Πώς πρέπει να διαβάζει και πώς αξιολογείται ο μαθητής στα Κείμενα Βοήθημα Κειμένων Νεοελ. Λογοτεχνίας (Βολονάκης) Υλικό μου για το Λύκειο, Γυμνάσιο και Δημοτικό, όπου υποδεικνύω τεχνικές περιγραφής, αφήγησης και επιχειρηματολογίας, μεθόδους σύνταξης επιστολής, άρθρου σε εφημερίδα, προφορικής ομιλίας σε ακροατήριο μαζί με παραδείγματα κ.ά., τρόπους ανάπτυξης παραγράφου με παραδείγματα και αναγνώρισης γραπτού ύφους. Επίσης τη δομή μιας περίληψης τονίζοντας τα θετικά και αρνητικά μέρη της. Μπορείτε να το αποθηκεύσετε. Λήψη αρχείου Ύφος κειμένου (απλό, επίσημο, ειρωνικό, διδακτικό […]
Αρχεία για 16 Σεπτεμβρίου, 2014
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ΄Γυμνασίου
Σεπ 201416
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α΄Γυμνασίου
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄Γυμνασίου
- Αρχική
- Εργασίες-Βραβεύσεις-Project μαθητών μου
- Ιλιάδα Β΄Γυμνασίου
- Ιστορία Α΄Γυμνασίου
- Ιστορία Β΄Γυμνασίου
- Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄Γυμνασίου
- Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ΄Γυμνασίου
- Νεοελληνική Γλώσσα Α΄Γυμνασίου
- Νεοελληνική Γλώσσα Β΄Γυμνασίου
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
- Οδύσσεια Α΄Γυμνασίου
- e-selides
- eTwinning
- Αναζήτηση νόμων
- Βακαλούδη Αναστασία (Σύμβουλος Φιλολόγων)
- Βιβλία Υπουργείου Παιδείας
- Δημιουργική γραφή (Πολύτροπη γλώσσα του ΚΕΓ)
- Δημόσια Διοίκηση
- Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης
- Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη
- Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
- Εκπαιδευτική ραδιοτηλεόραση
- Ελληνικός Πολιτισμός
- η-τ@ξη
- Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
- Μιχάλης Γεωργιάδης (Σύμβουλος Φιλολόγων)
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Πολύτροπη γλώσσα
- Πύλη Φιλολόγων
- Τερέζα Γιακουμάτου (Φιλόλογος)
- Υπουργείο Παιδείας
- Φιλολογείν
- Φιλολογικά σενάρια (Πρωτέας)
- Φωτόδεντρο