Επιστροφή σε Εργασίες Μαθητών

Deftero.gr

Πολιτιστικό πρόγραμμα: “Deftero.gr”

ΘΕΜΑ: «“Deftero.gr”, κατασκευή κι ενημέρωση ιστοσελίδας του σχολείου»

Το ιστολόγιο του θέματος: 2ο Γυμνάσιο Κορίνθου

Το ιστολόγιο της εκδρομής στη Βιέννη: Ανακαλύπτοντας τη Βιέννη

Παρουσίαση: Παρουσίαση του προγράμματος

 

Σχολικό Έτος: 2013-2014

Εκπαιδευτικοί, συντονιστές, καθοδηγητές: Βασιλική Τσιέλου (Γερμανικής Φιλολογίας) – Βασιλική Τραγουστή (Φιλόλογος) – Μίλτος Κάππης (Φυσικής Αγωγής)

Συμμετέχουν οι μαθητές: Βλάσση Μαρισόφη, Γεωργούλια Έφη, Δράκος Γεώργιος, Καλύβας Κων/νος, Κάππη Εβελίνα, Μήλιος Αθανάσιος, Μπιτούνης Δημήτριος, Νικολάου Λυδία, Ξύδη Μαρία, Τσίρμπας Παναγιώτης, Βλάσσης Αριστοτέλης, Δήμα Φωτεινή, Κάππη Πέννυ, Καρακώστα Δέσποινα, Κατσίγιαννη Μαρία, Κοϊνη Ζωή, Κλεπετσάνης Δημήτρης, Βασιλείου Αννα, Θεοδωροπούλου Χρυσαλένια, Σούκουλη Ειρήνη, Τέσση Βαρβάρα, Φιλοπούλου Βιβίνα,

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ:

  • Να εξασκηθούν οι μαθητές στη διερεύνηση του διαδικτύου, να συγκεντρώνουν υλικό, να μελετούν τα δεδομένα και να ανταλλάσσουν απόψεις, να εξάγουν συμπεράσματα και να τα καταγράφουν.
  • Να μάθουν να δημιουργούν παρουσιάσεις (Power point).
  • Να μάθουν να επεξεργάζονται το ιστολόγιο, να γράφουν άρθρα, να δημιουργούν σελίδες και να δημοσιεύουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (sch.gr).
  • Να προβάλουν το σχολείο, τις δραστηριότητες που γίνονται και τις εργασίες των μαθητών και των καθηγητών του σχολείου μας.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ:

Σε μια εποχή που η τεχνολογία προχωράει με γοργούς ρυθμούς και που η πληροφορική πάει να γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας, θεωρήσαμε εύλογο να δείξουμε στα παιδιά τις ωφέλιμες πτυχές του διαδικτύου, με βιωματικό φυσικά τρόπο, προσανατολίζοντας τα στη δημιουργική ενασχόληση με αυτό, δείχνοντάς τους τη χρήσιμη πλευρά του.

ΣΤΟΧΟΙ & ΣΚΟΠΟΙ:

  • Ενεργός συμμετοχή μαθητών – συνεργασία μεταξύ τους.
  • Εξοικείωση με Η/Υ, διαδίκτυο και τη δημιουργία ιστολογίου.
  • Συνεργασία με τα υπόλοιπα προγράμματα καθώς και με διαθεματικές εργασίες στα επί μέρους μαθήματα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:

  • Ενημέρωση μαθητών και προσφορά κινήτρου
  • Διάθεση ενημερωτικού υλικού και πηγών αναζήτησης πληροφοριών
  • Εύρεση υλικού εκ μέρους των μαθητών
  • Συγκέντρωση και κριτική επεξεργασία των δεδομένων της μαθητικής έρευνας
  • Ενημέρωση ιστοσελίδας
  • Επίσκεψη-μετακίνηση μορφωτικού χαρακτήρα στη Βιέννη.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Οι μαθητές επέδειξαν καλή συμπεριφορά, συνεργάζονταν πλήρως μεταξύ τους και με τους καθηγητές τους και συμμετείχαν ενεργά σ’ όλες τις δραστηριότητες. Τα αποτελέσματα της δραστηριότητας κρίνονται θετικά και θεωρούμε ότι τέτοιες προσπάθειες πρέπει να παροτρύνονται και να ενισχύονται.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση