mkeroglou's blog

Just another Blogs.sch.gr site

Εκπαιδευτικό σενάριο: “Μια βόλτα με την Αριάδνη”,Μινωικός πολιτισμός, Ιστορία Γ΄δημοτικού

Οκτ 20142

Ακολουθείστε τον περίπατο των μαθητών της Γ΄δημοτικού  στον Μινωικό Πολιτισμό πατήστε : ekpedeftiko_senario_minoikosp

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μαρ 20125

Μάθημα: Μελέτη Περιβάλλοντος Τάξη Β΄ Θεμ,Εν. :17 Η ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΜΑΣ

Για να δείτε το εκπαιδευτικό μας σενάριο με θέμα τη ΔΙΑΤΡΟΦΗ, κατεβάστε diatrofi_senario

Δραστηριότητα 13η:mindomo

Φεβ 201228

Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος,τάξηΒ,Θεματική ενότητα:2″Η συνοικία μου”Διδακτική ενότητα:2.6.”Ανακαλύπτω το πράσινο στη συνοικία μου”.Για να δείτε το διαχωρισμό των φυτών σε δέντρα, θάμνους πόες και τον τρόπο που τα πιαδιά πλοηγούνται στο διαδίκτυο με αφορμή ενσωματωμένα πολυμέσα, πατήστε εδώ


από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 13η:mindomo    

Δραστηριότητα 14η:pathfinder-αποστολή ηλεκτρονικής κάρτας

Φεβ 201228

Μάθημα:Γλώσσα, Τάξη Β΄, Θεματική Ενότητα 14:  “Με προσκαλούν και προσκαλώ”. Για να δείτε την κάρτα που δημιουργήσαμε στο ολοήμερο με τα παιδιά, πατήστε 14drastiriotita_pathfinder

από κάτω από: γλώσσα | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 14η:pathfinder-αποστολή ηλεκτρονικής κάρτας    

Δραστηριότητα 12η :zunal-ιστοεξερεύνηση

Φεβ 201221

ΜΑΘΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΑΞΗ: Γ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 9 Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:  9.2 ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΗΣ ΚΝΩΣΟΥ

Για να δείτε πώς εργαστήκαμε με τα παιδιά πάνω σ΄αυτή την διδακτική ενότητα στα πλαίσια μιας ιστοεξερεύνησης, πατήστε εδώ

Δραστηριότητα 11η: animoto

Φεβ 201214

ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΑΞΗ Β΄, ΘΕΜ.ΕΝ.1: ” ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”, ΔΙΔ.ΕΝ.1.3   “Το περιβάλλον του σχολείου μου”

Για να δείτε διάφορες δραστηριότητες του ολοήμερου τμήματός μας, πατήστε εδώ

από κάτω από: ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ, μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 11η: animoto    

Δραστηριότητα10η: hotpotatoes-jcross

Φεβ 20127

Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, Τάξη Β΄,Θεματική Ενότητα 7.3  “Τι προσφέρουν τα φυτά”, Διδακτική ενότητα : “Τα φυτά στη διατροφή μας”.            Για να δείτε το σταυρόλεξο που δημιουργήσαμε με ερωτήσεις σχετικά με τη διατροφή, πατήστε   hotpotatoes

από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα10η: hotpotatoes-jcross    

Δραστηριότητα 9η:e-book, issuu

Ιαν 201231

Μάθημα :Γλώσσα Β Τάξη,Ενότητα 10:  “Προσοχή!Τι λέει εκεί;”, Τετράδιο Εργασιών, άσκηση 5.

Για να δείτε το βιβλιαράκι που δημιουργήθηκε με τις εργασίες των παιδιών στο ολοήμερο τμήμα, πατήστε εδώ

από κάτω από: γλώσσα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 9η:e-book, issuu    

Δραστηριότητα 8η:prezi

Ιαν 201224

Μάθημα:Αισθητική Αγωγή-εικαστικά, Τάξη Β, Θεματική ενότητα:Δ   “Ταξίδια στο φανταστικό κόσμο των δημιουργών” Διδακτική ενότητα:Δ4   “Το ραντεβού των σκουπιδιών” .Για να δείτε πώς τα παιδιά μεταποίησαν σε παιχνίδια και σε καλλιτεχνικές δημιουργίες τα σκουπίδια, πατήστε εδώ


από κάτω από: αισθητική αγωγή-εικαστικα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 8η:prezi    

Δραστηριότητα 7η: joomla! κατασκευή ιστοσελίδας του Ολοήμερου Τμήματος

Ιαν 201217

Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, Τάξη Β΄Θεματική Ενότητα 1:  “Το σχολείο”  Διδακτική Ενότητα 1.2:  “Ηζωή στο σχολείο”

Το Δεύτερο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Χίου , διαθέτει εδώ και χρόνια site.Για να δείτε τη σελίδα που δημιουργήθηκε- ως συνδιαχείριση του site- για τις δραστηριότητες του ολοήμερου τμήματος, πατήστε  εδώ

από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 7η: joomla! κατασκευή ιστοσελίδας του Ολοήμερου Τμήματος    

Δραστηριότητα 5η:weebly-ιστοεξερεύνηση

Ιαν 201210

Μάθημα:Μελέτη περιβάλλοντος ,Τάξη Β΄. Θεματική ενότητα13 “Μεταφορές”, Διδακτικές ενότητες13.1 :  “Μέσα μεταφοράς”  και 13.2:  “Μέσα συγκοινωνίας” .Για να δείτε την πρόταση εργασίας με εργαλείο την ιστοεξερεύνηση γι’ αυτό το μάθημα, πατήστε εδώ

από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 5η:weebly-ιστοεξερεύνηση    

Δραστηριότητα 6η:kidspiration-λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης

Ιαν 201210

Μελέτη περιβάλλοντος Β τάξη, Θεματική ενότητα 13: “Μεταφορές”, Διδακτικές Ενότητες:13.1 “Μέσα μεταφοράς” και 13.2 “Μέσα συγκοινωνίας”

Για να δείτε πώς οι μαθητές ταξινόμησαν στον εννοιολογικό χάρτη τα μέσα μεταφοράς και συγκοινωνίας πατήστε kidspiration_drastiriotita_meletib

από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 6η:kidspiration-λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης    

Δραστηριότητα 4η: on line tools web2, moviemaker

Δεκ 201116

ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΑΓΩΓΗ-Εικαστικά Α-Β τάξης, ενότ. Β2 “Η παλέτα των λουλουδιών” .Για να δείτε πώς προσάρμοσαν τα παιδιά την προτροπή του μαθήματος να φτιάξουν στεφάνια από λουλούδια στα δεδομένα του Δεκέμβρη,(χριστουγεννιάτικα στεφάνια και άλλα), πατήστε εδώ

από κάτω από: αισθητική αγωγή-εικαστικα | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 4η: on line tools web2, moviemaker    

Δραστηριότητα 3η:1. Χρήση πολυμεσικής εγκυκλοπαίδειας στην εκπαιδευτική διαδικασία.2.Tux paint 3.Revelation natural Art

Δεκ 20119

Μάθημα:Εικαστικά.Τάξη:Β΄Θεματική Ενότητα:Δ  “Ταξίδια , στο φανταστικό κόσμο των δημιουργών”  Διδακτική Ενότητα: Δ5:  “Ο Πάουλ Κλέε μιλάει με ένα παιδί”.Για να δείτε την επίσκεψή μας στην “γκαλερί”  έργων τέχνης του Πάουλ Κλέε,και στη wikipedia, πατήστεgnorimia_ Paul Klee

Για να δείτε τα πρόσωπα που δημιούργησαν τα παιδιά με το σκεπτικό του Πάουλ Κλέε και το εργαλείο tuxpaint, πατήστε tux_paint

Για να δείτε τα πρόσωπα που δημιούργησαν τα παιδιά με το σκεπτικό του Πάουλ Κλέε και το εργαλείο revelation natural art, πατήστε revelation_natural_art

από κάτω από: αισθητική αγωγή-εικαστικα | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 3η:1. Χρήση πολυμεσικής εγκυκλοπαίδειας στην εκπαιδευτική διαδικασία.2.Tux paint 3.Revelation natural Art    

Δραστηριότητα 2η: c-map tools,καλλιέργεια τεχνικών ενεργητικής μάθησης

Δεκ 20112

Τάξη Γ΄,  Ιστορία, Θεματική ενότητα:1   “Η δημιουργία του κόσμου” . Διδακτική ενότητα: 1.3  “Οι θεές του Ολύμπου”

Χρήση λογισμικού εννοιολογικής χαρτογράφησης .Για να γνωρίσετε τις θεές του Ολύμπου, πατήστε εδώ

από κάτω από: ιστορία | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα 2η: c-map tools,καλλιέργεια τεχνικών ενεργητικής μάθησης    

Δραστηριότητα1η:παιδαγωγική αξιοποίηση sites στην εκπαιδευτική διαδικασία(ερευνητικό-ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης)

Νοέ 201129

Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, τάξη Β,Θεματική ενότητα 8: “Διάφοροι τόποι της πατρίδας μου”, Διδακτική ενότητα 8.1 “Μια εκδρομή στο βουνό”.Διαδικτυακή έρευνα στους προεπιλεγμένους από το δάσκαλο ιστότοπους (κατευθυνόμενο ερευνητικό/ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης) όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια συνολική άποψη της χλωρίδας της ευρύτερης περιοχής της Χίου η οποία στον κύριο όγκο της είναι ορεινή), να αναγνωρίσουν ομοιότητες και διαφορές με τα φυτά της συνοικίας τους(σύνδεση και με την προηγούμενη διδακτική ενότητα «Ανακαλύπτω το πράσινο στη συνοικία μου» και να μάθουν τις ονομασίες τους.Για να επισκεφθείτε τους ιστότοπους πατήστε 1hdrastiriotita_diadiktio

από κάτω από: μελέτη περιβάλλοντος | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα1η:παιδαγωγική αξιοποίηση sites στην εκπαιδευτική διαδικασία(ερευνητικό-ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης)    


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων