ΛΑΜΠΡΕΑ ΜΥΡΤΩ

«Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και ίσως να θυμάμαι. Κάνε με να το βιώσω και θα το καταλάβω». Κομφούκιος

Η χρήση του διαδραστικού περιβάλλοντος παρουσίασης prezi για τον Κυκλαδικό Πολιτισμό

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΛΑΜΠΡΕΑ ΜΥΡΤΩ
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018 1:19 μμ |

Διαδραστική παρουσίαση του Κυκλαδικού Πολιτισμού. Από την αρχική, γενική, γεωγραφική και ιστορική περιγραφή επικεντρώνεται στα ειδώλια και στα άλλα αντικείμενα της καθημερινής χρήσης καθώς και στις διατροφικές συνήθειες και τις λοιπές δραστηριότητες των ανθρώπων της εποχής.

https://prezi.com/user/lz03nilmux1m/

Σχεδιάγραμμα μαθήματος: “Η εποχή του χαλκού στην Ελλάδα, Κυκλαδικός Πολιτισμός, Η τέχνη των Κυκλαδιτών”

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΛΑΜΠΡΕΑ ΜΥΡΤΩ
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018 12:55 μμ |

Σχηματική περιγραφή με τη μορφή διαγράμματος ροής των καλλιτεχνικών και εμπορικών δραστηριοτήτων των Κυκλαδιτών.

Σχεδιάγραμμα μαθήματος: “Η εποχή του χαλκού στην Ελλάδα, Κυκλαδικός Πολιτισμός, Η ζωή των Κυκλαδιτών.”

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΛΑΜΠΡΕΑ ΜΥΡΤΩ
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018 12:45 μμ |

Σχηματική περιγραφή με τη μορφή διαγράμματος ροής της ζωής των Κυκλαδιτών.

Δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης του blog στους μαθητές του δημοτικού σχολείου.

Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | ΛΑΜΠΡΕΑ ΜΥΡΤΩ
Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018 12:35 μμ |
Το blog είναι ένα γνωστικό ασύγχρονο εργαλείο το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να προσφέρει επιπλέον γνωστικό και πληροφοριακό υλικό στους μαθητές τουΗ δομή του blog επιτρέπει την προοδευτική ροή της πληροφορίας, η οποία μπορεί να ακολουθεί τη ροή των μαθημάτων, χωρίς να προσφέρει υπερβολικό όγκο ερεθισμάτων στους μαθητές ενθαρρύνοντάς τους έτσι να αφοσιωθούν και να κατανοήσουν σε βάθος τις νέες πληροφορίες. Επιπλέον, ο μόνιμος χαρακτήρας των δημοσιεύσεων στο blog το καθιστά αυτόματα μία βάση δεδομένων στην οποία μπορεί να έχει πρόσβαση κάθε διαδικτυακός επισκέπτης (μαθητές, εκπαιδευτικοί  κτλ.).
Ακόμα, μέσω του blog μπορεί να προβληθεί η δραστηριότητα των μαθητών καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις που γίνονται στο πλαίσιο του μαθήματος δίνοντας έτσι κίνητρο στους μαθητές να  βελτιώσουν την ποιότητα της εργασίας τους. Βασικό κίνητρο για αυτό είναι η δημοσιοποίηση της εργασίας τους καθώς και η συνεχής αλληλεπίδραση με τις διαδικτυακές δημοσιεύσεις άλλων μαθητών.