Πως θα επιλεγούν οι νέοι Διευθυντές

Στο alfavita.gr δημοσιεύτηκε το σχέδιο για την επιλογή των νέων Διευθυντών Σχολικών μονάδων

Με γοργό ρυθμό θα προχωρήσουν οι διαδικασίες από τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στα θέματα της διοικητικής πυραμίδας της εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του “e-mesara.gr”:

*  Θα αλλάξουν άμεσα οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι πολιτικά πρόσωπα. Οι επιλογές των νέων προσώπων θα έχουν βαρύνουσα σημασία, καθώς θα κληθούν να υλοποιήσουν πολιτικές δημοκρατίας στη διοίκηση της εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα όσα κατά καιρούς έχει προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ και οι οποίες καταστρατηγήθηκαν από τις μνημονιακές πολιτικές των τελευταίων χρόνων.
Έτσι αναμένουμε:
–  Ενεργή συμμετοχή των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια με αλλαγή του Π. Δ. 1/2003 και καθιέρωση 3ου αιρετού μέλους. Αυτό σημαίνει περισσότερη δημοκρατία στη διοίκηση και στη λήψη αποφάσεων, σε συνδυασμό τη μεταφορά αρμοδιοτήτων σ΄ αυτά από τη μια και περιορισμό των αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης από την άλλη. Μια ανενεργή (δυστυχώς) θέση του κλάδου, που αναμένεται να ενεργοποιηθεί και να υλοποιηθεί με τις πρώτες νομοθετικές παρεμβάσεις.
– Οι μεγάλες παρεμβάσεις όμως αναμένεται να γίνουν στη διοίκηση των σχολείων, καθώς φαίνεται να αλλάζει ριζικά ο ρόλος του Διευθυντή, αλλά και ο τρόπος εκλογής του. Στα πλαίσια εκδημοκρατισμού των σχολικών μονάδων αναμένεται να αναβαθμιστεί ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων ο οποίος φαίνεται  να έχει ενεργό συμμετοχή στη διοίκηση του σχολείου, αλλά και τον πρώτο λόγο στην επιλογή του Διευθυντή του σχολείου. Κάτι σχετικό που υπάρχει και σήμερα με τον τρόπο εκλογής του Υποδιευθυντή. Η θητεία τους ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου, οπότε οι αλλαγές στη νομοθεσία θα πρέπει να γίνουν σύντομα.

Ζ.Κ

 

Η NASA γιορτάζει τα 5 χρόνια του SDO γύρω από τον Ήλιο

Στις 11 Φεβρουαρίου, το δορυφορικό Παρατηρητήριο Ηλιακής Δυναμικής (Solar Dynamics Observatory) της NASA, κλείνει τα πέντε χρόνια παρατήρησης του μητρικού μας άστρου.

Και για να γιορτάσει το γεγονός η NASA έδωσε στην δημοσιότητα ένα εντυπωσιακό βίντεο με στιγμιότυπα από την πενταετή παραμονή του στο διάστημα. Το SDO παρέχει απίστευτα λεπτομερείς εικόνες του Ηλίου 24 ώρες το 24ώρο, βοηθώντας τους επιστήμονες στην κατανόηση τόσο του μητρικού μας άστρου αλλά τόσο και την επίδραση του στον πλανήτη μας. Δείτε το υπέροχο βίντεο στον πιο κάτω σύνδεσμο.

http://apocalypsejohn.com/2015/02/nasa-giortazi-5-chronia-tou-sdo-giro-apo-ton-ilio-vinteo.html

Πρωταπριλιά: Tα καλύτερα πρωταπριλιάτικα ψέματα

Στο site του Κ. Χαρδαβέλλα (newsbpmb.gr) δημοσιεύτηκε ένα πολύ ωραίο άρθρο σχετικά με τα πρωταπριλιάτικα αστεία. Το παραθέτουμε:

Στην Ελλάδα η Πρωταπριλιά διαφοροποιήθηκε το έθιμο και πήρε την γνωστή ελληνική χροιά.

Η βασική ιδέα βέβαια παρέμεινε ίδια. Λέμε αθώα ψέματα με σκοπό να ξεγελάσουμε το «θύμα» μας. Σε κάποιες περιοχές της πατρίδας μας, θεωρούν ότι όποιος καταφέρει να ξεγελάσει τον άλλο, θα έχει την τύχη με το μέρος του όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σε κάποιες άλλες πιστεύουν ότι ο «θύτης» θα έχει καλή σοδειά στις καλλιέργειες του.Όσο για το «θύμα», πιστεύεται ότι, σε αντίθεση με τον «θύτη», θα έχει γρουσουζιά τον υπόλοιπο χρόνο και πιθανότατα αν είναι παντρεμένος θα χήρεψει γρήγορα. Στη Θράκη το βρόχινο νερό της Πρωταπριλιάς θεωρείται θεραπευτικό και γι’ αυτό το μαζεύουν σε μπουκάλι και πίνει απ’ αυτό ο άρρωστος.

Στην Κομοτηνή, την παλιά Γκιουμουλτζίνα, λέγανε πως την πρωταπριλιά το είχαν σε καλό να γελούν, «για να γίνουν τα κουκούλια τους»,όταν, βέβαια, είχαν σηροτροφία (εκτροφή μεταξοσκωλήκων). Στην Τζαντώ της Ανατολικής Θράκης, είχανε, λέει, σε καλό να γελάσουν τον άλλον, για να κάνουν τα δέντρα καρπό Μα κείνος που ξεγελιόταν το είχε σε κακό όλο το χρόνο θα ήτανε γελασμένος, κι αν ήταν παντρεμένος, θα χήρευέ. Στην Άνδρο, πάλι, λένε ψέματα την 1η του Μάρτη κι όχι την Πρωταπριλιά.

Μπορεί να υπάρχουν πολλά διαφορετικά μουσεία σ’ όλο τον κόσμο. Σίγουρα όμως ένα από τα πιο πρωτότυπα είναι το μουσείο φάρσας, το οποίο έχει ως έδρα του την Καλιφόρνια των Η.Π.Α Πρωταπριλιά σήμερα και σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες φάρσες όλων των εποχών σύμφωνα με το μουσείο της Καλιφόρνιας.

Πρωταπριλιάτικες φάρσες, που ειπώθηκαν από τα Μ.Μ.Ε και προκάλεσαν εντύπωση, χαρά, αναστάτωση ακόμα και τρόμο στην κοινή γνώμη της εποχής.

1. Πώς να φυτέψετε ένα… μακαρονόδεντρο. Εκατοντάδες ακροατές τηλεφώνησαν στο BBC το 1975 ρωτώντας πώς μπορούν να φυτέψουν ένα μακαρονόδεντρο στον κήπο τους. Είχε προηγηθεί ρεπορτάζ που έδειχνε Ελβετούς αγρότες να φυτεύουν σπαγγέτι στο έδαφος, λέγοντας ότι η χρονιά ήταν ιδανική για πλούσια σοδειά λόγω του ήπιου χειμώνα.

2. Υποψήφιος πρόεδρος ο Νίξον το ’92. Ο 79χρονος Ρίτσαρντ Νίξον, υποψήφιος πρόεδρος της Αμερικής εν έτει 1992! Με τη φάρσα αυτή τίμησε την Πρωταπριλιά εκείνης της χρονιάς αμερικανικό ραδιοφωνικό πρόγραμμα. Το τηλεφωνικό κέντρο του σταθμού κατακλύστηκε από οργισμένους ακροατές, οι οποίοι είχαν ακούσει τον Νίξον να εγκαινιάζει την εκστρατεία του με το σύνθημα: «Δεν έκανα κανένα λάθος και δεν πρόκειται να ξανακάνω». Χρειάστηκαν σαράντα πέντε λεπτά για να μάθουν ότι επρόκειτο απλώς για ένα αστείο και ότι η φωνή ανήκε στον μίμο Rich Little…

3. Τα μαγικά πέδιλα. Το 1932 πολλοί ήταν εκείνοι που πίστεψαν ότι ο άνθρωπος μπορεί να πετάξει με ένα ζευγάρι πέδιλα του σκι, αφού οι «Νιου Γιορκ Τάιμς» δημοσίευσαν και σχετικές φωτογραφίες.

4. Δύο μέρες έξω! Το 1979 κάποιοι θεώρησαν αληθές το ότι η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε να εξαλείψει την 5η και τη 12η Απριλίου από το ημερολόγιο, για να συγχρονίσει την ώρα της με τον υπόλοιπο κόσμο

5. Νηφάλιο ιντερνέτ! Το 1994 αρκετοί έσπευσαν να συμμορφωθούν με υποτιθέμενη οδηγία που προέβλεπε πως θα συλλαμβανόταν οποιοσδήποτε σέρφαρε στο Διαδίκτυο… μεθυσμένος.

6. Αλλαγή της σταθεράς «π». Σοβαρές διαμαρτυρίες προκάλεσε η πρωταπριλιάτικη φάρσα του φυσικού Marc Boslough, ο οποίος το 1998 δημοσίευσε σε επιστημονικό περιοδικό την πρόθεση της Αλαμπάμα να αλλάξει με νομοθεσία την τιμή της μαθηματικής σταθεράς «π» από 3.14159 σε 3.0, ακολουθώντας… τους συμβολισμούς της Βίβλου.

7. Μια κάλτσα δίνει χρώμα στην TV. Το 1962 η έγχρωμη τηλεόραση αποτελούσε «όνειρο θερινής νυκτός» για τη Σουηδία. Το μεσημέρι της 1ης Απριλίου το δελτίο ειδήσεων ξεκινά και στην οθόνη εμφανίζεται ο τεχνικός του καναλιού, Kjell Stensson. Ενημερώνει το κοινό, που παρακολουθεί καθηλωμένο στους δέκτες του, πως χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας μπορεί πλέον να απολαμβάνει τα αγαπημένα του προγράμματα λουσμένα με τα πιο ζωηρά χρώματα. «Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τοποθετήσετε μια νάιλον κάλτσα στην οθόνη της τηλεόρασής σας», λέει ο Stensson, σπεύδοντας, μάλιστα, να αναπαραστήσει το εγχείρημα σε απευθείας μετάδοση. Οι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι που το δοκίμασαν μάλλον ήταν αρκετά δύσπιστοι, όταν την… 1η Απριλίου του 1970 πουλήθηκε για πρώτη φορά στη Σουηδία έγχρωμη τηλεόραση…

8. Το ηλεκτρονικό Big Ben. Το 1980 το βρετανικό δίκτυο BBC ανακοίνωσε πως το ιστορικό ρολόι Big Ben θα λειτουργούσε πλέον με ψηφιακό μηχανισμό, για να δείχνει με ακρίβεια την ώρα. Όταν αναφέρθηκε ότι οι δείκτες του ρολογιού θα πωλούνταν στους τέσσερις πρώτους ακροατές που θα επικοινωνούσαν με τον σταθμό, οι προσφορές «έσπασαν τα ταμεία»…

9. Το τέλος του κόσμου. Μία από τις διασημότερες πρωταπριλιάτικες φάρσες ήταν αυτή του Ινστιτούτου Franklin, το οποίο εν έτει 1940 ανακοίνωσε ότι το τέλος του κόσμου θα ερχόταν την επόμενη μέρα. Τρομερή αναστάτωση και πανικός προκλήθηκαν στους πολίτες και στις δημόσιες υπηρεσίες, ενώ ο υπάλληλος του Ινστιτούτου που είχε τη φαεινή ιδέα του αστείου… απολύθηκε.

10. Ο τάφος του Σωκράτη. Το 1995 το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ο τάφος του Σωκράτη και μέσα σε αυτόν αμφορέας με ίχνη κώνειου. Η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου, ενώ η αλήθεια αποκαταστάθηκε λίγες ώρες αργότερα… “Το αρχικό ψέμα” , παρόλα αυτά ειπώθηκε από τον Αριστοτέλη (Αναλυτικά πρότ. 66α 16: «Ο δε ψευδής λόγος γίνεται παρά το πρώτον ψεύδος»), που ήθελε να προφυλάξει από τα κακά συμπεράσματα που ακολουθούν μια πλανεμένη βασική σκέψη. Λέγεται σήμερα για ψέμα που μπορεί να έχει για επακόλουθο και άλλα.

Καλή Πρωταπριλιά και μη ξεχνάτε μπορεί να είναι και καλό να σας «κοροϊδεψουν» μόνο για μία μέρα!

Βιογραφικό

Επώνυμο: Νασίκα

Όνομα: Αικατερίνη

Πατρώνυμο: Νικόλαος

Τόπος γέννησης: Λάρισα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος με δύο παιδιά

Όνομα συζύγου: Αριστείδης Μπαρτζώκας (Αν. Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)

Διεύθυνση: Ν. Αναγνωστοπούλου 3Α, 452 21 Ιωάννινα

Τηλέφωνο: 26510-44490, 694-6950246, Fax: 26510-98699

e-mail:   aiknasika@yahoo.gr

ΣΠΟΥΔΕΣ

*     Πτυχίο Φυσικής, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1984 – λίαν καλώς).

*     Πτυχίο Προγράμματος Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε.) «Επιστήμες και Πολιτισμός», κατεύθυνση: «Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών», Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (2002 – λίαν καλώς). Τίτλος διπλωματικής εργασίας: «Η Φυσική στην Αρχαία Ελλάδα – Αριστοτέλης».

*     Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) Msc του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων «Νέες Τεχνολογίες και Έρευνα στη Διδακτική της Φυσικής» (2005 – άριστα). Τίτλος διπλωματικής εργασίας: «Μελέτη της αξιολόγησης των μαθητών με ηλεκτρονικό υπολογιστή. Εφαρμογή στη Μηχανική». (επισυν. DVD με την διπλωματική εργασία).

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

2007: Εισήγηση στο 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου με τίτλο: “Πειραματικές Δραστηριότητες Ηλεκτρομαγνητισμού στη Διδακτική πράξη”.

2006: Εισήγηση στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα: «Αξιολόγηση μέσω Διαδικτύου μαθητών στο μάθημα της Φυσικής».

2007: Εισήγηση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Διδακτικής Φυσικών Επιστημών με τίτλο: “Χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διαδικασία της Αξιολόγησης:. Εφαρμογή στη Φυσική του Γυμνασίου”.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

2005: Πρωτότυπη διπλωματική εργασία: «Μελέτη της αξιολόγησης των μαθητών με ηλεκτρονικό υπολογιστή. Εφαρμογή στη Μηχανική». (επισυν. DVD με την διπλωματική εργασία).

2006: Εισήγηση στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα: «Αξιολόγηση μέσω Διαδικτύου μαθητών στο μάθημα της Φυσικής».

2007: Εισήγηση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Διδακτικής Φυσικών Επιστημών με τίτλο: “Χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη διαδικασία της Αξιολόγησης:. Εφαρμογή στη Φυσική του Γυμνασίου”.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (επισυν. DVD)

2008: Βίντεο με Πειραματικές δραστηριότητες Ηλεκτρισμού – Ηλεκτρομαγνητισμού

Σακελλαρίου Μιλτιάδης, Φυσικός, Υπεύθυνος του ΕΚΦΕ Ιωαννίνων

Νασίκα Αικατερίνη, Φυσικός, Msc Διδακτικής της Φυσικής.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ

  1. Στο πρόγραμμα επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. τα Α.Π.Σ. και το νέο διδακτικό υλικό του Γυμνασίου, (2 ώρες) από 8-9/5/2006 .
  2. Στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα νέα διδακτικά βιβλία από 4 έως 14 Σεπτεμβρίου 2007.
  3. Στο πρόγραμμα «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις νέες Τεχνολογίες»-ΗΡΩΝ, βασικές δεξιότητες ενηλίκων στους Η/Υ, (95 ώρες) και για το χρονικό διάστημα από 3-10-2005 έως 5-3-2007.
  4. Στο πρόγραμμα Πληροφορική ΙΙ: Βασικές έννοιες Η/Υ στην σημερνή κοινωνία της Πληροφορίας, του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων (150 ώρες) και για το χρονικό διάστημα από 13-12-2007 έως 2-6-2010.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ – ΠΕΚ

  1. 2008: Παρακολούθηση και πιστοποίηση Β´επιπέδου στο πρόγραμμα επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών με τίτλο: “Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία”.
  2. 2005: Πιστοποίηση Α´ επιπέδου, στις δεξιότητες και γνώσεις της Τεχνολογίας     Πληροφορίας και Επικοινωνιών στο πλαίσιο της πράξης “Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση”.
  3. 2002: Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕ04, που διοργανώθηκε από το Περιφερειακό Επιμορφωτικό κέντρο Ιωαννίνων. από 18-9-2002 έως 5-10-2002.
  4. 1997:Επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα: «Φυσικές επιστήμες», διάρκειας 40 ωρών, που πραγματοποιήθηκε στην Άρτα.
  5. 1995: Επιμορφωτικό πρόγραμμα, με τίτλο: «Διδακτικές Προσεγγίσεις της Φυσικής», διάρκειας 30 ωρών, Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Ιωαννίνων.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΎ ΧΑΡΑΚΤΉΡΑ

2008: Πιστοποίηση στο πρόγραμμα Δια βίου Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, διάρκειας 100 ωρών, με τίτλο: “Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων”.

2007: Παρακολούθηση σεμιναρίου, διάρκειας 25 ωρών, “Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων”.

2007: Σεμινάριο Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέματα: α) Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, β) Σύγχρονη τηλεκπαίδευση γ) Το σύστημα ECOURSE, διάρκειας 10 ωρών..

2006: Συμμετοχή στο Πρόγραμμα του Π.ΙΝ.ΕΠ. Θεσσαλονίκης, με θέμα: “Διαχείριση Σχολικών Βιβλιοθηκών με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών” για στελέχη Δημόσιας Διοίκησης, διάρκειας 70 ωρών.

2006:  Συμμετοχή σε τριήμερο Επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα: «Επιμόρφωση στελεχών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικών στο Δ.Ε.Π.Π.Σ, τα Α.Π.Σ. και το νέο διδακτικό υλικό Γυμνασίου», που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

2002: «Επιμορφωτικό Σεμινάριο – Διάλογος για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

1991:  Σεμινάριο Πληροφορικής Τεχνολογίας (Software), ΕΛΚΕΠΑ Ιωαννίνων (200 ώρες).

1988:  Σεμινάριο Πληροφορικής Τεχνολογίας (Hardware), ΕΛΚΕΠΑ Ιωαννίνων (200 ώρες).

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΔΙΗΜΕΡΙΔΕΣ

2009: “Διαστημική εξερεύνηση και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση”, ημερίδα που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου.

2006: Παρακολούθηση ενημερωτικής εκδήλωσης για τη δράση e-Twinning – Σχολικές στην συνεργασίες για την Ευρώπη.

2006: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρητικές και διδακτικές προσεγγίσεις», ημερίδα που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (Ι.Π.Ο.Δ.Ε).

2006: Συμμετοχή στην Επιστημονική ημερίδα με θέμα: « Το σχολείο στην κοινωνία της πολυπολιτισμικότητας.

2004: «Νέες Τεχνολογίες & Έρευνα στη Διδασκαλία της Φυσικής στη Δ/θμια Εκπαίδευση», ημερίδα που διοργάνωσε το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

2004: «Σύγχρονη Διδακτική και Επιμόρφωση», διημερίδα του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.), Ελληνικό, Αθήνα.

1999: «Οδηγίες για τη Διδασκαλία του Μαθήματος της Φυσικής στη Β’ Γυμνασίου», ημερίδα Δ/νσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Nομού Ιωαννίνων.

1997: «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο», ημερίδα ΕΚΦΕ Πρέβεζας.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

2006: Συμμετοχή σε σεμινάριο με θέμα: «Σύγχρονες διαπολιτισμικές προσεγγίσεις με βιωματικά Εργαστήρια».

2002: «Αντισεισμική Προστασία Σχολείων», διήμερο σεμινάριο εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

2001: «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ήπιες Μορφές Ανάπτυξης στην Ελληνική Περιφέρεια», τριήμερο Σεμινάριο – Εργαστήριο εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης, Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΜΠΟΣΙΑ

2009: 3ο Επιστημονικό Συμπόσιο Επιστήμη και Τέχνη με θέμα: “Συνάντηση στις απαρχές του Σύμπαντος”.

2004: 2ο Συνέδριο Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (Ε.ΔΙ.Φ.Ε) και 2ο Συμπόσιο I.O.S.T.E. στη Νότια Ευρώπη με θέμα: «Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας: οι προκλήσεις του 21ου αιώνα», Καλαμάτα.

2004: 3ο Επιστημονικό Συμπόσιο Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα: «Οι σύγχρονες εξελίξεις της Φυσικής και η επίδρασή τους στη κοινωνία», Λάρισα.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

2010: 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα “Φυσική και Άνθρωπος”.

2009: “11th PLINIUS Conference on Mediterranean Storms”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη.

2007: Συμμετοχή στο 2ου Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιωαννίνων, με θέμα: «Γλώσσα, Σκέψη και Πράξη στην Εκπαίδευση».

2007: 10ο Κοινό Συνέδριο των Ενώσεων Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, με θέμα: “ Η επιστήμη της Φυσικής στην υπηρεσία του ανθρώπου για την Εκπαίδευση”.

2007: “Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση”, Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Διδακτικής Φυσικών .

2006: 7ο Πανελλήνιο Περιβαλλοντικό Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, με θέμα:      « Περιβάλλον, Εκπαίδευση και ποιότητα ζωής».

2006: Παρακολούθηση του 1ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιωαννίνων, με θέμα: «Το Ελληνικό Σχολείο και οι Προκλήσεις της Σύγχρονης Κοινωνίας».

2006: 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, με θέμα: «Οι νέοι ορίζοντες της Φυσικής Επιστήμης στον αιώνα μας στην έρευνα, στην Τεχνολογία και στην Εκπαίδευση και η συμβολή τους στους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας».

2005: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Διοίκηση Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης» Άρτα.

2005: « 9ο Διεθνές Συνέδριο Περιβαλλοντικής Επιστήμης και Τεχνολογίας», Ρόδος.

2004: 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα: «Εξελίξεις, τάσεις, επιτεύγματα και διδακτική της Φυσικής», Λουτράκι.

2003: 8° Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών με θέμα: «Προοπτικές, εξελίξεις και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών», Καλαμάτα.

2002: «6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μετεωρολογίας, Κλιματολογίας και Φυσικής της Ατμόσφαιρας», Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ   ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

1990-91: Λύκειο Ζωσιμαίας Ιωαννίνων

1991-92: Πολυκλαδικό Λύκειο Ιωαννίνων

1993-94: Γυμνάσια Μπιζανίου και Πεδινής Ιωαννίνων

1994-95: 1ο ΤΕΛ Ιωαννίνων και Γυμνάσιο Μουσιωτίτσας Ιωαννίνων

1995-96: Λύκειο Δολιανών και Μουσικό Γυμνάσιο Δολιανών Ιωαννίνων

1996-97: Γυμνάσιο και Λυκειακές τάξεις Παναγιάς Πρέβεζας

1997-98: Λύκειο Λούρου Πρέβεζας

1999-00: Γυμνάσιο Κωστακιών Άρτας

2000-01: Γυμνάσιο Κωστακιών Άρτας

2001-02: Γυμνάσιο και Λυκειακές τάξεις Παναγιάς Πρέβεζας

2002-03: Γυμνάσιο Φιλιατών Θεσπρωτίας.

2003-04: Εκπαιδευτική άδεια για την εκπόνηση Μεταπτυχιακού.

Επίσης

1998-99: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια Ελεούσας και Κατσικά Ιωαννίνων

2001-02: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στις Λυκειακές τάξεις Παναγιάς Πρέβεζας.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

2004-05: Απόσπαση στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Άσκηση Διοικητικών καθηκόντων στη Γραμματεία).

2005-06: Απόσπαση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου (Άσκηση Διοικητικών Καθηκόντων).

2006-07: Απόσπαση στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου (Άσκηση Διοικητικών Καθηκόντων).

2007-08:  Απόσπαση στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου (Άσκηση Διοικητικών Καθηκόντων).

2008-09:  Απόσπαση στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου (Άσκηση Διοικητικών Καθηκόντων).

2009-10:  Απόσπαση στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου (Άσκηση Διοικητικών Καθηκόντων)

2011-12:   Διευθύντρια στο 1ο Γυμνάσιο Ανατολής Ιωαννίνων,

ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

20010-2011: Απόσπαση στο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

2007: Διοργάνωση και Υλοποίηση του 2ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου με θέμα: «Γλώσσα, Σκέψη και Πράξη στην Εκπαίδευση».

2006: Διοργάνωση και Υλοποίηση του 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου με θέμα: “Το Ελληνικό Σχολείο και οι προκλήσεις της σύγχρονης Κοινωνίας”.

2006: Μέλος της Τοπικής Οργανωτικής Επιτροπής του 7ου Πανελληνίου Περιβαλλοντικού Συνεδρίου της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, με θέμα: « Περιβάλλον, Εκπαίδευση και ποιότητα ζωής».

2003: Μέλος της Τοπικής Οργανωτικής Επιτροπής του 2ου Επιστημονικού Συμποσίου με θέμα: “Η Φυσική στον 20ο αιώνα”, Θεσπρωτία 4-6 Απριλίου 2003”.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΚΔΟΣΕΩΝ

2006: Βιβλίο Περιλήψεων του 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου με θέμα: “Το Ελληνικό Σχολείο και οι προκλήσεις της σύγχρονης Κοινωνίας”.

2007: Βιβλίο Περιλήψεων του 2ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου με θέμα: «Γλώσσα, Σκέψη και Πράξη στην Εκπαίδευση».

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά (πολύ καλά)

ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Α. Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών  (σελίδα 61)

(Word, Excel, βάσεις δεδομένων, δομές δεδομένων, αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών υπολογιστών, δίκτυα, γραφικά, corel draw, ασφάλειες συστημάτων, Autocad, Mathematica, Internet, σχεδίαση ιστοσελίδων-html, unix, γλώσσες προγραμματισμού: C, C++, Java κλπ.)

Β. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, του παραρτήματος Ιωαννίνων.

Γ. Μέλος της ΕΠΥ (Ελληνική Εταιρεία Επιστημών και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών)

Τεστ για τα Πειραματικά Γυμνάσια- Λύκεια Κλήρωση για τα Δημοτικά-Οι ημερομηνίες αιτήσεων

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα ότι από το σχολικό έτος 2013-2014 και στο εξής:
α) Η εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα – Πειραματικά Νηπιαγωγεία θα γίνεται με κλήρωση.Το ίδιο ισχύει και για Πρότυπο – Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο, το οποίο δεν συνδέεται με αντίστοιχο Νηπιαγωγείο (όπως προβλέπεται και σήμερα) .
β) Η εισαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου και στην Α΄ Λυκείου των Προτύπων – Πειραματικών Σχολείων θα γίνεται με ειδική δοκιμασία ( Τεστ Δεξιοτήτων), ανεξάρτητα από το Σχολείο ( Δημοτικό ή Γυμνάσιο αντίστοιχα) αποφοίτησης των ενδιαφερόμενων μαθητών.
Α.  Η επιλογή των μαθητών/τριών στα Πρότυπα Πειραματικά Νηπιαγωγεία θα γίνει με κλήρωση. Για τα υφιστάμενα Πρότυπα Πειραματικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του Νηπιαγωγείου θα εγγραφούν στο συνδεδεμένο Δημοτικό Σχολείο. Ο αριθμός των μαθητών/τριών που μπορεί να εγγραφούν στο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο είναι ίσος με τον αριθμό των αποφοίτων του συνδεδεμένου Πρότυπου Πειραματικού Νηπιαγωγείου, προσαυξημένος έως και κατά 50%. Αν το Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο δε συνδέεται με Πρότυπο Πειραματικό Νηπιαγωγείο, η εισαγωγή των μαθητών/τριών θα γίνει με κλήρωση.
Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο ή στο Δημοτικό οφείλουν να υποβάλλουν σχετική αίτηση στο Πρότυπο Πειραματικό Νηπιαγωγείο που επιθυμούν κατά το χρονικό διάστημα από 10 έως 21 Μαΐου 2013. Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο (Νηπιαγωγείο ή Δημοτικό), μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μόνο σε ένα Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο για κάθε σχολικό έτος. Η ημερομηνία διεξαγωγής της κλήρωσης και όλα τα σχετικά θέματα που αφορούν στην εισαγωγή των μαθητών/τριών στο Πρότυπο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ή στην Α΄ τάξη των Πρότυπων Πειραματικών Δημοτικών θα  ανακοινωθούν με σχετική εγκύκλιο.
Β. Η εισαγωγή όλων των μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου στα Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια θα γίνει με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων. Στην ίδια διαδικασία συμμετέχουν και οι μαθητές/τριες από τα υφιστάμενα Δημοτικά και Γυμνάσια που συνδέονται μεταξύ τους.
Με τη ανωτέρω διαδικασία οι μαθητές/τριες αξιολογούνται σε δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας, τα Μαθηματικά και τα Φυσικά. Οι μαθητές/τριες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας δίωρης δοκιμασίας. Ειδικότερα:
•    Στην Κατανόηση Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/τριών: στην ανάγνωση, στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, απλά άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών κλπ) και στην παραγωγή γραπτού λόγου.
•    Στα Μαθηματικά ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση και επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής με απλές αριθμητικές πράξεις, διατυπώνοντας αιτιολογήσεις και μαθηματικούς συλλογισμούς.
•    Στα Φυσικά ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών/τριών να κατανοούν φυσικά φαινόμενα που συναντούν στην καθημερινή τους ζωή και να διατυπώνουν: παρατηρήσεις, συμπεράσματα και προτάσεις για το σχεδιασμό ενός απλού πειράματος.

Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης στα σχολικά εγχειρίδια και σε καμία περίπτωση δεν ελέγχονται γνώσεις, οι οποίες προϋποθέτουν απομνημόνευση. Γι’ αυτό, οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη ούτε να υποστούν φροντιστηριακή εξάσκηση για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στη εν λόγω δοκιμασία. Όσα ήδη γνωρίζουν και έχουν αφομοιώσει από  τη φοίτησή  τους στο Δημοτικό Σχολείο αρκούν για τη επιτυχή συμμετοχή τους.
Για την καλύτερη ενημέρωση των μαθητών/τριών, των γονέων και κηδεμόνων καθώς και των εκπαιδευτικών σχετικά με το χαρακτήρα και το είδος των παραπάνω θεμάτων για τη δοκιμασία των μαθητών/τριών θα ανακοινωθούν ενδεικτικά θέματα και για τα τρία πεδία.
Η διεξαγωγή της δοκιμασίας των μαθητών/τριών, η επιλογή των θεμάτων  ανά πεδίο και η αξιολόγηση των γραπτών των μαθητών/τριών θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου (ΕΠ.Ε.Σ.) του Π.Π. Γυμνασίου. Για το σκοπό αυτό θα συσταθεί επιτροπή επιλογής θεμάτων για τη δοκιμασία των μαθητών/τριών και επιτροπή αξιολόγησής τους από τους καθηγητές του κάθε Π.Π. Γυμνασίου. Με την ευθύνη του ΕΠΕΣ θα γίνει η κατάρτιση του πίνακα αξιολόγησης ανά πεδίο και του τελικού αξιολογικού πίνακα καθώς και η ανακοίνωση των εισακτέων μαθητών /τριών.
Οι ενδιαφερόμενοι γονείς και κηδεμόνες για την συμμετοχή των μαθητών/τριών στη δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων οφείλουν να υποβάλλουν σχετική αίτηση στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο που επιθυμούν, κατά το χρονικό διάστημα από 18 έως 29 Μαρτίου 2013, και υποχρεούνται να καταθέσουν τα απολυτήρια πριν τη δοκιμασία των μαθητών/τριών, η οποία προβλέπεται να πραγματοποιηθεί το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου 2013. Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών, που ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μόνο σε ένα Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο για κάθε σχολικό έτος.
Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας και όλα τα συναφή θέματα που αφορούν  στην εισαγωγή των μαθητών/τριών στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο θα ανακοινωθούν με συμπληρωματική εγκύκλιο.
Γ. Η εισαγωγή όλων των μαθητών/τριών σε κάθε Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο γίνεται ύστερα από δοκιμασία (τεστ δεξιοτήτων και γνώσεων). Στην ίδια διαδικασία συμμετέχουν και οι μαθητές/τριες από τα υφιστάμενα Γυμνάσια και Λύκεια που συνδέονται μεταξύ τους.
Με τη δοκιμασία εισαγωγής μαθητών/τριών στα Πρότυπα-Πειραματικά Λύκεια αξιολογούνται γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Γυμνάσιο, σχετικές με την Κατανόηση Κειμένων της Ελληνικής Γλώσσας και τα Μαθηματικά. Οι μαθητές/τριες θα εξεταστούν στα παραπάνω πεδία, στο πλαίσιο μιας ενιαίας τρίωρης δοκιμασίας. Ειδικότερα:
•    Στο γνωστικό πεδίο της Κατανόησης Κειμένων Ελληνικής Γλώσσας εξετάζονται οι ικανότητες στην ανάγνωση και στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου (λογοτεχνικά κείμενα, άρθρα από εφημερίδες και περιοδικά, επιστολές, απλά δοκίμια κλπ), καθώς και οι ικανότητες στην παραγωγή γραπτού λόγου.
•    Στο γνωστικό πεδίο των Μαθηματικών εξετάζονται οι ικανότητες κατανόησης του σημαντικού ρόλου των Μαθηματικών στην καθημερινότητα, η ικανότητα ανάπτυξης επιχειρημάτων, αιτιολογήσεων και συλλογισμών, καθώς και οι αριθμητικές, αλγεβρικές, γεωμετρικές, στατιστικές και στοχαστικές γνώσεις και δεξιότητες.

Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι δεν ορίζονται συγκεκριμένες σελίδες εξεταστέας ύλης στα σχολικά εγχειρίδια και σε καμία περίπτωση δεν ελέγχονται γνώσεις, οι οποίες προϋποθέτουν απομνημόνευση. Γι’ αυτό, οι μαθητές/τριες δεν απαιτείται να μελετήσουν πρόσθετη ύλη ούτε να υποστούν φροντιστηριακή εξάσκηση για να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στη εν λόγω δοκιμασία. Όσα ήδη γνωρίζουν και έχουν αφομοιώσει από  τη φοίτησή  τους στο Γυμνάσιο αρκούν για τη επιτυχή συμμετοχή τους.
Για την καλύτερη ενημέρωση των μαθητών/τριών, των γονέων και κηδεμόνων καθώς και των εκπαιδευτικών, θα ανακοινωθούν  ενδεικτικά θέματα  στα εν λόγω γνωστικά πεδία.
Η επιλογή των θεμάτων που θα εξεταστούν οι μαθητές/τριες θα γίνει με ευθύνη της ΔΕΠΠΣ από επιτροπή που θα συσταθεί για αυτό το σκοπό. Η διεξαγωγή της δοκιμασίας των μαθητών/τριών και η αξιολόγηση των γραπτών τους θα πραγματοποιηθεί με την ευθύνη των Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων (ΕΠ.Ε.Σ.) των Π.Π. Λυκείων. Με την ευθύνη των ΕΠΕΣ θα γίνει η κατάρτιση του πίνακα αξιολόγησης ανά γνωστικό πεδίο και του τελικού αξιολογικού πίνακα καθώς και η ανακοίνωση των εισακτέων μαθητών/τριών.
Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές/τριες για τη συμμετοχή  στη δοκιμασία  (τεστ) δεξιοτήτων οφείλουν να υποβάλλουν σχετική αίτηση στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο  που επιθυμούν  κατά το χρονικό διάστημα από 18 έως 29 Μαρτίου 2013 και υποχρεούνται να καταθέσουν τα απολυτήρια πριν τις εξετάσεις των μαθητών/τριών η οποία θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου 2013. Οι μαθητές/τριες που ενδιαφέρονται να εισαχθούν σε Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση μόνο σε ένα σχολείο για κάθε σχολικό έτος. Η ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας και όλα τα συναφή θέματα που αφορούν  στην εισαγωγή των μαθητών/τριών στο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο θα ανακοινωθούν με συμπληρωματική εγκύκλιο.

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα επίσης ότι:
1.    Υλοποιεί τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών στα Πρότυπα-Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια με εξετάσεις ( Δοκιμασία με τεστ δεξιοτήτων).
2.    Επεκτείνει τον θεσμό του Προτύπου – Πειραματικού Σχολείου και στην επαγγελματική εκπαίδευση. Με νομοθετική ρύθμιση που θα περιλαμβάνεται στο Νομοσχέδιο για το Λύκειο θα ιδρύονται πρότυπα – Πειραματικά Επαγγελματικά Λύκεια και μάλιστα συνδεδεμένα με την αγορά εργασίας.
3.    Μελετά την ίδρυση Προτύπων – Πειραματικών Σχολείων (μετά από σχετική αξιολόγηση τους ) και στις περιφέρειες: Θεσσαλίας, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Στερεάς Ελλάδας, Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Ηπείρου και Βορείου Αιγαίου.
4.    Ολοκληρώνει τις διαδικασίες της τοποθέτησης των Διευθυντών, αλλά και της επιλογής, μετά από ( ειδική για τα Π.Π.Σ ) αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που θα υπηρετήσουν στα σχολεία αυτά με την έναρξη του επόμενου σχολικού έτους.
ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο  υπουργός Παιδείας   Κ. Αρβανιτόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Επιδιώκουμε την αριστεία σε όλες τις βαθμίδες του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αξιοποιώντας την αξιολόγηση που διατρέχει όλες μας τις πολιτικές.
Γι’ αυτό το λόγο εφαρμόζουμε τη διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στα Πρότυπα-Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια με εξετάσεις και επιλέγουμε τους αρίστους εκπαιδευτικούς για να διδάξουν σε αυτά, μέσα από τη διαδικασία της αξιολόγησης. Παράλληλα δίνουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους μαθητές να φοιτήσουν σε αυτά, επεκτείνοντας το θεσμό και στην επαγγελματική εκπαίδευση, μελετώντας την ίδρυση Προτύπων – Πειραματικών σχολείων, μετά από σχετική αξιολόγηση σε Περιφέρειες της χώρας που δεν λειτουργούσαν μέχρι σήμερα».

Μετατάξεις, μεταθέσεις και αύξηση ωραρίου κατά 1-2 ώρες το νέο σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τους εκπαιδευτικούς

Έτοιμο σχέδιο για την άμεση υλοποίηση του πριν την έναρξη του επόμενου σχολικού έτους έχει στο γραφείο του ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, με στόχο  την 1η Σεπτεμβρίου όλα τα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια να έχουν τον απαιτούμενο αριθμό εκπαιδευτικών , ώστε να σταματήσει το φαινόμενο κάθε χρόνο να χάνονται χιλιάδας διδακτικές ώρες.
Το σχέδιο του υπουργού Παιδείας, δήλωσε στο esos στενός συνεργάτης  του, περιλαμβάνει:
Α. Μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αντίστροφα
Β. Εθελούσιες μεταθέσεις
Γ. Τα παραπάνω δύο  μέτρα εάν χρειαστεί θα γίνουν και υποχρεωτικά
Δ. Το ωράριο των εκπαιδευτικών θα αυξηθεί κατά μία έως δύο ώρες  εβδομαδιαίως μόνον εάν δεν αποδώσουν οι μετατάξεις και οι μεταθέσεις , ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Τα παρπάνω μέτρα θα τεθούν σε εφαρμογή όταν πλέον το υπουργείο θα έχει τον τελικό  «χάρτη» των σχολείων , μετά τις συγχωνεύσεις –καταργήσεις που θα  γίνουν και αφού πρώτα  στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας ο Ηλεκτρονικός Κόμβος  καταγράψει :
Α. Όλα τα κενά των σχολικών μονάδων, και,
Β. Τους εκπαιδευτικούς που περισσεύουν.
Στόχος του υπουργού Παιδείας είναι
Α. Η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει  με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και να υπάρχει ένας μικρός αριθμός πιστώσεων για την  πρόσληψη αναπληρωτών κάτω από αυστηρές διαδικασίες.
Β. Να μη λείπει ούτε ένα  βιβλίο από τους μαθητές . Στόχος η παράδοση των σχολικών βιβλίων πριν το κλείσιμο των σχολείων τον Ιούνιο του 2013.


Στο Μαξίμου ο υπουργός Παιδείας

Την «πύλη» του Μαξίμου θα περάσει αύριο Πέμπτη στη 1 το μεσημέρι ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουκλο9ς, προκειμένου να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι ο κυβερνητικός προγραμματισμός για θέματα παιδείας και η απορρόφηση κονδυλίων από το ΕΣΠΑ

«Ά μπε, μπα μπλόν, του κείθε μπλόν, ά μπε μπα μπλόν του κείθε μπλόν, μπλήν-μπλόν.»

Τι σημαίνουν αυτά? Μα , τι άλλο, ακαταλαβίστικες παιδικές κουταμάρες, θα ειπεί κάποιος.

Όμως δεν είναι έτσι.
Ατυχώς, η Ελληνική, εδέχθη πλείστες όσες προσβολές από εξελληνισμένους βαρβάρους, Σλάβους, Τουρκόφωνους, Λατίνους κ.ά.., που δεν κατανοούσαν την ελληνική -ούτε κάν είχαν την φωνητική ανατομία που θα τους επέτρεπε σωστές εκφωνήσεις φωνηέντων – εμιμούντο τις φράσεις, παραφράζοντάς τις συχνότατα, και έτσι διεστραμμένα και παραμορφωμένα, έφθασαν μέχρι των ημερών μας, ώστε πλέον να μη αναγνωρίζονται.
Κατ’΄αυτόν τον τρόπο, εισήχθησαν εις την Ελληνική, όροι, λέξεις και φράσεις, ως μέσα από παραμορφωτικό κάτοπτρο είδωλα, καθιστάμενα αγνώριστα στον απλό κόσμο.
Ας επανέλθουμε στο πιο πάνω.
Η όλη. στιχομυθία, προήρχετο από παιδικό παιχνίδι που έπαιζαν οι Αθηναίοι Παίδες (και ου μόνον.), και ταυτόχρονα εγυμνάζοντο στα μετέπειτα αληθινά πολεμικά παιχνίδια.
Πράγμα απολύτως φυσικό, αφού πάντοτε ο Αθηναίος Πολίτης ετύγχανε και Οπλίτης! (βλέπετε παίζοντας και με τα γράμματα, προκύπτον συνδεόμενες έννοιες.Πολίτης – Οπλίτης)
Τι έλεγαν λοιπόν οι αντιπαρατιθέμενες παιδικές ομάδες, που τόσον παραφράσθηκε από τους μεταγενέστερους??
Ιδού η απόδοση:
«Απεμπολών, του κείθεν εμβολών !!!…» (επαλαμβανόμενα με ρυθμό, εναλλάξ από την δείθεν επιτιθέμενη ομάδα)

Τι σήμαιναν ταύτα? Μα..απλά ελληνικά είναι! « Σε απεμπολώ, σε αποθώ, σε σπρώχνω, πέραν (εκείθεν) εμβολών σε (βλ. έμβολο) με το δόρυ μου, με το ακόντιό μου!!!
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων