Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Σχολικού έτους 2014-2015

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΑΜΟΥ | Κατηγορία ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | , στις 07-05-2015

Δευτέρα 15/09/2014 – Παρασκευή 19/09/2014:

Καλωσόρισμα στο νηπιαγωγείο μας- Παιχνίδια γνωριμίας στη «παρεούλα μας» και στην αυλή του σχολείου- πρώτη επαφή με τα ονόματα μας – καρτέλες ονομάτων, παρουσιολόγιο- Διαλέγουμε το «συρταράκι» για τις εργασίες μας- κανόνες στις «γωνιές δραστηροτήτων»- πρώτη γραφή του ονόματος μας.

Δευτέρα 22/09- Παρασκευή 26/09/2014:

Κατασκευή: «Το νηπιαγωγείο μας ταξιδέυει στη γνώση…μ” ένα αερόστατο» – Ο φίλος μας ο Κορνήλιος ο Δρακούλης φέρνει σε μπαλονάκια τους κανόνες της τάξης- παιχνίδι: «Οι κανόνες της τάξης μας με παντομίμα»-  ψυχοκινητικά παιχνίδια γνωριμίας/συνεργασίας/εμπιστοσύνης  σε ζευγάρια-  ζωγραφίκη σε ζευγάρια- Η ιστορία του Φθινοπώρου/το τραγούδι του Σεπτέμβρη/ζωγραφίζω του τραγούδι- φτιάχνουμε τη «Γωνιά της Βιβλιοθήκης»

Δευτέρα 29/09- Παρασκευή 3/10/2014:

Θεματική ενότητα: «Ο Εαυτός μου»/ ζωγραφίζω και συζητώ για τον εαυτό μου/παρουσι΄λαζω τον εαυτό μου (με μορφή συνέντευξης)/ αγόρια-κορίτσια/ ομαδική εργασία/ παιχνίδι (με χαρακτηριστικά προσώπου)-  Παγκόσμια ημέρα Τρίτης ηλικίας/ συζήτηση/κατασκευή κάρτας για τον παππού και τη γιαγιά/σχετικό dvd/ ταξινομώ τα αντικείμενα του παππού και της γιαγιάς –  Η «ιστορία του Οκτώβρη»/συζήτηση-   Παγκόσμια ημέρα των ζώων/συζήτηση/ομαδική εργασία/κατασκευή σελιδοδείκτη.

Δευτέρα 6/10/2014- Παρασκευή 10/10/2014:

«Τα καθήκοντα της τάξης μας»- Θεματική ενότητα: «Φθινοπωρινά φρούτα» (με τη χρήση των Υπολογιστών)/ Ιδεοθύελλα/παρατηρούμε φρούτα του φθινοπώρου που φέραμε απο το σπίτι και συζητάμε/ αναζήτηση εικόνων ανάλογα με το χρώμα στο Google Junior/παιχνίδι γεύσης/ Φρουτοσαλάτα για όλους/ σειροθέτηση με τη χρήση του Power point (βάζω τις διαφάνειες με τα φρούτα και τους αριθμούς στη σωστή σειρά)/ Βρίσκουμε στο Google πίνακες ζωγραφικής με φρούτα του φθινοπώρου/ ψηφίζουμε τον αγαπημένο μας πίνακα με τη χρήση του Ms Office Excel και φτιάχνουμε γράφημα των προτιμήσεων μας/ φτιάχνουμε με λογισμικό στον Η/Υ παζλ τον αγαπημένο μας πίνακα/ Ζωγραφίζουμε φθινοπωρινό καλάθι με φρούτα σύμφωνα με τις οδηγίες με τη χρήση του λογισμικού Tux Paint/ομαδική εργασία- κολλάζ «Φθινοπωρινό καλάθι με φρούτα»/ επανάληψη-αξιολόγηση με τη μορφή παιχνιδιού στο Power Point

Δευτέρα 10/10- Παρασκευή 17/10/2014:

10 Οκτωβρίου: Ημέρα Αντισεισμικής Προστασίας/Συζήτηση για το Σεισμό/Ομαδική εργασία «Βήματα για να προστατευτώ απο το σεισμό-  Θεματική ενότητα «Τρύγος με τη χρήση των Η/Υ»: Χρονική ακολουθία «Απο το Σταφύλι στο Κρασί» με τη χρήση του Power Point/ Συζήτηση-χρονογραμμή «Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά»/ Ο χάρτης της Σάμου (συζητώ για τις περιοχές που έχουν αμπέλια, που είναι ο Οινοποιητικός Συνεταιρισμός, το Λαογραφικό Μουσείο στο Δόρυσσα και βάζω σημαδάκια)/ Με τη χρήση του Google Earth βλέπω τη Σάμο απο ψηλά, βρίσκω τις αντίστοιχες περιοχές της παραπάνω δραστηριότητας και βάζω σημαδάκια μετρώντας συγχρόνως και τις αποστάσεις/ Σχετικό φ.ε/ Ο τρύγος παλιά και σήμερα/ Τραγούδι «Σε μια Ρώγα απο Σταφύλι»/ ζωγραφίζω το ποιήμα(κατανόιηση ποιήματος)/ Παιχνίδι μαθηματικών με τη χρήση του Tux Paint στον Η/Υ (Βάζω τόσα τσαμπιά σταφύλι, όσα λέει ο αριθμός).

Δευτέρα 20/10/2014- Παρασκευή 24/20/2014

Ομαδική εργασία-πίνακας αναφοράς «Τα φθινοπωρινά φρούτα και τα ονόματα τους»/φ.ε «αντιστοιχίζω τα φρούτα με το όνομα τους»/ χρώμα κόκκινο/τραγούδι «Η κυρ’ια Φωτεινή» (Λιλιπούπολη)/ζωγραφίζω ότι κόκκινο ακούω στο τραγούδι/ομαδική εργασία (με τύπωμα απο φελλό)»Κληματαριά»

Θεματική ενότητα «28η Οκτωβρίου»: ιστορία «Σαν παραμύθι»/ζωγραφίζω την ιστορία/ συζήτηση για την 28η Οκτωβρίου/ Αναφορά στη Σοφία Βέμπο και στα τραγούδια της/ Κατασκευή για την 28η Οκτωβρίου/ ιστορία «Ασπρογάλανο πανί»/ζωγραφίζω την ιστορία/ τραγούδια για την 28η Οκτωβρίου.

Τετάρτη 29/10- Παρασκευή 31/10/2014:

Θεματική ενότητα «Σχήματα»: Γνωρίζω τα σχήματα (τετράγωνο,τρίγωνο, κύκλος, ορθογώνιο)- αίνιγμα «Σαλιγκάρι»/βρίσκω τη λύση στο αίνιγμα ενώνοντας τους αριθμούς και φτι΄΄αχνοντας κύκλους- αναγνωρίζω τα σχήματα μέσα στη τάξη και στα ονόματα μας- παιχνίδι με σχήματα στον Η/Υ- φ.ε «ζωγραφίζω τα σχήματα σύμφωνα με τις οδηγίες»- ομαδική εργασία με σχήματα

Δευτέρα 3/11/2014- Παρασκευή 7/11/2014:

Η ιστορία του Νοέμβρη/ το γράμμα «Ν,ν»

Θεματική ενότητα «Ο Μικρός Πρίγκιπας»: Παρατηρώ εικόνες απ” την ιστορία του Μικρού Πρίγκιπα και μαντεύω τί σχέση έχουν μεταξύ τους/ Η ιστορία του μικρού Πρίγκιπα στο Power Point(με εικόνες και αφήγηση)/ ανάγνωση ιστορίας/φτιάχνουμε τη «Γωνιά του Μικρού Πρίγκιπα»/ Η «Εβδομάδα του μικρού Πρίγκιπα»/ Παιχνίδι στο Power Point «Βάζω τους πλανήτες που επισκεύτηκε ο μικρός Πρίγκιπας σε χρονική σειρά/ Αναζήτηση σχετικών εικόνων στο Google Junior

Δευτέρα 10/11/2014- Παρασκευή 14/11/2014:

Θεματική ενότητα «Ο Μικρός Πρίγκιπας» (συνέχεια…): Προμαθηματικές έννοιες με τις κάρτες της φιλίας του Μικρού Πρίγκιπα/ Παιχνίδι στο Power Point «βάζω τα γράμματα στη σειρά για να σχηματίσω τη λέξη ΑΛΕΠΟΥ»/ σχετικά φ.ε/παιχνίδι με τις συλλαβές των λέξεων/ κρυπτόλεξο με λέξεις απ” το Μικρό πρίγκιπα/ σύνδεση με Skype με το νηπιαγωγείο Πυθαγορείου και συζήτηση για το κοινό θέμα ενασχόλησης μας/Επιτραπέζια παιχνίδια με το Μικρό Πρίγκιπα

Θεματική ενότητα «πολυτεχνείο» : Παρατηρούμε εικόνες και φτιάχνουμε τη δική μας ιστορία/ συζήτηση για το πολυτεχνε΄΄ιο/  Σχετικά τραγούδια/ παρακολουθούμε σχετικά βίντεο ντοκουμέντα/ ομαδική εργασία/ Η «Ντενεκεδούπολη/συζήτηση/ φ.ε

Δευτέρα 17/11/2014- Παρασκευή 21/11/2014:

Θεματική Ενότητα «Ελιά-Λάδι:  Παρατηρούμε προϊόντα σχετικά με την Ελιά και το Λάδι που τα παιδιά έφεραν στο νηπιαγωγείο- Συζητάμε για τη διαδικασία συλλογής του καρπού και την παραγωγή του Ελαιολάδου- Εντοπισμός πρότερων γνώσεων παιδιάν και συζήτηση για το τί θα θέλαμε να μάθουμε- Εμπλουτισμός λεξιλογίου σχετικά με το θέμα -Δοκιμάζουμε Ελιές και Ψωμί με λάδι-  Φωνολογική δραστηριότητα «Βρίσκω κάτι που ξεκινά απο «Ε», «Λ» ,»Ν», «Ο» » (πρώτα ανάμεσα σε αυτά που φέραμε απο το σπίτι και μετά αναζητώντας μέσα στην αίθουσα)- Σύνθετες λέξεις με τη λέξη «Ελιά» και «Λάδι»- Σχετικά φύλλα εργασίας- Αίνιγμα «Η Ελιά» (κατανόηση/ζωγραφίζω τη λύση και γράφω τη λέξη)- Τραγούδι «Δυο σταγόνες ξύδι, δυο σταγόνες λάδι»/ ανάλυση/εντοπισμός λέξεων/ χορός- Παρατηρούμε σχετικά βίντεο στο Youtube και συζητάμε- Αρίθμηση και αντιστοίχιση ποροτήτων με σύμβολα αριθμών (με τις ελιές)

Δευτέρα 24/11/2014- Παρασκευή 28/11/2014:

Θεματική ενότητα «Σύντομο ταξίδι στα παραμύθια»:  Ψηφιακό βιβλίο «ο Φεγγαροσκεπαστής»/ Συζήτηση/κατανόηση/ζωγραφίζω ότι μου άρεσε απ” την ιστορία/ Γράμμα «Φ,φ»- Δημιουργία της «Γωνιάς Ανάγνωσης-Γραφής»/ Παιχνίδι με τα γράμματα και τις λέξεις σε χάρτινη κατασκευή «Ο Αλέξης που τρώει…μόνο λέξεις»- Παραμύθι «Ο Γιαννάκης και η φασολιά»/ γνωρίμία με το εξώφυλλο ενος βιβλίου (τίτλος, συγγραφέας,εικονογράφος,εκδοτικός οίκος)/ Μετράμε τις λέξεις στον τίτλο και τα γράμματα/ με κινητές καρτέλες (των λέξεων του τίτλου) ξανασχηματίζουμε τον τίτλο του βιβλίου/ παιχνίδι «ο μπερδεμένος τίτλος» (τοποθετούμε τις καρτέλες με όποια σειρά θέλουμε και ξαναδιαβάζουμε τον αστείο τίτλο που σχηματίζεται)/ φ.ε «Ζωγραφίζω τρεις ήρωες-χαρακτήρες του βιβλίου»-  Συζήτηση για τους κανόνες της δανειστικής βιβλιοθήκης/ δανεισμός βιβλίων- Ανάγνωση παιδικού βιβλίου «Το σπάταλο Τερατάκι»/ κατανόηση/συζήτηση/ φ.ε «Ζωγραφίζω το πιο αστείο σημέιο της ιστορίας»

 Δευτέρα 1/12- Τρίτη 23/12/2014:

Ημερολόγιο Χριστουγέννων (Το Πνεύμα των Χριστουγέννων μας φέρνει ημερολόγιο με εκπλήξεις για κάθε μέρα)/ Η «Ιστορία της Γέννησης»/ Στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης μας/ Επιτραπέζιο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικο δέντρο, στολίδια και ζάρι με αριθμούς/ Ρόλοι για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή/ Χριστουγεννιάτικα τραγούδια/ Κατασκευές/ Χριστουγεννιάτικο DVD

Πέμπτη 8/01/2015- Παρασκευή 9/01/2015:

Συζήτηση για την αλλαγή της χρονιάς και του μήνα/ πώς περάσαμε στις διακοπές των Χριστουγέννων- τα Δώρα του Άι Βασίλη/ Παιχνίδι και φ.ε με τους αριθμούς της Νέας Χρονιάς

Δευτέρα 12/01/2015- Παρασκευή 16/01/2015:

Θεματική ενότητα «Ο Κύκλος του Χρόνου»: Εποχές και μήνες (μιλάμε για τα χαρακτηριστικά τους)/ Βάζουμε τις εποχές και τους μήνες στη σειρά σχηματίζοντας τον Κύκλο του Χρόνου/ Πίνακας Τσαρούχη «Οι τέσσερις Εποχές»(αναγνωρίζουμε την εποχή που διανύουμε)/ τοποθετούμε τα ονόματα των εποχών δίπλα στην εικόνα που τις χαρακτηρίζει/ Το Τρένο των Γενεθλίων (Βάζουμε τη φωτογραφία μας στο βαγονάκι του μήνα που έχουμε Γενέθλια)/ Λέξεις απο το πρώτο γράμμα των εποχών/ Δίνουμε χρώμα στις εποχές (ποιό χρώμα μπορεί να ταιριάζει στην κάθε εποχή ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της)/ τραγούδι «12 μήνες Αθλητές»/Μήνες και Τακτικά αριθμητικά (1ος, 2ος,3ος….)/ Βρίσκουμε και κυκλώνουμε τα ονόματα των μηνών μέσα στο τραγούδι «12 μήνες Αθλητές»/ Ακούμε τα ποιήματα και βρίσκουμε σε ποιά εποχή αναφέρεται το καθένα/ Ομαδική εργασία με τον κύκλο του Χρόνου-ποιήματα και εικόνες

Δευτέρα 19/01- Πέμπτη  22/01/2015:

Θεματική ενότητα «Χειμώνας»: Μιλάμε για τα χαρακτηριστικά του Χειμωνα- Κατασκευή «Χιονάνθρωπος» (με τα γράμματα του ονόματος μας)- Ανάγνωση Ιστορίας «ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»/ συζήτηση/ ζωγραφική- Βάζω τις εικόνες με το χιονάνθρωπο στη σωστή χρονική σειρά- Πείραμα «Πήξη-Τήξη»

Θεματική Ενότητα «Εκλογές» : Συζηταμε για τη διαδικασία τνω εκλογών και κάνουμε εκλογές στην τάξη μας για την ανάδειξη της αγαπημένης μας εποχής

 Τρίτη 27/01- Πέμπτη 29/01/2015:

Θεματική ενότητα «Γράμματα και Αριθμοί»: Ομαδική εργασία «Διαχωρισμός Γραμμάτων και Αριθμών»- φ.ε με λογαριασμούς «Κόβω και κολλάω γράμματα και αριθμούς στην αντίστοιχη στήλη»- Παιχνίδι σε ομάδες «Το δέντρο των γραμμάτων» και «Το δέντρο των αριθμών»- Γράμματα «Ι,Υ,Η»/βρίσκω λέξεις/φ.ε

Θεματική ενότητα «Οι Τρεις Ιεράρχες»: Συζήτηση/ η ιστορία των Τριών Ιεραρχών/ κατασκευή

Δευτέρα 2/02- Παρασκευή 6/02/2015:

Θεματική ενότητα «Δεινόσαυροι»:Συζήτηση/ιδεοθύελλα (τί γνωρίζουμε, τί θέλουμε να μάθουμε)- Video- πληροφορίες απο σχετικά βιβλία και εγκυκλοπαίδειες- εικονική περιήγηση στο «Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Βιέννης»- σχετικά φ.ε- παρατηρηση εικόνων με δεινόσαυρους (ομοιότητες,διαφορές,χαρακτηριστικά)- επιτραπέζια παιχνίδια- γινόμαστε μικροί «παλαιοντολόγοι» και ενώνουμε το παζλ των απολιθωμάτων για να φτιάξουμε το δικό μας δεινόσαυρο-εμπλουτισμός λεξιλογίου- Περίοδοι που έζησαν οι δεινόσαυροι( Τριαδικό, Ιουρασικό, Κρητιδικό)- κατασκευή «Μολυβοθήκη-δεινόσαυρος»- γράφουμε τη λέξη ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ- Γράμμα Δ,δ, Παραμύθι «Ο μικρός Δεινόσαυρος»-Σειροθέτηση δεινοσαύρων (απο το μικρότερο στο μεγαλύτερο)

Δευτέρα 9/02- Παρασκευή 13/02/2015

Θεματική ενότητα «Δεινόσαυροι»: «Απολιθώματα» (κατασκευή με πλαστελίνη)- σχετικά φ.ε-παιχνίδια με αριθμούς- κατασκευή «δεινόσαυροι» με πλαστελίνη- κατασκευή μακέτας «Ο κόσμος των Δεινοσαύρων»- πείραμα με Ηφαίστειο (το τέλος των δεινοσαύρων)- παιχνίδια στον Η/Υ σχετικά με τους δεινόσαυρους-κατασκευή «καπέλο- δεινόσαυρος»

Τραγούδια και χοροί για τις απόκριες- κατασκευάζουμε αποκριάτικες γιρλάντες για στολισμό του νηπιαγωγείου μας

Δευτέρα 16/02- Παρασκευή 20/02/2015:

θεματική ενότητα «Απόκριες»: κατασκευή «κλόουν»- σχετικό φ.ε με αριθμούς- κατασκευή «καπέλο- Ινδιάνος»- παιχνίδι «οι ινδιάνοι» με αριθμούς και γράμματα- κατασκευή «χαρταετός»- συζήτηση για τις απόκριες και τη Καθαρά Δευτέρα- παραμύθι «Φύσα αεράκι φύσα» (με θέμα το χαρταετό)- αποκριάτικο πάρτυ

 Τρίτη 24/02/15- Παρασκευή 27/02/2015:

Θεματική ενότητα «Σαρακοστή»: Συζήτηση για τη Σαρακοστή και τα νηστίσιμα φαγητά- Ομαδική και ατομική κατασκευή «Η Κυρά-Σαρακοστή»- Το γράμμα «Σ,σ»

Θεματική ενότητα «Σχολική Βία: Βίντεο σχετικά με τη σχολική βία/ συζήτηση- ομαδική κατασκευή/αφίσα «Τα χέρια δεν είναι….για να δέρνουν» (με ζωγραφιές των παιδιών)- τραγούδι «Χέρια σαν κι αυτά»- παραμύθι «Τα μπαλόνια της Φιλίας»/συζήτηση/φ.ε- ατομική κατασκευή/καδράκι «Ο τέλειος φίλος»- παιχνίδι  συνεργασίας «Το καράβι των πειρατών»

Δευτέρα 2/03- Παρασκευή 6/03/15:

Αλλαγή μήνα/εποχής- Ανάγνωση της «Ιστορίας του Μάρτη»-εικονογραφημένες παροιμίες για το ΜάρτηΓράμμα «Μ,μ»- Φ.ε «Κωκλώνω τα γράμματα του μήνα»

Θεματική ενότητα «Συναισθήματα»: εισαγωγή στα συναισθήματα με αφορμή τη παροιμία «Μάρτης είναι χάδια κάνει, πότε κλαίει πότε γελάει» – Παραμύθι «Ο Δράκος ου ήθελε να γίνει τραγουδιστής» /συζητάμε για τα συναισθήματα του δράκου- παιχνίδι με «φατσούλες συναισθημάτων»- σχετικά φ.ε- σχετικό βίντεο- κατασκευή «ο τροχός των συναισθημάτων»- κατασκευή «το τρένο των συναισθημάτων»-φ.ε «ζωγραφίζω τη φατσούλα και γράφω το αντίστοιχο συναίσθημα»-εμπλουτισμός λεξιλογίου και πίνακας αναφοράς

Δευτέρα 9/03- Παρασκευή 13/03/2015:

Θεματική ενότητα «Πλανήτες-Διάστημα»: Βιντεο για τους πλανήτες και τη δημιουργία του Σύμπαντος- Ζωγραφίζουμε έναν εξωγήινο  (όπως τον φανταζόμαστε)- ςσχετικά φ.ε- συζητάμε για το διάστημα παρατηρώντας σχετικές εικόνες- τραγούδι «Βόλτα στον Ήλιο»(Π.Κατσιμίχας)- σταυρόλεξο- Κατασκευή- καδράκι «Διάστημα»- Το «Ηλικαό μας Σύστημα» μέσα απο τα βιβλία- γράφουμε τη λέξη «Διάστημα»- κατασκευή «Ιπτάμενος δίσκος»

 Δευτέρα 16/03- Παρασκευή 20/03/2015:

Ανάγνωση ιστορίας: «Ένα φτυάρι στον Άρη»-παιχνίδια φωνολογικής ενημερότητας(με καταλήξεις)- σχετικά φύλλα εργασίας/ Ημερα-νύχτα- παιχνίδι με πείραμα(με φακό και Υδρόγειο σφαίρα)- ζωγραφίζουμε κάτι που κάνουμε την ημέρα και κάτι τη νύχτα- πίνακας «Έναστρη νύχτα» του Van Gogh- φτιάχνουμε τη δική μας «έναστρη νύχτα» με τέμπερες

Θεματική ενότητα «25η Μαρτίου»: βιβλίο «τα Ελληνάκια»-συζήτηση για την 25η Μαρτίου- φωτογραφίες ηρώων- κατασκευή «παραδοσιακό κέντημα»- «Ευγαγγελισμός της Θεοτόκου»

Δευτέρα 23/03- Παρασκευή 27/03/2015:

Μετράμε τις συλλαβές της φράσης «Ελευθερία ή Θάνατος» και αντιστοίχηση με τις γραμμές της Ελληνικής σημαίας- κλειστή γιορτούλα για την 25η Μαρτίου

Δευτέρα 30/03-Παρασκευή 03/04/2015:

Θεματική ενότητα «Πάσχα»: Συζήτηση για το Πάσχα-σχετικές δραστηριότητες-σχετικά φύλλα εργασίας- κατασκευές

Δευτέρα 20/04-Παρασκευή 24/04/2015:

Θεματική ενότητα «Άνοιξη»: Ακρόαση μουσικής «Άνοιξη-Χειμώνας» του Vivaldi (συζήτηση για τη μουσική, τα συναισθήματ, τί εικόνες τους έρχονται στο μυαλό)- κατασκευή «Άνοιξη»- ανασύνθεση της λέξης «Άνοιξη»- μήνες της Άνοιξης-σχετικά φύλλα εργασίας- ακροστοιχίδα- πίνακες ζωγραφικής σχετικά με την Άνοιξη- φτιάχνουμε το δικό μας πίνακα ζωγραφικής

Δευτέρα 27/04-Παρασκευή 30/04/2015:

Θεματική ενότητα «Λουλούδια»: Παραμύθι «Ο Ακανθούλης»-Συζήτηση για τα λουλούδια της Άνοιξης- Ιστορία «Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό»-συζήτηση για τη διαδικασία φύτεψης των φυτών-φυτεύουμε τα δικά μας λουλούδια, στολίζοντας το μπαλκόνι του νηπιαγωγείου μας- Πίνακας αναφοράς/εμπλουτισμός λεξιλογίου «Τα μέρη του φυτού»-σχετικό φ.ε-Εκδρομή στην εξοχή-φτιάχνουμε το δικό μας Μαγιάτικο στεφάνι

 Δευτέρα 4/05- Παρασκευή 8/05/2015:

Θεματική ενότητα «Εντομα»: Συζητάμε για τα έντομα- «Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας»-ανάγνωση βιβλίου «Εξαφανίστηκε, εξαφανίστηκε η κάμπια»(εκδ.Πατάκη)-φ.ε Συμμετρίας (συμπλήρωσε το άλλο μισό της πεταλούδας)-Βιβλίο «Τα έντομα»/συζήτηση- πίνακας αναφοράς/ομαδοποίηση των εντόμων (αυτά που πετούν-πηδούν-είναι βλαβερά-είναι ωφέλιμα)- πίνακας διπλής εισόδου με έντομα- σχετικά φ.ε- παρακολουθούμε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο- τραγούδι φωνολογικής ενημερότητας «Στο πάτωμα της τάξης μας είναι ένας ψύλλος»- κατασκευή «κυψέλη με της μέλισσες»

Θεματική ενότητα «Η γιορτή της μητέρας»: Συζητάμε σχετικά με τη μητέρα μας- διαβάζουμε την ιστορία «Πώς γράφεται η μητέρα»(φωνολογική ενημερότητα)- φτιάχνουμε βραχιολάκια και κουτάκια, δώρο για τη μητέρα μας- ζωγραφίζουμε το πορτραίτο της μητέρας μας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε