Feed
Άρθρα
Σχόλια

–Τι αλλάζει στη διαδικασία της μάθησης;

–Ποιους νέους ρόλους για τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό απαιτεί η αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία;

–Ποιον ρόλο έχει το εκπαιδευτικό λογισμικό στη μάθηση και στη διδασκαλία;

Εν έτει 2024 δε μιλάμε πια για την εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και το ρόλο τους στη διαδικασία της μάθησης αλλά για την κυρίαρχη τάση στη μαθησιακή διαδικασία όπου ο ασπροπίνακας και ο μαρκαδόρος έχουν πια αντικατασταθεί από διαδραστικό πίνακα. Αναπόφευκτα, ο ρόλος του εκπαιδευτικού και η μεθοδολογία του είναι ανάγκη να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα. Ο τρόπος που οι ίδιοι μαθαίνουμε αλλά και διδάσκουμε είναι εντελώς διαφορετικός.

Η πρόσβαση στην απεριόριστη πληροφορία και την τεχνητή νοημοσύνη είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιαδήποτε τοποθεσία με τον ελάχιστο εξοπλισμό. Ο μαθητής πλέον, μπορεί ο ίδιος να δημιουργεί πληροφορίες είτε ατομικά είτε σε συνεργασία με άλλους μαθητές και παύει να είναι μόνο παθητικός δέκτης αυτών. Με αυτόν τον τρόπο αναλαμβάνει ρόλο ενεργού συμμετέχοντα στη διαδικασία της μάθησης. Γίνεται εξερευνητής και κριτής της πληροφορίας, αφού πρέπει να μπορεί να την αξιολογήσει ανάλογα με τα δικά του κριτήρια και να επιλέξει αν θα τη χρησιμοποιήσει.

Συνεχίστε να διαβάζετε ›

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων