header image
 

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

 

Γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου 1940 στο σχολείο μας. Διαβάζουμε ιστορίες για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκείνη την εποχή , εξιστορούμε παραμύθια για την ειρήνη και τον πόλεμο… 28 okt

Δώσαμε ποιηματάκια , μάθαμε τραγούδια και φτιάξαμε ωραίες κατασκευές.

IMG 0792IMG 0796IMG 0798

 

Μάθαμε σημαίες από χώρες της Ευρώπης , ξεχωρίσαμε την Ελληνική και παίξαμε με τα χρώματα τοποθετώντας

σε κάθε σημαία αυτά που της ανήκουν…( τα σύμβολά τους)..

 

 

.jpg

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ     

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ CODE WEEK 2022

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι ένα κίνημα βάσης που έχει ως
στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε
όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που
εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο
λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε
να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού προωθεί τη δημιουργικότητα, την
επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού (coding) και
άλλων δραστηριοτήτων του τομέα της τεχνολογίας.
Η πρωτοβουλία στόχο έχει να προβληθεί ο προγραμματισμός, να παρουσιάσουμε
στους νέους, στους ενήλικες και στα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας πώς μπορείς να
δώσεις πνοή στις ιδέες σου μέσω της συγγραφής κώδικα, να απομυθοποιηθούν οι
σχετικές δεξιότητες και να έρθουν πιο κοντά ενδιαφερόμενα άτομα για να αυξήσουν
τις γνώσεις τους.
Τα σχολεία σε όλες τις βαθμίδες και οι δάσκαλοι όλων των ειδικοτήτων καλούνται με
ιδιαίτερη έμφαση να συμμετάσχουν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
προκειμένου να δώσουν την ευκαιρία στους μαθητές τους να ανακαλύψουν τη χαρά
της ψηφιακής δημιουργικότητας και του προγραμματισμού.
Τη φετινή χρονιά το σχολείο μας θα συμμετέχει στην εβδομάδα προγραμματισμού με
τίτλο δράσεων:  << Πως θα φτάσουμε στις σημαίες μας ;>>

Το ρομποτο – ανθρωπάκι μας πηγαίνει στις σημαιούλες μας. Πρώτα τα παιδιά μαθαίνουν τις διαδρομές -κατευθύνσεις (ευθεία ,κάτω ,αριστερά, δεξιά ), με τη βοήθεια των τόξων (βέλη) που έχουμε κατασκευάσει στα καρτελάκια μας.

Προγραμματίζουν το ρομποτάκι για να πάει κάθε φορά στη σημαιούλα που θα υποδείξουμε και με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο θα έρθουν σε επαφή με τη γλώσσα του Προγραμματισμού ( την αποκωδικοποίηση των συμβόλων ,

κώδικες) .Στη συνέχεια αλλάζουμε διαδρομές και τα παιδιά χαίρονται ιδιαίτερα μιας και αναλαμβάνουν το ρόλο του προγραμματιστή ,μαθαίνουν  καινούργιες έννοιες  ακολουθώντας κώδικες ,σύμβολα ,αναπτύσσουν δεξιότητες και

προσλαμβάνουν νέες γνώσεις.

IMG 0788 1

IMG c6b5e9219610f7e72758498d44c15c55 V

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ     

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Δραστηριότητα στα εικαστικά

Με αφορμή το φθινόπωρο τα παιδιά μαζεύουν από την αυλή του σχολείου ξερά φύλλα.

Στη συνέχεια δίνοντας τους πλαστελίνη δημιουργούν φατσούλες πάνω στα φύλλα.

images

 

Στη συνέχεια τα παιδιά με τα υπόλοιπα φύλλα κάνουν διάφορες κατασκευές

 

 

 

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ     

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κατηγορία:  ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΒΑΛΛΟΝΤΟΣ     

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ     

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Κατηγορία:  ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ     

ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Κατηγορία:  ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ     

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ     

ΓΛΩΣΣΑ

Δραστηριότητα στη γλώσσα

Κατηγορία:  ΓΛΩΣΣΑ