Δωράκια για τη λήξη της σχολικής χρονιάς

Και να που έφτασε για ακόμη μια φορά η μέρα που θα αποχαιρετήσω τους μικρούς μου μαθητές. Πάντα όμως με δωράκια που θα φτιάξω με τα χεράκια μου. Αερόστατα πάνω στα οποία κόλλησα την αναμνηστική φωτογραφία της τάξης, σελιδοδείκτες με το όνομα τους και μια συνολική γραμματική της γ” τάξης  για καλή επανάληψη και προετοιμασία στην

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Τρόποι καλής συμπεριφοράς

Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο «savoir vivre»  του Χ. Ζαμπούνη. Φτιάξαμε το βαζάκι με τις καραμέλες – καλές λέξεις και τη συνταγή της καλής φιλίας. Δημιουργήσαμε το κολάζ » οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε» και «τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε».

 

DSC03492

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

«Μικροί αλλά δυνατοί»

Τη σχολική χρονιά 2015-2016 πραγματοποιήθηκε το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μικροί Αλλά Δυνατοί» με τους εξής άξονες:

  1. Υγιεινή διατροφή
  2. Σωματική – Ατομική Υγιεινή
  3. Συναισθήματα
  4. Δικαιώματα – Υποχρεώσεις
  5. Τρόποι καλής συμπεριφοράς
  6. Αξιοποίηση ελεύθερου χρόνου
  1. Υγιεινή Διατροφή:

Με αφορμή ένα κόμικς με

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

«Εορτασμός 25ης Μαρτίου»

Στα πλαίσια του επετειακού μαθήματος της Γλώσσας για τον εορτασμός της 25ης Μαρτίου οι μαθητές συνέλεξαν  πληροφορίες για τους ήρωες που πρωταγωνίστησαν στην ελληνική επανάσταση του 1821 και δημιουργήθηκε το παρακάτω ψηφιακό βιβλίο. book

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε διαφάνειες με στιγμιότυπα από την επανάσταση και ζωγραφίσαμε τα πορτρέτα των ηρώων.

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Συναισθήματα

Δημιουργήσαμε τον κήπο των συναισθημάτων όπου σε κάθε πέταλο γράψαμε τι αισθανόμαστε.

Έπειτα φτιάξαμε το ζάρι των συναισθημάτων και μέσα από το θεατρικό παιχνίδι ο κάθε μαθητής έπρεπε να εκδηλώσει το αντίστοιχο συναίσθημα.

Τέλος, σε μια γωνιά του τοίχου δημιουργήσαμε το ¨βαρόμετρο των συναισθημάτων» με στόχο να κατανοήσουν ότι οι άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται διαφορετικά

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Υγιεινή Διατροφή

Με αφορμή ένα κόμικς με τον Ποπάυ που τρώει σπανάκι και γίνεται δυνατός μιλήσαμε για τη διατροφή και την αξίας της στη ζωή μας.

Αρχικά φτιάξαμε την «πυραμίδα της διατροφής» και το «φανάρι της υγιεινής διατροφής» που μας υπενθυμίζει τι πρέπει να τρώμε. Δημιουργήσαμε σε βιβλιαράκια το «αλφαβητάρι των βιταμινών» και το ημερολόγιο με τα

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

«Προτιμώ παιχνίδια στην αυλή και όχι στον υπολογιστή»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς διαδικτύου στις 9 Φεβρουαρίου παρακολουθήσαμε κάποια σποτάκια  spot 1spot 2 , spot 3spot 4,  και συζητήσαμε για τη σωστή συμπεριφορά που πρέπει να έχουμε όταν σερφάρουμε στο διαδίκτυο.  Διαβάσαμε το παραμύθι του διαδικτύου  ( paramithi ) και με παιχνίδι ρόλων οι μαθητές  έδειξαν πώς θα αντιδρούσαν αντίστοιχα αν βρισκόντουσαν 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο