Εργαστήρια Δεξιοτήτων-«Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας»

Πρόγραμμα από τη Βιβλιοθήκη Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ΙΕΠ

ΘΕΜΑΤΙΚH ENOTHTA: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
1.Υποθεματική  Ανθρώπινα Δικαιώματα

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

   Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα για να πραγματωθούν απαιτούν σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης που θα εδράζονται σε καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (π.χ. συνεργατική, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων) και θα προωθούν: α). τη συνοικοδόμηση της γνώσης των εκπαιδευομένων μέσω της γόνιμης συνεργασίας και επικοινωνίας, β). την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία ,γ). την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης, δ). την καλλιέργεια της μετάγνωσης, ε). τη διαθεματική, τη διεπιστημονική και τη βιωματική προσέγγιση της γνώσης, στ). την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών ως εργαλείο εμπλουτισμού της μαθησιακής διαδικασίας.
Οι προτεινόμενες δραστηριότητες αναπτύσσονται σε ένα υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης, ενθαρρύνοντας την ενεργό εμπλοκή των παιδιών και εστιάζουν στην καλλιέργεια και ανάπτυξη γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων, αξιοποιώντας τις αρχές της παιδαγωγικής ψυχολογίας. Αξιοποιούνται οι πρότερες γνώσεις των παιδιών επιδιώκοντας τη διασύνδεση και ενσωμάτωση της νέας γνώσης με τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους, μέσω πολλαπλών προσεγγίσεων ανάλογα με τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντά τους, υιοθετώντας στρατηγικές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της βιωματικής μάθησης.
Επιπλέον, αξιοποιούνται εναλλακτικές πρακτικές, ποικίλα διδακτικά εργαλεία και μεθοδολογικές προσεγγίσεις (ομαδοσυνεργατική, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων), που ενισχύουν τον κριτικό στοχασμό και τη δημιουργική έκφραση στο σχολικό περιβάλλον.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.

Κάθε παιδί ζωγράφισε τον εαυτό του και έγραψε το όνομά του σε μια καρδιά. Όλες οι καρδιές μαζί ενώθηκαν, και διακόσμησαν την τάξη μας!

IMG 20220509 083953

Τι χρειάζονται οι άνθρωποι για να είναι ευτυχισμένοι;

IMG 20220510 080028

Εικόνες με τα δικαιώματα των παιδιών.

IMG 20220520 090020

Κατασκευή διαγράμματος με τα δικαιώματα του παιδιού για να είναι ευτυχισμένο.

IMG 20220519 111827

Εικαστική αποτύπωση των δικαιωμάτων του παιδιού.

IMG 20220510 074606

Κάθε παιδί διάλεξε ένα από τα δικαιώματα του παιδιού και το ζωγράφισε.

IMG 20220519 112135 IMG 20220519 112234 IMG 20220519 112252 IMG 20220519 112419 IMG 20220519 112537 IMG 20220519 112542 IMG 20220519 112754

Με αφορμή την εγγραφή στο νηπιαγωγείο μας κοριτσιού από την Ουκρανία καταγράψαμε πώς θα την υποδεχτούμε για να την κάνουμε να νιώσει όμορφα!

IMG 20220520 104056

Υποδεχτήκαμε με πολλή αγάπη την μικρή μας φίλη που μας ήρθε από την Ουκρανία και της ετοιμάσαμε ένα βιβλίο με ζωγραφιές!

IMG 20220523 093637 IMG 20220523 093651 IMG 20220523 093711 IMG 20220523 094009

 

IMG 20220523 101600 IMG 20220523 114927

IMG 20220523 115132

 

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων- “STEAM και η Γη γυρίζει…”

Πρόγραμμα από τη Βιβλιοθήκη Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ΙΕΠ

ΘΕΜΑΤΙΚH ENOTHTA: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία

1.Υποθεματική Ψηφιακές δεξιότητες στη θεματική ενότητα του

«Δημιουργώ και Καινοτομώ– Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στόχος του εργαστηρίου, με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης, είναι να βάλουμε τους μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με άλλους επτά πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές πειραματίζονται και γνωρίζουν με βιωματικό τρόπο.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.

Ατομική κατασκευή πύραυλος με απλά υλικά.

IMG 20220316 121044 IMG 20220316 121036

 

Γίναμε αστροναύτες και ταξιδέψαμε στο διάστημα.

InkedIMG 20220401 084407 LI

 

Πείραμα για κατανόηση της εναλλαγής μέρας και νύχτας που προκαλείται από την περιστροφή της Γης γύρω από τον άξονά της.

IMG 20220316 095252 IMG 20220316 095257

Ταξίδι στη Σελήνη

Φτιάξαμε το δικό μας Σεληνιακό τοπίο.

IMG 20220404 115030

 

Ομαδική δημιουργία μακέτας με τους πλανήτες.

IMG 20220404 114556 IMG 20220405 101659 IMG 20220407 085413 IMG 20220408 113112

Ατομική κατασκευή-μακέτα με τους πλανήτες.

IMG d3578fb3797cc0d25531f6b8e5a5ee83 V IMG b9d3add8471ef904ebb620421d4f1e78 V IMG 5967d814ccfc34418a1d5b12c5ae123e V

 

Φτιάξαμε την γειτονιά του Ήλιου!

IMG 20220316 125856

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – “Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης” WWF Ελλάς

ΘΕΜΑΤΙΚH ENOTHTA: Φροντίζω το περιβάλλον

1.Υποθεματική : Οικολογία

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης» αποτελεί μία πρόταση που στοχεύει στη σύνδεση των διατροφικών συνηθειών με τη προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από μία σειρά 11 δραστηριοτήτων, οι μαθητές/τριες πληροφορούνται για τα είδη των τροφών και τις θρεπτικές τους αξίες βάσει της μεσογειακής διατροφής, συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά με τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, με στόχο να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες υγιεινές και περιβαλλοντικά ορθές, οι οποίες θα συνδέονται με τη μεσογειακή διατροφή.

Στοχευόμενες δεξιότητες

Δεξιότητες μάθησης (1ος κύκλος): Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία

Δεξιότητες Ζωής (2ος κύκλος):Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα

Δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης (3ος κύκλος):Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα

Δεξιότητες του νου (4ος κύκλος):Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη

Πραγματοποιήθηκαν τα 5 εργαστήρια του προγράμματος σύμφωνα με τον προγραμματισμό των ενοτήτων.

Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.

Ετοιμάσαμε τα εισιτήρια για τα ταξίδια μας  και το διατροφικό κοσμικό ρολόι

IMG 20220202 094521

Τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, τα κολλήσαμε σε χαρτόνι και γράψαμε ποιο είναι το πιο δημοφιλές πιάτο ανά γεύμα.

IMG 20220114 085421

Στη χώρα του Δεκατιανού: καταγραφή του κολατσιού που τρώνε τα παιδιά στο σχολείο/Υγιεινό κολατσιό

IMG 20220209 101804 IMG 20220209 101807 IMG 20220209 101842 IMG 20220209 101812 IMG 20220209 101737 IMG 20220209 101751 IMG 20220209 101638 IMG 20220209 101645 IMG 20220209 101654 IMG 20220209 101728

 

Η ιστορία της μπανάνας

 Βάλαμε τις εικόνες στη σειρά για να αφηγηθούμε την ιστορία της μπανάνας: από την παραγωγή στην κατανάλωση

IMG 20220209 100159 IMG 20220209 100216 IMG 20220209 100238 IMG 20220209 100257 IMG 20220209 100319 IMG 20220209 100401 IMG 20220209 100421

Στο τέλος κάθε ταξιδιού τα παιδιά ετοίμαζαν ένα σουβενίρ για το σπίτι. Τα έβαλαν όλα σε ένα κουτί δώρου που ετοίμασαν από ρολό υγείας και το έδωσαν στους γονείς!

IMG 20220209 094507

16526198180601

Με την ολοκλήρωση των εργαστηρίων μοιράστηκαν στους γονείς

α)ο Δεκάλογος για γονείς από https://food.wwf.gr

10logos gia goneis 01 x 1240 1754x

β)Ερωτηματολόγιο διατροφικών συνηθειών -KIDMED που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του WWF



Λήψη αρχείου

Eργαστήρια Δεξιοτήτων – “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

Πρόγραμμα από τη Βιβλιοθήκη Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων του ΙΕΠ

ΘΕΜΑΤΙΚH ENOTHTA: Ζω καλύτερα-Ευ Ζην

1.Υποθεματική Υγεία:Διατροφή και Άσκηση

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό” αποτελεί μια εισαγωγή των μαθητών/τριων στις σωστές διατροφικές συνήθειες και στη σημασία της άσκησης για την υγεία τους, υπό το πρίσμα των δεξιοτήτων μάθησης “4C” (επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα).
Το πρόγραμμα χαρακτηρίζεται από ευελιξία και αξιοποιήθηκε με τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των παιδιών της τάξης.

Στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθειά τους στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Τα  παιδιά για να τον βοηθήσουν πρέπει να  γίνουν ντετέκτιβ και να αναζητήσουν στοιχεία! Για κάθε αποστολή/γρίφο που επιλύουν θα κερδίζουν ένα γράμμα, προκειμένου να ανακαλύψουν τι προσφέρουν η διατροφή και άσκηση στον άνθρωπο (ΥΓΕΙΑ).

Πατήστε  εδώ  για να ακούσετε το μήνυμα του ντετέκτιβ Βανς!

Ακολουθούν  ενδεικτικές φωτογραφίες από την υλοποίηση του προγράμματος στο Νηπιαγωγείο μας.

Το πιάτο της υγιεινής διατροφής!

12

 

Γνωριμία με τις ομάδες τροφίμων

5

 

Η πυραμίδα της διατροφής/ σουπλά

3

 

Αφίσα, ΝΑΙ και ΌΧΙ φυσικής δραστηριότητας

4

Το πιάτο με τα φρούτα και τα λαχανικά που προτείνουν τα παιδιά στον ντετέκτιβ Βανς

IMG 20211124 111135 1

 

Παιχνίδι με κάρτες και το καπέλο του ντετέκτιβ Βανς

6

Το καπέλο του ντετέκτιβ με εικόνες τροφίμων περνά από χέρι σε χέρι με συνοδεία μουσικής. Μόλις σταματήσει το παιδί που κρατά το καπέλο τραβά μια κάρτα και ανάλογα με το τι εικονίζει αναφέρει αν αυτή η τροφή κάνει καλό στην υγεία ή όχι.

7 8 9

Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου με συμβουλές από τα παιδιά για καλή υγεία με το storyJumber.

Πατήστε πάνω στο βιβλίο για να το διαβάσετε!


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Οι γρίφοι που μας έστειλε ο ντετέκτιβ Βανς και έπρεπε να λύσουν τα παιδιά

IMG 20211130 073211 1

 

Με την ολοκλήρωση κάθε αποστολής τα παιδιά κέρδιζαν ένα γράμμα, προκειμένου να ανακαλύψουν τι προσφέρουν η διατροφή και η άσκηση στον άνθρωπο

IMG 20211110 112845 1 IMG 20211110 112853 1 IMG 20211124 115544 1 IMG 20211125 113631 1

 

Οι γονείς έλαβαν ενημερωτικό φυλλάδιο για υγιεινό πρωινό από το Υπουργείο Υγείας



Λήψη αρχείου

 

Τα σήματα ντετέκτιβ διατροφής

IMG 20211128 095558 1

 

Η απονομή των σημάτων ντετέκτιβ της διατροφής  με την ολοκλήρωση των εργαστηρίων!

IMG 20211129 115140 1

 

 

 

Εγγραφές σχολικού έτους 2022-2023

Σας ενημερώνουμε, ότι οι αιτήσεις εγγραφών νηπιών-προνηπίων στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 Μαρτίου έως 20 Μαρτίου μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Στα Νηπιαγωγεία, το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου 2018 μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2018 (προνήπια) και τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου 2017 μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2017 (νήπια).

Πιο συγκεκριμένα, οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο – προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Αναλυτικότερα, αναφορικά με την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών:Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας:Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησης του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Τα δικαιολογητικά για τα βήματα (γ) και (δ) πρέπει να προσκομιστούν στο νηπιαγωγείο μαζί με Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, το βιβλιάριο Εμβολίων του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. Επίσης, απαιτείται υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης εγγραφής υπογεγραμμένη και από τους δυο γονείς/κηδεμόνες.

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή Ατομικό δελτίο (ΑΔΥΜ)

Βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης εγγραφής υπογεγραμμένη και από τους δυο γονείς/κηδεμόνες Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης έτερου γονέα

Πιστοποιητικό ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης επίσημα μεταφρασμένα, για την περίπτωση μόνο των αλλοδαπών μαθητών.

Επιπρόσθετα, απαιτείται βεβαίωση από ΚΕΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ).

Για απορίες και προβλήματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2810812103 και στο mail: mail@nip-achlad.ira.sch.gr

Ώρες επικονωνίας 12:30-13:30 για να μην παρακωλύεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική.

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Αγγελακοπούλου Σταυρούλα

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2021-2022

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2021-2022



Λήψη αρχείου

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.