Επιστροφή σε Βοηθητικά Έντυπα

Επίπεδα

ΕΠΙΠΕΔΟ:  0 (Ανευθυνότητας)

  • Μιλάω με κάποιο συμμαθητή μου και δεν προσέχω τι λέει ο δάσκαλος ή κάποιος μαθητής.
  • Σπρώχνω τους άλλους για να πάρω τη μπάλα ή άλλο όργανο γυμναστικής.
  • Φωνάζω τους άλλους με κοροϊδευτικά ή υβριστικά ονόματα.
  • Διακόπτω το παιχνίδι ή την εξέταση των άλλων και δε συμμετέχω.
  • Δεν αναλαμβάνω υπευθυνότητα για τις πράξεις μου, συνεχώς δικαιολογούμαι και κατηγορώ τους άλλους για τη συμπεριφορά μου.
  • Χρησιμοποιώ κάποιον για προσωπικό όφελος.

ΕΠΙΠΕΔΟ:  1  (Αυτοέλεγχος – Σεβασμός)

  • Δε συμμετέχω πάντα σε όλες τις δραστηριότητες της τάξης.
  • Μπορώ όμως να ελέγχω τη συμπεριφορά μου και δε διακόπτω τους συμμαθητές μου όταν εξασκούνται και το δάσκαλο όταν διδάσκει.
  • Για να το κάνω αυτό δε χρειάζομαι επιτήρηση από το δάσκαλο.
  • Αν έχω κάποια διαφορά με ένα συμμαθητή μου τη λύνω χωρίς να τσακώνομαι, μα διάλογο.
  • Σέβομαι τα συναισθήματα και τα δικαιώματα των άλλων.

ΕΠΙΠΕΔΟ:  2  (Συμμετοχή – Προσπάθεια)

  • Συμμετέχω πρόθυμα σε όλες τις δραστηριότητες της τάξης.
  • Δοκιμάζω καινούργια πράγματα χωρίς να διαμαρτύρομαι, προσπαθώ και συνεχίζω την προσπάθεια μετά από τις αρχικές δυσκολίες.
  • Αξιολογώ τον εαυτό μου και βάζω προσωπικούς στόχους, τους οποίους προσπαθώ να πραγματοποιήσω.

ΕΠΙΠΕΔΟ:  3  (Αυτοϋπευθυνότητα)

  • Μπορώ να ασκούμαι και να παίζω σωστά χωρίς να χρειάζομαι την επίβλεψη του δασκάλου μου.
  • Μου αρέσει να μαθαίνω και άλλα πράγματα σχετικά με τη φυσική αγωγή  και έξω από το μάθημα της γυμναστικής.
  • Αναγνωρίζω ποιες είναι οι ικανότητές μου και οι ανάγκες μου για σωματική άσκηση.
  • Φτιάχνω προσωπικά σχέδια βελτίωσης και προσπαθώ να τα πραγματοποιήσω.

ΕΠΙΠΕΔΟ:  4  (Βοήθεια στους άλλους)

  • Συνεργάζομαι πρόθυμα με όλους τους μαθητές της τάξης μου.
  • Ενδιαφέρομαι για την πρόοδο και τη βελτίωση του κάθε μέλους της ομάδας μου.
  • Αν μπορώ δίνω πρόθυμα τη βοήθειά μου χωρίς να περιμένω αντάλλαγμα.

ΕΠΙΠΕΔΟ:  5  (Έξω από το μάθημα)

  • Όλα τα παραπάνω τα οποία τα εφαρμόζω στο μάθημα της γυμναστικής, προσπαθώ να τα εφαρμόσω και σε περιβάλλοντα όπως στην τάξη, στα διαλείμματα, στο σπίτι, στην παιδική χαρά κ.λ.π.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση