Eγγραφές στο Νηπιαγωγείο, σχολικό έτος 2025–2026

Για το σχολικό έτος 2025–2026, οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 25 Μαρτίου 2025.
Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.
Εγγραφές μετά την 25η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2021.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής

(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α)Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση.

Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β)Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

γ)Το ονοματεπώνυμο άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/τουν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ)Εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε)Τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ)Επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

Αίτηση εγγραφής αν επιθυμείτε φοίτηση στο προαιρετικό Ολοήμερο ή στο Αναβαθμισμένο ή στο Τμήμα πρόωρης υποδοχής του σχολείου μας.
(Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα.
Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο.
Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις,η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α.Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ.πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα :

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/?fbclid=IwAR25IQwVBd7mXrfRfmqRW6pWGQSYWGzi7B9nzKFIK7nYxrAmNMtAssTg3TQ

Εβδομάδα Καποδίστρια

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εβδομάδα Καποδίστρια» που διοργάνωσε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η επαφή και η γνωριμία των μαθητών/τριών με την εμβληματική προσωπικότητα, τα χαρακτηριστικά και το όραμα του Πρώτου κυβερνήτη, καθώς και το πολύπλευρο και καθοριστικό έργο του, για την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Αφού παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για τη ζωή του, τα παιδιά ζωγράφισαν το πορτρέτο του Καποδίστρια πάνω σε χαρτόνι, με τη βοήθεια του προτζέκτορα. Μάθαμε ότι, ο Καποδίστριας έκοψε νομίσματα που αντικατέστησαν τα τουρκικά γρόσια. Παρατηρήσαμε το σύμβολο (φοίνικας) που διάλεξε για το νόμισμα του ελληνικού κράτους και ψάξαμε να βρούμε την ιστορία του μυθικού αυτού πτηνού. Επιπλέον, μάθαμε ότι ο Καποδίστριας έφερε την καλλιέργεια της πατάτας στην Ελλάδα καθώς και νέα μηχανήματα στην καλλιέργεια της γης, όπως το σιδερένιο άροτρο. Μας άρεσαν αυτές οι ιδέες κι έτσι, αποφασίσαμε να κάνουμε κι εμείς τα δικά μας νομίσματα και τις δικές μας πατάτες για να τα χρησιμοποιούμε στο μαγαζάκι της τάξης μας.

 

105191715

 

108109110IMG 0948IMG 0949

 

 

 

Piccolo Καρναβάλι, Μπρόκολο στο Κεφάλι!

Με πολλή χαρά, το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό αφίσας για το Piccolo Καρναβάλι που διοργάνωσε ο Δήμος Ζακυνθίων.

Σύνθημά μας: Piccolo Καρναβάλι, Μπρόκολο στο Κεφάλι 🥦

Τα παιδιά δημιούργησαν ένα ομαδικό κολάζ, βάζοντας ο καθένας και τη δική του πινελιά! Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε! Η αφίσα μας έλαβε τη δεύτερη θέση ανάμεσα σε περισσότερες από 150 συμμετοχές!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τις μοναδικές αφίσες που δημιούργησαν!

IMG 0945 1

ΑΛΑΝΤΙΝ: Μια παράσταση με μεγάααααλες κούκλες!

Η Ξανθή Ταβουλαρέα και οι κούκλες της επισκέφθηκαν το σχολείο μας, για να μας παρουσιάσουν μια παραμυθένια παράσταση! Η ιστορία του Αλαντίν ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια μας και μας πρόσφερε μια μοναδική διαδραστική εμπειρία, που μας ενθουσίασε 🤩

83

image000108688

8992image00012 1

image0001390

 

3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες

Μιλήσαμε για την αναπηρία, για τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν κάποιοι άνθρωποι, για τα όνειρα που μπορεί να έχουν και για εκείνα που καταφέρνουν καθημερινά, παρά τις δυσκολίες. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι! Αυτό είναι το σύνθημά μας. Ένα σύνθημα που το κάναμε αφίσα για να το θυμόμαστε πάντα!

image00011image00004 1 image00005 image00006

Οδηγός για την Αναγνώριση και τη Διαχείριση Περιστατικών Κακοποίησης και Παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό



Λήψη αρχείου

Το σώμα μου είναι δικό μου!

Ολοκληρώνοντας τη θεματική για το ανθρώπινο σώμα, καλέσαμε στο σχολείο μας, την κυρία Μαίρη Καρακασίδη, ψυχολόγο/ ψυχοθεραπεύτρια, ώστε να μας μιλήσει για τα ασφαλή όρια και την ιδιωτικότητα του σώματος. Η κυρία Μαίρη, αφού μας διάβασε μια ιστορία, εξήγησε στα παιδιά ότι το σώμα τους τούς ανήκει και ότι υπάρχουν καλά αλλά και άβολα αγγίγματα. Ακόμη, εξήγησε στα παιδιά πώς να αντιδράσουν σε ένα άβολο άγγιγμα και πού να στραφούν για βοήθεια.

image00048 1 image00050 image00055

Δοντάκια καθαρά, Δοντάκια δυνατά!

Η συζήτηση για την υγιεινή διατροφή μας έβαλε σε σκέψεις. Τα παιδιά ανέφεραν ότι τα δόντια μας χαλάνε αν τρώμε πολλά γλυκά και ότι πρέπει να τα βουρτσίζουμε και να πηγαίνουμε στον οδοντίατρο τακτικά. Πράγματι, τα δόντια μας χρειάζονται φροντίδα για να παραμένουν γερά. Για να καταλάβουμε καλύτερα πως μπορούμε να έχουμε δυνατά δοντάκια, είδαμε εικόνες για την κατασκευή του δοντιού και τα μέρη του και μιλήσαμε για τη σωστή υγιεινή δοντιών και ούλων. Κάναμε ένα πείραμα, για να δούμε τι κάνει η ζάχαρη στα δόντια μας: βάλαμε ένα άσπρο αυγό μέσα σε ένα ποτήρι με αναψυκτικό. Προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι θα συμβεί στο αυγο – δοντάκι μας και γράψαμε τις υποθέσεις μας σε χαρτί. Αφού το αφήσαμε μέσα για μερικές ώρες, διαπιστώσαμε ότι το χρώμα του άλλαξε από λευκό σε καφέ. Βουρτσίσαμε το αυγό με οδοντόκρεμα και ξαναέγινε λευκό!

image000027image000024image000026image000025

Ακόμη, μιλήσαμε για το επάγγελμα του οδοντιάτρου και πόσο σημαντικό είναι να μην φοβόμαστε να επισκεφθούμε τον οδοντίατρο καθώς, αυτός θα μας δώσει σωστές συμβουλές για τη περιποίηση των δοντιών μας. Καλεσμένη στο σχολείο μας ήταν η οδοντίατρος, κυρία Νταίζη Αρβανιτάκη, η οποία αφού μας διηγήθηκε μια ιστορία για τα δοντάκια, στη συνέχεια, μας έδειξε τα εργαλεία που χρησιμοποιεί σε μοντέλο ανθρώπινης οδοντοστοιχίας και μας έδειξε πως να βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας. Για να ευχαριστήσουμε την κυρία Νταίζη, της χαρίσαμε μια οδοντόβουρτσα και μια οδοντόκρεμα που φτιάξαμε μόνοι μας!

image00001776   79image000023image000011 image000009

8082

Ιππότες της Yγείας.. Mαχητές της Zωής!

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, μιλήσαμε για την υγιεινή διατροφή και για το πόσο σημαντικό είναι για την υγεία και την ανάπτυξη του σώματός μας, να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή. Γνωρίσαμε τις ομάδες τροφίμων και συζητήσαμε για το τι μας προσφέρει η καθεμία. Μαζί με την κυρία Δέσποινα Κούτση, διαιτολόγο – διατροφολόγο, συζητήσαμε για τη Μεσογειακή Πυραμίδα της Διατροφής και τοποθετήσαμε τα τρόφιμα στη σωστή θέση, σε τρισδιάστατη πυραμίδα. Η κυρία Κούτση, μας έμαθε και μια καινούργια συνταγή: πεντανόστιμα και υγιεινά τρουφάκια με χουρμάδες, ινδοκάρυδο και κουβερτούρα! Ακόμη, φτιάξαμε φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε ποιο είναι το κάθε φρούτο, χρησιμοποιώντας μόνο την αίσθηση της γεύσης. Στο τέλος, φτιάξαμε τρόφιμα από χαρτόνι και προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε πιάτα με υγιεινά γεύματα αλλά και γελαστές φατσούλες, γιατί τελικά, η υγιεινή διατροφή μας κάνει πιο χαρούμενους 🙂

 

 

image00053δ1 image00063 image00061image00059 image00004 image00001

image00037 image00048

Το σύννεφο έφερε βροχή…

Οι βροχούλες ξεκίνησαν και τα παιδιά αναπαράστησαν, με το σώμα τους, τα συννεφάκια και τις σταγόνες της βροχής. Στη συνέχεια, φορέσαμε τα αδιάβροχά μας και τρέξαμε στην αυλή μας, για να μυρίσουμε τη βροχή και να πλατσουρίσουμε στους λασπόλακκους. image00021image00012image00011

 

 

image00008

image00019