“Up and down the Twinstairs” etwinning

#etwinning
https://www.emaze.com/@ALLTOCTCI/twinstairs-art-exhibition

Τι φαντάζομαι όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω μια μνημειακή σκάλα; 
Τι / ποιον βλέπω όταν είμαι στην κορυφή ή όταν είμαι στο κάτω μέρος; 
Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις; Οι σκάλες πλησιάζουν και απομακρύνουν, χωρίζουν και ενώνουν, 
μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Μπορώ να φανταστώ μια σκάλα που οδηγεί πάνω από τα σύννεφα ή στο βυθό 
της θάλασσας! Οι σκάλες μας κάνουν να σκεφτόμαστε την αλλαγή, την κίνηση, τη μεταμόρφωση, 
να ανεβοκατεβαίνουμε μαζί χωρίς να αφήνουμε κανέναν πίσω. Αλλαγές, συναντήσεις, διαφορετικές απόψεις, 
μνημεία και έργα τέχνης, δημιουργικότητα, φθάνοντας σε δυσπρόσιτα μέρη με τη φαντασία, 
σταδιακά συναισθήματα, αξίες, ήχους, γνώση...! Έτσι σκοπεύουμε να μάθουμε μαζί, 
διασκεδάζοντας βρίσκοντας τους εαυτούς μας όλοι μαζί ανεβοκατεβαίνοντας τις σκάλες στα δίδυμα σχολεία μας!

Θεατρικό: Αποχαιρετώντας το Νηπιαγωγείο Γιορτή Λήξης Σχέδιο Δράσης

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

Ως τελική δράστηριότητα του Σχεδίου Δράσης  υλοποιήθηκε η παρουσίαση του κοινού  βιβλίου που παρήχθηκε από την συνεργασία με την Α τάξη. “Κρουαζιέρα θα σε πάω “ο τίτλος και το τέλος του βιβλίου έγινε θεατρικό δρώμενο ….για να βιωθεί η “μετάβαση” ως μια σύντομη πραγματοποιήσιμη υπόσχεση! “Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

f1ccc49d e844 444e 866c 2cc24971e9c9 e20b43f3 41f6 4da6 b1df 3765edad5da5 eea254e4 e780 4618 8112 99b485b3ee1b 0010aa7a 9b62 4ad5 b627 46cfbffabf4b f7007203 5650 4c6e 97fa 3a15f5dfa168

Τέλος, έγινε ο αποχαιρετισμός. Τα παιδιά της Α’ τάξης έδωσαν υπόσχεση φιλίας
με κάθε ένα από τα νήπια ,τα οποία  τους πρόσφεραν δώρα που έχουν είχαν φτιάξει με τις
δασκάλες τους.

λήψη 16

Σχεδιο Δρασης “Ομαλή Μετάβαση Από Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”

Στα πλαίσια της φετινής χρονιάς το Σχέδιο δράσης του σχολείου μας αποτελεί η” Ομαλή Μετάβαση από Το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.”

Αρχικά ανιχνεύτηκαν οι πρότερες γνώσεις -αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με το ερώτημα “Πως φαντάζεσαι το Δημοτικό σχολείο”. Οι ιδέες αυτές καταγράφηκαν σε έναν εννιολογικό χάρτη.

0c1d7009 4f6f 4751 a094 ae3105f12df5

 

Οι πρότερες αντιλήψεις καταγράφονται από τους μαθητές μέσω της ζωγραφικής.

0cae8809 08f9 4e22 8b48 3a6de5aa567c 91d3e71d 0cb6 432a af16 9744b6d4ef98 9fca589b 0ac4 495d 85b1 27d064fff129 d55477d4 d902 446b 991f d08c6bd23cb7

 

Η 1η επίσκεψη έλαβε χώρα τον Φεβρουάριο όπου και μεταβήκαμε στο χώρο του Δημοτικού σχολείου ‘Η Βαλμαδα” για οικειοποιθούν οι μαθητές τον περιβάλλοντα κτιριακό χώρο. Επίσης  η επισκεψή μας αποτέλεσε αφορμή για γνωριμία των μαθητών και του προγραμμάτος της  Α τάξης. Ευχαριστούμε θερμά την διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου κ.’Αννα Τύρη   καθώς και την κ. ‘Αννα Σιώπη για την θερμή υποδοχη τους  και την άριστη συνεργασία .

Στιγμές από την επισκεψη μας.

92c156ea 93be 4e31 a82c 92f7f78a18c3    3549d96a 54e8 4a12 ba94 b7926d44c5aa cb673964 00ec 4f75 8f2d 15dee559f2a5   966f3c34 ccdd 4879 a434 8ed0cd3d7648 b72c238f 1573 4d7c b5f5 2542ab42e60a        4e3c8215 365f 44ed b0bb 8fab9b043697 1      cabd9457 cd82 4b52 a360 f3f364cf6882

5f000ce8 40a6 4d0d aca6 bc8037918ac6 1    64f01608 2e38 4efb a467 cc0293b03f42    bca39a8f d062 4755 bcaa ef6617dd3f17 2    d34af2e5 1299 4320 9fe0 a209ce4149db  8737146c 5147 45d7 9442 e97ae24796df

 

707926dc 4bd7 4a05 ab12 95c97a9fbe80

Δημιουργήσαμε το βιβλίο της Φιλίας μας!! και βάλαμε τις υπογραφές μας!

3a8a24db b735 477e bc79 0b06ba1de32c     be30c0eb ca9d 4a45 98fe 5332aed4544c

 

Η 2η επίσκεψή μας έλαβε χώρα τον Μάρτιο όπου επισκεφθήκαμε το κινητό Πλανητάριο ,το οποίο φιλοξενήθηκε στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου! Εκεί παρατηρήσαμε τους πλανήτες και το ηλιακό σύστημα  μαζί με την ‘Α τάξη στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δραστηριοτήτων “STEM -H ΓΗ γυρίζει”!!

Στιγμές από την τόσο ενδιαφέρουσα μέρα μας!!!

430852633 3744060809162342 8507821891422548263 n 430829843 3744060745829015 6515960313883728942 n 430063199 3744060662495690 3044681248691532981 n 432779985 3744060599162363 4750462770681223864 n 430130051 3744060522495704 8853863651205093389 n 432773206 3744060472495709 5784786149899868906 n 432783355 3744060389162384 8650776607544008932 n 432788134 3744060339162389 6618472614194740297 n 432759582 3744060285829061 4387343503960954878 n 432787994 3744060215829068 8382793168925439418 n 432930198 3744060142495742 2166855437849731666 n 430668776 3744060035829086 4226962114353771571 n 430620535 3744059949162428 5807793020116798281 n 432835537 3744059875829102 6337943365025862854 n 430169089 3744059792495777 280349780824359738 n 432971713 3744059729162450 1505915852433003490 n 432767580 3744059645829125 8072434527129077337 n 430848786 3744059565829133 1522640081996475635 n 430471566 3744059382495818 5097562054812747609 n aa501294 d226 4753 b858 0e824193b8cd    25f743c1 de43 47dc 8e79 87f19ee893a9

Η 4η συνάντησή μας με την ‘Α τάξη πραγματοποιήθηκε στις 2 Απριλίου την “Παγκόσμια Μέρα Παιδικού βιβλίου “και γίναμε “συγγραφείς”!!

Σε συνεργασία με την Α Δημοτικού ” πλέξαμε μια όμορφη ιστορία.. και φυσικά την εικονογραφήσαμε!!”Κρουαζιέρα θα σε πάω…” Ο τίτλος μας κι έτσι ξεκινά ένα όμορφο ταξίδι ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό …!!(μέρος 3ο)

Ευχαριστούμε πολύ την δασκάλα κ. ‘Αννα Σιωπή για την άψογη συνεργασία και φυσικά τους μικρούς φίλους της Α Δημοτικού!!.
432923457 3757951331106623 1645739107988801494 n 434843195 3757951714439918 4885013855065487901 n 432919223 3757951977773225 8373863000656803659 n  432923425 3757951907773232 5600262687304934401 n  432923701 3757951854439904 7463828869470071444 n  434161489 3757951784439911 3939877540191711965 n 432930401 3757952897773133 3891410963935998555 n 434838597 3757952127773210 1747533122721718318 n 432950829 3757952057773217 1155317444293846485 n  434843205 3757951551106601 5999749830506024002 n

Το βιβλίο μας ” Κρουαζιέρα θα σε πάω!!! “


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
Η 5η συνάντηση μας έγινε τον Μάιο όπου και παρουσιάσαμε το Βιβλίο μας στους γονείς και συμμαθητές των άλλων τάξεων του Δημοτικού σχολείου στο χώρο εκδηλώσεων του Δημοτικού σχολείου.
Το Σχέδιο δράσης έκλεισε με ένα κουίζ αξιολόγησης  των νέων γνώσεων που αποκόμισαν οι μαθητές από την εφαρμογή του σχεδίου!!

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ “Από το παίζω στο γράφω”

Στα πλαίσια  του σχεδιου δρασης καταγραφηκαν και οι ανησυχίες και τις προσδοκίες των γονέων τους για την μετάβαση των παιδιών στην καινούργια βαθμίδα μεσω ερωτηματολογίου google forms

https://forms.gle/KBKiuUSBHfD2u7xLA

ερωτηματολογιο γονεων

Από την επεξεργασία των απαντήσεων προέκυψε η ανάγκη για επιμορφωτική συνάντηση με τίτλο

“Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”

λήψηλήψη 1 λήψη 2 λήψη 3 λήψη 4

“ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ”

“ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΤΟ ΨΩΜΙ”
Μια όμορφη δραση και σημερα πλαισιώσε το πρόγραμμα του σχολείου μας.Μαθαμε χρήσιμες πληροφορίες για τον”κύκλο του ψωμιου” με την βοήθεια της κ.Βαρβαρας Varvara Pikoula .Την ευχαριστούμε θερμά για την υπέροχη δράση και με τις τόσο ωφελιμες στιγμές που μοιραστικαμε!!
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα λυκόπερδο
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και παιδί
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, κέικ και κείμενο που λέει ""Μικρες,μικρες "Μικρες μικρες νοικοκυρουλες πιτα μεγαλη φτιαχνουν"!!"
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο που λέει "απαραιτητη τητη και η απαραι μαγια!!!"
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο που λέει "τυμωμα!! Ωρα για Greata!!! groad"
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, πίνακας και κείμενο που λέει "Ωρα για τον πλαστη!!"
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα και κείμενο που λέει "κ.Βαρβαρα!Περασάμε λευχάρμωΠέρασαμ ευχαριστούμε υπέροχα!!!"
Μπορεί να είναι εικόνα 7 άτομα και δέντρο
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, άτομα που χαμογελούν και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα, παιδί, άτομα που χαμογελούν και γρασίδι
Μπορεί να είναι εικόνα ‎3 άτομα και ‎κείμενο που λέει "‎ωφέλιψα οαφέ a yia las μάθατε! س ωθνθέλιαμας و 8 α yas 060 Ευααριστούρέ RVBe‎"‎‎
Εμπέδωση στην τάξη!!!!
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο

Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Stem η Γη γυρίζει…”

Stem η Γη γυριζει. ..κι εμείς κλείσαμε το Εργαστήριο δημιουργώντας ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ρομποτικης(unplugged activities)!!
“Η Ρομποτικη στο διάστημα “!!!
Οι μικροί μαθητές.. εργάστηκαν με πολύ ενθουσιασμό για την δημιουργία της πίστας και των αινιγματων!!…όταν το κίνητρο είναι ζωηρό…προκύπτει μια μια όμορφη δημιουργία!!!
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα ‎κείμενο που λέει "‎μπστική Διάστημα! μιάστημα! &Activitie יבר NASA ΗΡομποτική στο Διάστημα! 10 NHNIARQREIO UnpluggedActivities Unp ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ 2023 2024 NASA γαινε στον λανήτημε δαχτυλίδια! λανητρίδια! Ιοιός είναι; ΚΡΟΝΟΣ 新口. 不ま〇〇 APMS ATaS コょク I ↑ OuPavos Ou • ΠΟεειδωνας START POH‎"‎
Μπορεί να είναι εικόνα 9 άτομα και κείμενο που λέει "grest ነን"
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα ‎κείμενο που λέει "‎Elauva: OATON IDAJ3 NASA ل4- NASA στον με την κηλίδα! είναι; ΔΙΑΣ Πήγαινε πλανητη ١۱٨٧ μεγάλη Ποιός ο στον Πήγαινε κόκκινο πλανήυη! είναι; ΑΡΗΣ Ποιός ο NASA στον που πολύ ήλιο! ٩ Πήγαινε πλανήτη βρίσκεται κοντά Ποιός Er στον είναι; o NASA 3AИЮ OuLL ומגם Oл3noЛЛKU ol0 ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ είναι: o NASA NASA στον Πήγαινε ρος πλανήτη! Ποιός είναι: ΑΦΡΟΔΙΤΗ Πήγαινε στο μεγαλύτερο Ποιό είναι; ΗΛΙΟΣ αστέρι! 30NOd‎"‎
Προετοιμασία της πίστας…..
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο που λέει "upavos 인니. 5 TAMA TANT TART"
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο που λέει "WONDERM"
Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα 6 άτομα και κείμενο
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Etwinning “Around the world in 180 Days”

eTwinning 2023-2024

 “Around the world in 180 days”

logo w 180 dni 7

Σχετικά με το έργο:

Πρόκειται για ένα “ταξίδι¨ γνωριμίας στις 7 ηπείρους της γης μας! Τα παιδιά  αρχικά καλούνται με καταιγισμό ιδεών να πούν τί γνωρίζουν για τις ηπείρους της γης και γίνεται η καταγραφή των απόψεών τους σε εννοιολογικό χάρτη (mind map canva). Στη συνέχεια, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις ηπείρους στο χάρτη και τα ονόματα τους, παρακολουθούν σχετικά βίντεο ή παρουσιάσεις γι αυτές, μαθαίνουν για τις φυλές των ανθρώπων καθώς και για τα ενδημικά ζώα και αποφασίζουν μέσω ψηφοφορίας για τις δράσεις(challenges) με τις οποίες θέλουν να ασχοληθούν για κάθε μία ηπειρο ξεχωριστά.Χωρίζονται σε  μεγάλες (ανά χώρα και σχολείο) ομάδες “ηπείρων” (εμείς ανήκαμε στην ομάδα της Ευρώπης  και τηςΝ.Αμερικής) για να γνωρίσουν καλύτερα αυτές τις ηπείρους, να εισάγουν επιμορφωτικό και δημιουργικό υλικό γι αυτές (π. χ δημιουργούν τις σημαίες των χωρών της Ευρώπης,την Ευρωπαϊκή σημαία, ζωγραφίζουν ενδημικά ζώα, δημιουργούν ψηφιακά παζλ για αυτά κ.α.). Παράλληλα οι μαθητές γνωρίζουν και τις άλλες ηπείρους, αφού συμμετάχουν στα Challenge,που έχουν συμφωνήσει για αυτές (π.χ δημιουργία αινιγμάτων για τα ζώα της Ανταρκτικής, δημιουργία lei για την Β.Αμερική,αφρικάνικες μάσκες κλπ.).

Στόχοι:

Στο έργο τα παιδιά  επιδιώκεται:

  1. Να “γνωρίσουν”τις 7 ηπείρους της γης μας.
  2. Να αποκτήσουν συνείδηση του κοινωνικού και φυσικού κόσμου γύρω τους ( χώρες,ήπειροι,φυλές,αξιοθέατα,ενδημικά ζώα).
  3. Να αναπτύξουν την κριτική σκέψη,τη δημιουργικότητά τους,τις δεξιότητες παρατήρησης, συγκέντρωσης και φαντασίας.
  4.  Να μάθουν να  συνεργάζονται καλύτερα μεταξύ τους και με παιδιά άλλων σχολείων και χωρών και να εξοικειωθούν με το πνεύμα της ευρωπαϊκής κοινωνίας και συνεργασίας,δημιουργώντας εικονικές φιλίες με συνεργαζόμενα παιδιά άλλων Νηπιαγωγείων.
  5. Να αναπτύξουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες.

Οι εκπαιδευτικοί επιδιώκεται:

  1.  Να παρακινηθούν ώστε να επεκτείνουν τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία,μέσα από καινοτόμες μορφές διδασκαλίας.

Μέλη:

Στο έργο συμμετέχουν 43 εκπαιδευτικοί από 11  χώρες με τους μαθητές τους.

Ελλάδα(14), Πολωνία(9), Γεωργία(6), Τουρκία(4), Ρουμανία(3), Κροατία(2), Ισπανία(1), Σερβία(1), Ιορδανία(1), Σλοβακία(1), Βουλγαρία(1)

Χρονοδιάγραμμα/Υλοποίηση του έργου:

Το έργο είχε 6 μήνες συνολικά διάρκεια, από αρχές Οκτωβρίου 2023 μέχρο τέλη Μαρτίου 2024.

Οκτώβριος:  Γνωριστηκαμε με τους φιλους μας απο τις χωρες τις Ευρώπης και δημιουργησαμε ένα κοινο βιβλιο παρουσιασης “Πορτρέτων”!!

https://read.bookcreator.com/6IBuo9g1thQyrdGjieELi50YxwG2/9W2sXvdfT06qAAkoS5p-bw/M9rQUht-Quec_5Rydd_xRw

https://read.bookcreator.com/6IBuo9g1thQyrdGjieELi50YxwG2/9W2sXvdfT06qAAkoS5p-bw/zxWpGOUSSkKiuO7UqWdpfw

Screenshot 44 Screenshot 51 Screenshot 52 Screenshot 53 Screenshot 54 Screenshot 55 Screenshot 56 Screenshot 57 Screenshot 58 Screenshot 59

Την 1η Οκτωβρίου γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα των ζώων, δημιουργώντας μια ομαδική εγκυκλοπαίδεια για τα ζώα με αλφαβητική σειρά.

https://read.bookcreator.com/6IBuo9g1thQyrdGjieELi50YxwG2/nFWqXRweTAKFDEaaeG1kiA/m4Vb2zDdS96BwJ97ZXxAvw

βιβλιο ζωων etwinning

ΝοέμβριοςΤο σχολείο μας , με σχολεία της Πολωνίας,της Ρουμανίας Ισπανίας,Τουρκίας και άλλα σχολεία της Ελλάδας,ανήκε στην ομάδα της “Ευρώπης” ,για την οποία δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό βιβλίο ebook, που περιελάμβανε υλικό για κάθε χώρα της Ευρώπης, την γκαλερί με σημαίες που έφτιαξαν τα παιδιά με όποιο υλικό ήθελαν,και την δραματοποιηση με κουκλοθέατρο  του μύθου της Ευρώπης, την ομαδική  δημιουργία της σημαίας της Ευρώπης!

Screenshot 24 Screenshot 26Screenshot 27

Screenshot 25                    Screenshot 45   

   

Στη συνέχεια είχαμε τη 1ηonline συνάντηση με τα παιδιά των άλλων σχολείων, με θέμα την ήπειρο της Ασίας, για την οποία είχαμε αποφασίσει από κοινού με ψηφοφορία, να ασχοληθούμε ως challenge με το έθιμο της “γιορτής των φαναριών ¨στην Κίνα. Έτσι, φτιάξαμε online κάθε σχολείο τα δικά του φαναράκια,τα οποία με πολλή χαρά παρουσιάσαμε ζωντανά στους φίλους μας!

Screenshot 28 Screenshot 29

Screenshot 30 Screenshot 31

https://www.canva.com/design/DAFyMKLCLv8/watch?utm_content=DAFyMKLCLv8&utm_campaign=designshare&utm_medium=embeds&utm_source=link

Ακολούθησε μια δραστηριότητα,όπου τα παιδιά στην εφαρμογή mymuse.ai, δημιούργησαν ζώα με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Δεκέμβριος: Σειρά είχε η Ν.Αμερική ,στην ομάδα της οποίας επίσης ανήκαμε. Αφού δημιουργήσαμε το ψηφιακό βιβλίο με υλικό και πληροφορίες για τις χώρες της Ν.Αμερικής, εστιάσαμε στα ενδημικά ζώα της ηπείρου, δημιουργώτας ψηφιακά παζλ με αυτά τα ζώα, τα οποία έπαιξαν με μεγάλο ενδιαφέρον

Screenshot 33 acf45ae7 4561 4833 b178 d96358fdd37e

Ιανουάριος:Ταξιδέψαμε στην Ανταρκτική,μία ήπειρο που μας συνεπηρε με τα παγωμένα τοπία της και τα ζώα της! Το challenge: “Αινίγματα για τα ζώα της Ανταρκτικής” ,όπου δημιουργήσαμε αινίγματα και απαντήσαμε σε αινίγματα των εταίρων, μας βοήθησε να εμπεδώσουμε όσα μάθαμε για αυτά τα ζωάκια!

Screenshot 46 Screenshot 35

Screenshot 36 Screenshot 37

https://www.canva.com/design/DAFzzYNIHiQ/X7dGTJ25KeJVoyNhsGlSRg/edit

Στην άλλη πλευρά της γης, στη μακρινή Αυστραλία, γίναμε ιθαγενείς και ζωγραφίσαμε με την τεχνική του πουαντιγισμού(τελείες) φτιάχνοντας με τους φίλους μας μία  ψηφιακή γκαλερί με τα έργα μας!

pixiz 09 04 2024 23 09 36 5eafdb8548bf08077a2e098f 1

Φεβρουάριος:Τον μηνα αυτό ταξιδέψαμε στη Β. Αμερική και γνωρίσαμε το έθιμο καλωσορίσματος στη Χαβάη, φτιάξαμε “λέι”-Lei (στεφάνι λουλουδιών),κάθε σχολείο με τον τρόπο του, και χορέψαμε τον παραδοσιακό χορό!

Screenshot 41 Screenshot 40

Screenshot 39 Screenshot 38

https://www.canva.com/design/DAFx6HPwUV0/view

Σειρά είχε η ήπειρος της Αφρικής. Ασχοληθήκαμε με τα βασικά χαρακτηριστικά,ενδημικά ζώα,περιβάλλον) και  το challenge  μας που ήταν: “creating an e-gallery,african masks”! Καθώς πλησιάζαν και οι Απόκριες,φτιάξαμε αφρικάνικες μάσκες,συνδιάζοντας όλα τα σχήματα που μάθαμε και μαζί με τους φίλους από τα άλλα σχολεία φτιάξαμε μια συλλογή αφρικάνικων μασκών σε ένα συνεργατικό ebook!

https://app.bookcreator.com/library/-NG7iplgaOl4C_ULkEaZ/6IBuo9g1thQyrdGjieELi50YxwG2/5OO_UAG8TSaT-85Yl1B4pQ/cDCa7wMyTJqgZLKwmfE4Cw

Screenshot 42 Screenshot 46 1

Το φεβρουάριο επιπλέον, με αφορμή την Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου,δημιουργήσαμε όλοι μαζί ένα βιβλίο με τους κανόνες, που πρέπει να διέπουν την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο καθώς και μία όμορφη ομαδική αφίσα!

Screenshot 14 Screenshot 10

Screenshot 11Screenshot 13

Να και η κοινη Αφισα μας!!

Screenshot 12 Screenshot 48

https://www.canva.com/design/DAF8BiUKemk/view

Αξιολόγηση του έργου:

Μάρτιος: Αυτός είναι ο μήνας της αξιολόγησης του έργου! Τα παιδιά αξιολόγησαν το έργο μέσα από ένα ερωτηματολόγιο google αλλά και τσέκαραν τις γνώσεις τους μέσα από κουίζ και ψηφιακά παιχνίδια.

pixiz 10 04 2024 01 04 47 2d047ec0 488a 46ce b951 74edd2c04bfc

Οι εκπαιδευτικοί των συμμετεχόντων σχολείων, επίσης αξιολόγησαν το έργο μέσα από ένα ερωτηματολόγιο google.

https://www.canva.com/design/DAF_gH_iZEc/pxSK_c7SyjY5Vsnvne9Oig/watch?utm_content=DAF_gH_iZEc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

Screenshot 50

 Τέλος,οι γονείς των μαθητών μας,αξιολόγησαν με τη σειρά τους το έργο επίσης μέσα από ερωτηματολόγιο google!

Αποτελέσματα του έργου:

 Για τους μαθητές:

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη, δέσιμο της ομάδας.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης ΤΠΕ(χρήση υπολογιστή ,τάμπλετ)
  • Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας,δεξιοτήτων παρατήρησης, συγκέντρωσης και φαντασίας.
  • Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων (προφορικός και γραπτός λόγος) 
  •  Συνείδηση του κοινωνικού και φυσικού κόσμου γύρω τους ( χώρες,ήπειροι,φυλές,αξιοθέατα,ενδημικά ζώα).

Για τους εκπαιδευτικούς:

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ-χρήση υπολογιστή, συνεργατικών web0 εργαλείων στη διαδικασία της μάθησης
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και δημιουργικότητας
  • Δημιουργία ευχάριστων και θετικών, για τους μαθητές , συνθηκών μάθησης
    •  Για το σχολείο:
  • Βελτίωση της ποιότητας εργασίας των μαθητών στο σχολείο
  • Εμπλουτισμός με νέες, καινοτόμους, μεθόδους μάθησης
  • Προώθηση του θεσμού eTwinning στο τοπικό και ευρύτερο περιβάλλον
  • Άνοιγμα του σχολείου στην κοινότητα

Ευχαριστούμε πολύ ,όλους τους συνεργάτες μας, για αυτό το όμορφο “ταξίδι” που κάναμε μαζί και τα όμορφα πράγματα που μάθαμε!

images 2 Screenshot 32