χρώματα και αρώματα του φθινοπώρου …τα καμώματα

Το φθινόπωρο, έδωσε τα χρώματα του στους καρπούς και τα λουλούδια στον πίνακα του ΠΩΛ ΣΕΖΑΝ ” ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΗΡΑΝΘΕΜΑ”.Μετρήσαμε τα φρούτα, καταγράψαμε τα χρώματα ‘”μυρίσαμε ” τα χρυσάνθεμα μοιραστήκαμε τα συναισθήματά μας και στη συνέχεια γίναμε εμείς μικροί ζωγράφοι!

το φθινόπωρο στην τέχνη
το φθινόπωρο στην τέχνη

ψάξαμε και βρήκαμε πού αναφέρεται το μήλο στη μυθολογία ,στη λαϊκή παράδοση,στη φυσική και στη θρησκεία

το μήλο του ΝΕΥΤΩΝΑ και ο νόμος της βαρύτητας
το μήλο του ΝΕΥΤΩΝΑ και ο νόμος της βαρύτητας

 

διαβάσαμε τον άθλο του Ηρακλή με τα μήλα των εσπερίδων, μιλήσαμε για το μήλο της Εύας ,για το μήλο που έφαγε η Χιονάτη και ψάχνοντας που αλλού αναφέρεται το μήλο, νά η έκπληξη ήρθε από τον Χρηστάκη…στο τηλέφωνο του μπαμπά μου Κυρία (εννοούσε το σήμα της APPLE)

12164919_1507220932926125_824283250_o

Παρουσιάσαμε ο καθένας το αγαπημένο του φρούτο..

η ΛΥΔΙΑ αγαπάει το μήλο
η Λυδία αγαπάει το μήλο
η Κατερίνα το κυδώνι
η Κατερίνα το κυδώνι
ο Δημήτρης το αχδάδι
ο Δημήτρης το αχδάδι
ο Χρήστος το λεμόνι
ο Χρήστος το λεμόνι
η Έλενα το σταφύλι
η Έλενα το σταφύλι
νά και η φρουτοσαλάτα μας σε φύλλο εργασίας
νά και η φρουτοσαλάτα μας σε φύλλο εργασίας
τα μαθηματικά μας
τα μαθηματικά μας(Κυκλώσαμε τα μισά τα ολόκληρα και τα δαγκωμένα)
γράψαμε όπως μπορούσαμε τα ονόματα των φρούτων στη γωνιά της ανάγνωσης
γράψαμε όπως μπορούσαμε  στη γωνιά της ανάγνωσης
η ομαδική μας
η ομαδική μας
Η ομαδική του ολοήμερου
Η ομαδική του ολοήμερου

12168677_1507226402925578_80314025_o

κόψαμε το αμπελόφυλλο ,και στολίσαμε τη Σταφυλίτσα
κόψαμε το αμπελόφυλλο ,και στολίσαμε τη Σταφυλίτσα
σειροθετήσαμε τα φρούτα κατά μέγεθος
σειροθετήσαμε τα φρούτα κατά μέγεθος
και φτιάξαμε την γωνιά της φύσης
και φτιάξαμε την γωνιά της φύσης
θα σας πούμε και τον καιρό  γιατί πρέπει να προετοιμαστούμε για τον χειμώνα όπως τα αποδημητικά πουλιά και τα ζώα
σας είπαμε  και τον καιρό γιατί πρέπει να προετοιμαστούμε για τον χειμώνα όπως τα αποδημητικά πουλιά και τα ζώα

12164764_1507235359591349_1145649791_o

όταν τα παιδιά δημιουργούν το αποτέλεσμα είναι φανταστικό.Το''ρολόϊ του χρόνου ''απ'το Ανθολόγιο του νηπιαγωγείου
όταν τα παιδιά δημιουργούν το αποτέλεσμα είναι φανταστικό.Το”ρολόϊ του χρόνου ”απ’το Ανθολόγιο του νηπιαγωγείου

κάπως έτσι υποδεχθήκαμε το φθινόπωρο..γιατί το ακούγαμε να μας φωνάζει ..δε μ’ακούς?

12112601_1506816349633250_1836148130_o

το ποίημα "Δε μ' ακούς"εργασία του κλασσικού τμήματος
το ποίημα “Δε μ’ ακούς”εργασία του κλασσικού τμήματος

σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη και δημιουργική μέρα!