ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν στο Νηπιαγωγείο, κατά το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.
Την Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο/η γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο μας, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του/της, εφόσον βρίσκεται μέσα στα γεωγραφικά όρια της σχολικής μας περιφέρειας.
Η εγγραφή και φοίτηση στο Νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική.
Στο Ειδικό Νηπιαγωγείο θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019 ( ΝΗΠΙΑ) και από 1-1-2020 έως και 31-12 2020( ΠΡΟΝΗΠΙΑ)
Α: Υποβάλλονται κατά την εγγραφή:
1. Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση (θα την παραλάβετε από το Σχολείο και θα συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία)
2. Αποδεικτικό Διεύθυνσης κατοικίας, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο, συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
3. Βιβλιάριο Εμβολίων μαθητή/τριας ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια,
4. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή συμπληρωμένο/σφραγισμένο από παιδίατρο (θα παραλάβετε το σχετικό έντυπο από το Σχολείο).
Β. Απαιτείται για την εγγραφή :
5. Πρόσφατο Πιστοποιητικό γέννησης (Αναζητείται αυτεπάγγελτα από το σχολείο).
Γ. Πρόσθετα δικαιολογητικά κατά περίπτωση:
6. Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, σχετική ιατρική γνωμάτευση
7. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.(για εγγραφή σε ειδικό σχολείο)
8. Δικαστική Απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).
ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ
9. Οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω, καθώς και ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένο, χωρίς να είναι απαραίτητη η πρόσφατη ημερομηνία έκδοσης.

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Ταχ. Δ/νση Γ. Παπανδρέου & Κολοκοτρώνη
Ταχ. Κώδικας 20131 – ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Πληροφορίες Ανδρομάχη Γεωργιάδη
Τηλέφωνο/ Fax 2741073792
E- Mail mail@nip-eid-korinth.kor.sch.gr

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

Σας κάνουμε γνωστό, ότι οι εγγραφές για το Νηπιαγωγείο του Σχολικού έτους 2023-2024 θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023 και θα λήξουν την Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023, σύμφωνα με την με Αρ. Πρ. Φ. 6/15012/Δ1/ 09-02-2023 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν όσοι έχουν γεννηθεί το έτος 2019.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  1. Αίτηση εγγραφής ( δίνεται από το σχολείο σχετικό έντυπο).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (θα αναζητείται από τη σχολική μονάδα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος my school του Υ.ΠΑΙ.Θ)
  3. Για τους αλλοδαπούς μαθητές: Πιστοποιητικό Γέννησης (μεταφρασμένο) ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.
  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή (ΑΔΥΜ) το οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο.
  5. Βιβλιάριο υγείας με τα εμβόλια του παιδιού.
  6. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας (απόδειξη ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΚ, κ.λ.π.).
  7. Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, εφόσον υπάρχει σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Οι εγγραφές θα γίνονται καθημερινά μόνο με ραντεβού, αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τη σχολική μονάδα.
Tηλ. Επικοινωνίας: 2741073792

Έντομα παντού!!

Έντομα

Τα λιβάδια έχουν πρασινίσει, η Άνοιξη και ο ζεστός καιρός έχει φέρει μαζί του αυτά τα μικρά πλασματάκια που ονομάζονται έντομα.
Αυτό που χαρακτηρίζει τα έντομα είναι ότι αποτελούνται από 3 μέρη:


Κάποια από αυτά τα έντομα της άνοιξης, είναι ωφέλιμα(μας βοηθάνε σε κάποια πράγματα) και κάποια βλαβερά(δεν μας βοηθάνε πουθενά και θεωρούνται επικίνδυνα) .
Ωφέλιμα είναι:
•Πασχαλίτσα : Καταβροχθίζει τις μελίγκρες που υπάρχουν στα λουλούδια και στους λαχανόκηπους.
•Πεταλούδα: Βοηθάει στη γονιμοποίηση των λουλουδιών.
•Μέλισσα: Βοηθάει στη γονιμοποίηση των λουλουδιών και παράγει το μέλι.
Βλαβερά είναι:
•Κουνούπι : Ρουφά το αίμα των ανθρώπων και των ζώων τσιμπώντας τους.
•Ψείρα :Ρουφά το αίμα ανθρώπων και ζώων τσιμπώντας τους.
•Μύγες: Ενοχλητικές που μπορούν και μεταδίδουν μολυσματικές ασθένειες.
•Ακρίδα : Κατακλύζει τους αγρούς και καταστρέφει τα πάντα.

   
Παρακάτω ακολουθεί σύνδεσμος με ένα ευχάριστο βίντεο σχετικά με τα έντομα

• online Παζλ με λίγα κομμάτια

παζλ ΓΑΤΑ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

παζλ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

 

Στο σπίτι με απλά υλικά μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας πεταλούδα

Μουσική σχετικά με τα έντομα:

 

ΤΑ ΤΖΙΤΖΙΚΙΑ – ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

Παραμύθι:  Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ ΚΙ Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Και δεν ξεχνάμε τα ψίχουλα τα αφήνουμε στον κήπο να τα μαζέψουν τα εργατικά μυρμήγκια!!

 

Καλωσορίζουμε την Άνοιξη !!

Άνοιξη!!!

 

Μπαίνοντας πλέον επίσημα στην Άνοιξη, έχοντας αλλάξει και η ώρα, η μέρα μεγαλώνει, η διάθεσή μας ανεβαίνει και η ευχή όλων μας να μπορέσουμε να χαρούμε με υγεία τις αλλαγές της φύσης που ξυπνάει και στολίζεται με τα πολλά χρώματα στους κήπους μας και στα λιβάδια.

Ανεβαίνοντας λοιπόν η θερμοκρασία είναι μια καλή ευκαιρία να φέρουμε στην ντουλάπα μας μερικά καλοκαιρινά ρούχα, αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει μαζί με τους μικρούς μας μαθητές, είναι μια καλή ευκαιρία για διαχωρισμό. Στη μία μεριά του δωματίου μπορείτε να έχετε μια εικόνα που να δείχνει την Άνοιξη-Καλοκαίρι και την άλλη μεριά μια εικόνα που να υποδεικνύει τον Χειμώνα.

  

Με τη βοήθειά σας θα ξεχωρίσετε τα ρούχα μαζί με τα παιδιά, να αντιληφθούν ότι τα ελαφριά και κοντά ρούχα διαφέρουν από τα βαριά και μακριά. Επίσης είναι μια καλή αφορμή για να γίνει και εκπαίδευση στο ντύσιμο των παιδιών, μόνα τους και όπου χρειάζεται η βοήθειά σας, να βγάζουν και βάζουν ρούχα.

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό της Άνοιξης είναι η βλάστηση των δέντρων και των λουλουδιών. Εάν υπάρχει η δυνατότητα στην αυλή ή σε γλάστρες να παρατηρούμε μαζί με τα παιδιά την εξέλιξη των λουλουδιών, να τα πιάνουν, να τα μυρίζουν.. επίσης μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας φυτώριο με φακές!!!

Υλικά

  • Ένα πλαστικό κεσεδάκι από γιαούρτι ή ένα πήλινο
  • Βαμβάκι
  • Φακές ή φασόλια
  • Νερό
  • Και καθημερινή φροντίδα

Διαδικασία

-Παίρνουμε ένα κεσεδάκι από γιαούρτι και κόβουμε τόσο βαμβάκι ώστε να καλύψει τον πάτο του κεσέ.

-Αφού πατήσουμε καλά με το χέρι μας το βαμβάκι, έτσι ώστε να κάτσει λίγο, το βρέχουμε με λίγο νερό.

-Παίρνουμε μερικές φακές και τις διασκορπίζουμε πάνω στο βρεγμένο βαμβάκι.

-Ύστερα ξαναποτίζουμε ώστε το βαμβάκι να έχει αρκετό νερό, αλλά να μην καλύπτει τις φακές.

-Αφήνουμε τις φακές στο παράθυρο και ποτίζουμε μέρα παρά μέρα ή όταν βλέπουμε ότι το βαμβάκι δεν είναι υγρό.

-Μετά από τουλάχιστον 3-4 μέρες, οι φακές μας θα αρχίσουν να βγάζουν κλωναράκια.

 

Και φυσικά δεν ξεχνάμε τη μουσική, που τόσο μας αρέσει


 Η Άνοιξη του Βιβάλντι αφυπνίζει όλες μας τις αισθήσεις

https://www.youtube.com/watch?v=jTxiZ6epXP0

 

Γρηγόρης Μπιθικώτσης, Απρίλη μου…

https://www.youtube.com/watch?v=88Ys9E8eZNo

 

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου, Να η Άνοιξη

https://www.youtube.com/watch?v=ZYov3p-6i04

Και άλλα πολλά φυσικά!

 

Ώρα για να γλυκαθούμε

Μαζί με τα παιδιά μπορείτε να φτιάξετε ένα εύκολο και υγιεινό γλυκό

Μπορείτε να φτιάξετε μία εύκολη συνταγή μαζί με τα  παιδιά και ειδικά για όσα δεν τρώνε φρούτα θα είναι μία καλή ιδέα να δοκιμάσουν.  Χρησιμοποιήστε ότι φρούτα θέλετε! Τη συνταγή και τον τρόπο παρασκευής θα τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο.

ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΕ ΜΠΑΝΑΝΑ

 

Ας παίξουμε !!!

 ΠΑΖΛ – ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

 ΠΑΖΛ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ

 ΠΑΖΛ – ΜΕΛΙΣΣΕΣ

 ΠΑΖΛ – ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΕΣ

 ΠΑΖΛ – ΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

 ΠΑΖΛ – ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ

 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ – ΧΡΩΜΑΤΑ

 

Και δεν ξεχνάμε, να αφήνουμε ψίχουλα στο παράθυρό μας για τους φτερωτούς μας φίλους!!!

 

 

Ώρα για μουσική!!

Ώρα για μουσική

 Όπως έχουμε συνηθίσει στο σχολείο μας, έτσι και στο σπίτι καλό είναι να ακούμε μουσική, από κλασική μέχρι παιδικά τραγούδια μέχρι αυτό που μας ευχαριστεί!

Προτείνουμε σ’ αυτό το σημείο κλασικά κομμάτια από την παγκόσμια μουσική σκηνή, Χατζηδάκη, το δίσκο «Εδώ Λιλιπούπολη», “Ο τεμπέλης Δράκος”, και άλλα που υπάρχουν ελεύθερα και δωρεάν στο διαδίκτυο. Αλλά και μουσική για χαλάρωση, για ηρεμία αλλά και για χορό!

Η μουσική στη μουσικοθεραπεία θεωρείται ως μέσο επικοινωνίας, έκφρασης και δημιουργικότητας. Η μουσική βοηθά στη βελτίωση της λεπτής και αδρής κινητικότητας, στον συντονισμό ματιού – χεριού, στην ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, κ.α..

Μουσικά όργανα από τα χεράκια μας

Σας προτείνουμε μερικές δραστηριότητες για κατασκευές μουσικών οργάνων με υλικά που μπορείτε να βρείτε στο σπίτι σας

 

Παλαμάκια!!!

Κλακέτες

Επίσης, σας παραθέτουμε και κάποια από τα τραγούδια και μουσική που μας αρέσει να ακούμε στο Νηπιαγωγείο μας! Πατήστε πάνω στον τίτλο θα σας μεταφέρει  κατευθείαν στο YouTube.

Παιδικά τραγούδια χωρίς ηχορύπανση

Πρωινή χαλαρωτική μουσική

Χαρούμενη Τζαζ μουσική

Μωρό Καρχαρίας – Baby Shark (Ναι… μας αρέσει πολύ!)

Χόκι Πόκι

Και μας αρέσει να χορεύουμε πολύ!!! Όρθιοι, καθιστοί, ξαπλωμένοι στα στρώματα, καθώς περπατάμε, φωναχτά, σιγανά, χαμογελαστοί ή και όχι!! Αρκεί να εκφραζόμαστε και να περνάμε καλά!!

Προτεινόμενες Δραστηριότητες στο σπίτι !

Προτεινόμενες Δραστηριότητες στο σπίτι

Δεδομένου των καταστάσεων θα θέλαμε εξ αποστάσεως να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε ένα καθημερινό πρόγραμμα στο σπίτι! Για κάποιες στιγμές μέσα στην ημέρα θα αναλάβετε το ρόλο του δασκάλου… ή θα συνεχίσετε πολλοί από εσάς!

Στόχοι

Στόχος μας είναι τα παιδιά να μην χάσουν την επαφή με τη μάθηση, τους κανόνες, όσα έχουν αποκτήσει μέχρι σήμερα, τη ρουτίνα. Μερικές στιγμές μέσα στην ημέρα πρέπει να υπάρχουν οργανωμένες δραστηριότητες, στην αρχή θα είναι δύσκολο να συνεργαστούν, αλλά με σωστούς χειρισμούς και επιβραβεύσεις όλα θα κυλήσουν ομαλά.

 

Το πρωινό μας

  Αρχικά καλό είναι αυτές τις ημέρες να τηρούμε ένα σταθερό πρόγραμμα στον ύπνο των παιδιών παρόμοιο με εκείνο που είχαν όταν ήταν ανοιχτά τα σχολεία.

Αφού ξυπνήσουν, πάνε τουαλέτα, πλύνουν το πρόσωπο τους και τα δόντια τους, φάνε ένα θρεπτικό πρωινό, θα βγάλουν την πυτζάμες και θα φορέσουν ρούχα καθημερινά, να αντιληφθούν την έναρξη της καινούριας ημέρας.

Για να γίνει πιο εύκολα αντιληπτό καλό είναι εάν υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιείτε εικόνες για κάθε κανόνα στη ρουτίνα, να είναι μόνιμα κολλημένος σε τοίχο ή πόρτα η μία εικόνα κάτω από την άλλη στο ύψος του παιδιού και σε κάθε αλλαγή δραστηριότητας( μέσα σ αυτά και η καθημερινή ρουτίνα) να πηγαίνετε μαζί με το παιδί να δείχνετε τι πρέπει να κάνει και ποια είναι η επόμενη δράση. Μπορείτε να έχετε ένα μανταλάκι ή βελάκι που να δείχνει που βρίσκεστε. Σας στέλνω ένα ενδεικτικό, το οποίο θέλει μία-μία, αν και το καλύτερο είναι με φωτογραφίες από το ίδιο το παιδί σε ρεαλιστικές στιγμές πχ όταν τρώει ή το παιχνίδι που του αρέσει. Επειδή είναι δύσκολο να γίνει αυτό τώρα λόγω κλειστών καταστημάτων, μπορείτε να ζωγραφίσετε εσείς εικόνες ή να χρησιμοποιείτε αντικείμενα αναφοράς που να υποδηλώνουν τη δραστηριότητα πχ σ ένα τραπεζάκι μερικά αντικείμενα  χαρτί υγείας για τουαλέτα, κουτάλι για φαγητό κοκ.

 

 

 

Είναι μια καλή ευκαιρία να γίνει εκπαίδευση στο ντύσιμο ή να συνεχιστεί, είναι πράγματα που έκαναν και στο σχολείο και είναι η προσπάθεια των παιδιών που δεν πρέπει να χαθεί, με απλές εντολές ¨βάζω¨, ¨βγάζω¨ με τη βοήθειά σας φυσικά όπου χρειαστεί, μαζί με εσάς θα βάλει τις πυτζάμες στη θέση τους, θα δείτε ότι μετά από μερικές μέρες θα το έχει κατακτήσει το που πρέπει να τις τοποθετήσει, το ίδιο ισχύει για όλα τα πράγματα που χρησιμοποιεί μέσα στην ημέρα, να τα επιστρέφει στη θέση του, από το ποτήρι με το γάλα, τα παιχνίδια, τα ρούχα που θα βγάλει. Στην αρχή θα είναι δύσκολο, αλλά θα είναι πολύ βοηθητικό και για εσάς στο μέλλον.

Σημαντικό :  ΄Αφήστε χώρο στο παιδί να κάνει πράγματα, να βάλει νερό μόνο του, να ρίχνει το λάδι στη σαλάτα, να συμμετέχει ενεργά όπου μπορεί υπό την επίβλεψή σας πάντα. Χρειαζόμαστε τα λάθη και τις ζημιές για να μάθουμε.

Ο εγκέφαλός μας δουλεύει καλύτερα το πρωί που είμαστε ξεκούραστοι και χωρίς την υπερένταση της ημέρας

Φυσικά εσείς θα κρίνετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να δουλέψετε με το παιδί σας. Πρέπει να το προετοιμάσετε από πριν πχ δείχνοντάς του τις αντίστοιχες εικόνες ή να τον πάτε στο συγκεκριμένο σημείο μέσα στο σπίτι που θα το χρησιμοποιείτε μόνο όταν δουλεύετε μαζί για να το συνδυάσει.

Πριν ξεκινήσετε, μπορείτε να το «δελεάσετε» με κάτι που του αρέσει, φαγητό, παιχνίδι… αφού του δώσετε λίγο χρόνο με ότι κι αν είναι αυτό, τότε με σταθερή φωνή θα πείτε ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ………. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ, τη πρώτη μέρα μπορεί να καθίσει 2,3,5,10 λεπτά, όσο κι αν είναι έστω και 1 λεπτό να μείνει συγκεντρωμένο στη δραστηριότητα θα πρέπει να το ανταμείψετε, την επόμενη μέρα ή στην επόμενη δραστηριότητα πρέπει να καθίσει λίγο περισσότερο και ούτω κάθε εξής…

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ

Θέστε στόχο 2 με 3 οργανωμένες δραστηριότητες μέσα στην ημέρα, αυτές θα περιλαμβάνουν:

-παζλ,

-ενσφηνώματα,

– ζωγραφική ελεύθερη και με καθοδήγηση πχ σε χαρτί Α4  κάνετε ένα μικρότερο ορθογώνιο για να ζωγραφίσει μέσα στο πλαίσιο

– ό,τι παιχνίδια έχετε στη διάθεσή σας ή δημιουργείστε, όπως σας έχουμε προτείνει (πχ μανταλάκια, κουτάλια κ.α.)

-πλαστελίνη, εάν δεν έχετε φτιάξτε μόνοι σας ζυμάρι (και να φαγωθεί, είναι ακίνδυνο)

 

Η Κυρά Σαρακοστή

Και τι πιο όμορφη δραστηριότητα και κατασκευή με ζυμάρι από την παράδοση μας την Κυρά Σαρακοστή!! Που είναι έθιμο παλιό και μας βοηθάει με την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας και οπτικοκινητικού συντονισμού αλλά και με τη μέτρηση και αρίθμηση!

Την Κυρά Σαρακοστή που ‘ναι έθιμο παλιό οι γιαγιάδες μας την έφτιαχναν με αλεύρι και νερό. Για στολίδι της φορούσαν στο κεφάλι έναν σταυρό μα το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό… Και τις μέρες της μετρούσαν με τα πόδια της τα επτά. Έκοβαν ένα την βδομάδα μέχρι νάρθει η Πασχαλιά!

ΥΛΙΚΑ ΖΥΜΗΣ

– 3 κούπες αλεύρι

– 1 κούπα αλάτι

– 1 κούπα νερό

Αφού δώσουμε σχήμα στη ζύμη, βάζουμε γαρύφαλλα για μάτια και ψήνουμε για 20 λεπτά στο φούρνο στους 160 βαθμούς. Και είμαστε έτοιμοι να μετρήσουμε τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα…

 

Καθαρά Δευτέρα χωρίς χαρταετό….;;

Και η Καθαρά Δευτέρα ξεκινάει με πέταγμα χαρταετού αν και είναι δύσκολο φέτος σας συστήνουμε να φτιάξετε έναν μικρό στολίδι με τους μικρούς μας φίλους, χρησιμοποιώντας ό,τι υλικά έχετε.

Για τον σκελετό: Γλωσσοπίεστρα ή κλαδάκια από δέντρο ή καλαμάκια

Για το χαρτί: άσπρο Α4 χαρτί που θα γράψετε πάνω ό,τι θέλετε ή θα ζωγραφίσετε ή θα κολλήσετε χρωματιστά χαρτιά ή ύφασμα

Ή φτιάξε και τα δύο από ένα κομμάτι χαρτόκουτας.

Για την ουρά: λωρίδες από χαρτί ή κλωστές ή υφάσματα παλιά ή μακαρόνια φιογκάκια.

Αν δεν έχετε κόλλα, χρησιμοποιείστε τη φαντασία σας και κάνετε δεσίματα με κλωστές! Μικροί και μεγάλοι θα ενθουσιαστείτε

(Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές από δουλειές συναδέλφων)

 

 

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Οι εγγραφές των μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022 σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Οι γονείς θα πρέπει να κάνουν την αίτηση ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις εγγραφές παρακαλώ επικοινωνήστε στο τηλ. 2741073792 από τις 09:00-12:30.

 

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

Ελένη Κωστάκη

Δημιουργική Απασχόληση στο σπίτι!

Γεια σας μικροί μας φίλοι!!

Μπορεί το κρύο να μας χώρισε για λίγες μέρες όμως θα σας προτείνουμε μερικές δραστηριότητες έχουν να κάνουν πάνω απ’ όλα με ευχάριστες δημιουργικές στιγμές των μικρών μας μαθητών αλλά κυρίως με την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας και του οπτικοκινητικού συντονισμού.

Η ανάπτυξη και η εξέλιξη των δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας των παιδιών, αποτελούν ένα πολύ βασικό παράγοντα για την απόκτηση άλλων δεξιοτήτων, που σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους, όπως αυτή της γραφής, της ζωγραφικής αλλά και δεξιότητες που αφορούν την καθημερινότητά τους στο πεδίο της αυτοεξυπηρέτησης, όπως κούμπωμα ρούχων με φερμουάρ ή με κουμπιά, δέσιμο κορδονιών, χτένισμα,  χρήση μαχαιροπίρουνων κ.α..

Εξίσου σημαντικός είναι και ο οπτικοκινητικός συντονισμός, δηλαδή η ικανότητα ελέγχου και συνεργασίας ματιών και χεριών, σχετίζεται άμεσα με την απόκτηση και των γραφοκινητικών δεξιοτήτων ενός παιδιού. Τέτοιες δραστηριότητες είναι το πέρασμα χάντρας από κλωστή, αντιγραφή σχημάτων, η σταθερότητα και η ισορροπία του σώματος,  κ.α..

Οι ενδεικτικές δραστηριότητες που θα σας προτείνουμε αφορούν την ανάπτυξη των παραπάνω δεξιοτήτων και είναι δραστηριότητες που ακολουθούμε στο νηπιαγωγείο μας είτε με τη μορφή παιχνιδιού είτε μέσω της εκπαιδευτικής και θεραπευτικής παρέμβασης.

Χάντρες – κουμπιά – Μανταλάκια – Καλαμάκια – Όσπρια – Μακαρόνια και άλλα υλικά

Με υλικά από το σπίτι μπορούν τα παιδιά να απασχοληθούν δημιουργικά και ευχάριστα. Δώστε τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία στους, ώστε και μόνα τους να ανακαλύψουν νέα παιγνίδια, να πειραματιστούν με τα υλικά αλλά και με υφές, ποσότητες, ποιότητες μεγέθη κ.α..

Σπιτική πλαστελίνη (με ή χωρίς χρώμα)

Συνταγή για πλαστελίνη και άλλες προτάσεις: Δημιουργικές δραστηριότητες με παιδιά στο σπίτι

Κατασκευές με χαρτόκουτα

Πηγή: Ιδέες από χαρτόκουτα

Κι άλλες ιδέες: Παιχνίδι με χαρτόνι και ρολά

Ψαλίδι, Ζωγραφική και όχι μόνο

Μην ξεχνάτε τη ζωγραφική! Χρήση κιμωλίας, μαρκαδόρων, ξυλομπογιές, τέμπερες. Ζωγραφίστε με πινέλα, με το χέρι, με τα δάχτυλα ,ε με μπαντονέτες και με φαντασία! Επίσης, χρησιμοποιείστε χαρτιά, εφημερίδες και βάλτε τα παιδιά να κόψουν με το χέρι ή με το ψαλίδι και δώστε τους κόλλα να φτιάξουν ότι θέλουν.  Φτιάξε γραμμές, ώστε να κόψουν ακολουθώντας αυτές (ή βρείτε εδώ  ΛόγουΈργον ή και αλλού πολλές προγραφικές ασκήσεις, χρήση ψαλιδιού κ.α..).