Μαθηματικά και μουσική

Η ιδέα της σύνδεσης των μαθηματικών και της μουσικής γεννήθηκε πριν από 26 ολόκληρους αιώνες στην αρχαία Ελλάδα από τον Πυθαγόρα, φιλόσοφο, μαθηματικό και ιδρυτή της πυθαγόρειας σχολής ο οποίος γνώριζε πολύ καλά τη σχέση της μουσικής με τους αριθμούς.

 

Μαθηματικά Β τάξης

Τον Ζακ Κωστόπουλο καταδίκασε -μέσω τηλεοπτικής εκπομπής- ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Ανδρέας Λοβέρδος.

Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και αναφερόμενος στον Κωνσταντίνο Κατσίφα ο κ. Λοβέρδος δήλωσε χαρακτηριστικά:

Έσπευσαν να πουν ότι ο άνθρωπος αυτός (σ.σ.:

Μαθηματικά Α τάξης

Γέμισε η χώρα μας (γέμισε, τρόπος του λέγειν) και το facebook πριν από λίγα χρόνια με συμπαραστάτες στον γαλλικό λαό. Ηταν εκείνη η εφαρμογή του facebook που πολλοί έσπευσαν να βάλουν στο προφίλ τους χρωματίζοντας τρικολόρ τη φωτογραφία τους.

Δεξιοί, κεντρώοι, κεντροδεξιοί, ακροκεντρώοι κ.ο.κ. Ολος ο καλός πληθυσμός. Αυτοί που σήμερα είναι εξαφανισμένοι. Αυτοί που δεν ενοχλούνται από την εικόνα των μαθητών να αντιμετωπίζονται σαν αιχμάλωτοι πολέμου. Αυτοί που είναι ενάντια στηβία απ’ όπου και αν προέρχεται αλλά δεν ενοχλούνται από τα τανκς του Μακρόν.

Πάει η συμπαράσταση, πάνε τα προφίλ στα facebook, τέρμα οι γαλλικές σημαίε

Τεστ για ενσωμάτωση

Εκδήλωση για το Πολυτεχνείο

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις της περιπτ. β’ της παρ. 2 του άρθρου
89, καθώς και της περίπτ. α’ της παρ. 15 του άρθρου 83
του ν. 4485/2017 (Α’114) «Οργάνωση και λειτουργία της
ανώτατης εκπαίδευσης, ρυθμίσεις για την έρευνα και
άλλες διατάξεις».
2. Τις διατάξεις των παρ. 2 και 8 του άρθρου 42 και της
παρ. 2 του άρθρου 43 του ν. 4186/2013 (Α’ 193) «Αναδιάρθρωση
της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές
διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 89 του
ν. 4485/2017 (Α’114) και ισχύουν.
3. Τις διατάξεις του ν. 1566/1985 (Α’167) «Δομή και
λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκαν
και ισχύουν. (περισσότερα…)

Παρουσίαση ΕΠΑ.Λ.

Σκοπός του Επαγγελματικού Λυκείου είναι:

  •  η παροχή γενικής παιδείας υψηλού επιπέδου,
  • η παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας,
  • η δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης μέσω σπουδών σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα   

Τα προγράμματα σπουδών ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας και παρέχουν ασφαλείς επαγγελματικές διεξόδους στους αποφοίτους. Στους απόφοιτους των ΕΠΑ.Λ που ολοκληρώνουν με επιτυχία τη φοίτησή τους απονέμεται τόσο απολυτήριο Λυκείου απόλυτα ισότιμο με το αντίστοιχο του Γενικού Λυκείου, όσο και Πτυχίο της αντίστοιχης ειδικότητας που παρακολούθησαν.

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων όπως αποδεικνύεται από την υλοποίηση συγκεκριμένων θεσμικών αλλαγών που προωθούνται τα τελευταία χρόνια με στόχο να καταστούν τα ΕΠΑ.Λ. από μια επιλογή ανάγκης, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα, σε μια συνειδητή επιλογή για  τους μαθητές/-τριες και όλους τους νέους.

Πηγή

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

ΕΠΑΛ Κισάμου

ΕΠΑΛ Κισάμου
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση