Χέρια Καθαρά -Μικρόβια Μακριά

Την Τρίτη 17 Μαΐου 2022 τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη δράση του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Σπάρτης «Χέρια καθαρά- Μικρόβια μακριά». Με διαδραστικό τρόπο ενημερώθηκαν από τις  κυρίες Αργυρούλα και Άννα για την αξία της υγιεινής των χεριών σαν μέτρο πρόληψης της διασποράς μικροβίων και ιών, για το σωστό πλύσιμο των χεριών και τους τρόπους προστασίας γενικότερα. Ύστερα έδειξαν σε κάθε νήπιο χωριστά το σωστό τρόπο πλυσίματος των χεριών. Στο τέλος, εκτός από το χρήσιμο υλικό που μας άφησαν μοίρασαν στα παιδιά αντισηπτικά μαντηλάκια και χυμούς.

20220517 101430βα    20220517 103209α 20220517 104740

Πρωτομαγιά

Πρωτομαγιά

Λουλούδια ας διαλέξουμε

και ρόδα και κρίνα

κι ελάτε να πλέξουμε

στεφάνια με κείνα….

Έφτασε ο Μάιος και εμείς πιστοί στην παράδοση μόλις επιστρέψαμε στο  νηπιαγωγείο φτιάξαμε το μαγιάτικο στεφάνι και το κρεμάσαμε στην πόρτα μας. Καλό μήνα παιδιά!

 IMG 3024               20220503 123712

Συμμετοχή στη δράσεις αγάπης για τα παιδιά της Ουκρανίας

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο για τα ανθρώπινα δικαιώματα και κυρίως τα δικαιώματα των παιδιών  αποφασίσαμε να συμπαρασταθούμε στα παιδιά της Ουκρανίας που βιώνουν τον πόλεμο. Φτιάξαμε λοιπόν μία αφίσα και την ανεβάσαμε στο padlet με τις «Δράσεις αγάπης για τα παιδιά της Ουκρανίας από τα νηπιαγωγεία Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας(3η ενότητα)».

.jpg

Δείτε το εδώ: https://padlet.com/alenikola73/af1c7dd7zlt6s10h

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

3ος Θεματικός Κύκλος: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ     Υποενότητα: Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος: «Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας.»

Ένα παιχνίδι για δέσιμο και συνοχή της ομάδας. Τα παιδιά δίνουν τα χέρια τους και στη συνέχεια προσπαθούν να τα ξεμπερδέψουν για να φτιάξουν έναν κύκλο.

IMG 2917

Ομαδική εργασία: «Μια  μεγάλη καρδιά» με τα ονόματα και τις φωτογραφίες τους για να διακοσμήσουν την τάξη τους.

20220428 184932a

Δημιουργία νοητικού χάρτη με τις γνώσεις των παιδιών σχετικά με τις ανάγκες τους.

20220509 082345

Παρουσιάζουμε το βιβλίο «Μια ζωή σαν τη δική μου» (Ένα βιβλίο από τη  unicef) και συζητάμε για την καθημερινή ζωή και τις ανάγκες των παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Προβολή της διαδικτυακής ταινίας ταινίας «ΕΙΡΗΝΗ» και συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα της μικρής προσφυγοπούλας.

Δραματοποίηση της ιστορίας «Άσπρα και μαύρα πρόβατα». Τα λευκά πρόβατα συναντούν δυο μαύρα και συζητούν αν θα τα δεχτούν στο κοπάδι τους ή θα τα διώξουν.

IMG 2943 IMG 2947

Εικαστική αποτύπωση των δικαιωμάτων του παιδιού και ανάρτηση της αφίσας στην τάξη.

20220509 082312

Οι φόβοι των παιδιών: Ζωγράφισαν τους φόβους τους, τους γράψαμε σε χαρτάκια για να τους κάνουν μετά μπαλάκια και να τους πετάξουν μακριά να μην τα ενοχλούν.

20220601 165738   20220511 133540

Εικαστική δημιουργία με αφορμή την ταινία «Ειρήνη». Τι θα έβαζαν στη βαλίτσα αν ήταν στη θέση της Ειρήνης και έφευγαν από τον τόπο τους. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ζωγράφισαν (παιχνίδια, τρόφιμα, παραμύθια, ρούχα κ.ά). Έπειτα τα έκοψαν και τα κόλλησαν στην βαλίτσα και ορίστε το όμορφο αποτέλεσμα! .

IMG 2712IMG 2713

Διαβάσαμε το παραμύθι: «Ο Λαχαπού απο τη ζούγκλα της χώρας Καμαμπού» το συζητήσαμε και τα παιδιά ζωγράφισαν μια εικόνα από το παραμύθι.

20220601 164851

Έπειτα, ζητήσαμε από τα παιδιά να αναφέρουν τρόπους με τους οποίους δείχνουν καλοσύνη και φιλικότητα σε γνωστούς και άγνωστους ανθρώπους. Κάθε παιδί παρουσίασε στην ολομέλεια τον δικό του τρόπο. Στην συνέχεια την σημειώσαμε σε μια λωρίδα χαρτονιού  και έτσι δημιουργήσαμε την «Αλυσίδα της φιλίας» και κάθε ιδέα των παιδιών αποτελεί κρίκο της αλυσίδας! Στην αρχή κάθε μέρας θα αφαιρούμε ένα κρίκο και θα ζητείται από τα παιδιά να εφαρμόζουν τον τρόπο καλοσύνης μέχρι το τέλος της ημέρας!

IMG 2971

Διαβάσαμε την κοινωνική ιστορία των φυλών Τσαφ και Τσουφ και τη δραματοποιήσαμε. Οι δύο φυλές χωρίστηκαν και υπέφεραν εξαιτίας της διχόνοιας των αρχηγών τους,  χάνοντας την πρόσβαση σε στέγη κτλ. Στο τέλος οι φυλές συμφιλιώνονται και βελτιώνουν τις συνθήκες ζωής τους. Συζητήσαμε με τα παιδιά για τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

IMG 2788   IMG 2792a  IMG 2793a

Συμμετοχή του σχολείου στη δράση «Μίλα Τώρα»

    «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό πραγματοποίησε για 9η συνεχή χρονιά την εκστρατεία Μίλα Τώρα. Όλες οι δράσεις έγιναν στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης συνεργασίας του Οργανισμού με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ».

Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» κλήθηκαν όλα τα σχολεία και τα παιδιά να συμμετέχουν και να δημιουργήσουν το δικό τους μήνυμα.
Το δικό μας σχολείο συμμετείχε και δημιούργησε με την βοήθεια όλων των παιδιών, την παρακάτω αφίσα!
ΤΩΡΑ Νηπιαγωγείο Αφυσσού Κοκκινόρραχης

Ανακοινώσεις

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023  

    Οι εγγραφές μαθητών/τριών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022.

Οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος  2022-2023     θα πραγματοποιηθούν από  1 έως 20 Μαρτίου 2022 ηλεκτρονικά και εγγράφονται σ’ αυτά οι μαθητές/τριες που είναι γεννημένοι/νες το 2018.

Οι εγγραφές γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλη (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στο Νηπιαγωγείο Αφυσσού- Κοκκινόρραχης εγγράφονται όσοι μαθητές/τριες κατοικούν στα δημοτικά διαμερίσματα: Αφυσσού, Κοκκινόρραχης, Κλαδά και Χρύσαφας.

  Η φοίτηση σε νηπιαγωγεία, των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών, είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας. Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται   αυτεπάγγελτα.

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/ κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους  γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,      β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή, εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση   κατοικίας,      γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν.                                                                                                                      δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,                                                                                        ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».     Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Παραστατικά που πρέπει να προσκομίσουν οι γονείς/κηδεμόνες στη σχολική μονάδα:

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)  το οποίο συμπληρώνεται και υπογράφεται από παιδίατρο (το έντυπο υπάρχει και στο σχολείο).                                                                       β) Βιβλιάριο υγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.                                                                                                     γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

– Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο αφού προηγηθεί  τηλεφωνική επικοινωνία.

 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους χωρίς προϋποθέσεις.

Στο τμήμα Πρόωρης υποδοχής (7:45-8:30) δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα νήπια που είναι εγγεγραμμένα στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.                                                          Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Η προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών στο νηπιαγωγείο θα γίνεται μετά από τηλεφωνική συνεννόηση με την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου ώστε να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ. και τον Εθνικό Οργανισμό Υγείας (ΕΟΔΥ)

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2731082430

Ώρες επικοινωνίας: Καθημερινά 12:10μ.μ έως 13:00 

e mail:  mail@nipkokkin.lak.sch.gr         

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΦΛΩΡΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: 2ος Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποενότητα: Οικολογική Συνείδηση     Τίτλος: «Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης»

Ένα πρόγραμμα και της WWF Ελλάς που στόχο είχε τα παιδιά να συνδέσουν τις διατροφικές τους συνήθειες με την προστασία του περιβάλλοντος. Έμαθαν για τα είδη των τροφών και τη θρεπτική τους αξία, για τη μεσογειακή διατροφή αλλά και για το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής μας με στόχο να υιοθετήσουν όχι μόνο υγιεινές υγιεινές διατροφικές συνήθειες αλλά και περιβαλλοντικά ορθές.

Κάποιες από τις δραστηριότητές μας ήταν:

-Τα παιδιά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους φαγητό, και χόρεψαν ακούγοντας το τραγούδι: «Το ρομαντικό γεύμα».

20220521 081221IMG 2877α

-Σταδιακά, ζωγράφισαν το πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό που ζήτησαν στο παλάτι του «Βρέχει το αγαπημένο μου φαγητό». Συζητήσαμε με τα παιδιά τα πιάτα τους.  Έτσι έγινε και  η εισαγωγή στο ταξίδι μας στη Χώρα της Διατροφής.

20220521 083021

-Κάποια από τα παραμύθια που διαβάσαμε με τα παιδιά και τα συζητήσαμε, τα ζωγραφήσαμε, τα δραματοποιήσαμε.

IMG 2881 1

-Παιχνίδι ρόλων τροφές που βρίσκουμε στη θάλασσα (μπλε χαρτόνι) ή στη στεριά (καφέ) και πηγαίνουμε στο κατάλληλο μέρος.

IMG 2865α   IMG 2866α

-Ζωγραφίσαμε με τα νήπια τον Ποσειδώνα, θεό της θάλασσας, τα ψάρια και τα θαλασσινά και τη Δήμητρα θεά της γεωργίας, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά. Έγιναν ψαράδες και γεωργοί.

IMG 2872

-Είδαμε στον υπολογιστή  το βίντεο «Παραγωγή ρυζιού στους ορυζώνες Θεσσαλονίκης»  για την καλλιέργεια του ρυζιού

IMG 2868α

https://www.youtube.com/watch?v=ModZ0hQ-8yA

-Δουλέψαμε στην τάξη τις ομάδες των τροφών, είδαμε τις δυο πυραμίδες της Παιδικής Μεσογειακής διατροφής και την Περιβαλλοντική πυραμίδα (wwf.gr/food) και συγκρίναμε. Το υγιεινό είναι και περιβαλλοντικά ορθό. Φτιάξαμε την Πυραμίδα της Παιδικής Διατροφής

 20220521 121812     20220511 134434α   

Μιλήσαμε για το πρόγευμα στο σχολείο και συνδυάσαμε την υγιεινή διατροφή με τα λιγότερα σκουπίδια. Πρόγευμα με φρούτα. Τι φρούτο προτιμάμε.

IMG 2885α  IMG 2882α  IMG 2884α  IMG 2900      IMG 2874

Μιλήσαμε για τη μπανάνα, είδαμε στην υδρόγειο σφαίρα τη χώρα προέλευσής της και μετρήσαμε την απόσταση από εμάς για να διαπιστώσουμε τα τροφοχιλιόμετρα..

20220503 082838

Ετοιμαστήκαμε για το παιχνίδι στο διάλειμμα δεν ξεχνάμε όμως το νερό μας και την αξία του στην υγεία μας. Το έχουμε στο παγουρίνο μας και όχι στο πλαστικό μπουκάλι για μην επιβαρύνουμε και τον πλανήτη μας. IMG 2903α

Ακούσαμε το τραγούδια για τη διατροφή όπως: » Τόσο λάθος διατροφή», «Μίλα μου για μήλα»,»Η ντομάτα καμικάζι» και τα συζητήσαμε.

IMG 2894α

Παίξαμε το παιχνίδι:» Ο Βασιλιάς της ζάχαρης». Βάζουμε τις τροφές στη σωστή κατηγορία. Σ’ αυτές με λίγη ζάχαρη και σε αυτές με πολύ ζάχαρη.

IMG 2889    IMG 2888  

Στο τέλος κόψαμε και βάλαμε τις τροφές σε δύο πιάτα. Στο ένα αυτές που κάνουν καλό στην υγεία μας και στο άλλο αυτές που δε μας κάνουν καλό. Διαπιστώσαμε πως ότι είναι διατροφικά καλό είναι και περιβαλλοντικά σωστό.

20220521 114920    20220521 083834

 

 

 

 

 

Άγιος Βασίλης έρχεται…

Ο Άγιος Βασίλης ήρθε στο σχολείο μας  για να μοιράσει τα δώρα του. Σκόρπισε με την παρουσία του αγάπη, χαμόγελα, έδωσε ευχές και πάνω απ’ όλα έφερε μεγάλη χαρά στα παιδιά ! Χρόνια Πολλά Άγιε Βασίλη να είσαι πάντα καλά!

image0 4α

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για τη βοήθειά τους και τους ευχόμαστε μια Καλή, Δημιουργική Χρονιά, με υγεία!

 

 Συμμετοχή στο Χριστουγεννιάτικο bazaar του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία Σπάρτης με απόλυτη επιτυχία το Χριστουγεννιάτικο bazaar  του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων μας Νηπιαγωγείου Αφυσσού-Κοκκινόρραχης και 9ου Δ.Σ. Σπάρτης, παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, όσον αφορά το σχολείο μας,  ευχαρίστησε τις νηπιαγωγούς κ. Φλώρου Σοφία και κ. Λαμπαρδάκη Γεωργία για την πολύτιμη προσφορά τους σε κατασκευές καθώς και για την συμμετοχή τους στο bazaar, καθώς και όσους γονείς προσέφεραν όμορφες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες και βοήθησαν στο να ολοκληρωθεί επιτυχώς το 1ο τους χριστουγεννιάτικο bazaar, σαν αποτέλεσμα ομαδικής και συλλογικής προσπάθειας.

IMG 1678 IMG 1681 IMG 1683

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

       Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με το «Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων» του σχολείου και το 9ο Δ.Σ. Σπάρτης στη συγκέντρωση τα Χριστούγεννα ειδών πρώτης ανάγκης για «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Ευχαριστούμε θερμά όλους όλους όσους συνέβαλαν και κυρίως τους γονείς/κηδεμόνες των νηπίων σ΄ αυτή την πράξη αγάπης και υποστήριξης του συγκεκριμένου οργανισμού.

IMG 2846α      IMG 1727 α