“Από τα σπήλαια στα e-books”

 
Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

Εκπαιδευτικά προγράμματα από τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου

Ίδρυμα Ευγενίδου 06.09.2010 έως 01.06.2011

Τα προγράμματα γίνονται καθημερινά πρωινές ώρες κατόπιν συνεννόησης.

Θέμα του πρώτου εργαστηρίου είναι «Γνωριμία μαθητών με τη Βιβλιοθήκη», του δεύτερου «Η ιστορία της Βιβλιοδεσίας», ενώ του τρίτου «Η ιστορική διαδρομή της Βιβλιοδεσίας». Στόχος των εργαστηρίων είναι να φέρουν τα παιδιά σε γνωριμία με τον χώρο του Βιβλίου μέσα από πρωτότυπες δραστηριότητες, που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και αναπτύσσουν την αγάπη τους για το βιβλίο και το θεσμό της Βιβλιοθήκης.

«Γνωριμία μαθητών με τη Βιβλιοθήκη»

Οι μαθητές εξοικειώνονται με τους τρόπους οργάνωσης μίας σύγχρονης βιβλιοθήκης, τους τρόπους αναζήτησης και εντοπισμού πληροφοριών στο έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό της και έρχονται σε άμεση επαφή με όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να τους παρέχει. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν μόνοι τους τις βιβλιογραφικές πηγές που χρειάζονται και να συγκεντρώσουν το κατάλληλο υλικό, ώστε να ολοκληρώσουν τις σχολικές εργασίες τους στους χώρους της Βιβλιοθήκης. Το εργαστήριο μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 3 ώρες.

«Η ιστορία της γραφής»

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα ταξιδεύει τους μαθητές πίσω στο χρόνο, μέσα από τα μονοπάτια της ιστορίας της γραφής και από την μία παρουσιάζει την ιστορική εξέλιξη της γραφής, ενώ από την άλλη δίνει στα παιδιά την ευκαιρία για μια δημιουργική ενασχόληση και γνωριμία τους παιδιών με τα υλικά της γραφής. Οι μαθητές καλούνται να ακολουθήσουν τη διαδρομή από τις σπηλαιογραφίες στην ανακάλυψη της σφηνοειδούς, τα ιερογλυφικά της Αιγύπτου, τη γέννηση του ελληνικού αλφαβήτου, την εφεύρεση της τυπογραφίας, μέχρι (τα βιβλία χωρίς χαρτί και μελάνι) τις ηλεκτρονικές συσκευές ανάγνωσης (e-book readers).Με την ευκαιρία αυτή, θα γράψουν σε πηλό, σε κερί, σε πάπυρο, σε περγαμηνή αλλά και σε γραφομηχανή. Θα μάθουν πώς κατασκευάζονταν αυτά τα υλικά και θα γράψουν με καλαμένια και ξύλινη γραφίδα, με πένες αλλά και με φτερά χήνας! Το εργαστήριο διαρκεί 1½ ώρα.

«Η ιστορική διαδρομή της Βιβλιοδεσίας»

Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν παλαιούς και νεότερους τύπους βιβλιοδεσίας. Θα χρησιμοποιήσουν εργαλεία και μηχανήματα της βιβλιοδετικής τέχνης, θα έρθουν σε επαφή με διάφορα είδη δέρματος και χαρτιού και θα φτιάξουν το δικό τους βιβλίο. Ξεκινώντας από το ράψιμο των φύλλων στο παραδοσιακό τεζάκι, θα παρακολουθήσουν τη γοητευτική διαδικασία μέσα από την οποία μεμονωμένα χαρτιά μεταμορφώνονται σε βιβλίο! Και βέβαια θα ανακαλύψουν ότι το βιβλίο δεν είναι μόνο ένα μέσο για να ταξιδεύουν οι ιστορίες και οι σκέψεις μας αλλά μπορεί να είναι και ένα έργο τέχνης! Το εκπαιδευτικό «Η ιστορία της Βιβλιοδεσίας», σχεδιάζει και υλοποιεί ο κος Νίκος Καραμέτος, είναι βιβλιοδέτης τέχνης και συντηρητής παλαιών βιβλίων και χειρογράφων και διαρκεί 1 ½ ώρα.

Εκπαιδευτικά προγράμματα από τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου
Ίδρυμα Ευγενίδου
Λεωφόρος Συγγρού 387, Π. Φάληρο, Τηλ: +30-210-9469600 , http://www.eugenfound.edu.gr

Πληροφορίες

Η συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι δωρεάν και γίνεται κατόπιν συνεννόησης του σχολείου με τον κο Κουρουβακάλη στο τηλέφωνο 210-9469634, ή στα τηλέφωνα της Βιβλιοθήκης 210-9469631 και 632. Οι σχολικές ομάδες μπορούν να επιλέξουν να παρακολουθήσουν, ένα ή και τα δύο προγράμματα μαζί ανάλογα με τον διαθέσιμο χρόνο τους.

http://www.elculture.gr/

στις 7:17 μ.μ.

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010Ο πρώτος κόμβος για παιδιά και εφήβους από το ΕΚΕΒΙ, http://www.mikrosanagnostis.gr

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010Ο πρώτος κόμβος για παιδιά και εφήβους από το ΕΚΕΒΙ, http://www.mikrosanagnostis.gr

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, ημέρα που ανοίγουν τα σχολεία, ανοίγει επίσημα τις «σελίδες» του και ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ (http://www.mikrosanagnostis.gr/), ο πρώτος κόμβος για παιδιά και εφήβους που δημιούργησε το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) δίνοντας προτεραιότητα στον κόσμο του βιβλίου και τη χαρά της ανάγνωσης!

ΠΛΑΙΣΙΟ
Η προσβασιμότητα των μικρότερων ηλικιών στον κόσμο του Διαδικτύου είναι ευρύτατα διαδεδομένη. Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία στην Ελλάδα («Έρευνα χρήσης τεχνολογιών και πληροφόρησης και επικοινωνίας –Παιδιά και Νέες Τεχνολογίες» 2008):

Για τους νέους κι εφήβους, το 94,1% των νέων ηλικίας 16-19 ετών και το 88,2% των εφήβων ηλικίας 12-15 ετών έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Για τις πιο μικρές ηλικίες δεν υπάρχουν επίσημα στατιστικά στοιχεία – ωστόσο, το ποσοστό γνωριμίας-επαφής-χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας είναι υψηλό, δεδομένης της ύπαρξης ηλεκτρονικού υπολογιστή σε όλο και περισσότερα νοικοκυριά.

Η εμφανής απουσία ιστοσελίδων και διαδικτυακών κόμβων που θα καλύπτουν τα ενδιαφέροντα αυτών ηλικιών γύρω από τον κόσμο του βιβλίου, δημιουργεί τεράστιο κενό που έρχεται να καλύψει το ΕΚΕΒΙ με τον Μικρό Αναγνώστη.

ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του ΕΚΕΒΙ είναι να ξυπνήσει τη διάθεση των παιδιών για διάβασμα μιλώντας στη γλώσσα που τα γοητεύει-την ηλεκτρονική- και να διαλύσει την παγιωμένη αντίληψη που επικρατεί σε γονείς και παιδιά ότι το βιβλίο είναι μόνον διδακτικό εργαλείο και συνεπώς ένα είδος εξαναγκασμού. Επίσης, να δείξει ότι το διάβασμα εκτός σχολείου και εργασίας είναι καταρχήν ψυχαγωγία και διασκέδαση.

Ο Μικρός Αναγνώστης, πέραν της ψυχαγωγικής και επιμορφωτικής του διάστασης για όσα παιδιά έχουν πρόσβαση και άνεση στη χρήση νέων τεχνολογιών από το σπίτι, μπορεί να αποτελέσει ταυτόχρονα ένα χρήσιμο εργαλείο για τους δασκάλους ως συμπληρωματικό μέσο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας, καθώς και για τους γονείς που αποζητούν τρόπους να μυήσουν τα παιδιά τους σε μια πιο μόνιμη, πολύπλευρη και εποικοδομητική σχέση με το βιβλίο εκτός σχολικής αίθουσας.

ΣΤΟΧΟΙ
Οι επιδιώξεις του Μικρού Αναγνώστη είναι :

να ενημερώσει τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, για όλα όσα συμβαίνουν για και γύρω από το βιβλίο.

Ερωτήσεις όπως…
– ποια βιβλία κυκλοφόρησαν τελευταία για την ηλικία μου;
– εάν μ΄ ενδιαφέρει το θέμα της οικολογίας μπορώ να βρω βιβλία σχετικά με το θέμα αυτό;
– που μπορώ να βρω κοντά στο σπίτι μου μια βιβλιοθήκη;
– εάν είμαι μικρός και δεν ξέρω να διαβάζω μπορώ να ακούσω μια ιστορία στον κόμβο;
… βρίσκουν τις απαντήσεις τους στον νέο κόμβο.

να συστήσει τους δημιουργούς των βιβλίων σε παιδιά και νέους ώστε να εξοικειωθούν με τα πρόσωπα πίσω από τα βιβλία και να γοητευθούν από τη δημιουργική διαδικασία.
– πώς γράφεται ένα βιβλίο;
– πώς οι λέξεις γίνονται εικόνες;
– πώς τυπώνεται;
– πως ψηφιοποιείται;
Σε αυτά και άλλα ερωτήματα καλούνται να απαντήσουν κάθε μήνα συγγραφείς και εικονογράφοι που ανοίγουν την πόρτα του γραφείου ή του εργαστηρίου τους στα παιδιά.

να δημιουργήσει ένα πλέγμα παιχνιδιών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το βιβλίο και εξοικειώνουν το παιδί με τίτλους, δημιουργούς και ιστορίες δίνοντας έτσι ερεθίσματα για ανάγνωση.

να ζυμώσει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των παιδιών μέσα από διαγωνισμούς γραφής, εικονογράφησης και συγγραφικά παιχνίδια.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε παιδιά ηλικίας από 6 έως 12 ετών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Με ευρύ περιεχόμενο που εμπλουτίζεται και ανανεώνεται κάθε μήνα, ο Μικρός Αναγνώστης περιλαμβάνει τις εξής θεματικές ενότητες:

Πένες και χρώματα: Κάθε μήνα, ένας συγγραφέας ή εικονογράφος συστήνεται μέσα από μια βιντεοσκοπημένη συνέντευξη και απαντά σε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις.

[Πρώτη μας υποδέχεται η συγγραφέας και εικονογράφος Βάσω Ψαράκη, που μας ξεναγεί στο εργαστήριό της και το έργο της. Ακολουθούν, τον Οκτώβριο ο συγγραφέας Αντώνης Παπαθεοδούλου, τον Νοέμβριο οι εικονογράφοι Πέτρος Μπουλουμπάσης και Σοφία Τουλιάτου και έπονται πολλοί].

Βρες ένα βιβλίο: Η παιδική βιβλιοπαραγωγή παρουσιάζεται μέσα από μια έξυπνη μηχανή αναζήτησης με την οποία τα παιδιά μπορούν να επιλέξουν βιβλία με προβλέψιμα και απρόβλεπτα κριτήρια: την ηλικία του αναγνώστη, το μέγεθος ή το χρώμα του εξωφύλλου του βιβλίου.

Βρες μια βιβλιοθήκη: Ένας πολύχρωμος χάρτης οδηγεί τον Μικρό Αναγνώστη στην κοντινότερη στο σπίτι του παιδική βιβλιοθήκη.

Εξερευνώντας ένα θέμα: Το κεντρικό θέμα του κόμβου, που ανανεώνεται κάθε μήνα, περιλαμβάνει ένα κείμενο γραμμένο από ειδικό συνεργάτη, καθώς και δραστηριότητες, πληροφορίες, βιβλιογραφικό οδηγό.

[Στο πρώτο τεύχος η Ελένη Σβορώνου, συγγραφέας και υπεύθυνη περιβαλλοντικής εκπαίδευσης της WWF, γράφει για την οικολογία και την προστασία του περιβάλλοντος. Τον Οκτώβριο, έχει ετοιμαστεί ένα ποιητικό αφιέρωμα από τον ποιητή Στρατή Πασχάλη].

Να σου πω μια ιστορία: Ένας αγαπημένος παιδικός συγγραφέας αφηγείται μία ιστορία κάθε μήνα ενώ ο μικρός αναγνώστης ξεφυλλίζει εικονικά το βιβλίο του!

[Στο πρώτο τεύχος ο Μάνος Κοντολέων διαβάζει το παραμύθι του «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει». Ακολουθούν οι Αγγελική Βαερελά, Άλκη Ζέη, Λίτσα Ψαραύτη, Νικόλας Ανδρικόπουλος, και άλλοι πολλοί].

Γράψε και κέρδισε: Ο διαγωνισμός του μήνα καλεί τους μικρούς αναγνώστες να γίνουν συγγραφείς και εικονογράφοι και να κερδίσουν δώρα.

[Ο πρώτος διαγωνισμός συγγραφής έχει θέμα: «Ο ήρωας της φύσης»].

Μικρός συγγραφέας: Οι νικητές του διαγωνισμού «Γράψε και κέρδισε» βλέπουν δημοσιευμένες τις ιστορίες τους.

Πού θα πάμε σήμερα: Η ατζέντα των παιδικών εκδηλώσεων του μήνα στην Αθήνα και σε όλη την περιφέρεια.

Ρίξε μια ματιά: κατάλογος χρήσιμων για τα παιδιά διαδικτυακών συνδέσμων.

Η γωνιά των δασκάλων: πληροφορίες και σύνδεσμοι για τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς.

Παίζω και διαβάζω: Συγγραφείς και βιβλία σε διασκεδαστικά παιχνίδια μνήμης, ταχύτητας, γνώσεων για βιβλιόφιλους και όχι μόνον

Από τις 13 Σεπτεμβρίου συνδεθείτε : http://www.mikrosanagnostis.gr/

http://www.ekebi.gr/

ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ

«Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις». http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7756:2010-05-11-19-45-34&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ

17/5/2010 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν ή έχουν προηγούμενα συμμετάσχει στα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου και επιθυμούν να πιστοποιηθούν, ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης πρόκειται να διεξαχθούν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.
Οι δοκιμασίες πιστοποίησης Β’ επιπέδου θα βασιστούν στη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στο προηγούμενο σχετικό έργο του Γ’ ΚΠΣ, δηλαδή on line εξέταση, η οποία περιλαμβάνει αυτοματοποιημένο (τεστ ερωτήσεων) και μη αυτοματοποιημένο μέρος (ανάπτυξη πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη). Στον κόμβο ενημέρωσης του προηγούμενου έργου διατίθενται δείγματα θεμάτων πιστοποίησης, εδώ.http://b-epipedo.cti.gr/portal/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=56&Itemid=828
 ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ:
  • Υλικό για την πιστοποίηση  
  • Δείγματα ερωτήσεων Αυτοματοποιημένου μέρους  
  • Πλαίσια ελεύθερου θέματος (ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ)
 
Δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης Β’ επιπέδου έχουν οι εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει και ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου. Αναφορικά με τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στα προγράμματα επιμόρφωσης της τρέχουσας πρώτης επιμορφωτικής περιόδου της παρούσας Πράξης, υπενθυμίζεται ότι προϋπόθεση συμμετοχής τους στην πιστοποίηση, αποτελεί η συμμετοχή τους στις δράσεις «εφαρμογής στην τάξη» και η παρουσία τους στο 90% τουλάχιστον των επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί παρακαλούνται να επισκέπτονται συχνά την παρούσα «Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ Επιπέδου»,
http://b-epipedo2.cti.gr/
προκειμένου να ενημερώνονται έγκαιρα σχετικά με τα νέα και τις εξελίξεις στην επιμόρφωση και την πιστοποίηση, μέσω των ανακοινώσεων και των άλλων πληροφοριών που δημοσιεύονται σε αυτή.

Ε

Ετήσια σεμινάρια Συμβουλευτικής- Διαχείρισης Κρίσεων – Ψυχομετρίας,

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

Μυτιλήνη, 05/05/2010

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Ψυχολογικής Υποστήριξης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Εργαστήριο Πολιτικών και Κοινωνικών Θεσμών του Τμήματος Κοινωνιολογίας και το Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας προκηρύσσουν ετήσια σεμινάρια Συμβουλευτικής- Διαχείρισης Κρίσεων – Ψυχομετρίας, διάρκειας 300 ωρών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011. Τα σεμινάρια αυτά θα έχουν βιωματικό χαρακτήρα και θα διεξαχθούν από το Σεπτέμβριο 2010 έως τον Ιούνιο 2011, ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, στις κάτωθι πόλεις: Αθήνα, Άρτα, Βέροια, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Καβάλα, Λαμία, Λάρισα, Μυτιλήνη, Νάξο, Ξάνθη, Πάτρα, Ρόδο, Τρίπολη, Χανιά, Χαλκίδα και Χίο.

Στα σεμινάρια αυτά μπορούν να λάβουν μέρος Εκπαιδευτικοί, Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κοινωνιολόγοι και άλλες ειδικότητες με κόστος συμμετοχής 1000 ευρώ, τα οποία κατατίθενται σε δύο δόσεις στον Ειδικό Λογαριασμό του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν την αίτηση συμμετοχής στην ιστοσελίδα: www.ba.aegean.gr/site3. Τέλος, προβλέπεται έκπτωση 150 ευρώ στα μέλη του Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου, του Συλλόγου Κοινωνικών Λειτουργών και του Συλλόγου Λογοθεραπευτών και Λογοπεδικών. Ενδεικτικά, οι θεματικές ενότητες θα είναι:

– Συστημική θεωρία και πρακτική

– Διαχείριση κρίσεων στον εργασιακό χώρο

– Διαχείριση περιβαλλοντικών καταστροφών

– Επαγγελματική συμβουλευτική

– Σχολική συμβουλευτική

– Θεωρία ηγεσίας

– Διοίκηση οργανισμών- εκπαιδευτικών μονάδων

– Σχέσεις ζευγαριών

– Ψυχομετρικά εργαλεία

– Μεθοδολογία έρευνας- συγγραφή επιστημονικών εργασιών και SPSS

Οι αιτήσεις θα κατατίθενται ηλεκτρονικά στην παρακάτω διεύθυνση: counselling@aigaion.org.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα παρακάτω τηλέφωνα: 22510-36520, 22510-36554 τις εργάσιμες ώρες. Εναλλακτικά τις ίδιες ώρες στο 6930700245.

Οι αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι 30 Μαΐου.

Ε

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7/5/2010. ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΝΑΞΟΥ
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 9.00, ΛΗΞΗΣ 13.30΄
ΘΕΜΑ: «Ενημέρωση για το Πρόγραμμα: «Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας»
ΕΙΣΗΓΉΤΡΙΑ: κα.Μαρία Καράμπελα, Σχ. Συμβουλος 3ης Περ. Π.Ε. Ν. Κυκλάδων.

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΠΕ (Α’ ΕΠΙΠΕΔΟ) .

Τρίτη, 04 Μάιος 2010 19:36 . .Σε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης της 14/4/2010, γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ότι από την Πέμπτη, 6/5/2010, θα μπορούν με χρήση των κωδικών τους να βλέπουν τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:
http://b-epipedo2.cti.gr/mis
(Επιλογή: «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης» -> «Νέα Αίτηση»)
Τα προγράμματα πιστοποίησης θα ανακοινώνονται σταδιακά σύμφωνα με τη ζήτηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών αλλά και τη διαθεσιμότητα ανά περιοχή των Κέντρων Πιστοποίησης.
Υπενθυμίζουμε ότι στον Οδηγό Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών που είναι διαθέσιμος εδώ, περιλαμβάνεται υλικό σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης, τον τρόπο απόκτησης κωδικών για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, οδηγίες χρήσης του υπολογιστικού περιβάλλοντος πιστοποίησης, καθώς και ένα δείγμα τεστ και ερωτήσεων της εξέτασης. Για τυχόν απορίες σχετικά με τη διάθεση κωδικών κλπ. οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να απευθύνουν ερωτήματα στην Υπηρεσία Help Desk B’ Επιπέδου, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα που διατίθεται στον παρόντα κόμβο:
http://b-epipedo2.cti.gr/

Διαγωνισμός web 2010

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ:
Διαγωνισμός web 2010

4ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών τόπων
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών «Μιχάλης Δερτούζος» και η «Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) προκηρύσσουν διαγωνισμό για τη βράβευση των καλύτερων σχολικών δικτυακών τόπων Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων. Παράλληλα για πρώτη φορά θα δοθεί βραβείο στον καλύτερο διαδικτυακό τόπο διοικητικής μονάδας (Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης).
Η βράβευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 25 Απριλίου 2010 σε παράλληλη εκδήλωση στο πλαίσιο του «2ου Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνέδριου Ημαθίας» (23-25 Απριλίου 2010).
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του διαγωνισμού είναι η ηθική και υλική επιβράβευση των Σχολικών και των Διοικητικών μονάδων καθώς και των εκπαιδευτικών – δημιουργών που διατηρούν ποιοτικούς διαδικτυακούς τόπους παρέχοντας εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Ο έλεγχος και η αξιολόγηση των δικτυακών τόπων θα διεξαχθεί το διάστημα από 11 Ιανουαρίου από 1 Φεβρουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010. (1η φάση 11/1-15/2 2010)
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι σχολικοί και διοικητικοί διαδικτυακοί τόποι που θα είναι ενεργοί την 31 Δεκεμβρίου 2009 και έχουν ενημερωθεί επαρκώς μέσα στο 2009.
Έληξε
Σημείωση: Για διαδικτυακούς τόπους που φιλοξενούνται εκτός Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) απαιτείται ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής.
Λήξη δηλώσεων συμμετοχής για εξωτερικούς διαδικτυακούς τόπους την 31η Δεκεμβρίου 2009.
Αξιολογητές θα είναι εκπαιδευτικοί Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης και έμπειροι τεχνικοί του ΠΣΔ που θα επιλέξει η Επιτροπή Διαγωνισμού.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
•Δαπόντες Νίκος, Δρ., Διδακτικής ΦΕ & ΤΠΕ-Ε (Πρόεδρος)
•Καλλαρά Αθηνά, Σχολική Σύμβουλος Π. Ε.
•Παρασκευάς Μιχάλης, Δρ., Αναπλ. Δ/ντής Τομέα Δικτυακών Τεχνολογιών ΕΑΙΤΥ, τεχνικός υπεύθυνος ΠΣΔ
•Προβελέγγιος Πέτρος, εκπαιδευτικός Π.Ε.

2ο

Βέροια – Νάουσα, 23, 24, 25 Απριλίου 2010

http://hmathia10.ekped.gr/?page_id=582

Το στρογγυλό τραπέζι με θέμα: «Ψηφιακό Σχολείο: Σχεδιασμός, προοπτικές και προβληματισμοί» θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 23/4/2010, στο Χώρο Τεχνών, στη Βέροια. Θα μεταδίδεται ζωντανά από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Πιστοποίηση εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ -Α’ Επίπεδο, (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: 14/04/2010 )

ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ: http://b-epipedo2.cti.gr/ 

Γίνεται γνωστό ότι στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), πρόκειται να υλοποιηθούν προγράμματα πιστοποίησης α’ επιπέδου, ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση.

Στα προγράμματα πιστοποίησης που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Μαΐου– Ιουλίου 2010 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όλων των ειδικοτήτων, εκτός των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α’ επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στα επιμορφωτικά προγράμματα Β’ Επιπέδου.

Στον Οδηγό Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών που είναι διαθέσιμος εδώ, περιλαμβάνεται υλικό σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης, τον τρόπο απόκτησης κωδικών για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, οδηγίες χρήσης του υπολογιστικού περιβάλλοντος πιστοποίησης, καθώς και ένα δείγμα τεστ και ερωτήσεων της εξέτασης.
Για πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα προγράμματα, τις αιτήσεις συμμετοχής, τις σχετικές προθεσμίες κλπ., παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στην παρούσα Πύλη ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ Επιπέδου: http://b-epipedo2.cti.gr

ο κ.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, κ. Νικόλαος Ράπτης 
κοντά στο Ναξιώτη μαθητή και εκπαιδευτικό

Την Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010 ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου, κ. Νικόλαος Ράπτης, Πανεπιστημιακός Δάσκαλος βρέθηκε κοντά στο Ναξιώτη μαθητή και εκπαιδευτικό κατά την επίσκεψή του στη Νάξο και συμμετείχε στο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα: «Το Σύγχρονο Σχολείο, Ψηφιακός Εγγραμματισμός, Πραγματικότητα και Αναγκαιότητα», που διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο της 3ης Περ. Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σχ. Συμβούλου Ν. Κυκλάδων, κα Μαρία Καράμπελα, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο της Νάξου. Στο προαναφερθέν Σεμινάριο παρεβρέθηκαν και παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης-νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές όλων των ειδικοτήτων.


Ο κ. Περιφερειακός εισηγήθηκε το θέμα «Ο Δ/ντης-ντρια Σχολικής Μονάδας και ο Ρόλος τους στην Ανάπτυξη του Συλλόγου Διδασκόντων», στο οποίο παρουσίασε και αποτελέσματα πανεπιστημιακής έρευνας. Εν συνεχεία ο Προϊστάμενος του Τμήματος Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης Π.Ε. Ν. Αιγαίου, κ. Ιωάννης Καλύβας, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., ανέλυσε το θέμα «Ολοήμερο Σχολείο- Συνεργασία με τους γονείς», ο Προϊστάμενος του 1ου Γραφείου Ν. Κυκλάδων, κ. Αριστείδης Γρατσίας, ανέπτυξε βάσει επιστημονικής βιβλιογραφίας και εμπεριστατωμένων ερευνών το θέμα «Σχολικό Κλίμα και Ποιότητα της Σχολικής Ζωής». Η Σχολική Σύμβουλος της 3ης Περ. Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σχ. Συμβούλου Ν. Κυκλάδων, κα Μαρία Καράμπελα, παρουσίασε μέσω των Νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας την εφαρμογή και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, Web 2.0 –Education 2.0- το θέμα «Ο Ψηφιακός Εγγραμματισμός- Πραγματικότητα και Αναγκαιότητα».



Τον κ. Περιφερειακό καλωσόρισε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο της Νάξου ο Διευθυντής του, κ. Νικόλαος Μαρούλης.

Επίσης κατά την παραμονή του στη Νάξο ο κ. Περιφερειακός επισκέφτηκε Γυμνάσια και Λύκεια και συνομίλησε με μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Συναντήθηκε με τους Προϊσταμένους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Αριστείδη Γρατσία και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Γεώργιο Αξαόπουλο και συζήτησε μαζί τους θέματα της αρμοδιότητάς τους.
Κατόπιν συναντήθηκε και ενημερώθηκε από τους εκπροσώπους των Τοπικών Εκπαιδευτικών Συλλόγων δασκάλων, νηπιαγωγών, & καθηγητών.

Συναντήθηκε επίσης στο πλαίσιο των καθηκόντων του με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Παροναξίας κ.κ. Καλλίνικο, και τους κ.κ. Έπαρχο Νάξου, κ. Βασίλειο Κορρέ, Δήμαρχο Νάξου, κ. Νικόλαο Μαράκη, και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δρυμαλίας και υπεύθυνο θεμάτων Παιδείας, κ. Αντώνη Μανιό.

Ο κ. Περιφερειακός Δ/ντής Π. & Δ. Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου ενθουσιάστηκε από τις εργασίες του εκπαιδευτικού σεμιναρίου και από την παραμονή του στο νησί της Νάξου. Υποσχέθηκε ότι θα επαναλάβει την επίσκεψή του και δρομολόγησε τη διεξαγωγή νέου σεμιναρίου σε σύντομο χρονικό διάστημα.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΝΑΞΟ 17-3-2010

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚ/ΤΩΝ

ΠΕΡΙΦ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

3Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε.

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Πληροφορίες: κα Καράμπελα Μαρία

τηλ. 2285023670

Ταχ. Δ/νση: Χώρα Νάξου, Νάξος 843 00

e_mail: mkarampela@sch.gr

e_site: http://1grpe.kyk.sch.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Ε. Σχ. Συμβούλου Ν. Κυκλάδων-


Δ.Σ. 1ου Γρ. Π.Ε. Ν. Κυκλάδων


Θέμα: «To Σύγχρονο Σχολείο»

ΝΑΞΟΣ, 17-03-2010


Τόπος διεξαγωγής: 3ο Δ.Σ. Νάξου  (πίσω από το  Νοσοκομείο Νάξου)

8.45΄ -9.00΄ Προσέλευση

9.00΄ – 9.20΄

(προεδρείο: κ. Μαρούλης Νικόλαος, Δ/ντής 3ου Δ.Σ. Νάξου Νάξου & Κλουβάτος Κων/νος, Δ/ντης 1ου Δ.Σ Νάξου)

Εισήγηση: «Ο Δ/ντης-ντρια Σχολικής Μονάδας και ο Ρόλος τους στην Ανάπτυξη του Συλλόγου Διδασκόντων»,

κ. Ράπτης Νικόλαος, Περιφερειακός Δ/ντης Π. & Δ. Ε. Ν. Αιγαίου

9.20΄- 9.40΄ :

(προεδρείο: κα. Σκληράκη Μαρία, Δ/ντρια 2ου Δ.Σ. Νάξου)
Εισήγηση: «Ολοήμερο Σχολείο- Συνεργασία με τους γονείς»,
κ. Καλύβας Ιωάννης, Προϊστάμενος του Τμ. Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Ν. Αιγαίου, Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε.

9.40΄- 10.00΄ Συζήτηση

10.00΄-10.30΄ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

10.30΄-11.00΄

(προεδρείο: κ. Αδερφουλάκος Παχώμιος, Δ/ντής 4ου Δ.Σ. Νάξου)

Εισήγηση: «Σχολικό Κλίμα και Ποιότητα της Σχολικής Ζωής»

κ. Γρατσίας Αριστείδης, Προϊστάμενος 1ου Γρ. Π.Ε.

Ν. Κυκλάδων


11.00΄- 11.15΄ Συζήτηση



11.15΄- 11.45΄ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ



11.45΄-13.00΄


(προεδρείο: κ. Καλαβρός Γεώργιος , Δ/ντής Δ.Σ. Φιλωτίου Νάξου) Εισήγηση: «Ο Ψηφιακός Εγγραμματισμός- Πραγματικότητα και Αναγκαιότητα», κα Καράμπελα Μαρία, Σχ. Σύμβουλος 3ης Περ. Π. Ε. Ν. Κυκλάδων


13.00΄-13.30′: Συζήτηση και Λήξη.

Η ΑΞΙΟ

Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

http://www.edc.uoc.gr/~odysseas/

Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση της Διαδραστικής Τηλεδιάσκεψης στο σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα, αποτελεί  τον κεντρικό στόχο  του προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ».

Βασικοί στόχοι του προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» είναι

-η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με την παιδαγωγική  αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στην σχολική τάξη,

-η ενεργός συμμετοχή των μαθητών σε αυθεντικά περιβάλλοντα διερεύνησης και συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης,

-η καλλιέργεια κρίσιμων γνωστικών, κοινωνικών, και τεχνολογικών δεξιοτήτων για τους αυριανούς πολίτες του 21ου Αιώνα,

-η άμβλυνση του φαινομένου του Ψηφιακού Δυϊσμού ιδιαίτερα για μαθητές ορεινών και απομακρυσμένων περιοχών.

Ο «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» ξεκίνησε την συναρπαστική του διαδρομή το 2000, εισάγοντας πιλοτικά την Τηλεδιάσκεψη στην διδασκαλία μαθημάτων (Γλώσσα, Μαθηματικά, Επιστήμη, Οικολογία) ανάμεσα σε δημοτικά  σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Από το  2004 και μετά το ενδιαφέρον του «ΟΔΥΣΣΕΑ» εστιάζεται στην ανάπτυξη και υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων οικοδόμησης της γνώσης  από απόσταση μέσω Τηλεδιάσκεψης μεταξύ δημοτικών σχολείων στην Κύπρο και στην Ελλάδα.  Η  έμφαση δίνεται στην Διαθεματική Προσέγγιση (ολυμπιακοί αγώνες 2004, θάλασσα, σύγχρονες τοπικές βιογραφίες, περιβάλλον, κλιματικές αλλαγές κλπ)

Μέχρι  σήμερα στο πλαίσιο του προγράμματος  «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» πραγματοποιήθηκαν  75 εκπαιδευτικές τηλεδιασκέψεις στις οποίες έχουν λάβει μέρος 1000 περίπου μαθητές και 45 εκπαιδευτικοί από 16 δημοτικά σχολεία της  Ελλάδας και της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το ταξίδι συνεχίζεται…
Παναγιώτης Σ. Αναστασιάδης
Επίκουρος Καθηγητής Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Επιστημονικός Υπεύθυνος «ΟΔΥΣΣΕΑ 2000-2008»
Home Page:
Email: panas@edc.uoc.gr

7ο

http://korinthos.uop.gr/~hcicte10

7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση

Κόρινθος, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010 (13-10-2009)

5

http://hermes2.di.uoa.gr:8080/didinf5/
 ΑΘΗΝΑ, 9-11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2010

Διοργάνωση:

Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ

Ελληνική Επιστημονική Ένωση ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ)

Η Αλλαγή στην Εκπαίδευση Γίνεται και με το… Ολοήμερο Σχολείο

01-03-2010

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 01-03-2010, Αθήνα, Αττικής
Επιστημονική Ημερίδα με Θέμα:
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010, στις 17:00 – 22:00, στο ξενοδοχείο Athens Imperial (Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα)
Υπό την αιγίδα
του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Με τη συνεργασία του Τμήματος Φυσικής Πανεπιστημίου Αθηνών
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ), μετά την επιτυχία που σημείωσε το 2ο Εκπαιδευτικό Συνέδριό της στην Ερέτρια Ευβοίας (29, 30 και 31 Ιανουαρίου 2010), το οποίο μετατράπηκε σε βήμα κατάθεσης προβληματισμών και προτάσεων για το τι χρειάζεται να κάνουμε ώστε να αλλάξουν τα πράγματα στο ελληνικό σχολείο και στο οποίο υπήρξε σημαντική σύμπτωση απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων, συνεχίζει τις παρεμβάσεις της στο χώρο της εκπαίδευσης με τη διοργάνωση, σε συνεργασία με το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Επιστημονικής Ημερίδας με θέμα: «Η Αλλαγή στην Εκπαίδευση Γίνεται και με το… Ολοήμερο Σχολείο», την Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010, στις 17:00 – 22:00, στο ξενοδοχείο Athens Imperial (Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα).
  • Η αναγκαιότητα διεύρυνσης του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου, ώστε το σχολείο να γίνει πιο ουσιαστικό και ελκυστικό, ανοιχτό στην κοινωνία, χαρούμενο, που θα προετοιμάζει τον ολόπλευρα καλλιεργημένο και υπεύθυνο αυριανό πολίτη, ήταν ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα του 2ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου.
  • Οι νέες Τεχνολογίες αποτελούν εργαλείο στην ουσιαστική λειτουργία του νέου σχολείου με το διευρυμένο ωράριο, που μπορούν να το κάνουν πιο ουσιαστικό και ελκυστικό και να ενταχθούν αρμονικά στη διδασκαλία και στις μεθόδους διδακτικής.
Για το «σχεδιασμό του σχολείου του αύριο», προσκεκλημένοι ομιλητές οι οποίοι θα αναπτύξουν τις απόψεις και τις θέσεις τους προς την κατεύθυνση αυτή είναι οι: κ.κ. Τσελφές Βασίλειος (Αναπληρωτής Καθηγητής Παν/μίου Αθηνών), Νικολάου Γεώργιος (Επίκουρος Καθηγητής Παν/μίου Ιωαννίνων), Κυριακός Δημήτριος (Καθηγητής Πληροφορικής Δ.Ε., Αντιπρόεδρος ΕΠΕ), Γιαλούρης Παρασκευάς (Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04), Τσεφαλάς Κωνσταντίνος (Καθηγητής Δ.Ε. ΠΕ04, Μέλος Δ.Σ. ΕΕΦ).
Στην Επιστημονική Ημερίδα θα απευθύνουν χαιρετισμό μεταξύ άλλων και οι: κ.κ. Κουλαϊδής Βασίλειος (Γεν. Γραμμ. Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων), Κοντογιάννης Ιωάννης (Ειδ. Γραμμ. Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων), Μερκούρης Στυλιανός (Διευθυντής Εκπαίδευσης Δ/θμιας Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων), καθώς και εκπρόσωποι των: ΕΕΦ, ΟΛΜΕ, ΚΕΜΕΤΕ, Τμήματος Φυσικής Παν/μίου Αθηνών.Πρόγραμμα
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Πληροφορίες: Γραμματεία ΕΕΦ: 210-36.35.701 (e-mail: eef@otenet.gr) και: http://www.eef.gr/
Επισυνάπτεται το πρόγραμμα της Επιστημονικής Ημερίδας.
Σχετικά Αρχεία: