Σχολικό λεωφορείο!

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Το ποσοστό της τύχης! – Παιχνίδι ποσοστών Στ ΄ταξης

Σεπ 20171

καρτα αριθμοςκαρτα ποσοστο

 

 

 

 

 

 

Το ποσοστό της τύχης είναι ένα παιχνίδι καρτών για την ΣΤ΄ τάξη!

Είναι απλό και βοηθά στην εξοικείωση των μαθητών με το να υπολογίζουν κατά προσέγγιση το ποσοστό ενός αριθμού αλλά και να τον βρίσκουν ακριβώς, υπολογίζοντας με μολύβι και χαρτί!

Κάθε παίκτης τραβά δύο ζευγάρια καρτών ποσοστό – αριθμό. Επιλέγει ένα από τα δυο ζευγάρια για να κρατήσει ώστε να συναγωνιστεί τους αντιπάλους. Επιλέγοντας το ζευγάρι που εικάζει ότι θα έχει μεγάλο αποτέλεσμα, κάνει μετά και τον υπολογισμό με χαρτί και μολύβι. Παράδειγμα: αν τράβηξε και επέλεξε ως ζευγάρι «κάρτα ποσοστό 25%» και «κάρτα αριθμό 200″, τότε οι πόντοι που θα πάρει θα είναι το 25% του 200 = 50 πόντοι. Σε όλους τους γύρους κάθε παίκτης ακολουθεί το ίδιο και σημειώνονται οι πόντοι στο φυλλάδιο γύρων – πόντων που έχει κάθε παίκτης.

Κατεβάστε τις κάρτες και τις αναλυτικές οδηγίες εδώ:

εξωφυλλα

κάρτες αριθμοι

κάρτες ποσοστα

οδηγιες

φυλλαδιο γυρων ποντων

Την ιδέα πήρα από το site teacherspayteachers.com, το παιχνίδι εκεί το βρήκα ως «percent scramble».

Επιτρέπεται η προσωπική χρήση για το ψηφιακό υλικό που διατίθεται στο ιστολόγιο αυτό. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευσή του σε άλλο έντυπο ή ψηφιακό μέσο με οποιονδήποτε τρόπο ή μορφή αρχείου. Τα κείμενα, οι φωτογραφίες και τα ενσωματωμένα αρχεία στις δημοσιεύσεις του ιστολογίου «Σχολικό Λεωφορείο» είναι πνευματική ιδιοκτησία του blogs.sch.gr/nantiaf/, η οποία προστατεύεται αυτοτελώς, βάσει του Ν.2121/1993 περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Επιτρέπεται η αποσπασματική αναδημοσίευση, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η πηγή (http://blogs.sch.gr/nantiaf/) και να υπάρχει σύνδεσμος παραπομπής στη σχετική ανάρτηση στη σελίδα «Σχολικό Λεωφορείο», από όπου θα μπορεί να γίνεται λήψη του εκάστοτε αρχείου, αν υπάρχει. Προς σεβασμό για την προσπάθειά μου και την πολύωρη δουλειά που κάνω για τη δημιουργία του υλικού του ιστολογίου μου.

Νάντια Φάλκου

Σχολιάστε



Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων