Εργαστήριο δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ-δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Stem και η Γη γυρίζει……….

ο  Ρομπούλης επισκέπτεται το νηπιαγωγείο μας και μας βοηθάει να σχηματίσουμε τη γη μας η οποία όπως μας έδειξε είναι ένας κύκλος ή μία σφαίρα που γυρίζει γύρω από τον εαυτό της και τον Ήλιο.

e450f530f076e77a275d585869d04606

Πατήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα:

Ρομπούλης

Επίσκεψη στο κινητό πλανητάριο

εικόνα Viber 2024 03 29 15 32 03 221

Πατήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα:

Επίσκεψη στο πλανητάριο

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 01 έως 20 Μαρτίου 2024.

 Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν, μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, δηλαδή μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία   μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μπορεί να υποβάλλει ο ίδιος ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΑΙΤΗΣΗ AΠΟ ΤΟ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου(έως και 20 Μαρτίου 2024)

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ Ο ΓΟΝΕΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στο Νηπιαγωγείο. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Προσκόμιση δικαιολογητικού έως 19/03/2024)

γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

δ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ε) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το τέλος της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο  Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι: 7:45-8:00 π.μ.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00μ.μ. σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17:30μμ. για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες και τα ίδια δικαιολογητικά που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν (αν δεν υπάρχει πιστοποιητικό γέννησης) ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ – ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ‘Η ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΤΕΚΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

α. Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:

1) Δελτίο Αιτούντος Διεθνούς Προστασίας της Υπηρεσίας Ασύλου ή άλλου επίσημου εγγράφου, μέσω του οποίου διασφαλίζεται η ταυτοπροσωπία των μαθητών/τριών,

2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) (Προσκόμιση δικαιολογητικού έως 20/03/2024)

3) Διεθνές Πιστοποιητικό Εμβολιασμών ή προφύλαξης, αναγκαίο για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

β. Σε περίπτωση που τα εν λόγω δικαιολογητικά δεν προσκομισθούν εγκαίρως, ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/ριας ή ο/η Συντονιστής/ρια του Κέντρου Υποδοχής από το οποίο προέρχεται ο/η μαθητής/ρια, αναλαμβάνει με δήλωσή του να τα προσκομίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για τους γονείς που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στο τηλέφωνο 2810781200 και στις ώρες 12:00΄μ.μ.-13:00΄μ.μ. μετά από τηλεφωνικό ραντεβού.

Κατάθεση δικαιολογητικών στο Νηπιαγωγείο από γονείς, που έχουν ήδη κάνει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, θα γίνεται στις 12:00 –13.00 μ.μ και μετά από τηλεφωνικό ραντεβού έως και τις 20-03-2024.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:  2810781200   email: mail@nip-anopol.ira.sch.gr

Διατροφή

Αυτές τις μέρες ασχολούμαστε στο νηπιαγωγείο μας με την υγιεινή διατροφή,. Μέσα από πολλές δραστηριότητες τα παιδιά έμαθαν να τρώνε σωστά και υγιεινά.

Εορτή των Τριών Ιεραρχών

Εορτή των Τριών Ιεραρχών

IMG 115f688660a28460e080262c035b64b9 V

Με μεγάλη χαρά σήμερα τιμήσαμε την εορτή των Τριών Ιεραρχών με την ευλογία του πατέρα Νικήτα, ο οποίος επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας. Μίλησε στα παιδιά για τους 3 μεγάλους Ιεράρχες που γιορτάζει η εκκλησία μας στις 30 Ιανουαρίου και κατόπιν ευλόγησε τους άρτους. Τον ευχαριστούμε θερμά!

IMG 6d6d73506e8c162f2ed80840a08e5de1 V

IMG c6e1e31e4eef609342323d11fdc555b0 V

 

Χρόνια πολλά στους εκπαιδευτικούς και στους μικρούς μας μαθητές.

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Φροντίζω το περιβάλλον

‘’Υπερασπιστές των ζώων’’

Ομαδικό κολάζ: <<Αγαπώ τα Ζώα>>

Screenshot 1

Τα παιδιά διαλέγουν ένα ζωάκι και προσπαθούν να το κολλήσουν επάνω στη γραμμή της κάθε φωνούλας σχηματίζοντας έτσι ένα σύνθημα με τίτλο:’’ Αγαπώ τα ζώα’’. Στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά γύρω από το ευαίσθητο θέμα της προστασίας των ζώων και να νιώσουν ‘’υπερασπιστές’’ τους.

Άλλωστε αν δείξουμε ευαισθησία και ιδιαίτερη φροντίδα για τα ζώα ενισχύεται ο σεβασμός προς το περιβάλλον και την ανθρωπότητα, πάντα ξεκινώντας γύρω από μικρές καθημερινές πράξεις.

Screenshot 2157

Εργαστήριο δεξιοτήτων

 <<Ενδιαφέρομαι και ενεργώ , κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη>>

       Συνεργασία στο νηπιαγωγείο

Σκοπός του  συγκεκριμένου προγράμματος είναι η προώθηση της έννοιας της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Κατά την υλοποίηση του προγράμματος τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν σε πολλά παιχνίδια σε ζευγάρια, μικρές ομάδες αλλά και στην ολομέλεια με σκοπό να εξοικειωθούν με τον «άλλο», να επικοινωνήσουν, να αλληλοεπιδράσουν, να βρουν λύσεις σε διαφωνίες και συγκρούσεις  προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

Στις διάφορες δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν, αξιοποιήθηκαν παιχνίδια σε ζευγάρια και ομάδες, ταινίες μικρού μήκους και κατασκευές ομαδικής αφίσας. Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση και φύλλα εργασίας με στόχο να συσχετιστεί το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων – δράσεων του θέματος με το περιεχόμενο των εργαστηρίων ώστε να αναπτυχθεί η κριτική σκέψη των παιδιών, η κριτική ικανότητα και να ενεργοποιηθεί το αίσθημα της ενσυναίσθησης.

Οι παρακάτω φωτογραφίες αποτελούν ομαδικές συνεργατικές αφίσες όπως και ατομικά φύλλα εργασίας.

εικόνα Viber 2023 11 21 16 12 43 351 1

εικόνα Viber 2023 11 21 16 12 43 408

εικόνα Viber 2023 11 21 16 12 43 466

Ομαδική εργασία- κολάζ:    <<Το πάζλ της φιλίας>>

εικόνα Viber 2023 11 22 09 51 38 771

 

Τα παιδιά ζωγραφίζουν ατομικά στο κάθε κομμάτι του πάζλ τον εαυτό τους, ένα φίλο τους καθώς και το αγαπημένο αντικείμενο που παίζουν μαζί στο σχολείο. Στη συνέχεια ενώνουμε τα κομμάτια και σχηματίζουμε ένα πάζλ που το ονομάζουμε το πάζλ της φιλίας μας. Σκοπός μας είναι τα παιδιά να αναπτύξουν συναίσθηση και πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης με τους φίλους τους στην τάξη.

εικόνα Viber 2023 11 22 09 51 38 985

εικόνα Viber 2023 11 22 09 51 38 872

Ας μην ξεχνάμε ότι όλοι μαζί μπορούμε και είμαστε μια ομάδα που σεβόμαστε, αγαπάμε και βοηθάμε τους φίλους μας, ανακαλύπτοντας  παράλληλα τον ξεχωριστό εαυτό μας!

 

Eu Codeweek 2023

Φέτος το σχολείο μας συμμετείχε σε τρεις δράσεις που ήταν αφιερωμένες στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού και απονεμήθηκαν και τα εξής πιστοποιητικά:

 

  1. Magical Autumn

IMG 20231017 135948 IMG 20231017 135951 IMG 20231017 135956 IMG 20231017 134354

543607 WKkL0Z5kmW page 0001 1

2. Μια βόλτα στην πόλη

ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ Μια βόλτα στην πόλη 1

543687 r4oY4MHrJe page 0001 1

3. Loop-art

IMG 20231012 135627 IMG 20231012 135359 IMG 20231012 134936

548234 nDnCnJfzKo page 0001

 

Codeweek – Μια βόλτα στην πόλη

Το σχολείο μας συμμετέχει στην  Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, που είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

#CodeWeek
7-22 Οκτωβρίου 2023
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Η φετινή δραστηριότητα της Συμμαχίας μας (http://nipiablog.blogspot.com/2023/10/eucodeweek-2023.html)  έχει τίτλο “Μια βόλτα στην πόλη μου” και ουσιαστικά πρόκειται για ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με το Beebot.

Είναι ένας χάρτης Beebot  όπου σε κάθε τετράγωνο εικονίζεται ένα κατάστημα. Επίσης, υπάρχουν κάρτες αποστολών.

Ο παίκτης με αφετηρία το τετράγωνο του σπιτιού,  τραβά μια κάρτα- αποστολής με μια εικόνα αντικειμένου και πρέπει να οδηγήσει το ρομπότ στο κατάστημα όπου υπάρχει το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Μια βόλτα στην πόλη

Σε μια ρώγα από σταφύλι…

Την τελευταία βδομάδα του Σεπτεμβρίου ασχοληθήκαμε με το αμπέλι και τον τρύγο. Δοκιμάσαμε και είδαμε όλα τα παράγωγα του σταφυλιού. Παίξαμε, τραγουδήσαμε είπαμε παραμύθια, αλλά και ζωγραφίσαμε!!! Οι δραστηριότητες μας έκλεισαν με την επίσκεψη μας στο Μουσείο Λυχνοστάτης για να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σε μια ρώγα από σταφύλι…”