Διαβάστε περισσότερα: Έντυπα σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας – iPaideia.gr

ΧΙΛΙΑ ΜΑΤΙΑ…ΕΝΑ ΒΛΕΜΜΑ  

Mporoume simera,mporoume twra!!!

Proti mas fora 

Ο Ελληνικός Πολιτισμός είναι μία εξαιρετική ιστοσελίδα του φιλόλογου Γιάννη Παπαθανασίου.  Εκεί θα βρείτε υλικό σχετικά με την αρχαία ελληνική τέχνη (αρχιτεκτονική, πλαστική, αγγειογραφία), την Οδύσσεια, την Ιλιάδα τον Ηρόδοτο και την Ελένη, τη γραμματική και το συντακτικό της αρχαίας και της νέας ελληνικής γλώσσας.

Πατήστε κλικ εδώ για να δείτε μια πλούσια συλλογή από χάρτες των Αρχαίων Χρόνων, της Βυζαντινής Περιόδου και της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας.

Πατήστε κλικ εδώ για να δείτε μια πλούσια συλλογή από υλικό σχετικά με μάχες των Αρχαίων Χρόνων, της Βυζαντινής Περιόδου και της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας.

Πηγή:http://fresheducation.gr

Στην προσπάθειά μας να διευκολύνουμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς στο έργο τους, συγκεντρώσαμε τα νομοθετήματα και τις διατάξεις εκείνες που ρυθμίζουν τη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Ταυτόχρονα, αναρτούμε την απόφαση της ΔΟΕ (2013) για τα «Εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών της Π.Ε.», ώστε να γνωρίζουμε τις θέσεις του Κλάδου και να υπερασπιζόμαστε τις κατακτήσεις μας. Τέλος, επισημαίνουμε πως παραπλεύρως στην ιστοσελίδα μας και στην ενότητα «Κωδικοποιημένη εκπαιδευτική νομοθεσία» θα βρείτε ένα πολύτιμο οδηγό για τα «καθήκοντα, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών».

Καλή σχολική χρονιά! (2015-2016)

Γιώργος Δημητρακόπουλος

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Πειραιά

(κάνε κλικ πάνω σε κάθε σύνδεσμο και κατέβασε το σχετικό αρχείο)

Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Α.Π.Σ. (αναλυτικά προγράμματα)

Ισχύουν οι Υπουργικές Αποφάσεις (ΦΕΚ τ. Β” 303/2003) και (ΦΕΚ τ. Β” 304/2003)

http://www.pi-schools.gr/programs/depps/

Για την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών αρμοδιότητας Υ.ΠΑΙ.Θ. ισχύει η

Αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/24247/3-9-2013 Υ.Α.

Δικαιολογητικά εγγραφής μαθητών 2015-2016 ισχύουν:

Για τις εγγραφές Νηπίων και Μαθητών η εγκύκλιος Φ.6/1064/76958/Δ1/14-5-2015

Για το ΑΔΥΜ οι εγκύκλιοι:

α) του Υπουργείου Υγείας Γ3δ/Δ.Φ.13.2./Γ.Π. οικ. 28108/17-4-2015

β) του ΥΠΟΠΑΙΘ Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015

Το νέο έντυπο ΑΔΥΜ

Το Φύλλο Ιατρικής Εξέτασης για το Ατομικό Δελτίο Υγείας

Για την πιστοποίηση υγείας μαθητών ισχύουν οι:

Αρ. πρωτ. : Υ3γ/ΓΦ13.1/Γ.Π/οικ.28090/21-3-2013

Αρ. Πρωτ. : Υ3γ/ΓΦ13.1/Γ.Π/38848/17-6-2013

Αρ. Πρωτ.: οικ. 22238/28-6-2013

Αρ. Πρωτ. : οικ.23344/9-7-2013

Για τη λειτουργία του κυλικείου ισχύει

η εγκύκλιος Υ1γ/ Γ.Π/οικ 81025/27-8-2013

και η τροποποίησή της Υ1γ/ Γ.Π/οικ 96605/17-10-2013

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου 2015-16 ισχύει η

Φ.12 /1039 /137119 / Δ1/3-9-2015

Προγραμματισμός Ολοήμερου Προγράμματος 2015-2016

Ισχύει η εγκύκλιος Φ. 50/660 / 86320 /Δ1/29-5-2015

Για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος 2015- 2016 

(εκκρεμεί η έκδοση εγκυκλίου)

Για τις σχολικές δραστηριότητες 2015-2016 ισχύει η

(εκκρεμεί η έκδοση εγκυκλίου)

Αναλογία αριθμού μαθητών ανά τμήμα

ισχύουν οι:

Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006

Φ. 12 /622 /129803/Γ1/16-9-2013 (τροποποίηση)

Ι. Ωρολόγια Προγράμματα για τα Δημοτικά σχολεία

Για τα εξαθέσια και άνω συμπεριλαμβανομένου και του Ολοήμερου Προγράμματος ισχύει η

Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 ή ΦΕΚ 1139/2006 τ. Β΄

Για τα 1/θέσια, 2/θέσια, 4/θέσια και 5/θέσια σχολεία ισχύει η

Φ.12.1/545/85812/Γ1/31-8-2005 ή ΦΕΚ 1280/2005 τ. Β΄

Για τα 3/θέσια σχολεία ισχύει η

Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 ή ΦΕΚ 1139/2006

Για το Ολοήμερο Πρόγραμμα των σχολείων που θα λειτουργήσουν σύμφωνα με τη  Φ.12/530/62626/Γ1/2-6-2011  ισχύει η

Φ.20/482/95210/Γ1/9-9-2003 ή ΦΕΚ 1325 τ. Β΄

Για τα 1.347 δημοτικά σχολεία ΕΑΕΠ συμπεριλαμβανομένου και του Ολοήμερου Προγράμματος ισχύει η:

Φ.12/620/61531/Γ1/31-5-2010 ή ΦΕΚ 804 τ. Β΄ 

όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παράγραφο Β1 της

Φ.12/520/61575/Γ1/30-5-2011 ή ΦΕΚ 1327 τ. Β΄

Για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ και Φροντιστηριακών Τμημάτων ΖΕΠ

ισχύουν:

ο Ν. 3879/10 (άρθρο 26, παρ. 1α και 1β)

154158/Γ1/26-9-2014, εγκύκλιος

η εγκύκλιος (οδηγίες για την ίδρυση και λειτουργία ΖΕΠ)  164871 /Γ1/1-11-2013

η εγκύκλιος (παιδαγωγικές προϋποθέσεις για την ίδρυση ΖΕΠ) 127050 /Γ1/17-10-2012

Για τις 18 σχολικές μονάδες που εντάχθηκαν στις ΖΕΠ σύμφωνα με την Φ.1TY/809/101455/Γ1/7-9-2011  ισχύουν οι :

Φ.12/20/2045/Γ1/10-1-2010 (ΦΕΚ 56, τ.Β΄)

Φ.12/805/100859/Γ1/7-9-2011(ΦΕΚ 2270, τ.Β΄)

Για την Ευέλικτη Ζώνη

στα συμβατικά σχολεία ισχύει η

Φ.12.1/545/85812/Γ1/31-8-2005

στα ΕΑΕΠ ισχύει η

Φ.12/520/61575/Γ1/30-05-2011

Για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού ισχύουν:

α) Ίδρυση Πρατηρητηρίου 159704/Γ7/17-12-2012

β) Επιμόρφωση Μελών Ομάδων Δράσεων Πρόληψης 4965/29-6-2015

Ωρολόγια Προγράμματα για τα Νηπιαγωγεία

Για τα Νηπιαγωγεία ισχύει η Φ.32/190/81670/Γ1/20-7-2007 ή ΦΕΚ 1420/2007 τ. Β΄

Για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ισχύει η

(εκκρεμεί η έκδοση εγυκλίου)

ΙΙ. Διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας

Ισχύουν οι:

Φ.52/ 63/12873/Γ1/6-2-2012 (ΦEΚ 253, τ. Β΄)

Φ52/632/81912/Δ1/22-5-2015

Φ 52/1034/133898/Δ1/27-8-2015 (κατάλογος βιβλίων Γερμανικής Γλώσσας)

Φ 52/1035/133897/Δ1/27-8-2015 (κατάλογος βιβλίων Γαλλικής Γλώσσας)

Φ.52/1036/133905/Δ1/27-8-2015  (Διαδικασία προμήθειας)

Πίνακας (συμπληρώνεται από το Διευθυντή)

Αξιολόγηση Β” Ξένης Γλώσσας

Ισχύει η  Φ.52/1588/152164/Γ1/25-11-2008

ΙΙΙ. Διδασκαλία – Προγράμματα Σπουδών των νέων διδακτικών αντικειμένων στα σχολεία με ΕΑΕΠ

Ισχύει η  Φ.12/879/88413/Γ1/20-7-2010 ή ΦΕΚ 1139/2010 τ. Β΄

ΙV. Κατ’ οίκον εργασίες

Ισχύουν οι:

Φ.12/428/85241/Γ1/18-8-2003

Φ.12/342/35602/Γ1/9-5-2005

V. Αξιολόγηση μαθητών – επανάληψη τάξης στο δημοτικό σχολείο

Π.Δ. 8/1995 ή ΦΕΚ 3Α

Π.Δ. 121/1995 ή ΦΕΚ 75Α

Φ.7/228/Γ1/1561/15-11-1996

Για την αξιολόγηση μαθητών στα νέα διδακτικά αντικείμενα ΕΑΕΠ ισχύουν οι:

Φ.7/709 /138775 /Γ1/2 -12 -2011, εγκύκλιος

Φ.7Α/837/153507/Γ1/6-12-2012, εγκύκλιος

VI. Επιλογή σημαιοφόρων

Ισχύουν:

Π.Δ. 201/98 ή ΦΕΚ 161Α (άρθρο 13, παρ. 11)

Γ1/219/13-3-2001 ή ΦΕΚ 277Α  και  Φ.10/84/Γ1/480/21-6-2001 ή ΦΕΚ 863Β

Φ.10/592/115806/Γ1/7-10-2011, εγκύκλιος

Φ.10/610/118443/Γ1/14-10-2011, εγκύκλιος

VII. Εκπρόθεσμες εγγραφές στο Δημοτικό σχολείο – επανάληψη φοίτησης στο νηπιαγωγείο

Π.Δ. 201/98 ή ΦΕΚ 161Α (άρθρο 7, παρ. 2α, 2β, 13,14)

Π.Δ. 200/98 ή ΦΕΚ 161 (άρθρο 7, παρ. 7)

VIII. Εγγραφή και φοίτηση Ρομά

Ισχύουν οι:

Φ.4/155/Γ1/1237/11-9-96 ή ΦΕΚ 893Β

11684/Γ1/10-9-2008

Φ.3/960/102679/Γ1/20-8-2010

180644/Γ1/26-11-2013 εγκύκλιος

ΙΧ. Εμβολιασμός μαθητών

Ισχύουν οι:

Φ.4/155/Γ1/1237/11-9-96 Υ.Α.

16184/Γ1/10-9-2008, εγκύκλιος 

Φ.6/451/115136/Γ1/16-9-2010

Χ. Εισοδηματική ενίσχυση οικογενειών

α) με τέκνα υποχρεωτικής εκπαίδευσης και χαμηλά εισοδήματα ισχύει ο

Ν. 3016/02 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3879/10

και η Υ.Α.

2/46354/0026 (ΦΕΚ 2204/2012, η. Β΄)

β) ορεινών και μειονεκτικών περιοχών ισχύει η

2/71338/0026/22/7/2013 Υ.Α.

ΧΙ. Φαρμακευτική αγωγή μαθητών εντός σχολικού ωραρίου

Ισχύει η  Φ.7/495/123484/Γ1/4-10-2010

ΧΙΙ. Μεταφορά σχολικής τσάντας

Ισχύει η  Φ. 7/531/129567/Γ1/15-10-2010

XIV. Καθορισμός τύπου βεβαίωσης παρακολούθησης νηπίου

Ισχύει η  Φ.6/278/56068/Γ1/17-5-2011 ή ΦΕΚ 1266 τ. Β΄

XV. Διόρθωση προσωπικών στοιχείων μαθητών στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου

Ισχύει η  Φ.6/277/56425/Γ1/17-5-2011

XVI. Πιστοποιητικά γέννησης μαθητών

Ισχύει η  Φ.6/350/67503/Γ1/16-6-2011

XVII. Διδακτικές επισκέψεις – Εκδρομές

Για τα Δημοτικά σχολεία ισχύει το

Π.Δ. 201/98 ή ΦΕΚ 161Α (άρθρο 13, παρ. 3)

129287/Γ2/10-11-2011 Υ.Α., (για μετακινήσεις)

Φ.12/608/122230/Γ1/04-09-2013, (για επισκέψεις στη Βουλή)

2368/1-9-2014 (έγγραφο Γενικού Γραμματέα Βουλής)

Για τα Νηπιαγωγεία ισχύει το

Π.Δ. 200/98 ή ΦΕΚ 161Α (άρθρο 11, παρ. 3)

Για μετακινήσεις με διανυκτέρευση ισχύουν:

107632/Γ7/2-10-2003 ή ΦΕΚ 1477Β

126807/14-11-2003

4115/Γ7/16-1-2004

17485/Γ7/17-2-2004

36590/Γ2/30-3-2010 ή ΦΕΚ 428 τ. Β΄

XVIII. Ασφάλεια μαθητών

Ισχύει η   2368/Γ2/9-1-2007

XIX. Άσκηση παιδαγωγικού ελέγχου

Ισχύει το  Π.Δ. 201/98 ή ΦΕΚ 161Α (άρθρο 13, παρ. 8)

XX. Απουσίες μαθητών

Π.Δ. 201/98 (άρθρο 11, παρ. 2, εδαφ. α και β)

ΧΧΙ. Χρήση κινητών τηλεφώνων

Ισχύουν οι

132328/Γ2/7-12-2006

100553/Γ2/4-9-2012 Υ.Α.

ΧΧΙΙ. Απώλεια τίτλων σπουδών

Ισχύει η  116153/Γ2/17-10-2007

ΧΧΙΙΙ. Ενημέρωση μαθητών για το περιεχόμενο ανακοινώσεων, προσκλήσεων, κα.

Ισχύει η 144456/Γ2/20-12-2005

ΧΧΙV. Άδειες εισόδου στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία

Ισχύουν:

 49181/Γ2/18-5-2005

Π.Δ. 201/98 (άρθρο 13, παρ. 4)

ΧΧV. Ημερολόγιο σχολικής ζωής

Για τα Δημοτικά σχολεία ισχύει το  Π.Δ. 201/98 (άρθρο 6)

Για τα Νηπιαγωγεία ισχύει το   Π.Δ. 200/98 (άρθρο 6)

XXVI. Πρωινή προσευχή – Ανάρτηση σημαίας

Ισχύει το  Π.Δ. 201/98 (άρθρο 13, παρ. 5, εδαφ. α και β και παρ. 10, εδαφ. δ)

XXVII. Επιτήρηση μαθητών – Εφημερία 

Για τα Δημοτικά σχολεία ισχύουν:

Π.Δ. 201/98 (άρθρο 13, παρ. 2)

353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 ή ΦΕΚ 1340 τ. Β΄ (άρθρο 36, παρ. 18)

Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 ή ΦΕΚ 1139 τ. Β΄

Για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς ισχύει η

Φ.350/12/59201/Δ1/7-5-2008

Για τα Νηπιαγωγεία ισχύουν

Π.Δ. 200/98 (άρθρο 11, παρ. 2)  και Φ.353.1/324/105657/Γ1/8-10-2002 (άρθρο 39)

XXVIII. Συνεδριάσεις Συλλόγου Διδασκόντων – Παιδαγωγικές συναντήσεις – Έλεγχος προόδου – Συνεργασία με γονείς

Για τα Δημοτικά σχολεία ισχύουν:

Π.Δ. 201/98 (άρθρο 11, παρ. 1 και άρθρο 13, παρ. 1)

Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 ή ΦΕΚ 1340 τ. Β΄(άρθρα 37, 38 και 39)  

Για τα Νηπιαγωγεία ισχύουν:

Π.Δ. 200/98 (άρθρο 9 και άρθρο 11, παρ. 1)

Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 ή ΦΕΚ 1340 τ. Β΄ (άρθρα 37, 38 και 39)

XXIX. Εφαρμογή ωραρίου σε περιπτώσεις απουσίας εκπαιδευτικού

Ν. 1566/85 (άρθρο 13, παρ. 8) και  Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 ή ΦΕΚ 1340 τ. Β΄ (άρθρο 36, παρ. 25 και άρθρο 29, παρ. 8)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δείτε εδώ  την απόφαση της ΔΟΕ για το συγκεκριμένο ζήτημα 

ΧΧΧ. Ενισχυτική διδασκαλία – Προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Ισχύει το   Π.Δ. 462/91 ή ΦΕΚ 171 τ. Α΄(άρθρο 5)

(εκκρεμεί η εγκύκλιος για το 2015-2016)

Για τα δικαιώματα του μαθητή διαζευγμένων ή σε διάσταση γονιών και που ο ένας από αυτούς δεν ασκεί την επιμέλεια ισχύει η:

Φ.7/ 517/ 127893 /Γ1/13-10-2010

Για την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών ισχύει η

133099/Γ2/19-9-2013

ΧΧΧΙ. Μεταφορά μαθητών

Ισχύουν:

24001/11-06-2013 Κ.Υ.Α.

η τροποποίησή της

Αριθμ. 32807/1-9-2014 Κ.Υ.Α.

29261/23-7-2014, εγκύκλιος ΥΠ.ΕΣ.

Αριθμ. Πρωτ. 34232/11-9-2014, εγκύκλιος ΥΠ.ΕΣ.

Για τις αθλητικές δραστηριότητες ισχύουν οι:

2005_1870 YA (Δαπάνες σχολικών Αγώνων)

2005_1497 YA με τις ακόλουθες χρονολογικά τροποποιήσεις της)   2006_1830   2009_545   2010_365   2011_582   2011_2794   2012_1896   2013_1858

 

Κατεβάστε:

εδώ τα Π.Δτα 200/98 (Οργάνωση και λειτουργία των Νηπιαγωγείων) και 201/98 (Οργάνωση και λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων) 

εδώ το «καθηκοντολόγιο» των εκπαιδευτικών (Φ.353.1./324/105657/Δ1/8-10-2002)

και τις κατά χρονολογική σειρά τροποποιήσεις του:

2003-64 

2003-1809 

2005-470 

2005-1461 

2007-2487 

2010-1180

2012-2214 

2013-2341

2014_2648

2015

Με τη λήξη του διδακτικού έτους 2014-2015, παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας τα παρακάτω :

Τα σχετικά με τη λήξη του διδακτικού έτους στα Δημοτικά Σχολεία ρυθμίζονται από το άρθρο 3 του

.

               Τίτλοι
Η αποστολή των τίτλων στα Γυμνάσια, συνοδευμένων από κατάσταση, θα γίνει «με απόδειξη»την ημέρα της έκδοσής τους (15η Ιουνίου 2015) σύμφωνα με τη ροή που θα εκδοθεί από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την οποία θα σας αποστείλουμε με νεότερο έγγραφο. Μαζί με τους τίτλους θα αποσταλούν και τα ενυπόγραφα
σημειώματα των γονέων των μαθητών, για την προτίμησή τους σχετικά με την επιλογή δεύτερης ξένης γλώσσας. Σε περίπτωση που έχετε τίτλο σπουδών μαθητή που κατά τα σχολικά έτη 2013-2014 ή 2014-2015 φοιτούσε σε ξενόγλωσσο σχολείο του εξωτερικού, κατά την αποστολή του τίτλου του στο οικείο Γυμνάσιο να επισυνάψετε και σχετική βεβαίωση, για να τύχει ο μαθητής των ευεργετικών διατάξεων του

(απαλλαγή από γραπτές εξετάσεις). Οδηγίες σας έχουν δοθεί με τη με αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΕ/Φ.19.2/3112/15-10-1992 εγκύκλιό μας.(Έκδοση Τίτλου Προόδου, τίτλου Σπουδών)

                 Δηλώσεις 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο (αναμένονται οι Υ.Α)
Έχετε υπόψη σας ότι, σύμφωνα με την

(ΦΕΚ τ.Β΄ 2121) και το με αριθμ.

έγγραφο του Υπ. Παιδείας οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μπορούν να δηλώσουν ως β’ ξένη γλώσσα τη Γαλλική ή τη Γερμανική.

              Εγγραφές μαθητών
Οι εγγραφές μαθητών για κάθε σχολικό έτος γίνονται μέχρι την ημερομηνία λήξης του διδακτικού έτους (20 Ιουνίου), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 7 του

. Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 10 του

στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων θα εγγραφούν οι μαθητές που γεννήθηκαν το 2009.

Τα πιστοποιητικά γέννησης των μαθητών, οφείλουν οι Διευθυντές να τα αναζητήσουν με τη διαδικασία της αυτεπάγγελτης αναζήτησης δικαιολογητικών (

και Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/5185/2005

από το Δήμο όπου τηρούν οικογενειακή μερίδα ( προς αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας αναζήτησης εκ μέρους των Δημ. Υπαλλήλων καλό είναι να προσδιορίζετε το Δήμο αναζήτησης των στοιχείων με κριτήριο το Δήμο που θα δηλώσει ο γονέας ότι ψηφίζει και όχι της κατοικίας ή της διαμονής του), σύμφωνα και με τα αριθμ. Φ. 6/320/58038/Γ1/23-5-2012 και

έγγραφα του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ..

Επισυνάπτουμε:
1.             Υπόδειγμα

που θα χρησιμοποιήσετε για την αυτεπάγγελτη αναζήτηση

2.

με τις διευθύνσεις και τα στοιχεία επικοινωνίας των δημοτολογίων ανά δήμο

Επισημαίνουμε ότι οι εγγραφόμενοι και οι μετεγγραφόμενοι μαθητές πρέπει να προέρχονται από την αυστηρά καθορισμένη σχολική σας περιφέρεια. Εγγραφή στη σχολική μονάδα μαθητή, που διαμένει εκτός της αντίστοιχης σχολικής περιφέρειας, δεν επιτρέπεται παρά μόνο κατόπιν εγκρίσεώς μας. Η εγγραφή των μαθητών στη Β΄ έως και ΣΤ΄ τάξη γίνεται αυτεπάγγελτα από τη Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου αμέσως μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων.
                   Δικαιολογητικά Εγγραφής
Τα απαραίτητα

των μαθητών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης και έχουν αποσταλεί ως Δελτίο Τύπου. Το

πλέον αποτελεί δικαιολογητικό εγγραφής.

(Σχετικό έγγραφο με τα δικαιολογητικά εγγραφής για το σχολικό έτος 2015-16 σας έχει κοινοποιηθεί μέσω ιστοσελίδας).

Όπου δεν είναι δυνατή η προσκόμιση βεβαίωσης παρακολούθησης νηπ/γείου, οι γονείς και κηδεμόνες των νηπίων υποβάλουν, μέσω του Διευθυντή του σχολείου, σχετική

στο Διευθυντή Εκπ/σης, στην οποία θα αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης (σύμφωνα με το

έγγραφο του Υπ. Παιδείας). Στην περίπτωση που η τελευταία δε γίνει δεκτή ο μαθητής εγγράφεται στο νηπιαγωγείο και ταυτόχρονα κινείται από τον αρμόδιο Δήμο η διαδικασία της επιβολής κυρώσεων (αρθ. 458 Ποινικού Κώδικα-χρηματικό πρόστιμο) σε βάρος των γονέων ή κηδεμόνων.

Ο έλεγχος των παραπάνω δικαιολογητικών θα πρέπει να γίνεται όχι μόνο κατά την περίοδο των εγγραφών αλλά και για κάθε μαθητή που έρχεται στο σχολείο σας με μετεγγραφή.
Επισημαίνουμε ότι ο εμβολιασμός είναι υποχρεωτικός για όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθν. Πρόγραμμα Εμβολιασμών(έγγραφο

του ΥΠ.Ε.Π.Θ. Σύμφωνα με το ανωτέρω, επιτρέπεται ο μη εμβολιασμός μόνο στην περίπτωση που οι γονείς προσκομίσουν βεβαίωση ιατρικής αντένδειξης.

Τέλος, θα πρέπει να διευκολύνονται οι γονείς κατά την εγγραφή ως προς τη προσκόμιση του Α.Δ.Υ.Μ., θέτοντας τους ως χρόνο υποβολής του την 12η Σεπτεμβρίου 2015. (Το αργότερο τέλος Σεπτεμβρίου)
                Μετεγγραφή μαθητών στο εξωτερικό
Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας στις περιπτώσεις μαθητών που δηλώσουν την πρόθεσή τους να μετεγγραφούν στο εξωτερικό να εκδώσετε δυο πρωτότυπους τίτλους προόδου και να ενημερώσετε τους γονείς ότι πριν μεταβούν στο εξωτερικό θα πρέπει να επικυρώσουν τον τίτλο ως εξής:
α) για όσους έχουν τόπο προορισμού χώρα μέλος της Ε.Ε. ή χώρα που έχει προσχωρήσει στη Σύμβαση της Χάγης (Δείτε σχετική

) θα πρέπει να προσκομίσουν τον τίτλο στη Διεύθυνση Πρωτ/θμιας (γραφείο 427) για να επιβεβαιωθεί η γνησιότητα της υπογραφής του εκδόσαντος τον τίτλο και στη συνέχεια στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας (γραφείο 335) προκειμένου να τεθεί επί του τίτλου η σφραγίδα της Χάγης (Αpostille) και

β) για όσους έχουν τόπο προορισμού λοιπές χώρες να επικυρώσουν πριν μεταβούν στο εξωτερικό για τη γνησιότητά του τον τίτλο στην Προξενική Αρχή της χώρας προορισμού τους που εδρεύει στην Ελλάδα.
Στην περίπτωση που ο μαθητής είναι τελειόφοιτος (της Στ΄) τότε, επειδή η παράδοση των τίτλων σπουδών στο Γυμνάσιο είναι απαραίτητη και η εγγραφή σε αυτό γίνεται αυτόματα, θα πρέπει ο γονέας να πάει στο Γυμνάσιο και να υποβάλλει αίτηση μετεγγραφής για το εξωτερικό, ενώ ο Διευθυντής του Δημοτικού εκδίδει δεύτερο τίτλο σπουδών και τον παραδίδει στο γονέα. Ο γονέας τον τίτλο αυτόν μαζί με τα χαρτιά της εγγραφής τα προσκομίζει για να λάβει ως ανωτέρω τη σφραγίδα της Χάγης (Αpostille) ή σε Προξενική αρχή ανάλογα.
                    Εγγραφές Αλλοδαπών μαθητών
Σας υπενθυμίζουμε σχετικό έγγραφο με τα δικαιολογητικά εγγραφής για το σχολικό έτος 2015-16 που σας έχει κοινοποιηθεί μέσω ιστοσελίδας.
                    Πρωινή Ζώνη
Με τη λήξη των εγγραφών θα πρέπει να υποβάλετε στη Διεύθυνση (κο Δημητριάδη Κυριάκο) φωτοαντίγραφα όσων αιτήσεων ολοημέρου δήλωσαν οι γονείς ότι επιθυμούν τη λειτουργία πρωινής ζώνης, αναγράφοντας και τηλέφωνα επικοινωνίας μαζί τους, ακόμα και των προνηπίων, προκειμένου η υπηρεσία να διερευνήσει τη δυνατότητα υλοποίησης αυτής, λαμβανομένου υπόψη και του κοινωνικού χαρακτήρα του θεσμού. Επειδή η υπηρεσία έχει δεχθεί κατ΄ επανάληψη καταγγελίες από γονείς ότι λαμβάνουν ελλιπή πληροφόρηση περί του θεσμού ή αποτρεπτική καθοδήγηση προκειμένου να μη τον δηλώσουν ως επιθυμία τους, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στο θέμα με την παροχή επαρκούς   πληροφόρησης και σαφώς μη αποτροπής των ενδιαφερόμενων γονέων ως προς τη συμπλήρωση του αντίστοιχου πεδίου.
                     Υποβλητέα Στοιχεία
Οι Διευθυντές – Προϊστάμενοι των Δημ. Σχολείων θα υποβάλουν στην Υπηρεσία μας (στον κο Δημητριάδη Κυριάκο) συμπληρωμένους τους εξής πίνακες:
1.      Τον

για το σχολικό έτος 2015-2016, τον οποίο παρακαλείσθε είτε να υποβάλλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε να τον επεξεργαστείτε ηλεκτρονικά(επειδή τα αθροίσματα υπολογίζονται αυτόματα προκειμένου να αποφευχθούν λογιστικά λάθη που έχουν παρατηρηθεί κατά το παρελθόν) και να τον προσκομίσετε εκτυπωμένο (όχι δηλαδή συμπληρωμένο χειρόγραφα). Ο πίνακας αυτός θα υποβληθεί με τη λήξη των εγγραφών (19 Ιουνίου 2015), με τον αριθμό εγγραφέντων μαθητών όπως θα έχει διαμορφωθεί. Δεν απαιτείται πλέον η υποβολή του πίνακα το Σεπτέμβρη, επειδή θα έχουν ήδη καταχωρηθεί τα σχετικά στοιχεία, με ευθύνη των Διευθυντών, στο myschool.

                 Κλείσιμο Βιβλίων
Με τη φροντίδα των Διευθυντών – Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων θα συμπληρωθούν όλα τα υπηρεσιακά βιβλία με προσοχή και επιμέλεια. Την 19η Ιουνίου 2015 δεν πρέπει να υπάρχει διοικητική ή διαχειριστική εκκρεμότητα. Σας υπενθυμίζουμε ότι το Βιβλίο Πιστοποιητικών Σπουδής κλείνεται την 31η Αυγούστου κάθε έτους και σ’ αυτό καταχωρούνται τα στοιχεία μόνο των εκδιδόμενων τίτλων, καθώς και των χορηγούμενων πιστοποιητικών σπουδής και αποδεικτικών μετεγγραφής. Κατόπιν των ανωτέρω οι Διευθυντές των Δημ. Σχολείων να καταχωρήσουν στο Β.Π.Σ. τους τίτλους σπουδών που θα εκδώσουν για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Όλα τα βιβλία που προβλέπονται τηρούνται κανονικά και χειρόγραφα και δε νοείται η υποκατάστασή τους είτε με ηλεκτρονικά αρχεία είτε με ντοσιέ από εκτυπωμένες σελίδες ή ακόμη και με βιβλιοδεσία τέτοιων σελίδων.
                          Επισκευές
Οι Διευθυντές, έπειτα από συνεννόηση με τις κατά τόπους Δημοτικές αρχές, να μεριμνήσουν από τώρα, ώστε να προγραμματισθούν και να ολοκληρωθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού οι τυχόν εργασίες επισκευής και συντήρησης των διδακτηρίων. Όσοι από τους Διευθυντές κατά τις θερινές διακοπές απομακρυνθούν από την έδρα τους, πρέπει να διασφαλίσουν την περιουσία της σχολικής μονάδας και να μεριμνήσουν για την τακτοποίηση των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Επίσης, όσοι από τους Διευθυντές για οποιονδήποτε λόγο δε θα υπηρετήσουν στην ίδια σχολική μονάδα το επόμενο σχολικό έτος πρέπει να παραδώσουν με πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής το υλικό και το αρχείο της σχολικής μονάδας στους Προέδρους των Ενιαίων Σχολικών Επιτροπών που έχουν συσταθεί σε κάθε Δήμο. Αντίγραφο του πρωτοκόλλου θα αποσταλεί και στην Υπηρεσία μας για ενημέρωση του φακέλου της σχολικής μονάδας.
                     Αναφορές Ανάληψης Υπηρεσίας
Την 1η Σεπτεμβρίου 2015, όλοι οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν στην οργανική τους θέση και να αναλάβουν υπηρεσία. Όσοι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετήθηκαν σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα θα παρουσιαστούν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι Διευθυντές των σχολείων, θα υποβάλουν στην Υπηρεσία μας τις

του εκπαιδευτικού προσωπικού.

                     Τρίμηνη Άδεια
Όσοι/ες εκπαιδευτικοί προτίθενται με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς να ασκήσουν το δικαίωμα της χορήγησης της τρίμηνης άδειας της παρ. 1 του άρθρ. 53 του Ν. 3528/2007, θα πρέπει να υποβάλουν την αίτησή τους στην Υπηρεσία ένα τουλάχιστον μήνα πριν, ήτοι μέχρι τις 10 Αυγούστου, σύμφωνα με τη με αριθμ.

εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ.

Παρακαλούνται επίσης οι εκπαιδευτικοί που θα κάνουν χρήση της εννιάμηνης άδειας ανατροφής να το δηλώσουν προφορικά στην υπηρεσία για τον καλύτερο προγραμματισμό των λειτουργικών κενών.
                     ΠολιτιστικήΗμέρα
Σας υπενθυμίζουμε την Γ4/353/2-8-90 απόφαση του ΥΠ.Ε.Π.Θ. «Πολιτιστική και αθλητική ημέρα», που σας έχει κοινοποιηθεί με την ΔΙΠΕ/Φ.24/1264/25-5-06 εγκύκλιό μας, και σύμφωνα με την οποία ο Διευθυντής κάθε σχολείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το σύλλογο διδασκόντων και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ορίζει την ημέρα κατά την οποία θα πραγματοποιηθούν αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις. Την ημέρα αυτή, που πρέπει να είναι μέσα στο τελευταίο δεκαήμερο του διδακτικού έτους, διεξάγονται αγώνες, απονέμονται έπαθλα, διοργανώνονται εκθέσεις ζωγραφικής, χειροτεχνίας, θεατρικές παραστάσεις, χορωδίες, διαγωνισμοί κ.λ.π. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν: α) και απογευματινές ώρες , ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους γονείς και το κοινό να συμμετέχουν και β) και σε χώρους εκτός σχολείου (λ.χ. Δημ. Ωδείο, Θεατράκι Αγ. Βαρβάρας, Αίθουσα Νομαρχίας κ.α.).
                     Απολογισμός Εκπ. Έργου
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα άρθρα 13 παρ. 12 περιπτ. β’ εδαφ. (2) του Π.Δ. 201/98   οι Σύλλογοι Διδασκόντων συντάσσουν τον προγραμματισμό και τον απολογισμό του εκπαιδευτικού έργου, αντίγραφο του οποίου οφείλουν να στέλνουν στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο και στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
                   Εκδηλώσεις1ης Ιουλίου
Υπενθυμίζεται ότι την 1η Ιουλίου   πραγματοποιούνται στο Δήμο Δράμας εκδηλώσεις για την απελευθέρωση της πόλης. Σύμφωνα με το αρ. 13 παρ. 11 του Π.Δ. 201/98 σημαιοφόροι και παραστάτες ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Επειδή κατά την ημέρα αυτή οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του προηγουμένου διδακτικού έτους είναι ήδη μαθητές του Γυμνασίου, καλείστε, μέσα από παρόμοιες διαδικασίες με αυτές που προβλέπονται, να επιλέξετε σημαιοφόρους και παραστάτες, από τους μαθητές της Ε΄ τάξης που ήδη έχουν προαχθεί στην ΣΤ΄, για να λάβουν μέρος στις εορταστικές εκδηλώσεις της ημέρας σύμφωνα με το πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί, μετά από δήλωσή τους ότι θα βρίσκονται την ημέρα αυτή στη Δράμα. Η επιλογή αυτή θα πραγματοποιηθεί σε όλα τα σχολεία της πόλεως Δράμας στις 15-06-2015 και θα ισχύσει αποκλειστικά για την ημέρα αυτή και την ημέρα του μνημόσυνου των σφαγιασθέντων κατοίκων του Νομού Δράμας (29η Σεπτεμβρίου), σύμφωνα με το πρόγραμμα εκδηλώσεων της Δημοτικής Αρχής.
dictyo.gr

keddy

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ(ΚΕ.Δ.Δ.Υ.)

  • Το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έχει ως σκοπό την προσφορά υπηρεσιών διάγνωσης, αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών και ιδιαίτερα εκείνων που έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αναλαμβάνει δραστηριότητες πληροφόρησης, ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.
  • Η αξιολόγηση γίνεται από τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. η οποία εκδίδει γνωμάτευση με τον ορισμό, περιγραφή της δυσκολίας που έχει ο μαθητής και συγκεκριμένες προτάσεις για την καλύτερη υποστήριξη του μαθητή.
  • Προτείνεται το σχολικό πλαίσιο (Ειδικό σχολείο, Τμήμα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Ενισχυτική Διδασκαλία) και ένα Εκπαιδευτικό Εξατομικευμένο Πρόγραμμα (Ε.Ε.Π.) για τον εκπαιδευτικό, στο οποίο προσδιορίζονται οι στόχοι για την αποτελεσματικότερη υποστήριξη του μαθητή.
  • Η Γνωμάτευση εκδίδεται στους γονείς, στο σχολείο. Ο Διευθυντής ενημερώνει όσους εμπλέκονται στην εκπαίδευση του παιδιού, για τον τρόπο παρέμβασης, (τους εκπαιδευτικούς στόχους και τις δυσκολίες- ικανότητες του παιδιού), Τα στοιχεία είναι απόρρητα.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

  • Ν. 3699/2008 θεωρούνται τα άτομα που έχουν σημαντική δυσκολία μάθησης και προσαρμογής, εξαιτίας σωματικών, διανοητικών, ψυχολογικών, συναισθηματικών και κοινωνικών ιδιαιτεροτήτων.
  • Άτομα με Νοητική Ανεπάρκεια, ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες), ή ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), σοβαρά νευρολογικά ή ορθοπεδικά ελαττώματα ή προβλήματα υγείας, προβλήματα λόγου και ομιλίας, ειδικές δυσκολίες στη μάθηση όπως Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσαναγνωσία, σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και όσοι παρουσιάζουν αυτισμό κι άλλες Διαταραχές Ανάπτυξης.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ

  • Ενδοσχολική παρέμβαση. Ο εκπαιδευτικός εντοπίζει το πρόβλημα, τρόποι αντιμετώπισης με την βοήθεια οικογένεια (εμπλοκή, αρωγή)
  • Συντάσσει παιδαγωγική έκθεση
  • Ενημέρωση Διευθυντή &Συλλόγου Διδασκόντων και ο Εκπαιδευτικός του ΤΕ όπου υπάρχει (πρακτικό Παιδαγωγικής Συνεδρίας- αναφορά από εκπαιδευτικό των ενδείξεων –συζήτηση- κοινή αντιμετώπιση μέσα στη σχολική μονάδα).
  • Ενημέρωση Σχολικού Συμβούλου Γενικής Αγωγής (τηλεφωνικά)
  • Αν δεν επιτευχθεί η αναμενόμενη αλλαγή, καλείται ο Σύμβουλος και μαζί με τον Εκπαιδευτικό και τουΤΕ- σχεδιάζεται Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης και εφαρμόζεται για 1-2 μήνες.
  • Αν παρόλα αυτά δεν επιτευχθεί ο στόχος του Β.Π.Π., σε συνεργασία με το Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, εισηγείται με πρότασή του τηνπαραπομπή του μαθητή στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
  • Σε περιπτώσεις διαταραχών, αυτισμός, προκλητική εναντιωματική συμπεριφορά με συνέπειες στο παιδαγωγικό &μαθησιακό επίπεδο καλούνται ΑΜΕΣΑ οι Σύμβουλοι Γενικής και Ειδικής Αγωγής.

ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

  • Ο Γονέας ή ο κηδεμόνας (σε περίπτωση Διαζυγίου εκείνος που έχει την επιμέλεια) μπορεί να υποβάλλει αίτημα αξιολόγησης.
  • Κοινωνικός Λειτουργός κλείνει τηλεφωνικά το ρ/ν. Ζητά από τον γονέα το βιβλιάριο υγείας του μαθητή, (ιατρικές γνωματεύσεις, νοσηλείες, βεβαιώσεις από συνεργασίες με Ειδικότητες αν υπάρχουν.
  • Α΄μέρος αξιολόγησηςΓνωριμία με τον γονέα – Προσδιορισμός του Αιτήματος
  • Συμφωνητικό συνεργασίας (επαγγελματική σχέση- ο Κοινωνικός Λειτουργός διαμεσολαβητής σχολείου- οικογένειας (αποδοχή, κατανόηση των δυσκολιών ενημερώνει για την πορεία αξιολόγησης )
  • Συλλογή πληροφοριών με μεθοδολογία- εργαλείοχρησιμοποιεί την συνέντευξη , παρατήρηση .(Κοινωνικό Ιστορικό της οικογένειας)
  • Μπορεί να προκύψεικι άλλο αίτημα ή τελικά να ξεκαθαριστεί ότι δεν έχει αίτημα για το παιδί του.
  • Συνεργασία με το σχολείο. Περιγραφική Έκθεση μαθησιακών δυνατοτήτων.
  • Ανάλογα με τις αδυναμίες του παιδιού, τηνσυμπτωματολογία  και τα ευρήματα από την αξιολόγηση  μέσω των διαγνωστικών εργαλείων του Ψυχολόγου, του Εκπαιδευτικού και του Λογοθεραπευτή (όπου χρειαστεί), συστήνεται η υποομάδα των ειδικοτήτων που εμπλέκονται με το παιδί και συνεδριάζουν λαμβάνοντας υπόψη την Έκθεση από το σχολείο, το Κοινωνικό Ιστορικό τα αποτελέσματα των test και το αίτημα της οικογένειας . Αν χρειαστεί γίνεται παραπομπή (Διαφοροδιάγνωση) σε Παιδοψυχίατρο, Παιδονευρολόγο, Αναπτυξιολόγο, για την ολοκλήρωση της εικόνας του παιδιού.
  • Οι γονείς καλούνται και ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, υπογράφουν την γνωμάτευση (3 πρωτότυπα αντίγραφα). Προγραμματισμός.
  • Υποστήριξη οικογένειας ή μαθητή. Ενημέρωση των δικαιωμάτων τους, διασύνδεση με την κοινότητα. Συνεργασία Κοινωνικού Λειτουργού με την Κοινότητα ( Συλλόγους, αθλητικά κέντρα, Εκκλησία, Νοσοκομείο, Δήμο, Ο.Α.Ε.Δ., ΚΕ.Π.Α., Εισαγγελία).

http://seepea-stella.blogspot.gr/

images

http://edu.klimaka.gr/nomothesia.html

http://www.esos.gr/katigories/protobathmia-ekpaideysi-eidisis/nomothesia-protovathmia-ekpaidefsi

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=27

http://dipe.ach.sch.gr/nomothesia.html

0213520001396711094-1024x694

Εικονική περιήγηση στην αρχαία Μίλητο: http://www.ime.gr/choros/miletus/360vr/gr/index.html?hs=4
Εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη: http://acropolis-virtualtour.gr/acropolisTour.html
Εικονική περιήγηση στην Αγία Σοφία: www.360tr.com/34_istanbul/ayasofya/english/
Εικονική περιήγηση στην αρχαία Ολυμπία: http://www.fhw.gr/olympics/ancient/gr/3d.html καιhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bv0OCj9LMLI#! καιhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3W63fdTrZuI#!
Εικονική περιήγηση στις Μυκήνες:http://www.stoa.org/metis/cgi-bin/qtvr?site=mycenae
Εικονική περιήγηση στο Ναύπλιο:www.nafplio-tour.gr/
Εικονική περιήγηση στο κάστρο της Μονεμβασιάς: http://www.kastromonemvasias.gr/?page_id=94&language=el
Εικονική περιήγηση στον Δίον:www.ancientdion.org/
Ειονική περιήγηση στην Κνωσσό:http://www.youtube.com/watch?v=4XJd88cTRsU&feature=player_embedded#!.
Εικονική περιήγηση στην αρχαία αγορά των Αθηνών:3d.athens-agora.gr/
Εικονική περιήγηση στο μουσείο Κυκλαδικής τέχνης: http://www.cycladic.gr/frontoffice/portal.asp?clang=0&cnode=8&cpage=NODE
Εικονική περιήγηση στο μουσείο της Ακρόπολης:http://www.googleartproject.com/collection/acropolis-museum/museumview/.
Εικονική περιήγηση στο μουσείο Μπενάκη:http://www.benaki.gr/?id=4020201&lang=gr.
Εικονική περιήγηση στο μακεδονικό μουσείο σύχγρονης τέχνης:http://www.mmca.org.gr/museumst/ie2/virtual_museum.php
Εικονική περιήγηση στο μουσείο σύγχρονης τέχνης στην Άνδρο:http://www.moca-andros.gr/Default.aspx?tabid=68&language=el-GR
Εικονική περιήγηση στο μουσείο καπνού στην Καβάλα:http://www.tobaccomuseum.gr/
Εικονική περιήγηση στην Έφεσο:http://sailturkey.com/panoramas/ephesus/
Εικονική περιήγηση στο Λούβρο: http://www.louvre.fr/
Εικονική περιήγηση στο μουσείο Βαν Γκογκ: http://amsterdam.arounder.com/en/museums/van-gogh-museum.
Εικονική περιήγηση στην Πομπηία: https://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=pompeii,+italy+ruins&sll=40.716428,14.537315&sspn=0.061672,0.132351&ie=UTF8&hq=pompeii,+italy+ruins&hnear=&ll=40.748902,14.484834&spn=0,359.991728&t=h&z=17&layer=c&cbll=40.748902,14.484834&panoid=1e-bu_kis-dL1BnVGZhDdw&cbp=12,209.48,,0,7.63
Εικονική περιήγηση στο Βατικανό: http://vatican.arounder.com/
Περιήγηση σε μουσεία όλου του κόσμου με το google art project:http://www.googleartproject.com/

22 Νοε 2014

To web radio του 45

Συντάκτης: ΝΙΚΟΣ ΤΟΠΑΛΗΣ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΤΟΥ 45ου ΠΑΤΡΩΝ (1)

http://www.45dimpatras.listen2myradio.com/