Εργασία 7.6

Wordle: Dimitra

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία 7.6

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα

Παρακάτω θα δείτε δύο άρθρα που έγραψα παλιότερα. Εξακολουθούν όμως να είναι επίκαιρα νομίζω. Εσείς;

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα

Η δύναμη των λέξεων

Νέο δάνειο για την  Ελλάδα λέει το μεγάλο κανάλι – καλοί άνθρωποι θα μας δώσουν κι άλλα λεφτά για να καλύψουμε το «χρηματοδοτικό κενό» παρόλο που τα κοινοβούλιά τους τους σκυλοβρίζουν. Προφανώς η γερμανική ηγεσία διακατέχεται από ακατάσχετη ελληνολατρεία  και ρισκάρει ακόμα και την επανεκλογή της για να μας βοηθήσει και αυτοί  που ισχυρίζονται ότι οι γερμανικές τράπεζες κερδίζουν απ’ την κρίση είναι τουλάχιστον κακοπροαίρετοι για να μην πω ΣΥΡΙΖΑ και θα πέσει φωτιά να τους κάψει. Ούτε κουβέντα για το τρίτο μνημόνιο που θα συνοδεύει το τρίτο δάνειο βέβαια. Αυτά θα μας τα πουν μετά.

Θετικά αποτελέσματα για την Ελλάδα, πρωτογενές πλεόνασμα – τι ωραία 1/1/14 τέλειωσε η κρίση θα σκεφτόταν κανείς. Και γιατί ξεκίνησε κουβέντα για μειώσεις συντάξεων επειδή τα ταμεία δεν βγαίνουν; Δεν υπάρχουν αρκετοί εργαζόμενοι για να καλύψουν με τις εισφορές τους τους συνταξιούχους λένε. Και τότε γιατί πρέπει οπωσδήποτε να απολυθεί κόσμος; Βοηθά σε κάτι;

Υποχρεωτική ασφάλιση για τα κτίρια για σεισμό πλημμύρα πυρκαγιά γιατί δεν μπορεί το κράτος να αποζημιώνει τους ιδιοκτήτες άκουγα; Δηλαδή μέχρι τώρα τους αποζημίωνε; Όσο ζω μαθαίνω. Και καλά αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει να πληρώσει τι θα γίνει; Θα του κατασχέσει το ακίνητο; Δηλαδή δεν έχω να σε αποζημιώσω αν γίνει σεισμός οπότε στο  παίρνω να ησυχάσεις κι εσύ κι εγώ Μόνο σε εμένα φαίνεται παράλογο αυτό;

Η ΟΛΜΕ παρασύρεται από άλλους και επιμένει σε απεργία ενώ ο αξιότιμος κ. Υπουργός Παιδείας τους διαβεβαίωσε ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να απορροφηθούν όλοι οι διαθέσιμοι τεχνικών ειδικοτήτων σε δομές του υπουργείου υγείας και σε διοικητικές θέσεις του υπουργείου παιδείας .1600 εργαζόμενοι νοσοκομείων μεταξύ των οποίων και γιατροί βγαίνουν σε κινητικότητα, χθες βγήκαν σε κινητικότητα μέχρι και οι ασθενείς. Δηλαδή το υπουργείο υγείας βγάζει σε διαθεσιμότητα τους δικούς του για να πάρει καθηγητές; Βέβαια άλλο πράγμα ο καθηγητής . Εκεί που νοσηλεύεσαι θα σου πετά κι ένα μάθημα να βγαίνεις έξω υγιής και επιμορφωμένος ,μάλλον γι αυτό αυξάνεται το εισιτήριο στα νοσοκομεία, πληρώνεις ταυτόχρονα και ιδιαίτερο.

Επίσης όλοι οι καθηγητές που βγαίνουν σε μετάταξη παρασύρονται και αυτοί. Δεν είναι υποχρεωτική η μετάταξη είναι ένα υβρίδιο προαιρετικής/υποχρεωτικής μετάταξης, όπου κάνει αίτηση όποιος θέλει/φοβάται/δεν έχει οργανική για να πάει όπου ζητήσει/ έχει θέση /του φτάνουν τα μόρια, σε θέση που δεν ξέρει ακόμα ίσως ούτε το υπουργείο σε ποιο δημοτικό είναι και αν θα είναι οργανική ή σε διάθεση ΠΥΣΠΕ  ή ΕΣΠΑ ή δεν ξέρω τι άλλο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μεταξύ πλεονασμάτων και κενών θέσεων υπάρχει μια διαφορά περίπου 1300 ανθρώπων που περισσεύουν από την μια και δεν χωράνε στην άλλη. Μπορούν να κάνουν τους τροχονόμους στα φορεία των ασθενών που θα πηγαίνουν από νοσοκομείο που κλείνει σε νοσοκομείο που θα κλείσει- είπαμε κινητικότητα.

Αλλά μην παρασύρεστε, άλλωστε τι θα ήταν η ζωή χωρίς λίγη περιπέτεια.

Για να μην αναφερθούμε στα νέα προγράμματα για γυμνάσιο και λύκειο τα οποία εισάγουν νέα αντικείμενα πχ  Project στο γυμνάσιο χωρίς να ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι- υπάρχει ας πούμε το Φύση και Άσκηση, τι θα κάνουν οι μαθητές θα τρέχουν στα χωράφια να βρουν τη φύση; Και καλά στα χωριά, στις πόλεις γιατί δεν το έβγαλαν Μπετόν και Άσκηση να έχουν οι μαθητές και μια άλλη επιλογή; Το Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη( Π.Ε.Α.Α.) δεν το συζητώ, θα εφαρμόσουμε στο σχολείο αυτά που βλέπουμε γύρω μας στην πραγματική οικονομία. Ο ένας μαθητής θα κάνει τον απολυμένο , ο άλλος τον άνεργο , ο τρίτος τον φαλιρισμένο επιχειρηματία , και κάποιοι θα κάνουν τους πολιτικούς και όλοι μαζί θα τραγουδάνε το « ήτανε ‘να μικρό καράβι, ήτανε ‘να μικρό καράβι, που ήταν α α ακυβέρνητο». Πρότεινα στη διαβούλευση κι άλλο ένα μάθημα το Α.Ε.Ρ.Α. (Ανώτερη Εκπαίδευση στη Ρητορική Αερολογία) αλλά δεν χώραγε στο πρόγραμμα. Δεν πειράζει, υπάρχει και η τηλεόραση.)

Δημοτικός αστυνομικός συνελήφθη με πλαστό δίπλωμα οδήγησης και η υφυπουργός διοικητικής απορρύθμισης λυπήθηκε πάρα πολύ- την άκουσα με τα αυτιά μου-. Εγώ πάλι λυπήθηκα που άκουσα για τον άλλο, το γενικό διευθυντή της ΕΑΒ με το πλαστό  μεταπτυχιακό- καλά κανείς από αυτούς που τον επέλεξαν δεν τον ήξερε, τόσο αδιάβλητες διαδικασίες που ένας παντελώς άγνωστος μπήκε γενικός διευθυντής της ΕΑΒ χωρίς να ξέρει κανείς τι έκανε στη ζωή του; Πάντως η υφυπουργός δεν είπε τίποτα γι αυτόν -μάλλον δεν λυπήθηκε πολύ.

Και για να σοβαρευτούμε λίγο.

Κατ’ αρχήν για την παιδεία κι επειδή παρακολουθώ τα σχόλια και τα άρθρα των συναδέλφων και των επιστημονικών ενώσεων που κονταροχτυπιούνται για την σπουδαιότητα των αντικειμένων τους προσωπική μου άποψη είναι ότι όλα τα αντικείμενα είναι σημαντικά και όλα πρέπει να προσφέρονται. Δεν είναι όλα για όλους όμως. Νομίζω ότι οι μαθητές σήμερα χρειάζονται επιλογές, πολλές επιλογές όχι ένα δίωρο στο γυμνάσιο και στην Α Λυκείου. Να δώσουμε την δυνατότητα στα παιδιά να διαμορφώσουν το δικό τους πιο προσωπικό πρόγραμμα σπουδών . Είχε δημοσιευτεί πριν 3 χρόνια ένα σχέδιο που κινιόταν προς αυτή την κατεύθυνση. Είμαι σίγουρη ότι αν εφαρμοζόταν κάτι παρόμοιο θα άλλαζε η σχολική μας καθημερινότητα προς το καλύτερο. Ας πουν τα πανεπιστημιακά τμήματα τι μαθήματα θεωρούν απαραίτητα και σε τι επίπεδο και ας διαμορφώνουν τα παιδιά το πρόγραμμά τους με βάση το στόχο τους και με υποχρεωτικά μόνο τα βασικά . Με εξετάσεις από τράπεζα θεμάτων στα συγκεκριμένα αντικείμενα θα παίρνουν ας πούμε «πιστοποίηση» και εισιτήριο για το πανεπιστήμιο που θέλουν.

Νομίζω επίσης ότι το που βαδίζουμε είναι σαφές. Μην ακούμε τις λέξεις και ξεχνάμε την πραγματικότητα Μπορεί να μην ξέρουμε τις λεπτομέρειες αλλά τα δείγματα είναι ξεκάθαρα. Γενικευμένη ανασφάλεια, απανωτά μνημόνια για να υπάρχει και το άλλοθι των έξωθεν πιέσεων, ανεργία φτώχεια, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και ή κατάσχεση της ιδιωτικής ή μετατροπής της σε τόσο κοστοβόρας που θα τη χαρίζουμε μόνοι μας, τέρμα σε δημόσια παιδεία και υγεία , πρόνοια-τι είναι αυτό;. Το αστείο είναι ότι το μόνο τους όπλο είναι αυτό που τους δίνουμε εμείς. Εμείς τους ανεβάσαμε εκεί που είναι, ποιος νομίζετε ότι μπορεί να τους ρίξει;

Δήμητρα Μιχαλίτση

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η δύναμη των λέξεων

Ω, καλή μου αξιολόγηση

Πολύ καλά στημένο το κόλπο με την αξιολόγηση και την ποιότητα και τα σεμινάρια και τις εκπαιδεύσεις και πες μου που να σταματήσω. Είχαμε μια συζήτηση προχθές περί αυτού όπου αναλύσαμε εις μακρόν το πρωθύστερο φαινόμενο των καιρών. Ήτοι: Εν έτι 1856 του κυρίου υμών υπογράφεται μια σύμβασις που προβλέπει ότι μετά από 122 ας πούμε, χάριν παραδείγματος, χρόνια η τάδε υπηρεσία θα παρέχει τα ακόλουθα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Μαζεύονται όλοι οι παράγοντες και υπογράφουν πανηγυρικά , φωτογραφίζονται κιόλας να΄χουν κάτι να δείχνουν στα παιδόγγονά τους και αποχωρούν λόγω βαθέως γήρατος ή ολοκλήρωσης του θεάρεστου έργου τους μετά από χ έτη χωρίς να έχουν δρομολογήσει καμία βελτίωση/ εκσυγχρονισμό/ οτιδήποτε έχοντας την μπετοναρισμένη πεποίθηση ότι έβαλαν κι αυτοί το λιθαράκι τους στον εκσυγχρονισμό αυτού του καθυστερημένου δημοσίου γιατί με την εφαρμογή των συμφωνηθέντων το δημόσιο θα μετατραπεί σε επίγειο παράδεισο τουλάχιστον.

Περνάν τα χρόνια και φτάνουμε στην πρώτη συμφωνημένη ημερομηνία ελέγχου. Καταφτάνει το κλιμάκιο ειδικών και πιστοποιημένων ελεγκτών να βεβαιώσει την αναβάθμιση των υπηρεσιών όπου διαμείβεται ο εξής διάλογος: ( όπου Ε ο ελεγκτής και Κ όποιος νομίζετε. οτι ταιριάζει)

Ε. -έχετε υπογράψει ότι θα παρέχεται στους μαθητές σας  προσομοίωση της Marienplatz. Δείξτε μας παρακαλώ.

Κ – Βεβαίως , Μαρία έλα παιδί μου να κάνεις την Marien. Έλα κι εσύ Κωστάκη , θα κάνεις τον Platz.

E (έκθαμβος) (σ. μ. η Marienplatz είναι η κεντρική πλατεία του Μονάχου)- Εεεε , έχετε επίσης δεσμευτεί ότι θα παρέχετε στους πελάτες / ωφελούμενους/ χρήστες/ κλπ περιβάλλον Schwarzwald.

K – Ω, μα βεβαίως, Γιώργο, έλα παιδί μου ( ο Γιώργος με μαύρη μαλλούρα), εσύ θα κάνεις σήμερα το Schwarz( σ. μ. μαύρο), Άρη έλα κι εσύ( ο Άρης με μαλλί αφάνα), εσύ θα κάνεις το Wald (σ. μ. δάσος) .

Ε – (έκπληκτος αλλά ουχί εντυπωσιασμένος). Μα αγαπητέ μου στην σύμβαση προβλέπεται αυτό κι εκείνο και το άλλο και επιμόρφωση και έλεγχος και αξιολόγηση και πιστοποίηση κατά iso 9001/ 9002/9003 και αυτά που κάνετε δεν προβλέπονται και δεν σας εγκρίνουμε τη δόση

Κ – Ω συγγνώμην λάθος θα επανορθώσουμε περάστε αργότερα ( από μέσα του: του χρόνου θα ΄χω βγει στη σύνταξη , χέστηκα και για το iso και για το aniso)

Το του χρόνου όμως έρχεται και μαζί του έρχονται και κατεπείγοντα νομοσχέδια και διαδικασίες και αξιολογήσεις και της Παναγιάς τα μάτια και ο δύσμοιρος δημόσιος υπάλληλος ο κατά 15 % ανεπαρκής μαζί με τον κατά 60 % επαρκή και τον goldenboyτου 25% που δεν φοβάται τίποτα γιατί αυτός όλα τα σφάζει κι όλα τα μαχαιρώνει αντιμετωπίζουν τον ευρωπαϊκό έλεγχο τρέχοντας πανικόβλητοι να προλάβουν, να σχεδιάσουν/οργανώσουν/ πραγματοποιήσουν όλα τα συμφωνηθέντα, πλην όμως με το κεφάλι ψηλά. Ο ανεπαρκής όχι τόσο ψηλά γιατί δεν κατάφερε να πάρει την έκτη βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου που θα του εξασφάλιζε την προαγωγή στις τάξεις των επαρκών γιατί δεν είχε κολλητούς του εκπαιδευτές για να επιλεγεί / δεν του φάνηκε σχετικό το θέμα του σεμιναρίου ( το Σεξ στο Βυζάντιο)/ γεννούσε η γυναίκα του /είχε μείνει μόνος/η με το παιδί / δεν είχε τα φράγκα να πληρώσει την επιμόρφωση ή για χιλιάδες άλλους λόγους. Και ο αμείλικτος ποιοτικός έλεγχος τον εντοπίζει αυτό  τον άχρηστο/ τεμπέλη/ αδιάφορο/ ΑΝΕΠΑΡΚΗ δημόσιο υπάλληλο και απαλλάσσει το δημόσιο από την παρουσία του ώστε να πλεύσει ανενόχλητο προς το ηλιοβασίλεμα, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι γιατί όλοι έχουμε μπει στη λογική του ότι κάποιοι περισσεύουν, γιατί δεν χωράμε όλοι. Κι ας έκανε καλά τη δουλειά του , κι ας ήταν πάντα στην ώρα του, κι ας ήταν ευγενής κι εξυπηρετικός. Και παρεμπιπτόντως στήνεται και μια ολόκληρη βιομηχανία προγραμμάτων, επιμορφωτών, αξιολογητών που κρίνουν και μετρούν όντας οι ίδιοι αξιολογημένοι(;)

Πού δεν χωράμε ρε παιδιά;

Στα ιατρεία που κλείσανε, στα σχολεία και στις υπηρεσίες που κλείνουνε, ή στα σπίτια που θα κλείσουνε; Αυτό το σεμινάριο για το Σεξ στο Βυζάντιο με έκαψε . Έπρεπε να το έχω παρακολουθήσει.  

Και μια σκέψη ως υστερόγραφο: Τα κομμάτια της κοινωνίας που έχουν ακόμα κάποια δυναμική αντίστασης, αν δεν φανούν όχι μόνο όταν κινδυνεύουν κεκτημένα τους ,την βάψαμε. Όπως την βάψαμε κι αν δεν χρησιμοποιήσουμε λίγο περισσότερο αυτή τη φαιά ουσία που όλοι διαθέτουμε.

Υ.Γ.1 Προχθές κλείσανε τα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ. Ούτε αυτοί παρακολουθήσανε το σεμινάριο για το σεξ στο Βυζάντιο φαίνεται.

Υ.Γ. 2 Χθες είχαμε στάση εργασίας για το κτίριο ενός σχολείου που επισκευάζεται 5 χρόνια τώρα και οι μαθητές κάνουν μάθημα σε λυόμενα που μπάζουν από παντού. Ο πρωτομάστορας είναι ανύπαντρος και η πολιτεία είναι σε αδιέξοδο. Οι ελεγκτές πρότειναν περικοπή αλλά δεν διευκρίνισαν σε τι κι έτσι θα κόψουν μαθητές.

Υ.Γ.3 Από όλα τα πετούμενα,

          ο γάιδαρος μ’ αρέσει,

          γιατί έχει όμορφη φωνή

          και δαχτυλίδι μέση.

Αυτά θα λέμε σε λίγο και θα τα πιστεύουμε κιόλας. Όπως πιστεύουμε ότι δεν έγιναν αυξήσεις στα διόδια .

Υ. Γ. 4 Έ έ έρχεται!!!!! Ποιος; Η ανάπτυξη, το πλεόνασμα,  η έξοδος απ’ το μνημόνιο, οι εκλογές…. παρατηρείται καταιγισμός αφίξεων τον τελευταίο καιρό . Να δούμε που θα χωρέσουν όλα αυτά

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ω, καλή μου αξιολόγηση

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο