Ενότητα: “Πολυτεχνείο”

Αν και με κάποια καθυστέρηση, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε την πολύ όμορφη δουλειά που κάναμε με τα παιδάκια μας τον Νοέμβρη, στα πλαίσια της επετείου του Πολυτεχνείου…
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν και ελπίζουμε να το χαρείτε όσο κι εμείς!

Όσο πλησίαζε η ημερομηνία της 17ης Νοεμβρίου, αρχίσαμε να ασχολούμαστε με έννοιες που θα μας βοηθούσαν να κατανοήσουμε τόσο το ιστορικό γεγονός όσο και την σημασία του.

Αρχικά διαβάσαμε στην τάξη το παραμύθι «Η κυρά Δημοκρατία» της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου, εκδόσεις Κέδρος, το οποίο αποτέλεσε αφορμή για να συζητήσουμε τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας.

1        2

Έπειτα ακολούθησε ομαδική εργασία  όπου τα παιδιά αποτύπωσαν σε ζωγραφική τις δύο έννοιες όπως τις είχαν αντιληφθεί και τις κόλλησαν στην αριστερή ή την δεξιά πλευρά αναλόγως της θεματικής την οποία είχαν επιλέξει.

3

Για την καλύτερη εμπέδωση και αξιολόγηση των εννοιών, ακολούθησε ατομικό φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά έπρεπε να κόψουν τις εικόνες και να τις κολλήσουν είτε στη στήλη της Δημοκρατίας είτε στη στήλη της Δικτατορίας, ανάλογα με το περιεχόμενό τους.

4          5

Στη συνέχεια, και δουλεύοντας ακόμα εισαγωγικά ως προς τη θεματική, με τη βοήθεια πινάκων  του Γιάννη Γαϊτη, διαβάσαμε μια ιστορία για στρατιώτες κατακτητές και ασπρόμαυρους πολίτες που αντιστέκονται και στο τέλος νικούν. (πρωτότυπη ιδέα-δημιουργία: https://www.popi-it.gr/giortes/politexnio/pinakes-biblio-gaitis/). Τον ασπρόμαυρο ήρωα – πρωταγωνιστή εμείς τον ονομάσαμε «Κύριο Καπελά», λόγω του καπέλου του.

6

Κάποιοι από τους πίνακες που μελετήσαμε..

7               8

Έπειτα δουλέψαμε κάποιους από τους πίνακες του Γαϊτη με τη μέθοδο του παζλ.

9           10        

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε συνέχεια της θεματικής και όσο πλησίαζαν και οι μέρες για την εορταστική επέτειο, αρχίσαμε να συζητάμε πιο συγκεκριμένα για το Πολυτεχνείο. Τι γνωρίζουν, αν το έχουν ξανακούσει, τι νομίζουν ότι είναι, κλπ. Παρατηρήσαμε κάποιες φωτογραφίες με αρχειακό υλικό, συζητήσαμε κάποια ιστορικά γεγονότα και επεξηγήσαμε στα παιδιά τι ακριβώς γιορτάζουμε τη μέρα αυτή. Μιλήσαμε για τους φοιτητές, για τα συνθήματα που φώναζαν, για τους στρατιώτες και τα τανκς. Αυτή η συζήτηση αποτέλεσε αφόρμηση για αρκετές δραστηριότητες και εργασίες, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.

Κατασκευή 1η :

13       14

                   12

15         16

17

Κατασκευή 2η :

18    19 

                       21     20 

Επίσης, μάθαμε το τραγούδι «Ο δρόμος» του  Μ. Λοϊζου, το οποίο έγινε αφορμή για να προσπαθήσουμε να γράψουμε όπως μπορούμε τη λέξη «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»:

22     23      24 25            26

Καθώς και το τραγούδι «Τα παιδιά ζωγραφίζουν» της Τσανακλίδου, με το οποίο δουλέψαμε σε ομαδικό επίπεδο και δημιουργήσαμε εικονόλεξο ώστε να μπορούμε να το ‘διαβάζουμε’ πιο εύκολα:
(στο τέλος το τραγούδι μας ενέπνευσε να φτιάξουμε πολλές πολιτείες και πολλά λουλούδια και πολλές καρδιές!!)

27        

    28     29

Θέλοντας να δουλέψουμε παραπάνω στοιχεία γραφής αλλά και την λεπτή κινητικότητα, κόψαμε ατομικές ντουντούκες από χαρτόνι και γράψαμε όπως μπορούσαμε τις λέξεις: «ΨΩΜΙ», «ΠΑΙΔΕΙΑ» και «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»:

 

32 34

33 30

Τις ντουντούκες τις χρησιμοποιήσαμε με μεγάλο ενθουσιασμό την ημέρα της γιορτής για να φωνάξουμε κ εμείς τα συνθήματα των φοιτητών στο Πολυτεχνείο!! (βλ.φωτο στο τέλος).

 

Τα συνθήματα τα δουλέψαμε και σε ομαδικό πλαίσιο, όπου τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, επέλεξαν τη λέξη που θα ζωγράφιζαν με κόκκινη τέμπερα, έκαναν σύσκεψη για τη σειρά με την οποία θα ζωγράφιζαν αλλά και για να μοιράσουν τα γράμματα της λέξης μεταξύ τους, και τέλος τους ζητήθηκε να γίνουν δημιουργικοί και να σκεφτούν κι άλλες λέξεις που θα μπορούσαν να αποτελέσουν συνθήματα, όπως «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ», «ΕΙΡΗΝΗ», «ΙΣΟΤΗΤΑ», κλπ. Όλη αυτή η δουλειά αποτυπώθηκε σε χαρτί του μέτρου και αναρτήθηκε στον εξωτερικό χώρο του σχολείου.

35            36

Φυσικά δουλέψαμε τόσο τα μαθηματικά μας μέσω του Πολυτεχνείου…..

37 38 39 40

….όσο και χωρικές έννοιες:

41 42

Προς το τέλος της εβδομάδας και αφού η γιορτούλα μας θα γινόταν σε κλειστό πλαίσιο, αποφασίσαμε με μια ομάδα παιδιών να διαβάσουμε το παραμύθι της Ντενεκεδούπολης (Ευγενία Φακίνου, εκδόσεις Κέδρος), να το ανεβάσουμε σε παράσταση κουκλοθεάτρου και να το παρουσιάσουμε στην υπόλοιπη ομάδα. Εντοπίσαμε τους ήρωες της ιστορίας, τους ζωγραφίσαμε, τους πλαστικοποιήσαμε και τους κολλήσαμε σε γλωσσοπίεστρα ώστε να μπορούν να γίνουν οι κούκλες μας. Βρήκαμε τη μουσική της Ντενεκεδούπολης, κάναμε πρόβες, και την μέρα της γιορτής το παρουσιάσαμε με μεγάλη επιτυχία στους συμμαθητές μας!

43              44                45

Επίσης, τη μέρα της γιορτής, θα κάναμε εκλογές. Έτσι λοιπόν από τη συζήτηση για τη δημοκρατία, μπήκαμε στη διαδικασία να συζητήσουμε για το τι είναι εκλογές, γιατί γίνονται, πώς γίνονται, κλπ. Αφού τα παιδιά μας μετέφεραν τις εμπειρίες τους, φτιάξαμε ατομικές ταυτότητες όπου αναγράφονταν τα στοιχεία μας: όνομα, χρώμα ματιών και μαλλιών, και μια μικρή ζωγραφική αποτύπωση του εαυτού μας, έναντι φωτογραφίας για να παραμείνουμε δημιουργικοί.

46

Τη μέρα της γιορτής, στήσαμε παραβάν και κάλπες. Διαλέξαμε την εφορευτική επιτροπή, και τα παιδιά ένα – ένα, αφού έδιναν στην εφορευτική επιτροπή την ταυτότητά τους και γινόταν η καταγραφή του ονόματός τους, έπαιρναν τα ψηφοδέλτια των χρωμάτων, έμπαιναν στο παραβάν, διάλεγαν το αγαπημένο τους χρώμα, δίπλωναν το χαρτί να μη μπορούν να το δουν οι υπόλοιποι, έβγαιναν, έριχναν την ψήφο τους στην κάλπη και έπαιρναν πίσω την ταυτότητά τους.

47      48            49

50     51

 

Όταν τελείωσαν όλοι, ανοίξαμε την κάλπη στην παρεούλα  και κάναμε καταμέτρηση. Ανοίγοντας ένα ένα χαρτάκι-ψήφο σημειώναμε με μια γραμμούλα το πλήθος των ψήφων που συγκέντρωσε κάθε χρώμα στον πίνακα της τάξης. Όταν τελείωσε η καταμέτρηση, μετρήσαμε πόσες γραμμούλες είχε συγκεντρώσει το κάθε χρώμα. Και για να αποκαλύψουμε και τα αποτελέσματα των εκλογών, εάν τα χρώματα κατέβαιναν σε εκλογές, το ΚΟΚΚΙΝΟ θα ήταν ο μεγάλος νικητής!!

52    53

Σας αποχαιρετούμε με μια ομαδική φωτογραφία από τη μέρα της γιορτής, όπου τα παιδιά με τη βοήθεια των χάρτινων ντουντούκων, φώναξαν «Ψωμί», «Παιδεία», «Ελευθερία».

54

 

 

Διατροφή!!

Μέσα στον μήνα Νοέμβριο, υλοποιήσαμε το πρώτο εργαστήρι δεξιοτήτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αφορούσε την Διατροφή.

Μάθαμε για τις τροφές, διαβάσαμε παραμύθια με φρούτα και λαχανικά, τραγουδήσαμε για καρότα, αγκινάρες και μπιζέλια, χορέψαμε, κάναμε κατασκευές…. Ας ξεκινήσουμε!

  • Διαβάσαμε το παραμύθι «Λαχανοπαρεούλες – Παιχνιδοκουβεντούλες» της Ευγενίας Μέξη, εκδ. Νίκας, και γελάσαμε πολύ με την κυρία Μελπομένη και τη γάτα της την Μένη που τα χάσανε όταν τα λαχανικά επαναστάτησαν και άρχισαν μόνα τους να δραπετεύουν από τις σακούλες και να γίνονται σαλάτα.IMG 20231206 162454
  • Μιλήσαμε για τις οικογένειες των τροφών (όσπρια, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, κρέας-ψάρι, και λίπη). Κατηγοριοποιήσαμε τις τροφές με βάση την οικογένεια στην οποία ανήκουν και κάναμε μια πρώτη συζήτηση για το ποιες τροφές πρέπει να προτιμούμε και ποιες να αποφεύγουμε.IMG 20231206 163834
    IMG 20231206 164110 IMG 20231206 164003 IMG 20231206 163834 1 IMG 20231206 163900 IMG 20231206 163922
  • Διευρύνοντας τη γνώση, φτιάξαμε την πυραμίδα της διατροφής, όπου κάτω κάτω τοποθετήσαμε φρούτα και λαχανικά, πιο πάνω όσπρια, κρεατικά και θαλασσινά, και πάνω πάνω τα γλυκά, τις τούρτες, τις πίτσες, τα πατατάκια, τα αναψυκτικά, και κατά γενική ομολογία της τάξης,  όλα αυτά που είναι τόσο νόστιμα και πολύ θα θέλαμε να μπορούσαμε να τα τρώμε κάθε μέρα! Επίσης γράψαμε όπως μπορούσαμε τα είδη των τροφών που τοποθετούνται ψηλά στην πυραμίδα και άρα καλό είναι να τα καταναλώνουμε σπάνια, αυτά που βρίσκονται στη μέση και άρα μπορούμε να τα τρώμε συχνά αλλά όχι κάθε μέρα, και αυτά που βρίσκονται στην βάση του πίνακα  και πρέπει να τρώμε κάθε μέρα.IMG 20231202 185138
  • Έπειτα φτιάξαμε μικρές πράσινες κόκκινες φατσούλες και παίξαμε παιχνίδι όπου τα παιδιά έλεγαν ένα φαγητό και οι υπόλοιποι έπρεπε να σηκώσουμε το ανάλογο φατσάκι αναλόγως με το αν το φαγητό που ειπώθηκε είναι υγιεινό ή όχι. Ακολούθησαν και ατομικά φύλλα εργασίας που αφορούσαν τον διαχωρισμό υγιεινών και μη υγιεινών τροφών.
    IMG 20231206 165913                        IMG 20231206 163343                        IMG 20231206 163305
  • Σε μια προσπάθεια λοιπόν να τρώμε όλοι πιο υγιεινά, φτιάξαμε έναν πίνακα όπου το κάθε παιδί έγραψε το όνομά του , και στο οποίο προσθέταμε κάθε μέρα μια σφραγίδα στο παιδί που είχε στο κολατσιό του κάποιο φρούτο ή λαχανικό.
  • Μιλώντας για τα όσπρια, κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας στο οποίο αρχικά έπρεπε να συμπληρώσουμε με το μολύβι μας τα κυκλάκια που έλειπαν και έπειτα κολλήσαμε μέσα στα κυκλάκια αυτά, φακές.
    IMG20231128121601                    IMG 20231206 163157
  • Προσπαθήσαμε επίσης να διαχωρίσουμε και τα φρούτα από τα λαχανικά. Σε αυτό δώσαμε λίγο χρόνο καθώς δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα εύκολο.IMG 20231206 164730
    IMG 20231206 165745 IMG 20231206 165832IMG 20231206 165757 IMG 20231206 165816
  • Ανακαλύψαμε το γράμμα «Φ», της «φράουλας» και του «φθινόπωρου», και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε κ άλλες λέξεις που ξεκινούν από αυτό το γράμμα, τις οποίες καταγράψαμε στον πίνακα, όπως «φακές» και «φασόλια», αλλά και «φακός».
    IMG 20231206 162523 IMG 20231206 162638

 

 

 

 

 

 

  • Επιλέξαμε φρούτο και το κάναμε κατασκευή- μάσκα.
    IMG 20231206 165934

 

 

 

 

 

 

  • Ακόμα, θέλοντας να ανακαλύψουμε κι άλλους, πιο παιχνιδιάρικους τρόπους για να παίξουμε με τα φρούτα και τα λαχανικά, παρατηρήσαμε τα έργα τέχνης του Giuseppe Arcimboldo, ο οποίος χρησιμοποιούσε στους πίνακές του αυτά τα δύο είδη για να συνθέσει ανθρώπινες μορφές- κυρίως πρόσωπα, και πειραματιστήκαμε κ εμείς κατά βούληση..
    IMG 20231206 165604 IMG 20231206 165652 IMG 20231206 165634

 

  • Επίσης, συζητήσαμε για τις παροιμίες, τι είναι , πότε τις χρησιμοποιούμε, εάν γνωρίζουμε παροιμίες σχετικές με τη διατροφή. Έπειτα, ζωγραφίσαμε σε μορφή εικονόλεξου παροιμίες που έχουν σχέση με τη διατροφή και το φαγητό.
    IMG 20231206 164655 IMG 20231206 164249 IMG 20231206 164210 IMG 20231206 164440 IMG 20231206 164307 IMG 20231206 164603 IMG 20231206 164359 IMG 20231206 164415 IMG 20231206 164325
  • Την προσοχή μας τράβηξε η πιο διαδεδομένη παροιμία «ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα», και έτσι φτιάξαμε το μηλαράκι μας σε κατασκευή και γράψαμε από πίσω την παροιμία.
    IMG 20231206 163759              IMG 20231206 163739
  • Μάθαμε το τραγούδι «Ο χορός των μπιζελιών», (Μουσική: Λένα Πλάτωνος, Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή), το οποίο το δραματοποιήσαμε κιόλας, καθώς γίναμε κολοκυθάκια, μπιζέλια, μπάμιες και χορέψαμε τανγκο!! (https://www.youtube.com/watch?v=W8QegBVmWEo)
  • Επίσης ακούσαμε το παραμυθοτράγουδο «Το καρότο και η αγκινάρα», (Ποίηση: Μιχάλης Άνθης, Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης
    Ερμηνεία: 
    Γιάννης Ζουγανέλης, Ελεονώρα Ζουγανέλη & χορωδία), το οποίο έγινε αφορμή για αρκετές δραστηριότητες επέκτασης:
    (https://www.youtube.com/watch?v=H2UTH75FbWo)
  • Το φτιάξαμε σε παραμύθι, κρατώντας τους στίχους και ζωγραφίζοντας κάθε σκηνή της ιστορίας σε κάθε σελίδα, δημιουργώντας έτσι το δικό μας καινούριο παραμύθι το οποίο μπήκε στη βιβλιοθήκη της τάξης μας,
  • Ζωντανέψαμε τους ήρωες του παραμυθοτράγουδου: κατασκευάσαμε το καρότο και κάναμε την αγκινάρα δαχτυλόκουκλα,
  • Και στο τέλος, είδαμε το παραμυθοτράγουδο να ζωντανεύει μπροστά μας, αφού με τη βοήθεια των κατασκευών και του παραμυθιού που είχαμε φτιάξει, καταφέραμε να τραγουδήσουμε και να παίξουμε παράλληλα, με τις χάρτινες κατασκευές μας, την ιστορία που μας διηγείται το παραμυθοτράγουδο!
    IMG 20231206 163429 IMG 20231206 164802 IMG 20231206 165023 IMG 20231206 165115 IMG 20231206 165155  IMG 20231206 165001IMG 20231206 165042IMG 20231206 164918 IMG20231129125808

Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα θεματική μέσα από την οποία μάθαμε πολλά, τόσο για τη διατροφή μας όσο και για τις τροφές. Μέσα από τις δραστηριότητές μας φροντίσαμε να παραμείνουμε δημιουργικοί, να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να δραματοποιήσουμε, να αγγίξουμε, να γράψουμε, να μερήσουμε, να διαχωρίσουμε, και πάνω απ’ όλα, ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ2022-23

 

Οι αιτήσεις εγγραφών για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1-20 Μαρτίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από τους γονείς στη διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.

Βήματα ηλεκτρονικής αίτησης:

  • Είσοδος στη σελίδα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» (gov.gr) κάνουν χρήση των κωδικών taxisnet.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και κινητό τηλέφωνο μέσω των οποίων θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.  Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Τηλεφωνική επικοινωνία για συνάντηση στο σχολείο ή πληροφορίες: 08:30-09:00 και 13:00-14:00

Πληροφορίες: ΚΑΡΑΜΠΑΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Τηλέφωνο: 2284041030

e-mail: mail@nip-dryou.kyk.sch.gr

 

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΡΥΟΥ ΠΑΡΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.