Πασχαλινές Κατασκευές

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Χαλανδρίτσας σας εύχονται

Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία!

IMG 20250411 131012

Πασχαλινές Κατασκευές

Βάφουμε τα πασχαλινά αβγά κάπως διαφορετικά….

πολύχρωμα, οικολογικά!

Χρησιμοποιούμε νήματα και λευκό ξίδι eikona Viber 2025 04 10 21 44 27 272

Φτιάχνουμε τα Λαζαράκια μας

Δίκτυο Αγωγής Υγείας “Εγώ κι Εσύ… Δυναμώνουμε Μαζί”

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο Δίκτυο Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αχαΐας “ΚΑΛΛΙΠΟΛΙΣ¨

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι η διαμόρφωση ενός κλίματος συνεργασίας και επικοινωνίας μέσα στην τάξη τόσο μεταξύ των μαθητών/τριών, όσο και μεταξύ των μαθητών με τον εκπαιδευτικό. Ένας δεύτερος στόχος είναι τα παιδιά να μπουν σε μια διαδικασία διερεύνησης του εαυτού τους, οριοθέτησης των σχέσεων τους με τους άλλους και υιοθέτησης στάσεων, αξιών και συμπεριφορών που τους αντιπροσωπεύουν. Ένας τρίτος στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση & ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα που αφορούν την εξάρτηση από τις νόμιμες εξαρτησιογόνες ουσίες και το διαδίκτυο, καθώς επίσης και η υιοθέτηση υγιών στάσεων και συμπεριφορών στα παραπάνω.

Στοχευόμενες δεξιότητες

Κύκλος Α’: Δημιουργικότητα (Creativity),Επικοινωνία (Communication),Κριτική σκέψη (Critical thinking), Συνεργασία (Collaboration)

Κύκλος Β’: Ανθεκτικότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα

Κύκλος Γ΄: Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο (αντιμετώπιση phishing – cyberbullying κ.ά.),Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες

Κύκλος  Δ’: Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων (case studies)

Εικόνες από τις Δραστηριότητες

Επικοινωνώ

Δίνω Συνέντευξη και παρουσιάζω τον εαυτό μου

Τι θα ρωτήσω για να σηκώσω όσο πιο πολλούς μπορώ;

Συνεργασία

 

Τα γαϊδουράκια της συνεργασίας

IMG 20250206 122506 1

 

Βιωματικό Παιχνίδι

Παίζουμε τα γαϊδουράκια

Γέφυρα Συνεργασίας

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη εταιρεία ΤΙΤΑΝ

eikona doctor why 300x272 1Ντόκτορ Γουάι και οι Υπερδυνάμεις της Επιστήμης

 

Το Νηπιαγωγείο μας, τη Τετάρτη 5 Μαρτίου πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Ντόκτορ Γουάι και οι Υπερδυνάμεις της Επιστήμης”.

TITAN DRWHY POSTER DNA

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μικροί εξερευνητές του Νηπιαγωγείου μας ακολούθησαν τον Ντόκτορ Γουάι σε ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού, ανακαλύπτοντας τα μυστικά της ύλης. Τα λάφυρά τους ήταν τα χημικά μόρια, οι χημικές ενώσεις. Μέσα από το επιτραπέζιο παιχνίδι, οι μαθητές έμαθαν για τα μείγματα και τις διαφορετικές καταστάσεις της ύλης, ενώ είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τις δικές τους χημικές ενώσεις .

Επιπλέον, οι μαθητές μας είχαν την τιμή να παρακολουθήσουν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τη διαδικασία παραγωγής του τσιμέντου και έμαθαν για τις πρώτες ύλες, τα στάδια παραγωγής και τη σημασία της χρήσης του τσιμέντου στη σύγχρονη κατασκευή. Η παρουσίασή  βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν πώς η επιστήμη και η τεχνολογία συνδυάζονται για τη δημιουργία ενός τόσο σημαντικού υλικού.

 

Η μετακίνηση των μαθητών πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της επιχείρησης ΤΙΤΑΝ, ενώ κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στον χώρο, μας προσφέρθηκαν σαντουιτσάκια και χυμοί, συμβάλλοντας στην άνεση και την ευχάριστη εμπειρία των μαθητών μας.

Ευχαριστούμε το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ για τη φιλοξενία και την πολύτιμη εμπειρία που πρόσφερε στους μαθητές μας!

Οι μικροί Αρλεκίνοι

 

Τις φετινές Απόκριες ντυθήκαμε Αρλεκίνοι!

Φτιάξαμε μόνοι μας τη στολή μας με απλά υλικά και μεγάλη φαντασία.

Οι Σουσουράδες – Αφήγηση Παραμυθιών

Οι Σουσουράδες

Ευχαριστούμε θερμά τις Σουσουράδες που επισκέφθηκαν το σχολείο μας και ταξίδεψαν τα παιδιά μέσα από τη μαγεία των λαϊκών παραμυθιών, συνοδεία μουσικής και τραγουδιών.

3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες



Λήψη αρχείου

10 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Με αφορμή την  Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας το Νηπιαγωγείο Χαλανδρίτσας υλοποίησε εκπαιδευτικές δράσεις για την προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών και μαθητριών μας.

Σκοπός της δράσης ήταν η αναγνώριση, διαχείριση συναισθημάτων, ανάπτυξη δεξιοτήτων ενσυναίσθησης και αυτορρύθμισης.

Χρησιμοποιήθηκε το εκπαιδευτικό υλικό «Βήματα για τη Ζωή», της Νάντια Κουρμούση. Αρχικά αφηγηθήκαμε το παραμύθι «Η Παλέτα των Συναισθημάτων» της Έρας Μουλάκη για την εισαγωγή των παιδιών στις έννοιες «συναίσθημα», «νιώθω», «εκφράζω», «συζητώ», στη συνέχεια με τη χρήση εποπτικού υλικού του βιβλίου «Βήματα για τη ζωή», κατάλληλου φωτογραφικού υλικού απεικόνισης συναισθημάτων στην ολομέλεια της ομάδας έγινε καταγραφή των συναισθημάτων από αυτά που έλεγαν τα παιδιά. Ζωγραφίσαμε την παλέτα των συναισθημάτων δίνοντας σε κάθε συναίσθημα ένα χρώμα.

 

Την επόμενη ημέρα στην ολομέλεια εστιάσαμε στα συναισθήματα χαρά και λύπης.

Γνωρίσαμε τη “Χαρούλα”, η κουκλίτσα που την κρατάμε αγκαλιά, μας χαμογελά και μας βοηθάει να διώχνουμε αυτό μας στενοχωρεί, φτιάξαμε και την “Κυρία Λύπη” που “καταπίνει’ τις λύπες μας, ζωγραφίζουμε την λύπη μας και αυτό μου έκανε να κλάψουμε και της το ρίχνουμε. Μας έφεραν και αστείες φωτογραφίες για να τις βλέπουμε και να γελάμε. Θέλουμε να κρατήσουμε τη χαρά μας και το γέλιο μας και να διώξουμε την λύπη και το κλάμα μακριά.

cats2

Χαρούλα Λύπη

Την επομένη μιλήσαμε για το συναίσθημα του θυμού και στις τεχνικές διαχείρισης του.

Παρατηρούμε φωτογραφίες που απεικονίζουν θυμωμένα παιδιά. Τι είναι αυτό που μας θυμώνει; Πώς φαίνεται ο Θυμός στο πρόσωπό μας; Γίνεται κατακόκκινο; το σώμα μας τρέμει; το στομάχι σφίγγεται; νιώθουμε σαν ένα μπαλόνι έτοιμο να σκάσει;

Θυμός 1 1

 

Πολλά πράγματα μας κάνουν να νιώθουμε θυμό. Γνωρίσαμε τη χελώνα της ηρεμίας

turtleη τεχικη της χελωνας

Κάτι με θυμώνει!

ΛΕΩ ΣΤΑΜΑΤΑ.  STOP

ΜΕΤΡΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 10  

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ

ΠΡΑΤΤΩ

Τα χελωνάκια

Τα χελωνάκια της ηρεμίας

Την επομένη στο φόβο και στην αντιμετώπιση των φόβων μας.

Τι είναι φόβος; Είναι ένας συναγερμός στο σώμα μας που μας προειδοποιεί για κάποιον κίνδυνο. Μερικές φορές αυτός ο συναγερμός είναι λάθος. Φοβόμαστε όλοι τα ίδια πράγματα; Πώς το σκοτάδι και η σκιά κάνουν μικρά και ακίνδυνα πράγματα να φαίνονται τεράστια και τρομακτικά; Παίρνω βαθιές ανάσες. Μαθαίνω να νικάω το φόβο μου.

Γνωρίσαμε τον “κύριο Φόβο” . Είναι το “ζελέ” που φοβάται το κουτάλι μην το φάει.

Για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων χρησιμοποιήθηκαν γαντόκουκλες, κούκλες περσόνες και διάφορες κατασκευές για την παρουσίαση των συναισθημάτων που βοηθούσαν στη κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των παιδιών στην εισαγωγή εννοιών για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και φιλικών δεσμών. Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν ενεργά στην ολομέλεια, αλληλοεπιδρώντας, συζητώντας με τις κούκλες περσόνες.

Καλή Σχολική Χρονιά 2024 – 2025

 

Αγαπητοί γονείς ,

ο Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2024 -2025 θα πραγματοποιηθεί στις 11/9/2024, ημέρα Τετάρτη στις 9 το πρωί.

Το ταξίδι της νέας σχολικής χρονιάς ξεκινά 

έτοιμα τα αερόστατα με το γλυκό καλωσόρισμα

Δίκτυο “Κι αν ήσουν εσύ;”

Τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στο Δίκτυο “Κι αν  ήσουν εσύ;” των Τμημάτων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ν. Αχαΐας, σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» υλοποιείται από το 2015 με τη συνεργασία του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο της “Ειρήνης, η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα”

https://www.youtube.com/watch?v=WQJhuAfVTqo&t=33s

Μία από τις δραστηριότητες είναι η δραματοποίηση της Ιστορίας της Ειρήνης

κάνοντας clik  στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να κάνετε λήψη του Power Point και να δείτε φωτογραφίες από τη δράση μας

Ειρήνη» η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Νεανικό Φεστιβάλ ΜΑΖΙ 2024

Ημέρας Δράσης του προγράμματος «Kι αν ήσουν εσύ;» από τη Διεύθυνση Π.Ε. Αχαΐας -Αγωγή Υγείας & Περιβαλλοντική Εκπαίδευση- σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, την Κοινωφελή Επιχείρηση

την Τρίτη 23 Απριλίου 2024 στον Πολυχώρο των Παλαιών Σφαγείων Πατρών 

Η Ημέρα Δράσης πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος ευαισθητοποίησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για ζητήματα προσφύγων «Κι αν ήσουν εσύ;». Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις δραστηριότητες που έχουν υλοποιήσει στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, θα γνωριστούν και θα συμμετέχουν σε κοινά βιωματικά εργαστήρια. Έτσι 372 μαθητές από 15 Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία χτίζουν γέφυρες για να συναντήσουν τον άλλο, τον διαφορετικό, τον ξένο και να πορευτούν μαζί για την ειρήνη.



Λήψη αρχείου

 

Φτιάχνουμε τις βαρκούλες μας

 

Έτοιμες

Τοποθετούμε τις βαρκούλες στη γέφυρα που έφτιαξαν

Τραγουδάμε όλοι μαζί …

Δώσε φως, δώσε ελπίδα”

 

 

Δάσος Κοτυχίου – Στροφυλιάς

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δάσος Κοτυχίου – Στροφυλιάς στις 30 Μαΐου 2024, στα πλαίσια της δράσης

“Γνωρίζω το Δάσος και το Προστατεύω”

  • Ξενάγηση στο Κέντρο Πληροφόρησης στο Λάππα Αχαΐας
  • Περίπατος στο δάσος
  • Παρατήρηση πουλιών με τηλεσκόπιο στο παρατηρητήριο της Λιμνοθάλασσας του Αράξου

 

 

Ατενίζοντας τη λιμνοθάλασσα του Αράξου

εικόνα Viber 2024 05 30 14 20 37 239