήσεις ( που αποφασίσαμε μαζί όλοι οι εταίροι από τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα) για τα μνημεία.

concept map monuments

-Ο κοινός εννοιολογικός χάρτης με τις απαντήσεις όλων των παιδιών από όλες τις χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

MONUMENTS

-Ψάξαμε και βρήκαμε  στο διαδίκτυο για πληροφορίες και εικόνες για τον Παρθενώνα.

Το κείμενο της παραγράφου σας

– Αφού μάθαμε για το κάθε μνημείο πληροφορίες και είδαμε και βίντεο, φτιάξαμε ένα πίνακα με τα μνημεία όλων των εταίρων.

IMG 20231214 114518 285

IMG 20231214 114601 849

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Η συνεργατική κάρτα με τους εταίρους για τα Χριστούγεννα

Magic wishes

-Ψάξαμε και βρήκαμε το λογότυπο για το έργο μας που θα μπει σε ψηφοφορία με των υπολοίπων εταίρων για να δούμε ποιο θα πάρει τις περισσότερες ψήφους.

Ανώνυμο σχέδιο 1 kiki 1

-Φτιάξαμε μια ιστοριογραμμή με τη σειρά που κατασκευάστηκαν τα μνημεία.

IMG 20240116 081048 582    IMG 20240115 112444 380 και η συνεργατική ιστοριογραμμή (με τους εταίρους), με το ψηφιακό εργαλείο canva.

History Timeline 1

-Παίξαμε τα ψηφιακά παιχνίδια των εταίρων και το δικό μας ( στο ψηφιακό εργαλείο word wall).

Playing digital games

-Μετρήσαμε  αποστάσεις από το  δικό μας μνημείο (στο Google  earth ), τον Παρθενώνα στα υπόλοιπα και είδαμε πιο βρίσκεται πιο μακριά.

Measuring distances

Distances from Parthenon

-Ψηφίσαμε ανάμεσα στα λογότυπα όλων των εταίρων για το ποιο θα είναι το λογότυπο του έργου.

MixCollage 21 Jan 2024 06 36 PM 1257

-όλοι οι εταίροι ψήφισαν στην ψηφιακή εφαρμογή dotstorming και νικητής είναι το δικό μας λογότυπο.

SharedScreenshot 1

SharedScreenshot 2

-Για την ημέρα ασφάλειας στο διαδίκτυο φτιάξαμε το δικό μας κομμάτι από την αφίσα που θα δημιουργήσουμε μαζί με τους εταίρους μας.

collage 7

team poster 1

-Παιχνίδι προγραμματισμού με την bee bot όπου με ερωτήσεις όλων των εταίρων για τα μνημεία, τα παιδιά πρέπει να προγραμματίσουν την bee bot να μετακινηθεί από το ένα μνημείο στο άλλο.

collage 12 1

-Δημιουργήσαμε το δικό μας παζλ για τον Παρθενώνα

SharedScreenshot

και στην ψηφιακή εφαρμογή jigsaw planet συνθέσαμε τα παζλ όλων των εταίρων.

Ανώνυμο σχέδιο 4

-Συνάντηση online με τους μαθητές από όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Ανώνυμο σχέδιο 6

-Ζωγραφίζουμε τα μνημεία

Αντίγραφο του Ανώνυμο

-Κατασκευές μνημείων

Ανώνυμο σχέδιο 8

-Είδαμε 3d βίντεο για όλα τα μνημεία.

img 20240311 091842 165

– Φτιάξαμε  με όλες τις χώρες ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με ζωγραφική από τα παιδιά και κείμενο επίσης από τα παιδιά στο story jumper.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
  • Η αφίσα που φτιάξαμε με τους εταίρους μας για την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς (18 Απριλίου).

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 04 17 180353

  • Voki με avatar όπου ακούγεται η ηχογράφηση των παιδιών που λένε τι τους άρεσε από το πρόγραμμα

https://tinyurl.com/yraply23

  • Αξιολόγηση του προγράμματος από τους γονείς.

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

 

 

 

 

Φροντίζω το περιβάλλον “Θάλασσα -sos- χωρίς πλαστικά ” (1ο Εργαστήριο)

Στόχοι: -Να εκφράσουν τις προϋπάρχουσες γνώσεις και αντιλήψεις τους σχετικά με τη μόλυνση των θαλασσών από τα πλαστικά απορρίμματα.

1η Δραστηριότητα: Παιχνίδι όπου κάθε παιδί λέει μια λέξη σχετική με τη θάλασσα και την αναπαριστά με το σώμα του.

IMG 20240514 114602

Στη συνέχεια ζωγραφίζουν τη λέξη που είπαν.

IMG 20240514 114753

2η Δραστηριότητα: Δείχνουμε εικόνες με πλαστικά απορρίμματα στη θάλασσα και σε ακτές και ζητάμε να μας περιγράψουν τις εικόνες.

IMG 20240514 113004 990

3η Δραστηριότητα: Τα παιδιά  λένε την γνώμη τους , αν θεωρούν καλό ή κακό που η θάλασσα και οι ακτές έχουν πλαστικά απορρίμματα και γιατί καθώς και για το ποιος ευθύνεται.

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

     

Επίσης από τον Οκτώβριο του 2023 ως τον Μάϊο του 2024 παρακολούθηση του μαθήματος: ” Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο- beebot 2023-2024″ από τα seminars etwinning.

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Απρίλιος 2024:

  • Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο:” Παιδί 0 έως 6 ετών”. Φορέας διοργάνωσης: Σύλλογος Ιδιωτικών Κέντρων Προσχολικής Αγωγής Δ.Ε.Ι.Ν.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Κλιματική αλλαγή και πολιτικές αντιμετώπισής της: ο ρόλος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης”, διάρκειας ( 4) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “ Η Ημέρα της Γης 2024″,διάρκειας (4) ωρών . Φορέας διοργάνωσης: Αειφόρουμ και ΠΦΠΟ.

Πάσχα

– Ο πίνακας με εικόνες για το Πάσχα.

IMG 20240408 101555 4502

– Οι γνώσεις των παιδιών για το Πάσχα.

IMG 20240408 101604 300

– Ζωγραφίσαμε το βιβλίο του Πάσχα.

IMG 20240419 123813

-Διαβάσαμε ένα ποίημα για το Πάσχα και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε.

IMG 20240412 093447 715

– Ζωγραφίσαμε αυγά

IMG 20240415 094056 398

– Βάψαμε τα αυγά μας.

IMG 20240417 120256

-Μάθαμε τα κάλαντα  του Λαζάρου.

-Τα κοτοπουλάκια μας.

IMG 20240424 114329 176

-Κόψαμε τις εικόνες του Χριστού και τις κολλήσαμε με την σωστή χρονική σειρά.

2024 04 25 09 24 58

-Οι κάρτες μας με ευχές γραμμένες από τα παιδιά.

IMG 20240423 085019 682

IMG 20240425 095556 637

-Τα καλαθάκια μας!

IMG 20240426 105805 825

Συμμετοχή στον διαγωνισμό του προγράμματος “αστέρι της ευχής “

Συμμετοχή στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής στην κατηγορία δημιουργική κατασκευή.

IMG 20231110 085257 354

Και ο έπαινος για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Ελαιώνα.

IMG 20240423 104701 213

1η Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας (4 Απριλίου)

Παρακολούθηση της παρουσίασης για τα ζώα της Πανελλαδικής φιλοζωικής και περιβαλλοντικής ομοσπονδίας ( ομάδα παιδείας), όπου ενημερωθήκαμε για τους βασικούς στόχους της φιλοζωίας, τα δικαιώματα και τις ανάγκες των ζώων και για τα αδέσποτα.

collage 1

και ζωγραφίσαμε

collage 2

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Μάρτιος 2024:

  • Παρακολούθηση της 14ης Διημερίδας με θέμα: “Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη”. Φορέας διοργάνωσης: Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα- Λιναρδάτου.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:” Η Μεσογειακή Διατροφή στο χθες και στο σήμερα. Εφαρμογή στην εκπαίδευση”, διάρκειας (3) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: ΚΠΕ-ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας- Νεάπολης, ΕΛΜΕΠΑ ΚΑΙ Γεωπάρκο Σητείας.

Άνοιξη

Το σχολείο μας μύρισε Άνοιξη!

IMG 20240326 084829 784 IMG 20240327 111429 273

Είδαμε τραγούδια και εικόνες για την Άνοιξη.

Τα παιδιά έφεραν λουλούδια και ποιήματα.

Είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο για την Άνοιξη.

Γίναμε ζωγράφοι και φτιάξαμε τους δικούς μας πίνακες για την Άνοιξη.

collage 2

Μάθαμε το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη ” Γεια σου κύριε Μενεξέ” και ζωγραφίσαμε τις εικόνες του.

collage 1 1

Δημιουργούμε ακούγοντας την μουσική του Vivaldi για την Άνοιξη.

Άνοιξη

Τα λουλούδια που έφτιαξαν τα παιδιά στο σπίτι με τη βοήθεια των γονιών τους.

collage 3

25 Μαρτίου 1821

– Μιλήσαμε για την επανάσταση του 1821.

IMG 20240320 084026 183

– Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου ( βίντεο στο YouTube).

IMG 20240320 084424 976

και ζωγραφική

collage 1

– Είδαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για την επανάσταση και τους ήρωες.

– Τραγούδια: ” το 21 “, ” ο Θούριος”, ” Εθνικός ύμνος”.

– Φτιάξαμε την παραδοσιακή ποδιά σαν κεντητή.

IMG 20240320 115641 353

– Η γιορτή μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 στο ηρώο με ποιήματα.

IMG ae40e9da0af423061b9192a79e60a0cb V2

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ 2023-2024

Το Νηπιαγωγείο Ελαιώνα συμμετέχει στην 11η Σχολική Εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» που πραγματοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου, Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Σχολικό Εκφοβισμό. Το σύνθημα “Μίλα Τώρα” το φτιάξαμε με λουλουδάκια κομμένα με τον διακορευτή και φτιάξαμε και βραχιολάκια,

collage 10

IMG 20240213 091242 784

-Ο έπαινος για τη συμμετοχή μας στο ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.

img20240314 18572633

Απόκριες

Τσικνοπέμπτη με αποκριάτικο πάρτυ

IMG 20240307 091215 234  IMG 20240307 094425 326 IMG 20240307 094123 562

-Αποκριάτικες ζωγραφιές

MixCollage 12 Mar 2024 06 45 PM 8329

-Οι χαρταετοί μας από τα χεράκια των παιδιών.

collage 22

IMG 20240313 112136 780

-Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και τον φτιάξαμε μαριονέτα.

IMG 20240314 093419 566

2

-Τα καπελάκια μας

IMG 20240313 114008 381 IMG 20240313 121641 36

-Οι μάσκες μας (λουλούδι για τα κορίτσια και spiderman για τα αγόρια)

IMG 20240313 112344 125 1

IMG 20240313 111945 945

-Γίναμε κλόουν

IMG 20240315 090330 153 1

 

Οι Θεοί του Ολύμπου

-Ανίχνευση των προτέρων γνώσεων των παιδιών για το θέμα.

IMG 20240228 100150 654

-Μιλήσαμε για τους 12 θεούς του Ολύμπου και τα σύμβολά τους.

IMG 20240227 103903 158

-Είδαμε τον μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα “Η μάχη για το όνομα της Αθήνας ” και τον ζωγραφίσαμε.

Ανώνυμο σχέδιο 32

-Ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας θεό.

Ανώνυμο σχέδιο2

– Μύθος ” Η Αρπαγή της Περσεφόνης”.

Η Αρπαγή της Περσεφόνης 1

-Τα παιδιά προγραμμάτισαν την bee bot να πάει στον αγαπημένο τους θεό.

collage 21

-Κατασκευή  της θεάς Αθηνάς.

DSC03737

– Παιχνίδια στην ψηφιακή εφαρμογή word wall.

collage

 

Εγγραφές 2024-2025

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο Ελαιώνα θα πραγματοποιηθούν από τις 1/03/2024 έως τις 20/03/2024 τις ακόλουθες ώρες: στις 13:00 μ.μ. ( πάντα μετά από επικοινωνία με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου στο ΤΗΛ.: 2691042757).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται νήπια και προνήπια που έχουν γεννηθεί το 2019 και το 2020 και διαμένουν στα παρακάτω χωριά (Ελαιώνας, Δερβενάκι, Μαμουσιά).

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι:

  • Αίτηση εγγραφής/Υπεύθυνη Δήλωση
  • Αποδεικτικό στοιχείο που να δείχνει τη διεύθυνση κατοικίας του μαθητή(Δ.Ε.Η ή Ε1)
  • Βιβλιάριο με εμβόλια
  • ΑΔΥΜ(Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)
  • Υπεύθυνη δήλωση του έταιρου γονέα ότι συναινεί με την εγγραφή του παιδιού στο Νηπιαγωγείο.
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης μεταφρασμένη στα ελληνικά (για τους αλλοδαπούς)

 

Για την εγγραφή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα απαιτείται: Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους χωρίς προϋποθέσεις.

 

 

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Φεβρουάριος 2024:

  • Σεμινάριο με θέμα: “ Σχολικός Εκφοβισμός- Ενδοσχολική Βία”, διάρκειας (3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Τμήμα Αγωγής Υγείας της ΔΠΕ Αχαΐας σε συνεργασία με το Χαμόγελο του παιδιού.
  • Σεμινάριο με θέμα: “Διαδίκτυο και Ασφάλεια”, διάρκειας (3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Τμήμα Αγωγής Υγείας της ΔΠΕ Αχαΐας σε συνεργασία με το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας, τη ΔΠΕ Ηλείας και το κέντρο Πρόληψης Αχαΐας.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Ακραία Καιρικά Φαινόμενα και Κλιματική Κρίση”, διάρκειας (4) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
  • Επιμορφωτική εκδήλωση με θέμα: “Κινητικός Γραμματισμός στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση”, διάρκειας (3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, Πολιτιστικά θέματα ΔΠΕ Αχαΐας και OMEP Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου.

Αμυγδαλιά

-Διαβάσαμε και είδαμε τον μύθο της Φυλλίδας και του Δημοφώντα ( Της αμυγδαλιάς)

-Φτιάξαμε την Αμυγδαλίτσα με λουλουδάκια και ποπ κορν.

collage 19

-Ζωγραφίσαμε την Αμυγδαλιά

DSC03725

-Παραμύθι ” Η Μυγδαλιά και το Φεγγάρι”

collage 20

-Κολλήσαμε ανθάκια στα δέντρα τόσα όσα έλεγε ο αριθμός.

DSC03729

Δημιουργώ και Καινοτομώ “Οι ταξιδευτές του Διαστήματος” (6ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: -Να συσχετίσουν τις νέες γνώσεις με τις προϋπάρχουσες

1η Δραστηριότητα: Εννοιολογικός χάρτης με τις νέες γνώσεις των παιδιών με το ψηφιακό εργαλείο coggle.

download 1

2η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης

3η Δραστηριότητα: Ερωτηματολόγιο για τους γονείς

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι ταξιδευτές του Διαστήματος” ( 5ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: -Να γνωρίσουν ψηφιακές εφαρμογές και να παίζουν παιχνίδια

-Να δημιουργήσουν εικαστικές δημιουργίες

1η Δραστηριότητα: Γίναμε αστροναύτες στο διάστημα με τις στολές μας.

DSC03702

2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά στο σπίτι ζωγράφισαν κάτι για το διάστημα και με τη βοήθεια των γονιών ανέβασαν την φωτογραφία σε ένα padlet για το διάστημα.

padlet xa95odjuv1dmt4wf2 1

3η Δραστηριότητα: Παιχνίδι μνήμης στην ψηφιακή εφαρμογή word wall.

collage 16

4η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας με τους πλανήτες και τα ονόματά τους.

DSC03710   DSC03711

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι ταξιδευτές του Διαστήματος” ( 4ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: -Να κωδικοποιούν ενέργειες με τη χρήση συμβολικών αναπαραστάσεων

-να προγραμματίζουν τα ρομπότ να κινούνται στις σωστές κατευθύνσεις

-Να μετρούν για την κατασκευή διαστημόπλοιου

1η Δραστηριότητα: Παιχνίδι προγραμματισμού με την bee bot που ταξιδεύει στο διάστημα.

collage 13

2η Δραστηριότητα: Αναπαράσταση του ηλιακού συστήματος σε χαρτόνι με τροχιές και πλανήτες. Τα παιδιά γράφουν και τα ονόματα των πλανητών.

Ανώνυμο σχέδιο 2 collage 15  DSC03701

3η Δραστηριότητα: Διαβάσαμε το βιβλίο: ” Το απέραντο διάστημα ξεδιπλώνεται”.

4η Δραστηριότητα: Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων στο σπίτι έφτιαξαν ένα Διαστημόπλοιο.

MixCollage 19 Feb 2024 05 31 PM 4297    IMG 20240220 084058 783 DSC03684

 

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι ταξιδευτές του Διαστήματος” ( 3ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: -να προσανατολίζονται οι μαθητές με διαφορετικές οπτικές γωνίες σε ένα ψηφιακό περιβάλλον

-να αναπαριστούν σχηματισμούς

-να αναγνωρίζουν τους πλανήτες στο ηλιακό σύστημα

1η Δραστηριότητα: Διαδραστική ιστοσελίδα www.solarsystemscope.com για πλοήγηση στο περιβάλλον του διαστήματος.

2η Δραστηριότητα: Παιχνίδι με μπαλόνια για αναπαράσταση του ηλιακού συστήματος.

collage 11

3η Δραστηριότητα: Αναπαράσταση στο χαρτί του ηλιακού συστήματος.

collage 14

 

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι ταξιδευτές του διαστήματος” (2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ: μαθητές να είναι σε θέση:
-να συμμετέχουν σε μια συζήτηση, να επιχειρηματολογούν και να διατυπώνουν ερωτήσεις
-να συμμετέχουν στην ανεύρεση πηγών με μηχανές αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο σκοπό
-να διερευνούν πληροφορίες και να εξάγουν συμπεράσματα

-να συνεργάζονται για κοινή εργασία

1η Δραστηριότητα: Ο Ίκαρος (avatar) στο μήνυμά του έχει στείλει μια σειρά ερωτήσεων, για την απάντηση των οποίων τα παιδιά σε αντιστοιχία με κάθε γρίφο θα πρέπει να  ανακαλύψουν το όνομα του πλανήτη .

2η Δραστηριότητα: Γνωριμία με το επάγγελμα του αστροναύτη.  Παρακολουθούν βίντεο με συνεντεύξεις αστροναυτών. 

3η Δραστηριότητα: Βίντεο για το ηλιακό σύστημα.

4η Δραστηριότητα: Φτιάξαμε βιβλίο με τους πλανήτες και τα χαρακτηριστικά του κάθε πλανήτη.

DSC03603  Ανώνυμο σχέδιο 1

DSC03650

5η Δραστηριότητα: Παιχνίδι ” Το ηλιακό σύστημα”, όπου στο σκοτάδι βλέπουμε τους πλανήτες από το μάτι που έχει στον τοίχο.

DSC03615

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

 Ιανουάριος 2024:

  • Επιμόρφωση με θέμα: “Εργαλεία για ψηφιοποίηση των σκίτσων – κόμικ και δημιουργία ψηφιακών βιβλίων”, διάρκειας ( 3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Πολιτιστικά θέματα της ΔΠΕ Αχαΐας και το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Ψηφιακές Εφαρμογές Μικτής Πραγματικότητας ( Taleblazer) στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα”, διάρκειας ( 4) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Δ/νσεων ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ Αχαΐας σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Καστοριάς.

Δημιουργώ και Καινοτομώ ” Οι ταξιδευτές του διαστήματος” (1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Οι μαθητές να είναι σε θέση:
-να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσω της διερεύνησης δεδομένων
-να εξοικειωθούν με  μηχανές αναζήτησης
-να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν
-να συνεργάζονται και να προσφέρουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στην ομάδα για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας-εργασίας
-να οργανώνουν τις γνώσεις του γύρω από νέες έννοιες

1η Δραστηριότητα: Με αφορμή μια ιστορία για φανταστικά ταξίδια που υλοποιεί ένα παιδί στο διάστημα, οι μαθητές παροτρύνονται να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης και εξερεύνησής του. Ανιχνεύονται και αποτιμώνται οι προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών για το διάστημα και τους πλανήτες.

DSC03552

Αποτυπώνονται εικαστικά (ζωγραφική) οι πρώτες αναπαραστάσεις των μαθητών για το διάστημα.

Ανώνυμο σχέδιο

2η Δραστηριότητα: Έναρξη της έρευνας. Με τη βοήθεια των γονιών τους στο σπίτι οι μαθητές βρίσκουν εικόνες και πληροφορίες για το Διάστημα και τους πλανήτες.

3η Δραστηριότητα: Ταξινόμηση του υλικού που έφεραν από το σπίτι και που βρήκαν στο σχολείο.

collage 9

4η Δραστηριότητα: Παιχνίδι όπου τα παιδιά βρίσκουν από μια εικόνα ενός πλανήτη και ψάχνουν να βρουν ποιο άλλο παιδί έχει τον ίδιο πλανήτη και γίνονται ζευγάρια.

collage 8

 

Δωράκια

Μια έκπληξη από την ποιήτρια Ζαχαρούλα Γαϊτανάκη ήρθε στο Νηπιαγωγείο μας. Ευχές και σελιδοδείκτες για τα παιδιά και για μένα. Την ευχαριστούμε πάρα πολύ που κάθε χρόνο μας σκέφτεται!

IMG 20240118 084253 259

Χειμώνας

– Ο πίνακας με εικόνες του χειμώνα

IMG 20240108 114436 631

-Οι πρότερες γνώσεις των παιδιών για το θέμα.

IMG 20240108 114447 190 1

-Μάθαμε το τραγούδι του χειμώνα “Α,α,α αρχίζει η παγωνιά “.

-Φτιάξαμε πολικές αρκούδες

IMG 20240109 094529 10

-Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας τον χειμώνα

IMG 20240109 122703 795  IMG 20240109 122751 854  IMG 20240109 122833 222  IMG 20240109 122248 573

-Ποίημα: ” Το παγωμένο πουλάκι”

DSC03504

-Τα σκουφάκια και τα γάντια μας

DSC03510

-Οι πιγκουίνοι μας

DSC03508   DSC03509

-Οι χιονάνθρωποι

IMG 20240119 095648 386

-Διαβάσαμε το παραμύθι: ” Πιγκουίνος χάθηκε, πιγκουίνος βρέθηκε και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε.

collage

 

Βασιλόπιτα -(Ευχαριστήριο)

Ευχαριστούμε την Κα Γιώτα και τον Κο Φάνη Μητρόπουλο , ιδιοκτήτες του αρτοποιείου “Αρτογνωσία” στον Ελαιώνα για την προσφορά της βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο Ελαιώνα.

IMG 20240110 094024 144

DSC03505

Η τυχερή του σχολείου μας:  DSC03506 και πήρε και το δωράκι της.

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Δεκέμβριος 2023: 

  • Συμμετοχή στο Final Conference of the Erasmus KA2 SCHOOL Project EMBRANCE ( Fostering Inclusion of Children with intellectual disabilities in early childhood education and care), διάρκειας (180) λεπτών.
  • Επιμοτφωτικό σεμινάριο με θέμα: “ Υγεία και Περιβάλλον”, διάρκειας ( 3) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας της Δ/νσης ΠΕ Αχαΐας σε συνεργασία με το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • Διαδικτυακές επιμορφώσεις με θέμα: “ Πρακτικές αξιοποίησης αφηγηματικών εργαλείων στο νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό σχολείο”, διάρκειας (6) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Πολιτιστικά θέματα της ΔΠΕ Αχαΐας.
  • Παρακολούθηση του 7ου Συνέδριου MoodleMoot Greece 2023, διάκειας (2) ημερών. Φορέας διοργάνωσης: ΕΕΛ/ΛΑΚ- Οργανσιμός Ανοιχτών Τεχνολογιών.
  • Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα: “ Κατανόηση του Αυτισμού και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Σύμβουλος Εκπαίδευσης  1ης θέσης Νηπιαγωγών Αχαΐας.

Ευχές

Από το e twinning πρόγραμμα με τίτλο:  “Little explorers in action…” η συνεργατική κάρτα με τους εταίρους.

Magic wishes

 

Καλά Χριστούγεννα και το 2024 να είναι μια χρονιά αγάπης για όλο τον κόσμο!

 

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” ( 6ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα διαφορετικότητας και να αποκτήσουν ενσυναίσθηση.

1η Δραστηριότητα: Παρακολούθηση βίντεο ” Η Αργυρώ γελάει”.

2η Δραστηριότητα: Το κάθε παιδί φτιάχνει την ιστορία ενός φίλου του ” μοναδικού” σε μικρό βιβλίο με ζωγραφιές και κείμενο με την βοήθεια των γονιών στο σπίτι.

DSC03494   DSC03495 1

3η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιολόγησης

img20231221 19595338  img20231221 19595337

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές

-Το σκηνικό μας με τη βοήθεια της μητέρας Φρόσως Λαλιώτη όπου μας έφτιαξε τον Άγιο Βασίλη και την ευχαριστούμε πολύ!

DSC03491

-Η Χριστουγεννιάτικη κάρτα μας.

IMG 20231211 103923 165

-Το ημερολόγιό μας

IMG 20231213 115739 138

-Οι προσκλήσεις μας για την γιορτή.

IMG 20231211 084337 381

 

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” ( 5ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να μάθουν λέξεις που αρχίζουν από συν- η δύναμη της ένωσης.

1η Δραστηριότητα :  Βρίσκουμε λέξεις που να αρχίζουν από το ” συν-” όπως συνάνθρωπος, συμμαθητές, συνταξιδιώτες, συνάδελφοι .

2η Δραστηριότητα: Φύλλο εργασίας

IMG 20231218 115125 15

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ- ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

-Ο πίνακας με εικόνες Χριστουγέννων.

DSC03388

-Μάθαμε και διαβάσαμε την ιστορία γέννησης του Ιησού.

-Γράψαμε γράμμα στον Άι Βασίλη ζητώντας το δώρο που θέλουμε.

DSC03389  DSC03390

-Κόψαμε αστεράκια με καπελάκι.

DSC03395

-Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ποιος έκλεψε τον σκούφο του Άι Βασίλη?” και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το παραμύθι.

ΕΛΑΙΏΝΑς 3

-Κόψαμε αγγελάκια

DSC03403  DSC03404

-Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ρούντολφ το ελαφάκι” και το ζωγραφίσαμε.

DSC03420  DSC03421   DSC03422

DSC03423 DSC03424   DSC03425

DSC03426

-Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από το ποίημα ” Χριστούγεννα”.

DSC03436 DSC03437  DSC03438  DSC03439

DSC03440 DSC03441  DSC03442

-Φτιάξαμε ελατάκια

DSC03443  DSC03444

-Το γράμμα Χ έγινε αγγελάκι.

DSC03464  DSC03465

-Παζλ με τα Χριστούγεννα

DSC03479 DSC03480

-Παιχνίδια στην ψηφιακή εφαρμογή word wall ( Χριστουγεννιάτικος τροχός).

IMG 20231212 114719 655  IMG 20231212 120725 732IMG 20231212 120747 357IMG 20231212 120816 39

IMG 20231212 120838 981IMG 20231212 120913 517IMG 20231212 120929 832

-Διαβάσαμε το παραμύθι: ” Το κοριτσάκι με τα σπίρτα” και το ζωγραφίσαμε.

IMG 20231212 112956 906  IMG 20231212 113013 121   IMG 20231212 113026 598

IMG 20231212 113034 909  IMG 20231212 113042 235   IMG 20231212 113120 116

-Διαβάσαμε και τα παραμύθια: ” Τα πρώτα Χριστούγεννα”, ” Τα δώρα των μάγων”, ” Καλώς ήρθατε στο σπίτι του Άγιου Βασίλη”, ” Τα αληθινά δώρα του Αι- Βασίλη”.

-Παραμύθι: ” Χριστουγεννιάτικη ιστορία” και ζωγραφική.

IMG 20231218 122432 624  IMG 20231218 122310 208   IMG 20231218 122509 235

IMG 20231218 122520 386 IMG 20231218 122632 557  IMG 20231218 122912 94

IMG 20231218 123024 882

-Ζωγραφική

IMG 20231218 095924 349   DSC03498   DSC03499

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” ( 4ο εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να προβληματίζονται σε ποικίλες καταστάσεις, να κάνουν υποθέσεις και να καταλήγουν σε συμπεράσματα.

-Να εκφραστούν εικαστικά και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας.

1η Δραστηριότητα: Κοιτάμε εικόνες από παραολυμπιακούς αγώνες. Περιγράφουν τις εικόνες και εκφράζουν τα συναισθήματά τους και προσπαθούν να καταλάβουν τις δυσκολίες που συναντούν οι αθλητές και πως τις αντιμετωπίζουν.

2η Δραστηριότητα: Σε χαρτόκουτο τοποθετούμε διάφορα αντικείμενα και τα παιδιά με κλειστά μάτια προσπαθούν να μαντέψουν τι πράγματα πιάνουν.

IMG 20231214 121126 220  IMG 20231214 121259 979  IMG 20231214 121411 265

IMG 20231214 121548 390  IMG 20231214 121735 611  IMG 20231214 121930 716

3η Δραστηριότητα: Ζωγραφική   με κλειστά μάτια.  IMG 20231215 121635 613 1  IMG 20231215 121624 513 2

IMG 20231215 121648 388 1  IMG 20231215 121724 467 1  IMG 20231215 121735 603 1  IMG 20231215 121823 274 1 IMG 20231215 121215 641

 

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” ( 3ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να γνωρίσουν λογοτεχνικά έργα και να μυηθούν στην τέχνη της αφήγησης

-Να εκφραστούν εικαστικά και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας

-Να ενθαρρυνθούν για την υιοθέτηση συμπεριφορών που προάγουν την αποδοχή του διαφορετικού

1η Δραστηριότητα: Παραμύθι: ” Ένας για όλους και όλοι για έναν”. Επεξεργασία του παραμυθιού και ζωγραφική.

DSC03459  DSC03460  DSC03461

DSC03462  DSC03463

2η Δραστηριότητα: Ζωγραφική με το άλλο χέρι ώστε να κατανοήσουμε το διαφορετικό.

DSC03469  DSC03470 DSC03471

DSC03472  DSC03475   DSC03473

DSC03474

3η Δραστηριότητα: Ζωγραφική με το στόμα.

 

k

Δανεισμός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου

Φέτος στο Νηπιαγωγείο μας στολίσαμε Χριστουγεννιάτικο δέντρο που μας το δάνεισε η μητέρα Λαλιώτη Ευφροσύνη και την ευχαριστούμε πολύ!

DSC03428 DSC03427  DSC03429  DSC03430

DSC03431  DSC03433  DSC03432

και έτοιμο το δέντρο μας

DSC03434

 

 

“Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”

Στα πλαίσια της δράσης “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών, μια συνεχής πορεία για επαγγελματική ανάπτυξη”, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τις παρακάτω επιμορφώσεις:

Νοέμβριος 2023:

  • Σεμινάριο “Γίνε ‘Ηρωας του Διαδικτύου”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: ΙΤΕ
  • Διαδικτυακή Εκδήλωση με τίτλο:” Καλλιεργώντας Περιβαλλοντική Συνείδηση”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοράνωσης: ΚΜΟΠ.
  • Επιμορφωτική διαδικτυακή ημερίδα με θέμα:” Η προσέγγιση των πολυγραμματισμών στο νηπιαγωγείο”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοργάνωσης: Σύμβουλος Εκπαίδευσης 1ης θέσης Νηπιαγωγών Αχαΐας.
  • Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: “Εκπαίδευση για τις πλημμύρες”, διάρκειας (4) διδακτικών ωρών. Φορέας διοργάνωσης : Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.Ε.
  • Τηλεκπαίδευση για τη δράση eTwinning με τίλο: “Ημερίδα για προχωρημένους 1: Twinspace”, με διάρκεια 90 λεπτά.
  • Επιμορφωτική εισήγηση με τίτλο: “Υποστηρίζοντας τη διερευνητική μάθηση και την ενεργό συμμετοχή του παιδιού στο νηπιαγωγείο: Κοινωνικοπαιδαγωγικός ρόλος και διδακτικός σχεδιασμός με βάση το νέο ΠΣ”, διάρκειας (2) ωρών. Φορέας διοργάνωσης : OMEP Ελλάδος.

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” (2ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να κατανοήσουν ότι είμαστε διαφορετικοί αλλά και μοναδικοί

1η Δραστηριότητα: Δείχνουμε στα παιδιά την αστυνομική ταυτότητα και τους διαβάζουμε τα στοιχεία που αναγράφονται. Παροτρύνουμε τα παιδιά να σκεφτούν αν τα στοιχεία αυτά μας κάνουν μοναδικούς.

Δραστηριότητα: Φτιάχνουμε τις δικές μας ταυτότητες

DSC03406

3η Δραστηριότητα: Κόβουμε σε χαρτόνι χρωματιστό την παλάμη μας και γράφουμε πάνω το όνομά μας. Σε ένα κουτί τοποθετούμε τις παλάμες και ο καθένας παίρνει τυχαία μία παλάμη και λέμε ποια θετικά χαρακτηριστικά έχει αυτός που του ανήκει η παλάμη. Η Νηπιαγωγός τα γράφει πάνω στην κάθε παλάμη και στη συνέχεια σχηματίζουμε μια γλάστρα με λουλούδια που είναι οι παλάμες των χεριών μας.

DSC03409 DSC03410  DSC03411 1 DSC03419

 

 

 

Ευ ζην ” Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!” (1ο Εργαστήριο)

ΣΤΟΧΟΙ:

-Να συνειδητοποιήσουν την διαφορετικότητά τους, να μάθουν να σέβονται και να αποδέχονται την ιδιαιτερότητα του άλλου.

-Να μπορούν να εκφράζονται χρησιμοποιώντας τον προφορικό λόγο.

1η Δραστηριότητα: Το κάθε παιδί μιλάει για τον εαυτό του. Αναφέρει τα εξωτερικά και τα εσωτερικά του χαρακτηριστικά. Όλα τα παιδιά διαπιστώνουν ότι κανένας δεν είναι ίδιος με τον άλλον.

2η Δραστηριότητα: Δείχνουμε εικόνα με παιδιά με ειδικές ικανότητες. Παρακινούμε τα παιδιά να εκφραστούν .

DSC03351

Στη συνέχεια μπαίνουμε στη θέση των παιδιών που δεν βλέπουν και προσπαθούμε να κινηθούμε με μπαστούνι στο χώρο.

DSC03352  DSC03353  DSC03354  DSC03355

DSC03372 DSC03373  DSC03379

3η Δραστηριότητα: Παραμύθι ” Εγώ ο απίθανος” που μιλάει για την μοναδικότητα.

4η Δραστηριότητα: Ζωγραφίζουμε τον μοναδικό μας εαυτό και τις ζωγραφιές τις ανεβάζουμε σε έναν εννοιολογικό χάρτη με κεντρική έννοια: Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!

unnamed file